Ylen A-studio 8.4.2021

Anonyymi

Kerrankin Hallituksen edustaja sai puolustaa A-studiossa hallituksen toimia, vaikka Orpo yrittikin vanhoja keinojaan lytätä Hallituksen toimia.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä Krista Kiuru ja Sanna Marin on viisaita naisia, P. Orpo taas yksi....no en halua sanoa ääneen etten saa herjaussyytettä mutta tajunnette mitä tarkoitan.

      • Anonyymi

        Minäkin katsoin ohjelman ja tulin samaan päätelmään Krista Kiurun paneutumisesta asioihin joihin ei ole helppoja vastauksia. Vaikka en olekaan mikään Kiurun fanittaja niin täytyy antaa tunnustusta hänen asia osaamiselleen, sanavalmiudelleen ja rohkeudelleen seisoa sanojensa takana. Krista Kiurulla on vankka kokemus näistä sote asioistakin jo edelliseltä hallituskaudelta kun hän sai torpattua sote uudistuksen läpimenemisen viime metreillä aina perustuslakivaliokuntaan, joten hän jos kuka tuntee nämä kiemurat. Sanna Marinista olen tykännyt koko hänen pääministerin kautensa ajan. Pidän hänen rauhallisesta ja selkeästä esiintymisestään ja asioihin paneutumisestaan. Itse olen äänestänyt Kokoomusta viimeisten 30 vuoden aikana aina valtiollisissa vaaleissa, mutta kuntavaaleissa ehdokkaan persoona ratkaisee valintani. Kokoomukselle toivoisin söpön Orpon tilalle hieman jämäkämpää johtajaa, vaikkapa Häkkästä.


    • Anonyymi

      Kokoomus yrittää kaikin keinoin ottaa itselleen pisteet tästä exitistä. Ollaan niin nokkelaa että.
      Tosiasia on ettei Orpon ehdotelmat etenisi meriäkään tässä Suomen lasiviidakossa.
      Perustuslakia tulkitaan aivan liian tiukasti, tällaisessa tautitilanteessa ei perkule voida jokaisen perusoikeuksien perään huudella. Muissa maissa ollaan paljon fiksumpia, rajat on läes kiinni ja testit/karanteenit vaaditaan. Miksei meillä onnistu Ja ei ole hallituksen vika, meidän lainsäädännössä on joku valuvika...ja paha....

      • Anonyymi

        Niin täällä kun ei eletä diktatuurissa, vaikka sosialistit sitä haluavat. Diktatuuriset kommunistit toki on selvinnyt koronasta paremmin, koska heillä on enemmän valtaa rajoittaa kansalaisten touhuja. Koko ajanhan marin on perustuslain kanssa napit vastakkain. Ja hyvä niin, ettei tuo roskasakki saa täysiä valtaoikeuksia suomalaisten nujertamiseksi enempää mitä se jo nyt on pilannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä kun ei eletä diktatuurissa, vaikka sosialistit sitä haluavat. Diktatuuriset kommunistit toki on selvinnyt koronasta paremmin, koska heillä on enemmän valtaa rajoittaa kansalaisten touhuja. Koko ajanhan marin on perustuslain kanssa napit vastakkain. Ja hyvä niin, ettei tuo roskasakki saa täysiä valtaoikeuksia suomalaisten nujertamiseksi enempää mitä se jo nyt on pilannut.

        Sosialidemokraatit ei tietenkään halua elää diktatuurissa vaan yhteiskunnassa jossa kaikilla on mahdollisuus elää, ja tuo kommunistivertaus on suolesta. Demarit ei ole mitään kommunisteja, sen tajuaa jo lapsikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialidemokraatit ei tietenkään halua elää diktatuurissa vaan yhteiskunnassa jossa kaikilla on mahdollisuus elää, ja tuo kommunistivertaus on suolesta. Demarit ei ole mitään kommunisteja, sen tajuaa jo lapsikin!

        "Ei tietenkään". Silloin perustuslakikaan ei ole ongelma. Sitä kun ei niin vaan muutella ideologisista syistä.
        On pelottavaa, että täällä on henkilöitä ja puolueita jotka ihan aidosti haluaisivat laittaa romukoppaan koko perustuslain.
        Venäjä on naapurissa. Meidän ei tarvi olla venäjä missä perustuslakia muutellaan huutoäänestyksellä tai "ihanan ja edustavan johtajan" sanelemana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialidemokraatit ei tietenkään halua elää diktatuurissa vaan yhteiskunnassa jossa kaikilla on mahdollisuus elää, ja tuo kommunistivertaus on suolesta. Demarit ei ole mitään kommunisteja, sen tajuaa jo lapsikin!

        Taisivat demarit olla punaisella puolella vuonna 1918.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialidemokraatit ei tietenkään halua elää diktatuurissa vaan yhteiskunnassa jossa kaikilla on mahdollisuus elää, ja tuo kommunistivertaus on suolesta. Demarit ei ole mitään kommunisteja, sen tajuaa jo lapsikin!

        Milloin elämistä Suomessa on rajoitettu? Tarkenna.

        Tiedän vielä 30-luvulla sovelletun ankaraa kuria työväestölle. Oli sisällissodan seurausta.
        Sodassa huomattiin, että maattomat ja talottomat maankiertäjätkin osallistuivat kovalla tarmolla sotatoimiin ja maa koki sodan jälkeen suurelta osin vapautuksen ja monia uudistuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä kun ei eletä diktatuurissa, vaikka sosialistit sitä haluavat. Diktatuuriset kommunistit toki on selvinnyt koronasta paremmin, koska heillä on enemmän valtaa rajoittaa kansalaisten touhuja. Koko ajanhan marin on perustuslain kanssa napit vastakkain. Ja hyvä niin, ettei tuo roskasakki saa täysiä valtaoikeuksia suomalaisten nujertamiseksi enempää mitä se jo nyt on pilannut.

        Lapsellista propagandaa sulta ja jatkuvaa Marinin mollausta, häpeäisit edes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin elämistä Suomessa on rajoitettu? Tarkenna.

        Tiedän vielä 30-luvulla sovelletun ankaraa kuria työväestölle. Oli sisällissodan seurausta.
        Sodassa huomattiin, että maattomat ja talottomat maankiertäjätkin osallistuivat kovalla tarmolla sotatoimiin ja maa koki sodan jälkeen suurelta osin vapautuksen ja monia uudistuksia.

        En minä sanonut mitään elämisen rajoittamisesta vaan siitä että suojellaan elämää!! Eli annetaan jokaiselle siis mahdollisuus elämään! Älä ota kaikkea noin kirjaimellisesti ja opettele lukemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisivat demarit olla punaisella puolella vuonna 1918.

        Voi v*ttu etten paremmin sanois, ainakaan nykydemarit ei ole mitään lähelläkään kommunisteja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei tietenkään". Silloin perustuslakikaan ei ole ongelma. Sitä kun ei niin vaan muutella ideologisista syistä.
        On pelottavaa, että täällä on henkilöitä ja puolueita jotka ihan aidosti haluaisivat laittaa romukoppaan koko perustuslain.
        Venäjä on naapurissa. Meidän ei tarvi olla venäjä missä perustuslakia muutellaan huutoäänestyksellä tai "ihanan ja edustavan johtajan" sanelemana.

        Perustuslaki on ongelma koska perustuslakivaliokunnassa on suurin osa opposition porukkaa jotka tieten tahtoen haluaa pistää kapuloita hallituksen rattaisiiin kun pelkkä hallituksen mollaaminen ei enää riitä! Ei Marin varmasti halua heittää perustuslakia romukoppaan joten siinäkin valehtelet! Kyse on IHMISTEN ELÄMÄN SUOJELEMISESTA EIKÄ MISTÄÄN MUUSTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista propagandaa sulta ja jatkuvaa Marinin mollausta, häpeäisit edes!

        Meinaat, että erimieltä olevat oppositiolaiset saisi siis vaijentaa kuten unelma maassasi venäjällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustuslaki on ongelma koska perustuslakivaliokunnassa on suurin osa opposition porukkaa jotka tieten tahtoen haluaa pistää kapuloita hallituksen rattaisiiin kun pelkkä hallituksen mollaaminen ei enää riitä! Ei Marin varmasti halua heittää perustuslakia romukoppaan joten siinäkin valehtelet! Kyse on IHMISTEN ELÄMÄN SUOJELEMISESTA EIKÄ MISTÄÄN MUUSTA!

