Minä ihmettelen kun kaikki tietävät tekemiseni vaikka en ole kenenkään kanssa ollut missään tekemisissä niin kuulemma kaikki tietävät mitä olen tehnyt. Ei jumalauta että sähköisesti viestitään toisilleen mitä on naapurissa tapahtunut.
Työttömillä jouto sakilla ja eläkeläisillä ei ole mitään muutakaan virkaa kuin kytätä naapureita päivästä toiseen. Ja paskattaa rakkia juuri taloni edessä kun muutakakaan tekemistä ei näy juurikaan olevan niin ravata tässä edessuntakaisin sen paskovan rakin kanssa jolla maha kuralla niin että karmea haiseva ruikku paska tulee just tontilleni ja postilaatikon juuren kustaan.
Onhan se kivaakin kun olen niin merkittävä että kaikki rakin paskottavat ovat kiinnostuneita
Onko naapureilla joku naamakirja kyttäys kerho
7
55
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla on facebook ja siinä naapuri kaverina, niin tietävät jos kirjoittelet itsestäsi sinne.
- Anonyymi
On kuulemma.
- Anonyymi
Eikö aloittajalla oma maha ole kuralla ?. Käsittääkseni haet huoltoasemalta, joka on melko lähellä, usein keskiolutta. Ja sitten on ne pillerit, joita avovaimo käy jostain välittäjältä hakemassa.
- Anonyymi
Kyllä he vaan tietää vaikka oletetaan ettei tiedä! Talotoimikunnan väki on pahin juorusakki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä he vaan tietää vaikka oletetaan ettei tiedä! Talotoimikunnan väki on pahin juorusakki!
Asioita yhdistelemällä saadaa yllättävän paljon selville. Vilahdus siellä, toinen täällä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioita yhdistelemällä saadaa yllättävän paljon selville. Vilahdus siellä, toinen täällä...
No jos se naapurisi on vilahtelija se näyttelee pippeliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos se naapurisi on vilahtelija se näyttelee pippeliä?
Ei ole käynyt noin. Mites sulla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764