Mistä löytyisi ryhmäseksiä

Anonyymi

Aviopari n40 m52 pks seudulta etsii ryhmäseksiä ollaan eka kertalaisia tällä saralla ottakaa yhteyttä

16

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kik kalakaveri74

Minua kiinnostaisi. 46-v pitkä savuton kunnon mies...

• Anonyymi

Kik limoncello_par

• Anonyymi

Riittääkö mies yksistään kimppakaveriksi?
      Olen vähän yli nelikymppinen normikaveri. Voi olla että nykyinen naisystävänikin lähtisi mukaan, mutta vielä empii.
      Itse olisin valmis panemaan rouvaa. En harrasta kummallisuuksia - pillu riittää ja imeminen olisi plussaa. Jos saa toivoa niin rouvalla jotain seksikästä yllä.

Kaarlo Tampereelta

• Anonyymi

Niih niih niih💩

• Anonyymi

Kokemusta on..ryhmästä sekä kolmansista osapuolista.T. Olemme Vihdistä..

• Anonyymi

Oletteko minkä ikäsiä ? Laittakaa Kik

• Anonyymi

Olet varmaankin kirurgi kun kerrot asian noin suoraan. Iso osa ihmisistä täysin tietämättömiä asiasta. Täytyy vältää varmaan eläkeläisten istumista ettei aivot painaudu.

• Täällä olisi 50 hetero mies. Pääsiskö viihdyttämään kanssasi naistasi. Matkakaan ei olisi paha.
        Laittakaa viestiä
        r.sexii69 ät gmail.com

• Mistä olette? Minua kiinostaisi. 2 kertaa mukana ollut. Olen hetero 50 mies
      r.sexii69 ät gmail.com
      ...jutellaan lisää

• Anonyymi

Ai miten ihana mies olet😗 Arvatekkin aka teemisesti koulutettu osaat ilmaista niin hyvin itseäsi💋

• Anonyymi

Aviopari olisi halukas N39-vuotias ja M40-vuotias ollaan Vantaalta.
      Haetteko paria, naista vai miestä?

• Anonyymi

Haemme pariskuntaa ollaan myös Vantaalta laitakaa koodii

• Anonyymi

Taitaa itelläs olla oksa poikki ku pitää muitten juttuihin puuttuu Eiks muijalta lohke no ei varmaan ku täällä ulvot

• Anonyymi

Laitakaa yht tietoja

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      460
      3402
    2. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      1854
    3. Ähtärin pandapäätös

Kun pandapäätöstä valmisteltiin eläinpuiston toimitusjohtajana oli Juhani Haapaniemi, hallituksen puheenjohtajana oli kaupunginhallituksen puheenjoht
      Ähtäri
      36
      1038
    4. Emeka Matthew Ekperech tuomittiin raiskauksesta vankeuteen - hän on valittanut tuomiosta

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/43a4cae4-09ed-485b-b47b-ded8761c4d07 Tuomittu joutuu maksamaan myös korvauksia. Yhdynnän kohteena ollut h
      Maailman menoa
      27
      1037
    5. Hengaillaan

Hengaillaan-visailuohjelmasta ei todellakaan tule suosittua ja pitkäikäistä vaan se floppaa ja komeasti karahtaa kunnolla kivikolle,tuleepahan kokeilt
      Yle
      77
      1021
    6. Millon olet

Tavannut kaivattusi viimeksi ja missä.
      Ikävä
      52
      914
    7. Naisen keho ei ole miehen oikeus

Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a
      Sinkut
      148
      888
    8. Joko sinä mies unohdit tämän naisen?

Kohta nähdään varmaan taas, mutta tykkäätkö yhtään?
      Ikävä
      51
      811
    9. Mistä juttelitte

kun näitte viimeksi?
      Ikävä
      45
      777
    Aihe