Keskustassa, Osuuspankkia vastapäätä, tien toisella puolella
mäen päällä, toimi eräs ruokapaikka -70-80-luvun vaihteessa.
Muistaako joku, minkä niminen se oli? Nyt sen paikalla on
rakennusliike.
Tänään tuli tieto "Aikka" Hakalan poismenosta. Se nosti muiston,
kun näin Teddy & The Tigers bändin siinä ruokapaikassa. Tulivat
ihan arkisesti syömään. Ilmeisesti keikka- tai läpikulkumatkalla.
Näyttävä kampaus jäi mieleen.
Ex ruokapaikan nimi?
6
631
Vastaukset
- Anonyymi
Ana baari...
- Anonyymi
Saattoi olla. Toinen paikka purtavaksi: Tarjanteen talossa, nykyisen kirjakaupan paikalla ihan päädyssä, 80-luvulla. Tekivät itse jauhelihapihvejä. Oliko sekin baari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi olla. Toinen paikka purtavaksi: Tarjanteen talossa, nykyisen kirjakaupan paikalla ihan päädyssä, 80-luvulla. Tekivät itse jauhelihapihvejä. Oliko sekin baari?
Eikai killi pubissa mitään pihvejä tehty!!!
- Anonyymi
Kultaisella kasarilla jolloin olen lukion käynyt viikolla ihan tavallisina arki-iltoina olivat auki Toisku, Killi-Pub', Karhu ja Tarjanne.
- Anonyymi
Niin oli ja jopa valikoivat asiakkaitaan!!! Muistan hyvin kun heittolan nakke tarjanteen alaovella portsarina valehteli että täyttä 😆😳😆
- Anonyymi
Jos Killi-Pubista sai hampurilaisia, niin tilasin pelkän pihvin ilman
mitään lisukkeita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853