Toimiiko kunnassa valvonta rakennuksille ja lomamökeille, sekä jätevesiasetuksen ohjeistuksen mukaisen järjestelmän rakentamista kiinteistöön pohjavesialueille ja ennenkaikkea kuka valvoo valvojaa?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Toimii.
- Anonyymi
Toimii heikosti,jos ollenkaa!
- Anonyymi
Ei näy toimivan.
- Anonyymi
Jos hyvin käy, saadaan varsinainen valvojien valvoja valvojaksi valvojan paikalle!
- Anonyymi
Saadaan pitkillä valoilla ajava kokemusasiantuntia valvoja tänne pimeään ja synkkään Pirkanmaan persläpeen
"Älkööt tehkö niinkuin minä teen vaan tehkää niinkuin minä SANON"
- Anonyymi
Kyllä omalla tontilla saa tehdä mitä haluaa, eikä se kuulu tippaakaan rakennusvalvonnalle. Seuraavaksi tontilleni tulee pihasauna ja kaivuri kaivaa lammen sitä ennen sopivaan paikkaan .
- Anonyymi00007
Hyvin toimii, saadaan kaikki markat kerättyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501361
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97939Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78884Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113825- 41702
- 106597
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22564On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28533- 45524
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.69482