Uberin hintakilpailu Yangon kanssa.

Anonyymi

Uber alkaa tarjoamaan vähäisen kysynnän aikana entistä edullisempia kyytejä. Kyydit ovat maksimissaan 20% entistä halvempia. Hintaero perinteisiin taksein sen kuin kasvaa. Hyvä veto Uberilta ja varmasti tulee käytettyä entistä enemmän niiden palveluita.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä enemmän käytät, sitä enemmän säästät.

    • Anonyymi

      Joo, eli kun nyt se Uber partneri saa n 4,5 euroa tyypillisestä kaupunkisiirrosta niin jatkossa voipi olla -20% , eli n. 3,60 euroa. Näitä kilahtelee sitten n tunnin välein.
      Yangolla käsittääkseni partnereille taataan joku tietty summa per tunti? ajovuoro?, jonka siis kustantaa Yandex eli Putinin kaverit.
      Ei liene epäselvää ,mitä jatkossa tapahtuu :)

      • Anonyymi

        Ja perinteisiä takseja harmittaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perinteisiä takseja harmittaa. :)

        Ihan varmasti harmittaa. En ymmärrä, miten jonkun ammattiryhmän taloudellinen ahdinko saa sut laittamaan tyytyväisen hymiön kommenttisi perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti harmittaa. En ymmärrä, miten jonkun ammattiryhmän taloudellinen ahdinko saa sut laittamaan tyytyväisen hymiön kommenttisi perään.

        Molemmat lopettavat toiminnan Suomessa kannattamattomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti harmittaa. En ymmärrä, miten jonkun ammattiryhmän taloudellinen ahdinko saa sut laittamaan tyytyväisen hymiön kommenttisi perään.

        Pitäiskö sääliä takseja jotka on vuosikymmeniä laskuttanut lakisääteisen maksimihinnan asiakkailta kun todellinen kilpailu on puuttunut ja vastustanut kynsin ja hampain alan vapautusta? Nyt kun kilpailua on niin taksikuskit aloittanu mustanmaalaus kampanjan ja selittää kuinka Uberit ja Yangot ei maksa veroja ja nostaa sossun tuet yms.

        Perinteisten taksien mielestä kukaan muu ei osaa tehdä hommia paremmin kuin he, joten onhan se vähän hupaisaa katsoa miten teidän kulissit romahtaa kun uudet yrittäjät haalii kyytejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perinteisiä takseja harmittaa. :)

        Mikä niitä harmittaa?


    • Anonyymi

      Olen ajanut omalla Teslallani ulkiksia.

      Autoni on Tesla Model X autopilotilla. Olen ajanut varmaan 30 500km autopilotilla ilman mitään ongelmia, auto navigoi esimerkiksi Jakomäestä Kirstinmäkeen ilman että minun tarvitsee kertaakaan koskea rattiin tai mihinkään.

      Tai teknisesti pidän kyllä toista kättä ratilla koska Tesla poistaa autopilotin mikäli näin ei toimi. Toisella kädellä hyväilen itseäni.

      En kuitenkaan ole kääntänyt rattia missään vaiheessa itse.

      • Anonyymi

        Onpas kiva juttu.


    • Anonyymi

      Kylläpä oli vilkas yö Uberin ratissa. Heti kun tiputti asiakkaan niin napsahti uus tilaus samasta paikasta. Ihanaa tää teknologia.

      • Anonyymi

        Näinhän se on, uberi myy kyytejä jo paikkaan missä oon 10minsan päästä. Ja ei mee aikaa hukkaan mihinkään kuittirullien vaihtoon kun asiakas hyppää kyydistä heti kun ollaan perillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on, uberi myy kyytejä jo paikkaan missä oon 10minsan päästä. Ja ei mee aikaa hukkaan mihinkään kuittirullien vaihtoon kun asiakas hyppää kyydistä heti kun ollaan perillä.

        Meillä vissiin eri Uber sitten, kun mulla keikkaa ei tullut eilen kuin kolme kappaletta lyhyitä siirtoja. Kuskipisteet 4,97 , hyväksyn sekä X , että Comfort kyydit :D
        Mut joo, toi kuittirullien homma on ihan helmi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vissiin eri Uber sitten, kun mulla keikkaa ei tullut eilen kuin kolme kappaletta lyhyitä siirtoja. Kuskipisteet 4,97 , hyväksyn sekä X , että Comfort kyydit :D
        Mut joo, toi kuittirullien homma on ihan helmi .

