Jos ottaa truxalia ja ketipinoria enemmän kun pitäs, mitä oireita tulee? Toki se on annos kysymys, mutta esim 200mg truxalia ja 1600mg ketiä? Ja kyllä kysyn tosissani.
Truxal ja ketipinor
Anonyymi
1871
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Truxal:
Yliannostus voi aiheuttaa seuraavia oireita:
• uneliaisuus
• tajuttomuus
• lihaskouristukset tai jäykkyys
• kouristelu
• verenpaineen lasku, heikko pulssi, nopea sydämen syke, kalpeus, levottomuus
• ruumiinlämmön nousu tai lasku
• Kun Truxalia on otettu yliannostus yhdessä muiden sydämen toimintaan vaikuttavien lääkkeiden kanssa, on havaittu muutoksia sydämen sykkeessä, myös rytmihäiriöitä tai sykkeen hidastumista.
Ketipinor:
Jos käytät enemmän Ketipinor-valmistetta kuin lääkäri on sinulle määrännyt, saatat tuntea itsesi uneliaaksi, sinua huimaa ja tunnet epänormaaleja sydämenlyöntejä.