        Pohjois-koreassakin "suojellaan" omaa kansaa rajoittamalla heidän kaikkia oikeuksiaan. Ei ole perustuslaki, vaan Kimin diktatuurin määrittelemä laki. Sinullekin perustuslaki on ongelma, kun pitäisi olla se Hänen majasteettinsa marinin laki.
        Huomaa kuinka politikoit. Ongelmasi on se, kun opposition edustajia on pvl.ssa. Haluaisit heidät pois. Järkyttävää! Mitäs jos nyt olisikin oikeistohallitus, niin kuinka räksyttäisit jos he pyrkisivät kävelemään pl.n yli? Saati jos vaaleja oltaisiin ehdotettu siirrettäväksi kuten yhdysvalloissakin tai olisi toteutettu, kuten nyt täällä. Voi sitä itkua.
        Et välitä pätkääkään kansanterveydestä, vaan poliittisesta vallasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat, että erimieltä olevat oppositiolaiset saisi siis vaijentaa kuten unelma maassasi venäjällä?

        En minä niin ole sanonut ja mitä tulee unelma maahani niin se ei todellakaan ole Venäjä vaan Suomi Finland! Joten lakkaappa poju jauhamasta soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-koreassakin "suojellaan" omaa kansaa rajoittamalla heidän kaikkia oikeuksiaan. Ei ole perustuslaki, vaan Kimin diktatuurin määrittelemä laki. Sinullekin perustuslaki on ongelma, kun pitäisi olla se Hänen majasteettinsa marinin laki.
        Huomaa kuinka politikoit. Ongelmasi on se, kun opposition edustajia on pvl.ssa. Haluaisit heidät pois. Järkyttävää! Mitäs jos nyt olisikin oikeistohallitus, niin kuinka räksyttäisit jos he pyrkisivät kävelemään pl.n yli? Saati jos vaaleja oltaisiin ehdotettu siirrettäväksi kuten yhdysvalloissakin tai olisi toteutettu, kuten nyt täällä. Voi sitä itkua.
        Et välitä pätkääkään kansanterveydestä, vaan poliittisesta vallasta.

        Tietenkin välitän juuri kansanterveydestä! Sitä minä juuri yritän sulle selittää mutta sinä käännät mustankin valkoiseksi ja toisinpäin ja pistät "suuhuni" sanoja joita en ole edes ajatellut saati sanonut!

        En minä ole sanonut että oppositio pois vaan että OPPOSITION EI PITÄISI HEITTÄÄ KAPULOITA HALLITUKSEN RATTAISIIN NÄIN VAKAVASSA ASIASSA KUIN KORONA! Pitäisi vetää yhtä köyttä eikä hajottaa niinkuin nyt oppositio tekee!
        Jos et näitä asioita tajua, vika on sinussa eikä minussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin välitän juuri kansanterveydestä! Sitä minä juuri yritän sulle selittää mutta sinä käännät mustankin valkoiseksi ja toisinpäin ja pistät "suuhuni" sanoja joita en ole edes ajatellut saati sanonut!

        En minä ole sanonut että oppositio pois vaan että OPPOSITION EI PITÄISI HEITTÄÄ KAPULOITA HALLITUKSEN RATTAISIIN NÄIN VAKAVASSA ASIASSA KUIN KORONA! Pitäisi vetää yhtä köyttä eikä hajottaa niinkuin nyt oppositio tekee!
        Jos et näitä asioita tajua, vika on sinussa eikä minussa!

        Eipähän sille marinille yhteistyö opposition kanssa ole tähänkään asti kelvannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä kun ei eletä diktatuurissa, vaikka sosialistit sitä haluavat. Diktatuuriset kommunistit toki on selvinnyt koronasta paremmin, koska heillä on enemmän valtaa rajoittaa kansalaisten touhuja. Koko ajanhan marin on perustuslain kanssa napit vastakkain. Ja hyvä niin, ettei tuo roskasakki saa täysiä valtaoikeuksia suomalaisten nujertamiseksi enempää mitä se jo nyt on pilannut.

        Niin kuin Hitler aikoinaan, niinkö.
        Tuskin hallitus diktatuuria haluaa, sitä ei vaan kaikki tajua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän sille marinille yhteistyö opposition kanssa ole tähänkään asti kelvannut.

        Väärin! Kyllä kelpaisi mutta kun oppositiolla ei ole esittää mitään konkreettisia ja toteuttamiskelpoisia ideoita, pelkkää suunsoittoa vaan ja hallituksen haukkumista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä kun ei eletä diktatuurissa, vaikka sosialistit sitä haluavat. Diktatuuriset kommunistit toki on selvinnyt koronasta paremmin, koska heillä on enemmän valtaa rajoittaa kansalaisten touhuja. Koko ajanhan marin on perustuslain kanssa napit vastakkain. Ja hyvä niin, ettei tuo roskasakki saa täysiä valtaoikeuksia suomalaisten nujertamiseksi enempää mitä se jo nyt on pilannut.

        Demareista diktatuuri on kaukana. Ennemmin persut haluavat natsivallan tapaisen diktatuurin. Johan se on nähty Puolassa ja Unkarissa.
        Kokoomus taas haluaisi sääty-yhteiskunnan takaisin, eli vähemmistön valtaan. Että riittäisi halpaa työvoimaa niin tehtaaseen kuin kotiinkin. Ei tarvitsisi itse tehdä muuta kuin päältä katsoa.
        Vasemmistoliitto ei myöskään halua diktatuuria, vaan tasavaltaa. Ettei olisi nykyisiä hyväveliklikkejä, jotka jakavat yritysten voitot tulospalkkioina, sitouttamisina ja hallituspalkkioina keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sanonut mitään elämisen rajoittamisesta vaan siitä että suojellaan elämää!! Eli annetaan jokaiselle siis mahdollisuus elämään! Älä ota kaikkea noin kirjaimellisesti ja opettele lukemaan!

        Ei kokoomuksen tarkoitus ole rajoittaa ahneutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin välitän juuri kansanterveydestä! Sitä minä juuri yritän sulle selittää mutta sinä käännät mustankin valkoiseksi ja toisinpäin ja pistät "suuhuni" sanoja joita en ole edes ajatellut saati sanonut!

        En minä ole sanonut että oppositio pois vaan että OPPOSITION EI PITÄISI HEITTÄÄ KAPULOITA HALLITUKSEN RATTAISIIN NÄIN VAKAVASSA ASIASSA KUIN KORONA! Pitäisi vetää yhtä köyttä eikä hajottaa niinkuin nyt oppositio tekee!
        Jos et näitä asioita tajua, vika on sinussa eikä minussa!

        Viime hallituskaudella Sipilän hallituksen rattaisiin kapuloita heitti sos.demit ja SOTE uudistus juuttui perustuslakiin ja Sipilä heitti pyyhkeen kehään ja hallitus erosi. Toivottavasti nyt osataan asioita hoitaa paremmin etteivät tärkeät päätökset kaadu keskinäiseen kampitukseen. Suomen kansalla on oikeus hyvään hallintoon olkootpa hallituksessa mitkä puolueet tahansa.


    • Anonyymi

      Tuo hallituksen puolesta huutelija on ilmeisesti naimattomaksi ja akattomaksi jäänyt vanhapoika, jolle on jäänyt äitisyndrooma päälle kuvitellen, että kaikki naiset on vaan niin-niin ihania.
      Eivät ole. Monet naiset ovat petoja.

      • Anonyymi

        Ja siinä puhuu taas yksi naistenvihaajapersu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä puhuu taas yksi naistenvihaajapersu..

        E-hei, minulla vaan on huomattavasti laajempi kokemus naisista kuin sinulla.
        Minun kokemus ei jäänyt vain äitiin.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä puhuu taas yksi naistenvihaajapersu..

        Ja siinä huutaa miesvihaaja feministi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä huutaa miesvihaaja feministi.

        Minun ei ole tarkoituskaan rakastaa miehiä koska itse olen mies, heterosellainen, mutta en liioin myöskään vihaa miehiä, saati että vihaisin naisia! Eli en siis ole miesvihaaja feministi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei ole tarkoituskaan rakastaa miehiä koska itse olen mies, heterosellainen, mutta en liioin myöskään vihaa miehiä, saati että vihaisin naisia! Eli en siis ole miesvihaaja feministi!

        Jos projisoit vihaa ulkopuolisiin heitä suotta syyttäen tarkoittaa se, että sisälläsi jyllää viha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos projisoit vihaa ulkopuolisiin heitä suotta syyttäen tarkoittaa se, että sisälläsi jyllää viha.

        Minähän EN vihaa ketään! Tai korkeintaan sellasia ihmisiä jotka pistää sanoja suuhuni ja vääristelee ja valehtelee asioita!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      uudet tartunnat pysäytetään ulkorajoille ja sisäiset tartunnat painetaan nollaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe