Äänestän aina Keskustaa

Jos pitää poliittista puoluetta äänestää, niin aina Keskusta.

43

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin äänestän hyvää puoluetta.

      • Anonyymi

        Minä pieren Suokustan puolesta!


    • Anonyymi

      Boisittekos perustella miksi äänestätte keskutaa ja mitä hyvää keskusta on saanuta aikaiseksi
      Sodan jossa suom i h öbis parhaat metsä t japellot venä k ölle.

      Nyt kun kansakun t a on hädäddä ja pandemiassa yeittää so y kea suomenkannsa selviämisen ja alli y uksen y oimin taa oman edun t avoittelullaan.
      Äkeskus t a epä isän maalisinta mitä tieedät

      • Anonyymi

        Minäkin äänestän keskustaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin äänestän keskustaa.

        Järkevä päätös.


      • Kyllä loppusaldo on vahvasti positiivinen.


      • KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Kyllä loppusaldo on vahvasti positiivinen.

        Matematiikka ei taida olla jimmylle tuttua kun noin väärin voi laskea!


    • Anonyymi

      Myös kunnallisvaaleissa;-)))))))))) Nyt meni selkäkeikkaa nauruksi;-))))))))))) Siis niihin viiteen ääneen ei sisältynyt sinun kepulle antama ääni;-))))))) Bwahaahaaaaaaa

    • Anonyymi

      Ei OLE.

      • Taitaa muuten olla aika arvostettu.


      • Anonyymi
        JämptiSOTILAS kirjoitti:

        Taitaa muuten olla aika arvostettu.

        Paras suomalaisten hyväksi työtä tekevä puolue, keskusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paras suomalaisten hyväksi työtä tekevä puolue, keskusta.

        Aika upea tuo HSL-nainen.


      • JämptiSOTILAS kirjoitti:

        Aika upea tuo HSL-nainen.

        Miksei JBGKL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras suomalaisten hyväksi työtä tekevä puolue, keskusta.

        Millä tavalla ilmene
        Ei ainakaan sdukunassa kun äänestetään ole kansan puolella äesim huippuna sipilän riisyopolitiika ja sote joka kansan tuhoa.

        Muutenkin keskuta vain suurpääoman asilaal ja maksatta kansaalla yritysteb k u lut. Esim pakolaisten kotoutuksen

        Kepuli t ha haslinee suome pakolaisia b iimeiset kaskut vuotta ja eivät haluu edsmaksaa kotou y usta..

        Kelpulien p o litiika on suomen y u j os.
        Änytkin suomi pandemisaasa ja. Keskua h al u aa jaa vaan o maa etuaan.
        Äerittäin epäisänmaalista etekö osa edes haävetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla ilmene
        Ei ainakaan sdukunassa kun äänestetään ole kansan puolella äesim huippuna sipilän riisyopolitiika ja sote joka kansan tuhoa.

        Muutenkin keskuta vain suurpääoman asilaal ja maksatta kansaalla yritysteb k u lut. Esim pakolaisten kotoutuksen

        Kepuli t ha haslinee suome pakolaisia b iimeiset kaskut vuotta ja eivät haluu edsmaksaa kotou y usta..

        Kelpulien p o litiika on suomen y u j os.
        Änytkin suomi pandemisaasa ja. Keskua h al u aa jaa vaan o maa etuaan.
        Äerittäin epäisänmaalista etekö osa edes haävetä

        Opettele kirjoittamaan!!!


    • Niin paljoa en Keskustaan kuitenkaan luota, että olisin heidän ehdokkaanaan ollut. Kouvolassa olen ollut sitoutumattomissa, ja myös Perussuomalaisvaihe on ollut.

      • Anonyymi

        Mukava kuulla, että otsikostasi ja tästä kommentistasi huolimatta sinun ei sittenkään pidä äänestää Keskustaa tai edes Perussuomalaisia. Oma sitoutumaton vaihtoehto on paras, ainakin siellä Kouvolassa. Asetut kai heidän ehdokkaaseen näissä kunnallisvaaleissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla, että otsikostasi ja tästä kommentistasi huolimatta sinun ei sittenkään pidä äänestää Keskustaa tai edes Perussuomalaisia. Oma sitoutumaton vaihtoehto on paras, ainakin siellä Kouvolassa. Asetut kai heidän ehdokkaaseen näissä kunnallisvaaleissa?

        Voi hyvinkin olla


      • Anonyymi
        JämptiSOTILAS kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla

        Vaalikoneen mukaan mun kammat puolueet arvoineen ovat kokoomus, keskusta ja ruotsalaiset vaikka samassa hallituksessa ollaankin. Hyväksyn sen sillä se pitää kutinsa tismalleen senkin maalaus ja kaupunkilaid öykkärit ruottalaisine kollegoineen vielä hyvinkin. Mutta siltikin vielä pahemman ja onnettomamman pelossa sanoisin. Rakkaat vaalilautakolleegat. Sietäkäämme toisiamme vielä sangen hyvin. Meille kaikille on kyllä elintilaa rakkaassa Suomenmaassa siltikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla, että otsikostasi ja tästä kommentistasi huolimatta sinun ei sittenkään pidä äänestää Keskustaa tai edes Perussuomalaisia. Oma sitoutumaton vaihtoehto on paras, ainakin siellä Kouvolassa. Asetut kai heidän ehdokkaaseen näissä kunnallisvaaleissa?

        ... Kokonaan toinen asia, mahtuuko sinne enää mukaan.


      • JämptiSOTILAS kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla

        Politiikasta pitää pystyä luomaan kokonaiskuva, menemättä liikaa nippeleihin. Hyvä kohtaja pystyy kuvan luomaan.


      • Anonyymi

        Myöskin minulla on ollut Tursun ihailuvaihe.


    • Anonyymi

      Taas ossi aikoo saada vaaleissa kunnolla tappion, kukaan järkevä ei ossia äänestä.

      • Veikkaan, että Ossi ainakin kolmesataa ääntä saa.


      • Anonyymi
        JämptiSOTILAS kirjoitti:

        Veikkaan, että Ossi ainakin kolmesataa ääntä saa.

        Suosittelen keskittymään kampanjassaan vanhusten asiaan.


      • Anonyymi

        Ossi: 2008 tuli Perussuomalaisissa 160 ääntä ja 2017 sitoutumattomissa 24. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä ajattelisit saavasi nyt enemmän kuin nuo 24 ääntä?


    • Anonyymi

      Ei saa.

    • Anonyymi

      Eli samalla hyväksytte italian rahoittamisen, ompa isänmaatonta.

      • sossut ovat ihan oma kastinsa. Ei isänmaata heillä!


    • Viisas valinta jos kerran puoluetta pitää äänestää.

      • Anonyymi

        Itse ehdokkaana Kepun ulkopuolella, mutta silti lupasi äänestää kilpailevan ryhmän edustajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ehdokkaana Kepun ulkopuolella, mutta silti lupasi äänestää kilpailevan ryhmän edustajaa.

        Melko hölmöä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko hölmöä touhua.

        Minäkin äänestän aina keskustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin äänestän aina keskustaa.

        Hörhö vastasi jo 5:39!


    • Anonyymi

      Häviäjien riveihin ei pitänyt olla tunkua.

      • Anonyymi

        Mahtavaa, että on olemassa keskustapuolue. Seuraavia vaaleja jo odottelen, että saan taas äänestää keskustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, että on olemassa keskustapuolue. Seuraavia vaaleja jo odottelen, että saan taas äänestää keskustaa.

        Ensi vuonna saa oikein kaksissa vaaleissa äänestää keskustan ehdokkaita:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi vuonna saa oikein kaksissa vaaleissa äänestää keskustan ehdokkaita:)

        Teepä parannus pian.


    • Anonyymi

      Mites teillä se työreformi etenee?

      • Anonyymi

        Työreformi on tehty aika päiviä eikä tyhmimmät edes ymmärätneet mitä tapahtui.


    • Anonyymi

      Luulisi, että jokainen Suomessa jo pikku hiljaa alkaisi ymmärtää, että meillä on kaikki vaalit henkilövaaleja, eikä ääniä voi äänestämällä antaa suoraan millekään puolueelle.

      Siis, "jos pitää jotain äänestää niin äänestä valitsemaasi ehdokasta." Nimittäin Keskustan nimen raapustaminen äänestyslipukkeeseen johtaa äänen hylkäämiseen.

      • Anonyymi

        Potilas kuitenkin aina äänestää suoraan Keskustaa, vaikka on ollut itse ehdokkaana persuna, sitomattomana ja tursuna.

        Kepuun eivät ole häntä koskaan huolineet, koska näytöt ovat vaaleissa olleet virhemarginaalin sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potilas kuitenkin aina äänestää suoraan Keskustaa, vaikka on ollut itse ehdokkaana persuna, sitomattomana ja tursuna.

        Kepuun eivät ole häntä koskaan huolineet, koska näytöt ovat vaaleissa olleet virhemarginaalin sisällä.

        Tuossa taitaakin olla syy, miksi spämmaa Keskustan palstaa.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe