Elevenin ympäristön karmeaksi.Kiva oli kävellä lasinsirun ja roskan keskellä.Ai niin unohdin senkin olevan normaalia fiksun nuoren toimintaa...miten se aina pääsee unohtuun.
Vastaukset 13
- Anonyymi
jatkakaa samaan malliin
- Anonyymi
muuallakin voi kävellä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muuallakin voi kävellä...
Niin, että roskaaminen on normaalia ja ihmisten pitäisi hyväksyä asia kahlaten jätteissä kierrellen kaarrellen🙉 osta banaani...
- Anonyymi
Ollapa Singaporen tai Malesian roskaamislainsäädäntö Suomessakin. Min. 500 € sakkoa tekisi hyvää roskaavalle ja räkivälle suomalaisidiootille. Oppisi kerrasta.
- Anonyymi
Nimenomaan! Olen jo pitkään ehdottanut kakaroitten tekoo luvanvaraiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikilta sitä roskaa tulee,iästä riippumatta, terveisin siivooja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikilta sitä roskaa tulee,iästä riippumatta, terveisin siivooja
Kyllä se on kullannuppusi joka roskaa toriparkkia ja grillin edustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on kullannuppusi joka roskaa toriparkkia ja grillin edustaa.
Mun kullannupulla on neljä jalkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kullannupulla on neljä jalkaa...
Eli paskoo toisten portinpieliin ja postilaatikon juureen. Kusee keskelle teitä ja polkuja, joissa on kiva sitten lenkkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli paskoo toisten portinpieliin ja postilaatikon juureen. Kusee keskelle teitä ja polkuja, joissa on kiva sitten lenkkeillä.
On kilpikonna,joten toivottavasti et lenkkeile omistamallani tontilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kilpikonna,joten toivottavasti et lenkkeile omistamallani tontilla.
Tuskin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertäkää vähä maailmaa, tai käykää vähä pidemmällä kun keuruun lidlissä, täällä on verrattain siistiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertäkää vähä maailmaa, tai käykää vähä pidemmällä kun keuruun lidlissä, täällä on verrattain siistiä!
Mitäs kun mää käyn Jämsän Lidlissä...se on kauenpana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27713Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l203608Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580