Tiedätkö itsekkään

Anonyymi

Miksi haaveilet minusta mies?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tunne sinua kunnolla, niin minulla on epärealistinen haavekuva. Olen siihen tykästynyt. Todellisuus on tietysti paljon mielikuvia huonompi.

      • Anonyymi

        Näinhan se yleensä menee. Voi mielessään myös pakottaa toisen huonommaksi kuin on.


      • Anonyymi

        Kunnolla eli et ollenkaan?


    • Anonyymi

      Tiedän. Tahdon vain kerran purkaa paineeni sisällesi. Sen syvällisempiä haaveita ei ole, vaikka oletkin ihan ok.

      • Anonyymi

        Kyllä on. Todellisuudessa näin ajattelen, en vain raaski sitä sinulle ilmaista. Annan olettaa enemmän kuin mitä oikeasti haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Todellisuudessa näin ajattelen, en vain raaski sitä sinulle ilmaista. Annan olettaa enemmän kuin mitä oikeasti haluan.

        Sun kaltaisten takia minä annan vain paatuneille pelimiehille, joiden ei tarvitse antaa olettaa yhtään mitään. Win-win.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaltaisten takia minä annan vain paatuneille pelimiehille, joiden ei tarvitse antaa olettaa yhtään mitään. Win-win.

        Älä vastaa aloittajan puolesta.


      • Anonyymi

        Tämähän on miesten pääasiallisin syy olla kiinnostunut yhdestäkään naisesta, sitä vaan pyritään pikkuisen kuorruttamaan epäolennaisuuksilla, kuten nyt vaikka ulkonäön tai luonteen kehuilla, romantiikalla tai avo-/avioliitolla.


    • Anonyymi

      Niin kenestä?

      • Anonyymi

        Sinusta tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta tietenkin

        Naista katson ja vedän käteen tulisin edes itse kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista katson ja vedän käteen tulisin edes itse kerran

        No minäpä se en voi olla koska ei ole facebook kuvaa. 😂


    • Oiskohan syy jotakin sellaista, että olet ihana, mukava, kiinnostava ja koukuttava?

      • K(H)oukuttava. 😛


    • Anonyymi

      Tiedän. Sinä sait sen aikaan näyttäytymällä minulle. Siihen kenet aina näin ja kenen kanssa sain aikaani viettää, siihen naiseen minä rakastuin.💜

    • Anonyymi

      Koska en ole kukaan, että hän rakastaisi minua tosielämässä.

    • Anonyymi

      Harvemmin tietää, jos vain mielikuvan tuote?

    • Anonyymi

      Miksi kysyt näin outoja? Et edes kerro kelle menee. Mitä hyötyä tästä sulle on? Ajattelet vissiin häntä niin paljon, että sinun pitää tänne ne kertoa, kun muuta kaveria ei ole. Näinhän se monellakin on. Ei täältä löydä sitä, jolle viestittää.

      • Anonyymi

        Mä luulen että se trollaa muiden puolesta.


    • Anonyymi

      Älä pelkää en haaveile

      • Anonyymi

        Tällaisen miehen haluan!! Ei vaan löydy kyllä mistään noin hyväsydämisiä harmi :(
        -sivusta


    • Anonyymi

      Koska oon haaveilija?

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe