Sinä helvetin mutantti joka yritit varastaa polkupyörän Akselintien päästä niin anna olla viimeinen kerta. Seuraavasta lähtee rikosilmoitus.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Taitaa olla kyseessä sama tyyppi joka pääsiäisenä yritti varastaa pyörän Vesilaitoksentieltä. Kaveri kierteli pyörää ympäri ja väitti että se on hänen pyöränsä. Tälläisiä tapauksia on tiedossa nyt jo muutama. Mies ei ole Suomalainen.
- Anonyymi
Sama mies varmasti hupparitakissa tämänkin takana ja tuntuu olevan todella kiinostunut polkupyöristä sillä tiistaina Lemunkoulun pyöräparkissa kierteli ja otti valokuvia pyöristä.
- Anonyymi
Tästä miehestä jota kutsutaan nimellä "Bikeman" Sillä miehellä ei ole tarkoitus varastaa polkupyöriä vaan hän on hieman sairas. Olen jutellut hänen kanssaan ja ymmärtänyt että ottaa valokuvia polkupyöristä ja haluaa koskettella polkupyöriä sekä ottamiaan valokuvia.
- Anonyymi
Samainen mies havaittu tänään Lemun urheilutalon pihalla ja kierteli siinä olleita polkupyöriä sekä jutteli ja kumarteli niille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68888Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64710- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479- 46477
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460