Minkä ikäisenä yksinäisyytesi alkoi?

Anonyymi

Itsellä noin 55-vuotiaana. Ei enää vanhempia, sisaruksia,perhettä, työpaikkaa. Orpo olo.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanikäisenä lapsi jo sen verran iso, että hänellä omia menoja. Onneksi on liikunta jota voi harrastaa!

      • Anonyymi

        En tiedä, viimeksi eilen tuli olo, että mä oon aivan yksin ajatusteni kanssa. Se on hankalaa kun alkaa miettiä, että onkohan itse psykoosissa vai onko psykoosissa koko työyhteisö ja itse on lähes ainoa selväjärkinen siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, viimeksi eilen tuli olo, että mä oon aivan yksin ajatusteni kanssa. Se on hankalaa kun alkaa miettiä, että onkohan itse psykoosissa vai onko psykoosissa koko työyhteisö ja itse on lähes ainoa selväjärkinen siellä.

        Minua lohduttaa se, että täällä mä voin olla känninen kallu-allu, mukatietäjä ja tarinankertoja, oma itseni tai jeesus, mä voin kirjoittaa ajatuksia esiin, ilman et mun tarvii sensuroida mitään. Lakia ei tietenkään saa rikkoa, mut mun ei tarvitse miettiä loukkaanko mä jotakin tai miltä muista tuntuu, jos mä kirjoitan asioista. voin selittää mitä tahansa itsestäni olematta siitä kenellekään tilivelvollinen. Ja se on aika jees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua lohduttaa se, että täällä mä voin olla känninen kallu-allu, mukatietäjä ja tarinankertoja, oma itseni tai jeesus, mä voin kirjoittaa ajatuksia esiin, ilman et mun tarvii sensuroida mitään. Lakia ei tietenkään saa rikkoa, mut mun ei tarvitse miettiä loukkaanko mä jotakin tai miltä muista tuntuu, jos mä kirjoitan asioista. voin selittää mitä tahansa itsestäni olematta siitä kenellekään tilivelvollinen. Ja se on aika jees.

        Olen mäkin kokeillut kännäämistä yksinäisyyteen, vähän aikaa on kivaa ja taas yksinäisyys jatkuu.


    • Anonyymi

      Oon ollut yksinäinen tavallaan aina. Ulkopuolisuuden tunne juontaa jo varhaislapsuudesta, ei parasta ystävää tai juurikaan kavereita ikinä. Kiusattukin. Totinen, melankolinen ja yliherkkä, ujo jne. Vanhemmat on tärkeitä kyllä ja työ, siskokin, ne kannattelevat.

    • Anonyymi

      Mulla alkoi viime kesästä. Kaikenlaista keksinyt, että pysyisi järjissään. Yksinäisyys paheni tänä vuonna kun lähes kaikki menopaikat kiinni, liikunnat ja elokuvat. Yksitoikkoiseksi kävi lenkkimaastot kun ei voinut liikkua kuin piikkikengillä, eihän niillä lenkkeillä voi, paremmin tarkoitettu lyhyisiin tepasteluihin. Nyt vähän isompaa rataa voi jo kiertää, kun on enemmän sulaa, joten ei enää huononpaan suuntaan ole mennyt.

    • Anonyymi

      Koko elämäni olen taistellut oikeuksistani yksin. Eikä muutosta ole näköpiirissä.

      • Anonyymi

        Jätetyksi pitkästä suhteesta jälkeen yksin ja siinä yhteydessä aloin vähitellen huomaamaan oman voimani ja oikeuteni olemaan juuri se mikä olen.


    • Anonyymi

      Yksin mutta en tunne (vai tunnista?) yksinäisyyttä. Aina vähän erakko luonteinen. En koskaan ole viihtynyt isossa porukassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe