Sinä helvetin mutantti joka yritit varastaa polkupyörän Akselintien päästä niin anna olla viimeinen kerta. Seuraavasta lähtee rikosilmoitus.
Polkupyörävaras
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla kyseessä sama tyyppi joka pääsiäisenä yritti varastaa pyörän Vesilaitoksentieltä. Kaveri kierteli pyörää ympäri ja väitti että se on hänen pyöränsä. Tälläisiä tapauksia on tiedossa nyt jo muutama. Mies ei ole Suomalainen.
- Anonyymi
Sama mies varmasti hupparitakissa tämänkin takana ja tuntuu olevan todella kiinostunut polkupyöristä sillä tiistaina Lemunkoulun pyöräparkissa kierteli ja otti valokuvia pyöristä.
- Anonyymi
Tästä miehestä jota kutsutaan nimellä "Bikeman" Sillä miehellä ei ole tarkoitus varastaa polkupyöriä vaan hän on hieman sairas. Olen jutellut hänen kanssaan ja ymmärtänyt että ottaa valokuvia polkupyöristä ja haluaa koskettella polkupyöriä sekä ottamiaan valokuvia.
- Anonyymi
Samainen mies havaittu tänään Lemun urheilutalon pihalla ja kierteli siinä olleita polkupyöriä sekä jutteli ja kumarteli niille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su412549- 1721911
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1811623En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2571562Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4381498- 131418
- 1321415
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄831379Kehitysvammainen teki työtä 19 vuotta ilman palkkaa
K kaupan pullonpalautusautomaattia hoiti ja vapautti muut myyjät muihin töihin. Tästä on varmasti 19 vuoden aikana ollut1431089Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861079