Sofia kommentoi instassaan "rakkaus on sokea"

Anonyymi

Ja paljon on kuulemma oppinut.
No, aika näyttää miten tuo oppi näkyy elävässä elämässä.

123

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melko mitäänsanomaton ulostulo.

      • Anonyymi

        Kirjoittaa olevansa kiitollinen, ei vaan tekstistä selviä että mistä on kiitollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa olevansa kiitollinen, ei vaan tekstistä selviä että mistä on kiitollinen.

        "Minä olen oppinut paljon ja ottanut nämä tapahtumat isona varoituksena loppuelämää varten, siitä olen kiitollinen".
        Etkö edelleen ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen oppinut paljon ja ottanut nämä tapahtumat isona varoituksena loppuelämää varten, siitä olen kiitollinen".
        Etkö edelleen ymmärrä?

        Minä en ainakaan ymmärtänyt. Mitään ei myöntänyt, anteeksi ei pyytänyt, erityisesti näiltä nuorilta seuraajiltaan. Perusajatus Sofian oma slogan "ei todellakaan pidä paikkaansa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen oppinut paljon ja ottanut nämä tapahtumat isona varoituksena loppuelämää varten, siitä olen kiitollinen".
        Etkö edelleen ymmärrä?

        En, en edelleenkään ymmärrä.
        Mitä tapahtumia mahtaanee tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen oppinut paljon ja ottanut nämä tapahtumat isona varoituksena loppuelämää varten, siitä olen kiitollinen".
        Etkö edelleen ymmärrä?

        Kai tarkoittaa, että on kiitollinen, kun pääsi niin vähällä tuosta Katiskakeisistä. Ei joutunut edes lusimaan, vaan pääsi ehdollisella, ja on kiitollinen siitä stefusta, joka maksaa kaikki tulevat sakot ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tarkoittaa, että on kiitollinen, kun pääsi niin vähällä tuosta Katiskakeisistä. Ei joutunut edes lusimaan, vaan pääsi ehdollisella, ja on kiitollinen siitä stefusta, joka maksaa kaikki tulevat sakot ym.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen oppinut paljon ja ottanut nämä tapahtumat isona varoituksena loppuelämää varten, siitä olen kiitollinen".
        Etkö edelleen ymmärrä?

        Niinpä! Eukko soutelee ojasta allikkoon. Uskon sitten vasta kun on jättänyt Steppulin taakseen eikä ole sen kanssa missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Eukko soutelee ojasta allikkoon. Uskon sitten vasta kun on jättänyt Steppulin taakseen eikä ole sen kanssa missään tekemisissä.

        On vaan ollut meidän villalla ja lähti sinne takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen oppinut paljon ja ottanut nämä tapahtumat isona varoituksena loppuelämää varten, siitä olen kiitollinen".
        Etkö edelleen ymmärrä?

        No etkö sinä ymmärrä että sama porskuttelu jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaan ollut meidän villalla ja lähti sinne takaisin.

        Meidän villalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ymmärtänyt. Mitään ei myöntänyt, anteeksi ei pyytänyt, erityisesti näiltä nuorilta seuraajiltaan. Perusajatus Sofian oma slogan "ei todellakaan pidä paikkaansa".

        Miksi pitäisi anteeksi pyydellä keltään?
        Ei ne turhaan hoviin valituksia tee, sehän vaan maksaa, jos olisi syyllinen.
        Ainoa on tuo huumeenkäyttörikos ruisrockissa, minkä Sofia on tunnustanutkin, siitä vaan sakot, kuten Haberillekin.
        Silloin juttu menisi niin kuin pitikin mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen oppinut paljon ja ottanut nämä tapahtumat isona varoituksena loppuelämää varten, siitä olen kiitollinen".
        Etkö edelleen ymmärrä?

        Mitä on oppinut? Sama touhuhan näyttää jatkuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi anteeksi pyydellä keltään?
        Ei ne turhaan hoviin valituksia tee, sehän vaan maksaa, jos olisi syyllinen.
        Ainoa on tuo huumeenkäyttörikos ruisrockissa, minkä Sofia on tunnustanutkin, siitä vaan sakot, kuten Haberillekin.
        Silloin juttu menisi niin kuin pitikin mennä.

        Todella mielenkiintoista nähdä miten käy kun valittaa. Suuntahan voi olla myös toinen ja sehän se vasta hienoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ymmärtänyt. Mitään ei myöntänyt, anteeksi ei pyytänyt, erityisesti näiltä nuorilta seuraajiltaan. Perusajatus Sofian oma slogan "ei todellakaan pidä paikkaansa".

        oot ihan hassu nassu=))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, en edelleenkään ymmärrä.
        Mitä tapahtumia mahtaanee tarkoittaa?

        Koita nyt miettii vaikka viikon=)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Eukko soutelee ojasta allikkoon. Uskon sitten vasta kun on jättänyt Steppulin taakseen eikä ole sen kanssa missään tekemisissä.

        Sun uskoa ei kukaan kaipaa=))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ymmärtänyt. Mitään ei myöntänyt, anteeksi ei pyytänyt, erityisesti näiltä nuorilta seuraajiltaan. Perusajatus Sofian oma slogan "ei todellakaan pidä paikkaansa".

        Onko kaikki maailman viihdekäyttäjät pyytäneet sinulta käyttöään anteeksi?
        Pelkästään Suomessa joka neljäs on kokeillut jotain huumeita ja 1980-1990 luvuilla syntyneistä jopa 45 prosenttia on joskus elämänsä aikana käyttänyt jotain laitonta huumetta.
        Sofian saama tuomio ei ole lainvoimainen ja tuomio koski vain Sofiaa itseään, ei hän ole sinua, tai muitakaan ulkopuolisia vahingoittanut, joten anteeksi hän voi pyytää vain itseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa olevansa kiitollinen, ei vaan tekstistä selviä että mistä on kiitollinen.

        Uudesta laukusta ehkä...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen oppinut paljon ja ottanut nämä tapahtumat isona varoituksena loppuelämää varten, siitä olen kiitollinen".
        Etkö edelleen ymmärrä?

        Niin mikä se oppi oli? Älä seurustele narkkarin kanssa, älä seurustele rikollisen kanssa, älä seurustele epävakaan henkilön kanssa vai että kun vedät huumeita, älä jää kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa olevansa kiitollinen, ei vaan tekstistä selviä että mistä on kiitollinen.

        Olisko kiitollinen siitä, ettei joutunut kalteritangoa tanssimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki maailman viihdekäyttäjät pyytäneet sinulta käyttöään anteeksi?
        Pelkästään Suomessa joka neljäs on kokeillut jotain huumeita ja 1980-1990 luvuilla syntyneistä jopa 45 prosenttia on joskus elämänsä aikana käyttänyt jotain laitonta huumetta.
        Sofian saama tuomio ei ole lainvoimainen ja tuomio koski vain Sofiaa itseään, ei hän ole sinua, tai muitakaan ulkopuolisia vahingoittanut, joten anteeksi hän voi pyytää vain itseltään.

        Ehkä kuitenkin lausuntoa missä kertoi olevan huumevastainen olisi pyydettävä anteeksi. Nauhotteiden mukaan ei ollut ensimmäinen kerta, kun käytti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki maailman viihdekäyttäjät pyytäneet sinulta käyttöään anteeksi?
        Pelkästään Suomessa joka neljäs on kokeillut jotain huumeita ja 1980-1990 luvuilla syntyneistä jopa 45 prosenttia on joskus elämänsä aikana käyttänyt jotain laitonta huumetta.
        Sofian saama tuomio ei ole lainvoimainen ja tuomio koski vain Sofiaa itseään, ei hän ole sinua, tai muitakaan ulkopuolisia vahingoittanut, joten anteeksi hän voi pyytää vain itseltään.

        Ai eikö muka Sofia ole vahingoittanut muita...pyörii piireissä,joissa huumeet pyörii,kuten Niko,Stefu esimerkiksi(jäänneet kiinni myös käytöstä)...kuinka moni nuori on huumekoukussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi anteeksi pyydellä keltään?
        Ei ne turhaan hoviin valituksia tee, sehän vaan maksaa, jos olisi syyllinen.
        Ainoa on tuo huumeenkäyttörikos ruisrockissa, minkä Sofia on tunnustanutkin, siitä vaan sakot, kuten Haberillekin.
        Silloin juttu menisi niin kuin pitikin mennä.

        Jos ei olisi saanut tuomiota, niin syytäjä olisi valittanut. Oli tämä arvattavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki maailman viihdekäyttäjät pyytäneet sinulta käyttöään anteeksi?
        Pelkästään Suomessa joka neljäs on kokeillut jotain huumeita ja 1980-1990 luvuilla syntyneistä jopa 45 prosenttia on joskus elämänsä aikana käyttänyt jotain laitonta huumetta.
        Sofian saama tuomio ei ole lainvoimainen ja tuomio koski vain Sofiaa itseään, ei hän ole sinua, tai muitakaan ulkopuolisia vahingoittanut, joten anteeksi hän voi pyytää vain itseltään.

        Yritä ymmärtää hän on monen nuoren aikuisen idoli ja päästät tollaisia suustasi. Ilmeisesti sinulla ei ole lapsia! Se jäi kiinni huumeiden käytöstä PISTE ja tietää mikä määrä vaikuttaa uniin. Täytyy päässä viirata, että huumeveikkoja puolustaa. Ellet itse ole samanlainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi anteeksi pyydellä keltään?
        Ei ne turhaan hoviin valituksia tee, sehän vaan maksaa, jos olisi syyllinen.
        Ainoa on tuo huumeenkäyttörikos ruisrockissa, minkä Sofia on tunnustanutkin, siitä vaan sakot, kuten Haberillekin.
        Silloin juttu menisi niin kuin pitikin mennä.

        Et kai sä tosissasi väitä, että hoviin valittaminen todistaa syyttömäksi?
        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella mielenkiintoista nähdä miten käy kun valittaa. Suuntahan voi olla myös toinen ja sehän se vasta hienoa on.

        Ainakin laskun summa nousee ellei tuo lakimies hoida ilmaiseksi, tuskin? Lopputuloksesta ei voi koskaan olla varma. Eikö miljonääri kääri miljoonia, joten raha ei liene ongelma, sitähän on jankutettu täällä vuosi, miten hyvin S&S menee ja miten kaikki heillä on luksusta.


      • Anonyymi

        Tuo on asiaa tälle Sofia "hattarapäälle" mikä ei vissiin tajua että KAUNEUS on KATOAVAISTA ja hänen kohdallaan alamäki on jo alkanut ja tienestit pienenee kun RAHAMIEHET eivät enää tarvitse koristetta viereensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki maailman viihdekäyttäjät pyytäneet sinulta käyttöään anteeksi?
        Pelkästään Suomessa joka neljäs on kokeillut jotain huumeita ja 1980-1990 luvuilla syntyneistä jopa 45 prosenttia on joskus elämänsä aikana käyttänyt jotain laitonta huumetta.
        Sofian saama tuomio ei ole lainvoimainen ja tuomio koski vain Sofiaa itseään, ei hän ole sinua, tai muitakaan ulkopuolisia vahingoittanut, joten anteeksi hän voi pyytää vain itseltään.

        Sofia on hyötynyt huumausaineista saaduilla rahoilla, elänyt persaukinen kuin kroisos... 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sä tosissasi väitä, että hoviin valittaminen todistaa syyttömäksi?
        😂😂😂

        👍Tämä, totta. 👍


    • Anonyymi

      Pärstäkuvaa ei voi laittaa kun dokannu ym useamman päivän.
      Kovat olot koittaa!!!

      • Anonyymi

        Vankilaan vaan huumeitten käyttäjä sofia sai liian lievän tuomion ja kello pois ostettu huumerahoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilaan vaan huumeitten käyttäjä sofia sai liian lievän tuomion ja kello pois ostettu huumerahoilla

        Mistäpä tiedät, olitko maksamassa kellon?


      • Anonyymi

        Johan oli se kuva pari päivää sitten missä silmät verestää ja seisoo päässä.


      • Anonyymi

        ai niinkö=) Suomen tietopankki=))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilaan vaan huumeitten käyttäjä sofia sai liian lievän tuomion ja kello pois ostettu huumerahoilla

        On sulla siinä mietittävää ja ihmeteltävää=)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan oli se kuva pari päivää sitten missä silmät verestää ja seisoo päässä.

        Ai silleen=))))))))))))))))


      • Anonyymi

        Oletko ollut mukana näkemässä, että on dokannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut mukana näkemässä, että on dokannut?

        Eiköhän tuo urpo ole kuvannu tänne kaikki, myötä häpeä siitä.
        Ja jos ei dokaa niin imee.
        Ja älä edes odota selitystä 🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai silleen=))))))))))))))))

        Gyl, gyl! Jengi aika hokaavia 😊!


    • Anonyymi

      Tuuli huulia heiluttaa.. Aika näyttää miten nuo sanat hänelle merkitsee/mitä ne tarkoittaa hänen elämässään..

    • Anonyymi

      Aurinkolasit päässä vblogissaa selittää.
      Uskokoon ken haluaa.

      • Anonyymi

        Niin ja rakkaus on sokea?
        Syyttääkö Rantista?
        Itse on narkannut ja rahaa pessyt.
        Ei ne miehetkään syytä naisiaan ketkä tuomittu huumeista.
        Ja mitä oppinut?
        Samanlaisen narkin kaa edelleen viihtyy.


      • Anonyymi

        Ei ole kovin uskottava some-vaikuttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rakkaus on sokea?
        Syyttääkö Rantista?
        Itse on narkannut ja rahaa pessyt.
        Ei ne miehetkään syytä naisiaan ketkä tuomittu huumeista.
        Ja mitä oppinut?
        Samanlaisen narkin kaa edelleen viihtyy.

        Noin minäkin tulkitsin: Ranen vika ja pieni rakastunut narkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rakkaus on sokea?
        Syyttääkö Rantista?
        Itse on narkannut ja rahaa pessyt.
        Ei ne miehetkään syytä naisiaan ketkä tuomittu huumeista.
        Ja mitä oppinut?
        Samanlaisen narkin kaa edelleen viihtyy.

        Nimenomaan näin. Edelleen aliarvioi seuraajiaan eli piiloutuu ns. rakkauden taakse eli uhriutuu. Ranta-ahon syytä, että Sofia on ahne ja häikäilemätön Ei siis mitään uutta. Yhtään mitään ei ole oppinut. Tällaiset lausunnot saa Sofiaa kohtaan tunnetun vastenmielisyyttä vain kasvamaan. Olisi hiljaa, jos ei mitään muuta sanottavaa edelleenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rakkaus on sokea?
        Syyttääkö Rantista?
        Itse on narkannut ja rahaa pessyt.
        Ei ne miehetkään syytä naisiaan ketkä tuomittu huumeista.
        Ja mitä oppinut?
        Samanlaisen narkin kaa edelleen viihtyy.

        Juuri noin. Kyllä hän on vaan nyt niin uhriuntunut, kun ei päässyt kuin koira veräjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rakkaus on sokea?
        Syyttääkö Rantista?
        Itse on narkannut ja rahaa pessyt.
        Ei ne miehetkään syytä naisiaan ketkä tuomittu huumeista.
        Ja mitä oppinut?
        Samanlaisen narkin kaa edelleen viihtyy.

        Olisi suoraan sanonut, että RIKKAUS TEKEE SOKEAKSI. Kun rahaton tyttö pääsee nauttimaan glamour-elämästä, ei välittänyt penni vertaa, mistä rahat peräisin. Että nyt on Sofia kiitollinen, että silleen. Nyt vai lännenhattu ostoksille ja cowboyn kanssa opettamaan köyhille rivitanssia. 🤠🤠😎😎


      • Anonyymi

        Ääni alkon ja tubakin polttama! Oliko edes selvinpäin??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Edelleen aliarvioi seuraajiaan eli piiloutuu ns. rakkauden taakse eli uhriutuu. Ranta-ahon syytä, että Sofia on ahne ja häikäilemätön Ei siis mitään uutta. Yhtään mitään ei ole oppinut. Tällaiset lausunnot saa Sofiaa kohtaan tunnetun vastenmielisyyttä vain kasvamaan. Olisi hiljaa, jos ei mitään muuta sanottavaa edelleenkään.

        Eihän noista blörön hommista hyvä heilahda, ei millään muotoa! Inho ja vastenmielisyys kaikilla yhä kasvaa tuota kohtaan. Mut ei se ymmärrä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi suoraan sanonut, että RIKKAUS TEKEE SOKEAKSI. Kun rahaton tyttö pääsee nauttimaan glamour-elämästä, ei välittänyt penni vertaa, mistä rahat peräisin. Että nyt on Sofia kiitollinen, että silleen. Nyt vai lännenhattu ostoksille ja cowboyn kanssa opettamaan köyhille rivitanssia. 🤠🤠😎😎

        Tämä👍👍
        RIKKAUS TEKEE SOKEAKSI.
        Oliko sofian tarkoitus kirjoittaa näin, mutta tuli typo.


      • Anonyymi

        Ögat pyörii ku hedelmäpelit 😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi suoraan sanonut, että RIKKAUS TEKEE SOKEAKSI. Kun rahaton tyttö pääsee nauttimaan glamour-elämästä, ei välittänyt penni vertaa, mistä rahat peräisin. Että nyt on Sofia kiitollinen, että silleen. Nyt vai lännenhattu ostoksille ja cowboyn kanssa opettamaan köyhille rivitanssia. 🤠🤠😎😎

        Olipas osuvasti kommentoitu! Se on juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rakkaus on sokea?
        Syyttääkö Rantista?
        Itse on narkannut ja rahaa pessyt.
        Ei ne miehetkään syytä naisiaan ketkä tuomittu huumeista.
        Ja mitä oppinut?
        Samanlaisen narkin kaa edelleen viihtyy.

        Oho ootpa viisas=))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Edelleen aliarvioi seuraajiaan eli piiloutuu ns. rakkauden taakse eli uhriutuu. Ranta-ahon syytä, että Sofia on ahne ja häikäilemätön Ei siis mitään uutta. Yhtään mitään ei ole oppinut. Tällaiset lausunnot saa Sofiaa kohtaan tunnetun vastenmielisyyttä vain kasvamaan. Olisi hiljaa, jos ei mitään muuta sanottavaa edelleenkään.

        Onneks sä oot niin viisas ja hyvä=))))


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta, uskaltaako noita arskoja sitten enää käyttääkään, ettei leimaudu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni alkon ja tubakin polttama! Oliko edes selvinpäin??????

        Sofia ei tupakoi. Miten ääni voi olla tupakan polttama henkilöllä, joka ei tupakoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ögat pyörii ku hedelmäpelit 😅😅😅

        Miten voit nähdä silmien pyörimisen tummien lasien takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei tupakoi. Miten ääni voi olla tupakan polttama henkilöllä, joka ei tupakoi?

        Ootko ihan varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä👍👍
        RIKKAUS TEKEE SOKEAKSI.
        Oliko sofian tarkoitus kirjoittaa näin, mutta tuli typo.

        👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rakkaus on sokea?
        Syyttääkö Rantista?
        Itse on narkannut ja rahaa pessyt.
        Ei ne miehetkään syytä naisiaan ketkä tuomittu huumeista.
        Ja mitä oppinut?
        Samanlaisen narkin kaa edelleen viihtyy.

        Sepä se, ihan mysteeri mitä muka oppi? Tarkistaa laukkunsa ennen koneeseen menoa? Varmistaa jatkossa ettei ole poliisin kuuntelu päällä kun vetää kokaa nokkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi suoraan sanonut, että RIKKAUS TEKEE SOKEAKSI. Kun rahaton tyttö pääsee nauttimaan glamour-elämästä, ei välittänyt penni vertaa, mistä rahat peräisin. Että nyt on Sofia kiitollinen, että silleen. Nyt vai lännenhattu ostoksille ja cowboyn kanssa opettamaan köyhille rivitanssia. 🤠🤠😎😎

        👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Kyllä hän on vaan nyt niin uhriuntunut, kun ei päässyt kuin koira veräjästä.

        Koira juuttui persiistään kiinni veräjän pieliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei tupakoi. Miten ääni voi olla tupakan polttama henkilöllä, joka ei tupakoi?

        Kuulostaa myös tupakan polttamalta, mutta sitten sitäkin ENEMMÄN viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei tupakoi. Miten ääni voi olla tupakan polttama henkilöllä, joka ei tupakoi?

        Rennon röökin ja teepussin suurkuluttaja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei tupakoi. Miten ääni voi olla tupakan polttama henkilöllä, joka ei tupakoi?

        Kiva kun vastasit kommenttiin 🤭😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei tupakoi. Miten ääni voi olla tupakan polttama henkilöllä, joka ei tupakoi?

        Sofilla oli (muistaakseni) Dupaissa kuvatussa videossa tupakka kädessä.
        Polttaisko sit vain juhliessaan???
        Monethan polttaa päihteillessään, mut eivät selvin päin ollessaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofilla oli (muistaakseni) Dupaissa kuvatussa videossa tupakka kädessä.
        Polttaisko sit vain juhliessaan???
        Monethan polttaa päihteillessään, mut eivät selvin päin ollessaan

        Ei ollut mitään tupakkaa, vesipiippua polttivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin uskottava some-vaikuttaja.

        Mikään vaikuttaja ikinä oo missään!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin uskottava some-vaikuttaja.

        Helsingissä tuon tyylistä käyttäytymistä kutsutaan LOKKIMISEKSI !!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei tupakoi. Miten ääni voi olla tupakan polttama henkilöllä, joka ei tupakoi?

        Paljon alkoholia käyttävien naisten ääni mataloituu niinkuin kyseisellä henkilöllä (LOKILLA) on käynyt , ja vaikuttaahan se jo kaikkeen muuhunkin olemukseen jos viitsitte seurata tarkemmin.


    • Anonyymi

      Kovin on levottomat eleet. Kunnon darra?
      Kauheeta, jos nyt pitää vältellä kivapulveria monta kuukautta 😂

      • Anonyymi

        Miksi välttelisi? Saihan juuri elämältä ison opetuksen, ettei kannata jäädä kiinni kun vetää huumeita.


    • Anonyymi

      Miksi Soffa ei tee täyskäännöstä elämässään?
      Roikkuu samassa elämänmenossa ja miesten varassa.
      Aika ohut on oljenkortena Reino-tossu-mies.

      • Anonyymi

        Reino tossu mies 😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Ei hän ainakaan parempaa miestä ole löytänyt. Samanlainen huumehemmo kuin edellinenkin. Samalainen elämän tyyli dinnereineen ja huumetta nokkaan meiningillä. Saattaa olla viihdekäyttäjä vielä, mutta Steppuli varmasti jo todella pahassa koukussa. Nyt saavat olla "nokkabileiden" kanssa varovaisia koska seurantaa saattaa olla päällä. Ettei vain häkkiin joudu ässät singahtamaan. Olisi nyt edes pahoitellut ulos tulossaan huumeiden käyttöään koska esittänyt niin huumevastaista aiemmin. No lässyn lässyn ja fanit kehuu.

      • Anonyymi

        Jos Stefu sekoilee aineiden kanssa ja Sofia ei ole taaskaan nähnyt eikä tajunnut mitään, koska rakkaus on sokea, niin en usko että menee toista kertaa läpi. Sofialta kysyttiin että eikö hän tajunnut missä porukoissa liikuttiin. Aivan hyvä kysymys oli kuulustelijoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Stefu sekoilee aineiden kanssa ja Sofia ei ole taaskaan nähnyt eikä tajunnut mitään, koska rakkaus on sokea, niin en usko että menee toista kertaa läpi. Sofialta kysyttiin että eikö hän tajunnut missä porukoissa liikuttiin. Aivan hyvä kysymys oli kuulustelijoilta.

        Todella hyvä kysymys. Minä en saa mitään selvää onko tuo nainen lintu vai kala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Stefu sekoilee aineiden kanssa ja Sofia ei ole taaskaan nähnyt eikä tajunnut mitään, koska rakkaus on sokea, niin en usko että menee toista kertaa läpi. Sofialta kysyttiin että eikö hän tajunnut missä porukoissa liikuttiin. Aivan hyvä kysymys oli kuulustelijoilta.

        Kyllä siellä Sofiakin käyttää sehän nyt tuli selväksi. Siksi ei mikään ongelma Stefun käyttö ja kun laukkuja tulee niin ei mitään hätää. Stefu taitaa vetää jo joka päivä sen verran silmät aina haahuilee päässä, kun kuvaa itseään. Ikävää, mutta ei taida Sofian elämä tästä paremmaksi muuttua, kun ei tee sille itse mitään edelleenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä Sofiakin käyttää sehän nyt tuli selväksi. Siksi ei mikään ongelma Stefun käyttö ja kun laukkuja tulee niin ei mitään hätää. Stefu taitaa vetää jo joka päivä sen verran silmät aina haahuilee päässä, kun kuvaa itseään. Ikävää, mutta ei taida Sofian elämä tästä paremmaksi muuttua, kun ei tee sille itse mitään edelleenkään.

        Onneks sun elämä on niin hyvää ja kuuliaista,kunhan muistat ny tehdä työkkärin ilmotuksen ajallaan=)))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks sun elämä on niin hyvää ja kuuliaista,kunhan muistat ny tehdä työkkärin ilmotuksen ajallaan=)))))

        Olen koko aikuiselämäni ollut yrittäjä ja töitä paiskinut. Taisi mennä nyt vähän vika osoitteeseen arvostelusi. Puolusta sinä naista joka huumehemmoista riippuvainen. Sinun elämä taitaa pyöriä samanlaisissa merkeissä, kun Soffella. No jokainen tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Stefu sekoilee aineiden kanssa ja Sofia ei ole taaskaan nähnyt eikä tajunnut mitään, koska rakkaus on sokea, niin en usko että menee toista kertaa läpi. Sofialta kysyttiin että eikö hän tajunnut missä porukoissa liikuttiin. Aivan hyvä kysymys oli kuulustelijoilta.

        Ei mennyt ekallakaan kerralla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä kysymys. Minä en saa mitään selvää onko tuo nainen lintu vai kala.

        Kala, katiskassa.


    • Anonyymi

      Kullankaivaja on aina kullanksivaja, eikä muuksi muutu koskaan.Huumekeisarin luota siirtyi toisen huumeiden käyttäjän avokiksi.

      • Anonyymi

        Näin se menee ei opi mistään. Raha ratkaisee huume neitokaisen tiet.


    • Anonyymi

      Loppu tuli.

      • Anonyymi

        No niin tuli!!! Onneksi!
        Kuppiukkon matkassa reissu jatkuu. Samat harrastukset ja rahat loppu, työt finaalissa ja frendit kadonneet!


    • Anonyymi

      Kyllähän sen näki, oli oikeesti rakastunut Nikoon, uskon, mitä näin. Tässä suhteessa Stefanin kanssa taas ei rakkaudella ole mitään tekemistä, Sofialle olosuhteiden pakko, kun joutui asunnottomaksi, mutta Stefan on riippuvainen jollain tasolla, tarvii jonkun pönkittämään itseluottamustaan ja puolustajan, joka sokeasti uskoo hänen juttuihinsa (siis ukkelin). Harmi Sofian kannalta, ettei ole löytänyt sitä kunnon miestä vaan roikkuu tuossa tohvelisankarissa.

      • Anonyymi

        Kuka kunnon mies ottaisi Sofian? Kuka kunnon mies ilkeäisi liikkua Sofian kanssa?


      • Anonyymi

        Tällaista elämää hän näyttää haluavan. Turha sanoa ja väittää ettei tiedä Stefanin päihteiden ha huumeiden käytöstä kun niistä toitotetaan mediassa. Jos nyt pääsi luistelemaan ettei tiennyt Nikon touhuista vaikka nauhalla puhuu huumeista ja varmasti tiennyt missä porukassa liikkuu ja mitä rahoja kuljettelee. Voi tosin olla vieläkin poliisin seurannassa ja jossain kohtaa se käry sitten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista elämää hän näyttää haluavan. Turha sanoa ja väittää ettei tiedä Stefanin päihteiden ha huumeiden käytöstä kun niistä toitotetaan mediassa. Jos nyt pääsi luistelemaan ettei tiennyt Nikon touhuista vaikka nauhalla puhuu huumeista ja varmasti tiennyt missä porukassa liikkuu ja mitä rahoja kuljettelee. Voi tosin olla vieläkin poliisin seurannassa ja jossain kohtaa se käry sitten käy.

        Kylläpä tiedät paljon tostakin asiasta ohoh =))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kunnon mies ottaisi Sofian? Kuka kunnon mies ilkeäisi liikkua Sofian kanssa?

        Onneks sinä olet kunnollinen ja viisas ja sivistynyt=))))))))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä tiedät paljon tostakin asiasta ohoh =))))))))))

        Miettikää kuka mies ottaisi lastensa äidiksi, naisen joka on ehdonalisessa huumeiden käytöstä ja rahanpesusta.Ei asuntoa ei mitään koulutusta mihinkään ammattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks sinä olet kunnollinen ja viisas ja sivistynyt=))))))))))))))))

        Sinä et taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks sinä olet kunnollinen ja viisas ja sivistynyt=))))))))))))))))

        Näillä sun rollauksilla ja hymiöillä ei ole mitään vaikutusta. Sut kyllä tunnistaa ja sekös sua veetuttaa kun sun rakasta huumeparonitarta ei kaikki fanita.
        Jatka vaan narkin ja rikollisin ihannointia vaikka jokaisen kommentin alle mutta vaihda välillä hymuöitä jos osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks sinä olet kunnollinen ja viisas ja sivistynyt=))))))))))))))))

        Kiitos, samaa ei voi sanoa sinusta. =(((((((((((((((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikää kuka mies ottaisi lastensa äidiksi, naisen joka on ehdonalisessa huumeiden käytöstä ja rahanpesusta.Ei asuntoa ei mitään koulutusta mihinkään ammattiin.

        Ei kukaan selväpäinen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä tiedät paljon tostakin asiasta ohoh =))))))))))

        Taidat olla sama tyyppi joka laittaa joka kommenttiin jotakin. On se hyvä, että ainakin yksi puolustaa täällä hanakasti "huumejengiä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista elämää hän näyttää haluavan. Turha sanoa ja väittää ettei tiedä Stefanin päihteiden ha huumeiden käytöstä kun niistä toitotetaan mediassa. Jos nyt pääsi luistelemaan ettei tiennyt Nikon touhuista vaikka nauhalla puhuu huumeista ja varmasti tiennyt missä porukassa liikkuu ja mitä rahoja kuljettelee. Voi tosin olla vieläkin poliisin seurannassa ja jossain kohtaa se käry sitten käy.

        Kyllä käy käry vielä kumpikin ehdonalaisessa. Elleivät nyt mene vieroitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla sama tyyppi joka laittaa joka kommenttiin jotakin. On se hyvä, että ainakin yksi puolustaa täällä hanakasti "huumejengiä".

        Sama on joku huumehemmo jossei Soffe itse. No ainakin hyväksyy käytöt hah!


    • Anonyymi

      Kirjoitti myös että elämän koulussa ei ole opettajaa, vaan välillä pitää oppia itse asioita....

      Elämän koulu vai elämänkoulu 🤣

      • Anonyymi

        Elämämkoulu ja taitaa olla ainoa mitä on käynyt.


    • Anonyymi

      Mitä se on oppinu?Edelleen pyörii hörhöilijän kanssa, pöh sanon minä.

      • Anonyymi

        Ja siellä toinen hörhö kirjoittaa hörhöjä=)))))


      • Anonyymi

        Jep!!!!!


    • Anonyymi

      Pysyisi nyt vaan pois julkisuudesta.

      • Anonyymi

        Pysy sä poissa suomi 24 =)))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy sä poissa suomi 24 =)))))))

        Pysy sä ihan ite =))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy sä poissa suomi 24 =)))))))

        Voi sua Sofia, etkö osaa muuten ilmaista pettymystäsi negaativista kommentointiasi kohtaan kuin hymiöillä.
        Vai Spuliko se siellä piripäissään rollaa.
        Ei kun te yhdessä.
        Rikosrekkari pariskunta.


    • Anonyymi

      Toivottavasti on oppinut viime ajoista siis sekä Nikon että Stefanin sekoiluista,että omistaan kantapään kautta.Muutoin oppi on mennyt hukkaan jos sama jatkuu ->

    • Anonyymi

      Siis toi Sofian lausunto oli ihan hirveetä soopaa. On oppinut, mutta pyörii ihan samassa nistiporukassa ja samoilla Marbella Dubai kulmilla. Nöyryyttä ei ole nähty missään vaiheessa... Valittaa hoviin, koska on tyytymätön tuomioon.
      Kuinka kamoissa se on ton kirjottanut ja lähettänyt iltalehteen :D Kukaan muu ei tituleeraa Sofiaa bloggaajaksi, kuin hän itse eli Sofian omasta kynästä tuo sekava teksti.

      • Anonyymi

        Niin ja nyt sillä on kuulemma ihan hyvä fiilis.
        Just saanu tuomion huumeista ja rahanpesusta.
        Tuli rikosrekisteri ja parikyttonnii maksuja.
        Mutta hyvä fiilis!!
        Ja rakkaus edelleen sokeaa, kun pahin tapahtuu niin se on Reinotossun syy. Nythän se oli Rantiksen.


    • Anonyymi

      Sofia teki ison virheen, kun lähti Stepulin matkaan. Niko tarjosi erossa asuntoa ja elatuksen puoleksi vuodeksi, että pääsee jaloilleen. Reilu tarjous ja Sofian olisi kannatanut tarttua siihen. Stefu laittoi instassa vuosipäivän kunniaksi tekstin ja se kertoi totuuden näiden suhteesta. Petti kuitenkin Nikoa ja vannoi rakkautta. Tämän takia viellä loputkin maineesta meni ja nyt ei ota kukaan tätä naista tosissaan. Stefulla näyttää olevan kuitenkin päihdeongelma ja miten tuohon suhteeseen rakennat mitään? Rahan ja luksuksen hinta on Sofialle ollut kova.

      • Anonyymi

        Iso virhe ja jatkuu. Mutta, kun normaali miehet ei kelpaa. Rahaa pitää olla ja dinnereitä. Missä voi persettä keikuttaa ja olla "nokka tukossa". Siis kuvata pitää kaikki ettei seuraajat luule, että olen KÖYHÄ. Mutta veikkaan, että siellä aika onneton nainen joka rypistelee eteenpäin. Haluaa perheen MÄ HALUAN. Kaikkea ei saa mitä haluu ja siinä Steffuli voi käydä vieraissa välillä. No ei senkään väliä hänelle! Ehkä on jo huumeista niin riippuvainen, että niiden avulla pääsee sängystä ylös joskus kuvauksiin. Sofian salaisuudet kesäkuussa. No eipä sieltä uutta tule! Elleivät jo kumpikin ole laitoksessa jossakin!


    • Anonyymi

      Tollo mikä tollo. Siis missä on oppi? Tersmanniko se muka on. Poistelee kommentit, jossa ei imarrella.

      • Anonyymi

        Kaikki poistaa paniikki päällä. Siinä sormet kohta rakoilla. Mitä kuvittelee itsestään ja ne fanitkin ketkä kehuu varmaan "kyttäyksen" takia. Ei kukaan voi huumemimmiä oikesti fanittaa vai voiko. Ja pyssymiestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki poistaa paniikki päällä. Siinä sormet kohta rakoilla. Mitä kuvittelee itsestään ja ne fanitkin ketkä kehuu varmaan "kyttäyksen" takia. Ei kukaan voi huumemimmiä oikesti fanittaa vai voiko. Ja pyssymiestä!

        Taisi olla rakkaus kuurokim. Ei kuullut setelinlaskurin laulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki poistaa paniikki päällä. Siinä sormet kohta rakoilla. Mitä kuvittelee itsestään ja ne fanitkin ketkä kehuu varmaan "kyttäyksen" takia. Ei kukaan voi huumemimmiä oikesti fanittaa vai voiko. Ja pyssymiestä!

        Toiset kaltaisensa ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla rakkaus kuurokim. Ei kuullut setelinlaskurin laulua.

        LOKKI KUULEE, NÄKEE JA VAISTOAA KAIKEN MITÄ PYSTYY LOKITTAMAAN. Harmi ettei edes "sokeiden" miesten läheiset tajuu tätä hillitöntä "vedätystä" millä nää hetken ihastukset Lokittaa näitä ressukoita. Ps. kerran kusetettu mut huomasin ajoissa .


    • Anonyymi

      Siis (olevinaan) katuu tekojaan eli myöntää syyllisyytensä (tosin uhriutuu Ranen kautta) mutta valittaa tuomiosta?

    • Anonyymi

      Naurettava ja nolo tapaus kaikkinensa

    • Anonyymi

      Kyllä sika syitä löytää, jos ei ole maa roudassa niin on kärsä kipeänä.

      Nyt Ranen vika, seuraavalla kerralla Stefun.
      Ei koskaan Sofian.

      • Anonyymi

        Niinhän se Stefukin väittää aina on jonkun muun vika joko eksän tai nyksänkin, kun ulos heitti...... Ei tämä pari näe omia vikojaan, sitä se tekee kun ollaan leuhkia.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe