Pelko uudessa elämäntilanteessani jähmettää

Anonyymi

Ikävöin sinua ja kaipaan, ja haluan luoksesi. Itken kaipuutani usein. Minulla on paljon pelkoja liittyen uuteen elämäntilanteeseeni. Yritän kovasti löytää tukea siihen eri tavoin. Monet asiat pelottavat paljon. Haluan kuitenkin edetä yhteisellä polullamme. Se tuntuu minulle oikealta, niin kuin sinäkin. Olet rakas.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole yksin.❤

    • Anonyymi

      Ymmärrän, jos olet hän. On monta asiaa mietittävänä. Mutta kyllä se helpottaa, kun nyt jaksat 💕

      • Anonyymi

        Äitii ,isiii öööööööööööööööäääääääääääää aivotoiminta pojulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitii ,isiii öööööööööööööööäääääääääääää aivotoiminta pojulla

        Wtf?


    • Anonyymi

      Jos sinua helpottaisi puhuminen, kuunteleminen tai ihan vaan "päätön höpöttely", niin ota rohkeasti yhteyttä. ❤

      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoistasi, yksinäistähän tämä on.. Kuka lienetkin, etkä edes tiedä tilanteestani..


    • Anonyymi

      Olisitpa sinä se minun hän. Ymmärrän, että pelkoja on monenlaisia, mutta mulla on tunne, että kaikki järjestyy.
      Jos olisit, olisin valmis tukemaan sinua kaikin tavoin, jos vain haluaisit kertoa minulle tilanteen.
      Olet minulle rakas.

    • Anonyymi

      Itkupillit ei kiinnosta. Kasva vähän.

      • Anonyymi

        Niin on liian pieni jokin


    • Anonyymi

      Minkälainen on uusi elämäntilanteesi?

      • Anonyymi

        Myyn itseäni iltaisin rikkaille miehille


      • Anonyymi

        Avioero lähestyy väistämättömästi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioero lähestyy väistämättömästi..

        Niin vähän arvelen miehestä, jonka haluan. Ihan oikeasti haluan. Niin kovasti haluan. Ai, että. Olisitpa mussukkani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyn itseäni iltaisin rikkaille miehille

        Okei, olet siis niitä sokeripoikia.


    • Anonyymi

      Itselläni ei ole enää niin paljon pelkoja, Jeesus on auttanut. Pelkohan on oikeastaan epäuskoa siihen, että asiat menisivät parhainpäin. Ikäviä asioita tapahtuu kaikille, joka tapauksessa, mutta luotan Jeesukseen. Jumalalle kaikki on mahdollista, vaikka minusta ei olisi mihinkään.

      • Anonyymi

        Room. 8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut. 🙂


      • Anonyymi

        Ei ole jeesusta eikä jumalaa ,koskaan ollutkaan,mitä täällä höpisette turhaan tollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jeesusta eikä jumalaa ,koskaan ollutkaan,mitä täällä höpisette turhaan tollaisia.

        Luuletko sinä, että ihmiset ketkä keksivät tietokoneita ja autoja, ovat saaneet alkunsa ilman Jumalaa? Että yksinkertaisemmat asiat tarvitsevat luojan, mutta monimutkaisemmat eivät? Hullu ajatus. Mutta maailmankuvaasi ylläpitävät ihmisen yksinkertaistaminen ja kaiken muun ajatteleminen suuremmaksi kuin mitä ne ovat. Ihminen on suurinta mitä maailmassa on. Jeesuksen olemassaolon kiistävät ainoastaan ne ihmiset ketkä eivät piittaa todisteista, vaan uskovat siihen mihin haluavat uskoa.


    • Anonyymi

      lopeta rollaaminen ,kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Yleistyneessä ahdistuneisuushäiriössä murehditaan kaikkia mahdollisia ja mahdottomia uhkia, esimerkiksi terveyteen, ihmissuhteisiin ja talouteen liittyviä, jopa koko maailmasta kannetaan huolta. Masennusta, unihäiriöitä, ärtyisyyttä, säpsähtelyä, levottomuutta, vatsa oireita, väsymystä, pelokkuutta, keskittymisvaikeuksia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Millainen sun uus elämäntilanne on??

      En voi tietee mutta olettaisin että oletkin sitten muuttunut paljon.

      Nyt tuntuu että olen lähemmäs kuusikymmentä.

      Mutta ,,,huomenna voi olla taas toisin....

      Varmasti rasittavin akka olen , mitä tiedät .

      Viäräks männöö...katokku....

      Nukkunnä en oo kunnolla kohta kuuteen vuoteen , joten voit kuvitella miten hyvä mieli tulloo kun vaikka piän täyteen tinttaamalla saa unen.

      • Anonyymi

        Eipä ole kummoinen elämäntilanne tällä miehellä...päivä kerrallaan etc...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kummoinen elämäntilanne tällä miehellä...päivä kerrallaan etc...

        Ja kuka sen elämäntilanteensa ihan itse loi?


    • Anonyymi

      Sä pärjäät missä vaan, mutta ymmärrän hyvin mitä tarkoitat 💗 Minäkin haluan edetä tässä, se on kaikista tärkeintä ❣

    • Anonyymi

      Rakkaudessa ei ole pelkoa. Rohkeutta uuden edessä! :)

    • Anonyymi

      Minä uskon siihen että myö pelätään .

      Ja ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä se.

      Sen pelon unohtoo joskus .

      Ja keleilläkin on siihenkin merkityksensä.

      Ja olet myös RAKAS minulle mutta koska meissä on niin paljon sammookin mielen tai ajatuksen tasolla niin emme sovi yhteen .

      Sen takia, koska hetken se kiinnostoo kun taas ollaan lähdössä etsimään muita.

      Kun ei vuoan pysy paikoillaan.

      Ahdistavvoo se olisi jos ,ajattele nyt, jos olisimme sidottuina kotiimme .

      Katon muuten telkkua, joku tietovisa sieltä tulloo nyt .

      Onneksi on jo lähes uamu.

      Yleensä herreen viiden aikoihin mutta jos on tosi aikoisin ruennu nukkumaan niin suatampa herätä jo neljältäkin.

      Esimerkiks syntymäpäivänäni heräsin ihan virkeenä jo neljältä uamulla ja rupesin siivoomaan.

      Kyllä mua vähän hävetti mutta onneks kukkoon ei nähnä.

      Jos sitä k8hta ( neljä tuntia vielä niin piäsee kauppoon) jois tuas SIXPÄKIN olutta niin jaksoo.

      On tainna männä jo kuukausi kun oon viimeks juona niin paljon.

      Se on paljon. Mutta kun sitä ei voi oikein yhteen lopettoo kun on vauhtiin piässyt.

      Sittän tulloo vaikka mitkä halut kun on sopiva humala.

      Mutta kun tiedän että se on ,meinoon humalakäyttäytyminen , niin on vastuutonta niin eihän se tunne aina mukavo oo.

      Toipumiseen männöö sittän aikoo.

      Mitä vanhemmaksi tulloo, sitä kauemmin toipuminen kestöö vähän joka asiassa.

      Mutta sen sanon, että ikä painoo jo sen verran, että ylimiäräistä liikkumista en ennee jaksa.

      Onko joku samoilla aaltopituuksilla?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe