Ei vidu.?.?. 9.4.2021
Onks seonnu lopullisesti?
Ismo Alanko
12
1716
Vastaukset
- Anonyymi
Itseään täynnä oleva vanha äijä.
Ei osannut pitää perhettä koossa, vaan loppumetreillä antoi lopullisesti periksi.
Koko elämänsä sai loistaa vaimonsa jäädessä varjoon, lapsista puhumattakaan.
Ennen arvostin.
Musajokoonpanot hienoja. Hinta niistä oli pettää perhe. - Anonyymi
Ei hyvä vaan vidu tyyppi hänkin.
- Anonyymi
Vanha itserakas.
Hintansa itserakkaudella.
Olen 61-vuotias nuoruudesta uraansa arvostanut.
En enää.
Entinen vaimo sai sietää paljon.
Ismo rakasti itseään enemmän kuin perhettään.
Onneksi on Viagra. Tahkoomista pitäis antaa nykyiselle...
T. Entinen arvostaja - Anonyymi
Hämeenlinnan kaunein, fiksu, tyttöystäväksi ja lastenhoitajaksi kelvannut monilajakkuus antoi Itse-Ismon loistaa. Voi vidu.
Nyk.vaimo - paniikissa otti nuoremman tulevan omaishoitajan itselleen.
Onneksi KITI on lahjakas, nöyrä ja tehnyt tehtävänsä.
Mahtaa ismopirua kaduttaa. - Anonyymi
Pankinjohtajan poikaelämä pitkitettynä versiona yltäkylläisesti teki tehtävänsä 🤣🤪🙄😅😂.
FU - Anonyymi
Olis kauheaa olla neljävitonen ja ukko 60-61.
Eiku vaippoja vaihtamaan. - Anonyymi
Juu ei tuosta hyvää seuraa.
Yksinäinen vanhuus ja huono omatunto.
Nykyinen (nuorikko) ei ala hoitamaan impotenttia entistä neroa. Itsevaltiasta. Maine ja menestys meni. - Anonyymi
Tämänpäiväinen dokkari on viimeinen yritys.
- Anonyymi
Noloo on tyo rahankeruu.
Oon Izzzmoo vuoden vanhempi.
P.skab maku suussa.
Kunniaa Kitille. - Anonyymi
Surkea. Onko Viagraa?
- Anonyymi
Tössäki dokkari silmistä näkee, että vain kamoissa pystyy vanhus mukarokkaanaan. Paskaa.
- Anonyymi
Siinä on kone makkaris
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427