        Sullahan jäi sitten hyvin aikaa jutustella Uber frendien kanssa Uber tolpalla. :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan jäi sitten hyvin aikaa jutustella Uber frendien kanssa Uber tolpalla. :D :D :D

        Kyllä, Ubber tolpalla on aina kiva jutella muiden Uber frendien kanssa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan jäi sitten hyvin aikaa jutustella Uber frendien kanssa Uber tolpalla. :D :D :D

        Ymmärrän et ihan oikean Uber kuskin versio ajotilanteesta harmittaa, mutta vähän mielikuvitusta vastaukseen, jookos.
        Taitava vittuilu otetaan ilolla vastaan, mutta munkkipojan räpellys on lähinnä säälittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän et ihan oikean Uber kuskin versio ajotilanteesta harmittaa, mutta vähän mielikuvitusta vastaukseen, jookos.
        Taitava vittuilu otetaan ilolla vastaan, mutta munkkipojan räpellys on lähinnä säälittävä.

        Jakomäessä kaikki ennallaan, mitäs Dubaihin kuuluu? Laitetaan tähän vielä näitä käyttämiäsi ääliä merkkejä :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakomäessä kaikki ennallaan, mitäs Dubaihin kuuluu? Laitetaan tähän vielä näitä käyttämiäsi ääliä merkkejä :D :D

        Ai täällä trollaa nykyään fake-ViidenTähdenUber kopioiduilla jutuilla.

        Sä et feikki tiedä mitään oikeiden ballereiden elämästä!

        Voimia kaikille kuskeille. Tsemppii!

        T. The Real ViidenTähdenUber


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai täällä trollaa nykyään fake-ViidenTähdenUber kopioiduilla jutuilla.

        Sä et feikki tiedä mitään oikeiden ballereiden elämästä!

        Voimia kaikille kuskeille. Tsemppii!

        T. The Real ViidenTähdenUber

        Tajuatko kuinka typeriä juttusi ministeriöstä, paaluttamisesta, ulkkareista, Kuusisaaresta, Dubaista, Westsendistä, liikennekaarihankkeesta, lakimiestiimistäsi jne ovat olleet?

        Et. Tsemppii sulle vaan hoitoihisi. Toivottavasti sulle löydetään vihdoinkin joku parempi lääke. Ei hyvältä näytä vieläkään tilanteesi.


      • Anonyymi

        onko uber kuski suhari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko kuinka typeriä juttusi ministeriöstä, paaluttamisesta, ulkkareista, Kuusisaaresta, Dubaista, Westsendistä, liikennekaarihankkeesta, lakimiestiimistäsi jne ovat olleet?

        Et. Tsemppii sulle vaan hoitoihisi. Toivottavasti sulle löydetään vihdoinkin joku parempi lääke. Ei hyvältä näytä vieläkään tilanteesi.

        Tajuatko, että trollasin ja provosin teitä typeryksiä.

        Näytti toimivan kun menee tunteisiin vielä vuosien jälkeen!

        Tsemppiä ja voimia.


    • Anonyymi

      Koska perinteiset taksisuharit ovat pilanneet alan maineen veronkierrolla ja muilla vilpeillä Uberin täytyi sijoittaa alan maineen palautukseen merkittäviä summia.

      Uberin mainoksissa turvallisuus tuodaan esiin uudella tavalla. Vappuna ja kesällä tullaankin näkemään paljon uusia Uber-asiakkaita ulkkareiden lisäksi.

      Tärkeintä on erottaa perinteinen haiseva taksisuhari laadukkaasta Uber-kuskista. Hyvä teknologia joka valvoo fiksusti tekee rikollisestakin kultapojun. Uber osaa tämän.

      • Anonyymi

        Uber muuten ilmoittaa verottajalle myös maksetut tipit. Perinteisessä taksissa tipit otetaan pimeenä. Miettikää vaan millaisen summan 15 400 perinteistä taksisuharia kusettaa verottajalta vuosittain. Onneksi Uber sentään toimii rehellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uber muuten ilmoittaa verottajalle myös maksetut tipit. Perinteisessä taksissa tipit otetaan pimeenä. Miettikää vaan millaisen summan 15 400 perinteistä taksisuharia kusettaa verottajalta vuosittain. Onneksi Uber sentään toimii rehellisesti.

        Tipit on verottomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tipit on verottomia.

        Ei ole! Kaikki pitää ilmoittaa tulorekisteriin ja maksaa verot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tipit on verottomia.

        Tipit on veronalaista tuloa Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tipit on veronalaista tuloa Suomessa.

        Ubber ilmoittaa tipit. Suharit ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ubber ilmoittaa tipit. Suharit ei.

        Hieno homma.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että Uberin kuskit ovat rikollisia, jotka pysyvät ruodussa vain tiukan valvonnan alaisina? Aika pelottavaa. Taidan pysyttäytyä ihan perinteisen bränditaksin asiakkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että Uberin kuskit ovat rikollisia, jotka pysyvät ruodussa vain tiukan valvonnan alaisina? Aika pelottavaa. Taidan pysyttäytyä ihan perinteisen bränditaksin asiakkaana.

        Sä voit jatkaa siellä tolpalla istuskelua muiden ”brändi” taksien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit jatkaa siellä tolpalla istuskelua muiden ”brändi” taksien kanssa.

        Sinä voit jatkaa lakimiestiimisi kanssa työskentelyä ministeriön asiantuntijana vai oliko se taksipesulan pyörittäjänä ja taksikiljun valmistajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit jatkaa lakimiestiimisi kanssa työskentelyä ministeriön asiantuntijana vai oliko se taksipesulan pyörittäjänä ja taksikiljun valmistajana.

        Taksikilju on mun juttu :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tipit on veronalaista tuloa Suomessa.

        Kerran sain 2e, mutta lähetin kuoressa verottajalle, meni 1e omista postimerkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole! Kaikki pitää ilmoittaa tulorekisteriin ja maksaa verot.

        Hah..paljonhan sitä pitää.


    • Anonyymi

      Sitten vasta on kunnolla keikkaa, kun hinnat on pienemmät kuin julkinen liikenne. Vielä on vara laskea hintoja uberilla ja yangolla.

      • Anonyymi

        kyllä asia on näin


      • Anonyymi

        Yangollahan on jo julksta halvemmat hinnat. 2 henkeä Kalliosta Kamppiin Yangolla 3 eur, julkisella 5,60.


    • Anonyymi

      minä joudun maksamaan kuljettajan tipeistä veron.mulla lähitaksi. mutta tipit kk tasoilla aika pienet ehkä 50ekk siitä minä maksan veron.

    • Anonyymi

      pääseekö jankolla 3e kalliosta kanppiin ei voi olla totta siihen menee 15 minuttia eihän ne saa kun 8 tunnille keikkaa aika sama normitaksiin kun vertaa liikevaihto.

    • Anonyymi

      8e tuntituotto janko no venäläiselle se on iso raha 8e ja jos kuski niin saa noin 3e tuntipalkan jankossa kyllä sillä venäläinen toimeen tulee mutta suomalainen ajokoira ei.pitäs saada ainakin 7e tuntipalkka kuski. että pärjää.siis 7e tunti ruttopalkkaa .5e netto palkka tunnille niin jotenki pärjää. olen vähentäny kahvin ja munkin syönniin 1 kertaa viikossa ja vesipullo on eväänä.1litranpullo sillä pärjään 12 tunninvuoron.

    • Anonyymi

      Ei ole laillisia tälläiset yyperit tai jankot!

    • Anonyymi

      Annan tässä vielä kerran vinkit milä muutkin voivat tehdä tulosta. Pöhöttyneet munkkia syövät suharit voivat vapaasti kopioida ideani. Jätän muutaman valttikortin kertomatta. Eli näin tienaat taksillasi;

      - siisti, pudas laadukas auto
      - siisti, kielitaitoinen, palveleva kuljettaja. Avaan ovet, avustan, pavelen olen kohtelias
      - iltapäivälehdet asiakkaille luettavana matkan aikana
      - wlan verkko autossa
      - asiakkaalla vapaassa käytössä IPad
      - ylivertainen reititys, ei tyhjänä ajoa
      - ajan itse, ei palkkakuluja muista
      - hotellit, minulla on asiakkaana kaikki Hesan laatu hotellit, ovat olleet kovin tyytyväisiä palveluuni. Neljä kyytiä ko. hoteillesta kentälle, viides kyyti aina ilmainen. Kiinteä hinta 20,- vienti, 1-4 henkeä.
      - en peri lähtömaksua
      - km/taksa 1 euroa/km, ei aikataksaa

      Vapiskaa suharit. Olen mullistanut alan. Monopoli murtui.

    • Anonyymi

      Saahan sitä tarjota, mutta minkäs teet jos alekeikat ei kelpaa kuskeille? Lopputili ? hah
      Taitaa Uberilta vuotaa kuskit Yangolle joka maksaa extraa halpiskyytejä ajaville kuskeilleen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe