Onko mikään totta ja mistä sen tietää?

Anonyymi

Tasapaino vai epätasapaino. Todellisuus siis mikä? Sattuu jos satuttaa ja kyyneleet eivät paranna haavoja.

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyynel nesteessä on parantavia kemikaaleja, ihan itse jumala on thenyt niin kyynelet kuin niiloe kanavat, ja itkun jäalkeen olo on raikas kuin sademetsä.

Haavoja ei paranna mikään ei ainakaan psykiatrien pillerit, jotka myrkyttää maksaa, munusta ja haimaa,
      Toki psykiatrienkin on valehdeltava jotain palkkansa eteen että he muka osaavat parantaa haavoja, ei psykiatrit tee muuta kuin traumoja, lue enemmän sivuja niin näet että maapallon pahimmat traumat tekee psykiatrit

• Anonyymi

Haavat ovat uusia uria oppimiseen ja kasvuun. Kasvukivut ovat välttämättömiä tullakseen vahvemmaksi.
      Sanoisin siis, että tasapaino epätasapainossa kannattaa säilyttää. Se on todellista.

• Anonyymi

Kyynel on paras lääke haavoihin, parempaa ei ole.
      Big farma myrkyt tuhoaa koko kehon ja ennen kaikkea henkisen hyvin voinnin.
      Psykiatrit on niin ahdistavia ja pelättäviä, että ei kukaan uskalla mainita kuinka paljon pahaa oloa heidän pillerit tuottaa, koska psykiatrit vangitsee ja on kuin pirut, josta haluat heti pois, silloin he kiristävät rahaa sinun vaoaudellasi ja sanovat ulos et pääse kunnes tuotat rahaa syömällä tätä tai tätä € tuotto pilleriä,
      He on kuin rahaa kiristävä venäjän mafia jota valtio suojelee
      Ja kansa vihaa psykiatrian barbaareja kidutus toimia ja kiristystä. Ja leimaamista ja äärimmääistä nöyryytystä ja sadismia, joten kyynel ei orjuuta, vangitse, eikä kiristä rahaa pillereilään, eli ainoa todellinen lääke on kyynel nesteen luomu lääkkeet. (kun pilleri raha huijarit lasketaan pois)

• Anonyymi

Epätasapaino, varsinkin aivojen kemiallinen sellainen, on totta tai valetta riippuen siitä, keneltä kysytään.

• Anonyymi

Yksi totuus tajunnalle toinen tunteelle. Itken ja menetän, tuo tunne pois ajatus tuskainen, tilalle tasaisuus, kuolema.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      82
      2928
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1696
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      77
      1501
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1418
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      132
      1377
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1266
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1231
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      97
      1174
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1158
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      80
      1155
    Aihe