Ajattelen, että ihminen kaipaa

Anonyymi

Jotain aina. Se, että kaipaus olisi todella jotain konkreettista, ei kohdallani ole osoittautunut todeksi. Aina, kun mietin todellisuudessa häntä, törmään vahvaan ei -ajatukseen. Minulla on yhteinen tulevaisuus rakkaani kanssa. Asunnon hankinta ja kaikki se yhteinen suunnittelu. Pääsisin vain näistä ongelmista. Niin pitkään, kun niitä on, niin pitkään on mielikuvissa helpotus jossain muualla ja ajattelen häntä pelastavana. En silti tahdo mitään konkreettista häneltä. On hyvä, että hänellä on oma elämä. Ihmisiä, joita rakastaa ja kaikkea sellaista, johon en edes halua mitään osaa. Mikähän tässäkin auttaisi, psykiatri ehkä. Tahdon karistaa ”valheellisen hänet”pois ajatuksista. Koomista, että tällainen pako mielikuvitukseen ylipäätään on ja hän liittyy siihen tällä tavalla, tragikoomista.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän ei ole valheellinen, vaan totta, vaikka konkreettinen on vielä hakusessa. Haluaisin tutustua hänen läheisiinsä, he ovat varmasti mielenkiintoisia ihmisiä, sillä he ovat hänen rakkaitaan.

      • Anonyymi

        No mikä estää sen tutustumisen vaikka ystävänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä estää sen tutustumisen vaikka ystävänä?

        Ei onnistuisi ystävyys ainakaan minulla.

        Ap nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä estää sen tutustumisen vaikka ystävänä?

        Tutustu vaikka vaimoon ensiksi?


    • Anonyymi

      Hiukan samaa itselläni: Todellisen hänen miettiminen nostaa pinnalle ein. Syitä siihen on hänessä, mutta toisaalta paljon myös minussa. Oma elämäni on sitova kaikista ongelmistaan huolimatta. Ja hänellä on oma elämänsä, joka eroaa hyvin paljon omastani. Siksikö näen hänet niin houkuttavana, vain pakotienä jonnekin?
      Vai onko hänelle jokin suurempi tarkoitus osua minuun syvälle, etten osaa päästää irti tuosta ajatuksesta? Olenko vain toivottoman sitkeästi ihastunut häneen?
      Olen miettinyt tätä paljon, hiukan myös terapeutin kautta. Silti en tiedä lopullista vastausta. Toivotaan, että sinä löydät vielä omasi. Epätietoisuus omista ajatuksista on raastavaa.

      Mies

      • Anonyymi

        Kiitos viestistä ja ajatuksistasi. Tuntui hetken, etten ole yksin tämän asian kanssa.

        Ap nainen


      • Anonyymi

        Jotkut ihmiset vaan iskee sinne jonnekin syvälle ilman mitään järkevää syytä. Onhan se asia vaan niin että toista ei tunne jos ei halua oppia tuntemaan. Eli se hänen "todellinen minä" on sinun eletyn elämän, puheiden (viestien) tulkintaa ja kuultujen asioiden summa, eikä niinkään se mikä hän oikeasti on. Jos hän olisi juuriaan myöten "EI" et antaisi hänelle ajatustakaan. Sitten vaan on niitä tilanteita että on hyväksyttävämpää ja helpompaa pysyä siinä jo omassa jo rakennetussa elämässä ja pitää se haavekuva taustalla. Ehkä suurin kysymys on mitä itse haluat ja siihen jo vastasit. Terapiasta on apua jos uskaltaa avata ne omat tunteensa oikeasti.
        Minun tapauksessani se sydän sanoo kyllä vaikka minun, hänen ja muidenkin mielipide on vahva ei. Ihmisen kanssa oleminen vaan oli niin helppoa, hän ymmärsi minua vaikken sanonut sanaakaan. Hän avasi silmäni sille että ehkä elämäni eletään ja päätetään puolestani. Se mikä oikeasti olen on tukahdettu muiden mieltymysten ja haaveiden takia. Elämän ei tatvitse olla taistelua joka ikisestä asiasta. Minulla on merkitystä. Epätietoisuus toisen ajatuksista on raastavaa mutta omat ajatukset on hyvinkin selkeät vaikka ne on sellaiset ettei kukaan niitä halua kuunnella eikä ne aina ole opittujen normien mukaisia. Ei se haittaa.
        Minua on riepoteltu elämässä ihan riittämiin ja se on nyt loppu, ainut mihin voi luottaa on oma intuiitio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ihmiset vaan iskee sinne jonnekin syvälle ilman mitään järkevää syytä. Onhan se asia vaan niin että toista ei tunne jos ei halua oppia tuntemaan. Eli se hänen "todellinen minä" on sinun eletyn elämän, puheiden (viestien) tulkintaa ja kuultujen asioiden summa, eikä niinkään se mikä hän oikeasti on. Jos hän olisi juuriaan myöten "EI" et antaisi hänelle ajatustakaan. Sitten vaan on niitä tilanteita että on hyväksyttävämpää ja helpompaa pysyä siinä jo omassa jo rakennetussa elämässä ja pitää se haavekuva taustalla. Ehkä suurin kysymys on mitä itse haluat ja siihen jo vastasit. Terapiasta on apua jos uskaltaa avata ne omat tunteensa oikeasti.
        Minun tapauksessani se sydän sanoo kyllä vaikka minun, hänen ja muidenkin mielipide on vahva ei. Ihmisen kanssa oleminen vaan oli niin helppoa, hän ymmärsi minua vaikken sanonut sanaakaan. Hän avasi silmäni sille että ehkä elämäni eletään ja päätetään puolestani. Se mikä oikeasti olen on tukahdettu muiden mieltymysten ja haaveiden takia. Elämän ei tatvitse olla taistelua joka ikisestä asiasta. Minulla on merkitystä. Epätietoisuus toisen ajatuksista on raastavaa mutta omat ajatukset on hyvinkin selkeät vaikka ne on sellaiset ettei kukaan niitä halua kuunnella eikä ne aina ole opittujen normien mukaisia. Ei se haittaa.
        Minua on riepoteltu elämässä ihan riittämiin ja se on nyt loppu, ainut mihin voi luottaa on oma intuiitio.

        En oo ap, mut tälle ajatukselle 1000 x 👍


      • Anonyymi

        Jos jokin hänessä nostaa tuon ein pinnalle, kannattaa kuunnella sitä eitä. Tutustuin kerran ihmiseen joka ihastui minuun mutta kokoajan mietti haluaako olla kanssani vai ei. Vaikka tapailu ei kestänyt kauan itsetunto oli riekaleina sen jälkeen. Olet todennäköisesti kehitellyt hänet päässäsi ihmeellisemmäksi kuin hän todellisuudessa onkaan koska arjessasi on ollut haasteita. Päästä hänestä irti ja keskity siihen mitä on tai sitten johonkin täysin uuteen. Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jokin hänessä nostaa tuon ein pinnalle, kannattaa kuunnella sitä eitä. Tutustuin kerran ihmiseen joka ihastui minuun mutta kokoajan mietti haluaako olla kanssani vai ei. Vaikka tapailu ei kestänyt kauan itsetunto oli riekaleina sen jälkeen. Olet todennäköisesti kehitellyt hänet päässäsi ihmeellisemmäksi kuin hän todellisuudessa onkaan koska arjessasi on ollut haasteita. Päästä hänestä irti ja keskity siihen mitä on tai sitten johonkin täysin uuteen. Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu toisilleen.

        Jos se "ei" on heti ensi tapaamisella mielessä niin kyllä sillon se on EI ja sisin huutaa sinulle että suojaudu. Jos sitten viikon/kuukauden järjen mietinnän jälkeen tulee siihen lopputulokseen että ei niin se on vaan se pelko, mukavuus, status, oma elämä ja muu joka johtaa siihen järkiajatteluun että ei sydän voi olla eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se "ei" on heti ensi tapaamisella mielessä niin kyllä sillon se on EI ja sisin huutaa sinulle että suojaudu. Jos sitten viikon/kuukauden järjen mietinnän jälkeen tulee siihen lopputulokseen että ei niin se on vaan se pelko, mukavuus, status, oma elämä ja muu joka johtaa siihen järkiajatteluun että ei sydän voi olla eri mieltä.

        Se ei- tunne tuli vasta kuukausien päästä, kun tarpeeksi olin tuntojani märehtinyt. Suora ei, suora ohitus. Mutta tämä on jotain muuta. Oman muutoksen pelkoa, vai pelkoa ettei hän vastaa riittävästi mielikuvaani hänestä?

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei- tunne tuli vasta kuukausien päästä, kun tarpeeksi olin tuntojani märehtinyt. Suora ei, suora ohitus. Mutta tämä on jotain muuta. Oman muutoksen pelkoa, vai pelkoa ettei hän vastaa riittävästi mielikuvaani hänestä?

        Mies

        Silloin olet rakastunut mielikuvitukseesi et todelliseen häneen. Jos elämässä on haasteita liikaa sitä pakenee omaan mielikuvitukseen. Tämän takia olen sitä mieltä että ihmisten pitäisi suurista tunteista huolimatta tutustua ja ystävystyä ensin ilman paineita ja odotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei- tunne tuli vasta kuukausien päästä, kun tarpeeksi olin tuntojani märehtinyt. Suora ei, suora ohitus. Mutta tämä on jotain muuta. Oman muutoksen pelkoa, vai pelkoa ettei hän vastaa riittävästi mielikuvaani hänestä?

        Mies

        Kai se jotain kertoo jos yhtäkkiä toisen läsnäolo tekee fyysisesti pahaa, ajatus vastenmielinen jne. Se on se päivänselvä EI. Se että ohittaa tunteensa järjellä ei ole selkeä EI, se on tilanteesta selviytymistä, taistele ja pakene. Katumus?
        Kukaan ihminen ei voi onneksi muuttaa toista mutta eri ihmiset tuo sinusta esille eri puolet, hyvässä kuin pahassa. Ihastus perustuu mielukuvaan ja tutustuminen siihen ihmiseen sitten kertoo oliko se kuva oikea vai väärä.

        Näissä tilanteissa se pelko yleensä vaan vie voiton.. tunteitaan voi peitellä mutta itselle niistä kannattaa oll hyvinkin rehellinen.
        -sivustataas


    • Anonyymi

      Olen yrittänyt taistella sitä ajatusta vastaan, yrittänyt unohtaa hänet, yrittänyt vakuutella itselleni muuta. Minkä sille enää voin. Näkemättä. Silti. Ajattelen häntä joka päivä, on hän millainen hyvänsä, teki hän, mitä hyvänsä ja oli kenen kanssa hyvänsä. Ja vaikkei hän minusta välittäisi. En voi asialle yhtään mitään. Ajatukseni eivät tottele minua. Joudun elämään elämääni tässä tietoisuudessa, se on epäonninen kohtaloni. :’(

      • Anonyymi

        Tämä oli vielä minulta.

        Ap nainen


    • Anonyymi

      Et rakasta itseäsi, vaan etsit tunnetta ja kaikkea muuta ulkopuolelta. Myönnä että olet ihan tyytyväinen itsekseen. Jos kaverit ei tykkää, niin paskat heistä. Etsit uudet kaverit.

      • Anonyymi

        🙂👍💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙂👍💛

        Olet sekä ap mies, että nainen ja vastailet itsellesi. Olet sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sekä ap mies, että nainen ja vastailet itsellesi. Olet sekasin.

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Sinä et olet ko. vastaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sekä ap mies, että nainen ja vastailet itsellesi. Olet sekasin.

        eka primääristi, eli m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Ap on miesniff.


      • Anonyymi

        09.27 Ap on tässä provotarinassa suhteessq olevq, ilm nainen. Tarkkuutta tunteiden tulkitsijat, tarkkuutta ja tsemppiä myös💘


    • Anonyymi

      Vaikea rakkaus tuntuu tältä, liikaa esteitä suhteelle vaikka rakkautta paljon.

      • Anonyymi

        Ei se ole silloin rakkautta. Luulen että oikea rakkaus on harvinaista. Sitä on vain elokuvissa.


      • Anonyymi

        Miten se tuntematon ihminen voi olla rakkaus. Sitä paitsi on varattukki, mikset kysy. Häneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se tuntematon ihminen voi olla rakkaus. Sitä paitsi on varattukki, mikset kysy. Häneltä?

        Tuntuu omituiselta, vieras ihminen, eri maalainenki.......


    • Anonyymi

      Oikeaa rakkautta on todellisessa elämässä, näethän sinä sen, kun vähän mietit.

      • Anonyymi

        Voi olla. Olen jotenkin lakannut uskomasta omalla kohdallani että kokisin enää sellaista. Toki on onneksi tärkeitä ja rakkaita läheisiä.


    • Anonyymi

      Jos tarkoitat sitä että ihminen kaipaa aina jotain toista ihmistä niin se ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi

      Kyllähän se elämä on mielenkiintoisempaa kun kaipaa jotain.. tekemistä. Joskus henkilöäkin mutta se ei saisi vaikuttaa muuhun elämään.

      • Anonyymi

        Noo jos aina kaipaa jotakin, niin käännä katse itseesi ja kysy mikä on vialla. Lue asiasta kirjallisuutta, ehkä sieltä löytyy avaimet sisinpääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo jos aina kaipaa jotakin, niin käännä katse itseesi ja kysy mikä on vialla. Lue asiasta kirjallisuutta, ehkä sieltä löytyy avaimet sisinpääsi.

        Kaipaa ja kaipaa.. elämässä ei vaan tapahtdu mitään jos katse ei ole tulevassa. Tarkoitan vaan ettei kaipaus saisi vaikuttaa siihen elämiseen ja menemiseen.


    • Anonyymi

      Miksi pieni eskapismi olisi pahasta, jos omassa elämässä muuten on kaikki suht kohdallaan? Itselle ainakin se pakokeino arjen stressiin on haaveilla. Ei sillä että mitään koskaan tapahtuisi, mutta pieni kaipaus voi tuoda piristystä, varsinkin kun sen kohde tuskin koskaan voisi konkretisoitua. Vie ajatukset arkiongelmista ihan muualle.

    • Anonyymi

      Tiedän, etten ole nähnyt tätä ihmistä vuosiin, lähemmäs kymmeneen vuoteen. Hän ei todellakaan ajattele minua millään muotoa. Onneksi hän ei tiedä, että auttaa minua vaikeilla hetkillä mielikuvien muodossa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe