Kokoomuksen kansanedustaja Ben Zyskowicz muistuttaa kokoomuksen esittäneen monien muiden maiden kaltaista koronatodistusta, jonka avulla yhteiskunnan avaamista voitaisiin vauhdittaa.
Sen myötä konserttien, teatteriesitysten ja festivaalien kaltaisia tilaisuuksia avattaisiin henkilöille, joilla olisi esittää todistus rokotuksesta, tuoreesta negatiivisesta virustestistä tai taudin aiemmasta sairastamisesta.
Ben Zyskowicz hämmästelee pääministeri Sanna Marinin (sd.) ja perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiurun (sd.) nihkeää suhtautumista ajatukseen.
– Että ei voida tehdä niin, että avataan vain joillekin. Vaan pitää ehkä odottaa kuukausia, jotta tilaisuudet voidaan avata apposen auki kaikille, Ben Zyskowicz sanoo Verkkouutisten BenTV:ssä.
– Eli SDP:n mielestä on parempi, että yrittäjät ovat edelleen yrittämättä sekä alihankkijat, muusikot, näyttelijät ja ravintoloiden työntekijät ilman töitä. Parempi, että pidetään paikat kokonaan kiinni kuin että avattaisiin sille porukalle, jolla on esittää tällainen koronatodistus. Tämä on käsittämätöntä, Zyskowicz jatkaa.
https://www.verkkouutiset.fi/ben-zyskowicz-tama-on-sosialistista-tasa-arvosdp/#439b70a4
Koronatodistuksesta ollaan kahta mieltä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749