Mooi :D en oikeen tiedä mitä elokuvii kattoisin netflixist...tykkään kattoo kaikkee draamaa ja kauhuu joten ehdottakaas mitä voisin kattoo
Hyvät elokuvat netflixistä
7
216
Vastaukset
- Anonyymi
Toimisko tällänen "ALL in" teema eli All the boys I loved... Montako niitä nyt sit olikaan, ja The girl with all the gifts.
- Anonyymi
Go for it go go Chappelles Show?!?
- Anonyymi
Anna
- Anonyymi
after on romanttinen ja sitte kans the notebook.
- Anonyymi
Indie-leffoista hyviä:
Killing of a secret deer, White girl, Memento, Rattlesnake, Vivarium, Velvet Buzzsaw, Birdbox,
Trillerit: Regression, Prisoners, Mami, Suuri puhallus 1 ja 2, Night hunter, Gone girl, 1922, Fractured,
Kauhut: Autopsy of Jane doe, Us, Apostle, Sinister, In the tall grass, Julma leikki, Eli, The call
Toiminta: Extraction, Polar...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191594
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61368Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335