Ei ole Väyrysen voittanutta

Asia on faktaa, ei mitään mutua.
Mikseivät saitin muut pysty esittämään jotakin aiheeseen liittyen vaan omia perustelemattomia mielipiteitään esittävät.
Ei ole keskustelijaksi saitin multinikki_Kapista.

14

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lol. Se on hyvä että sinulla tuota huumoria riittää, etkä ota asioita liian vakavasti. :D

      • Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?


      • KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?

        Ei taida löytyä.


      • Anonyymi
        KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?

        Kokemusta voi olla, mutta ei taitoja. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta voi olla, mutta ei taitoja. :D

        Keskinkertaisuudet maata johtavat.


      • Anonyymi
        KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?

        Ei löydy yhtä ryssinyttä, kuin korkkiruuvivastarannankiiski Väyrynen. Yksissä vaaleissa Väyrynen esitteli politiikkaansa näin: Olen kaikkien kanssa erimieltä, tarvittaessa itsenikin!
        Mutta tunnet varmaan sympatiaa samakko Väykkyä kohtaan, luku viisi liittyy asiaan..
        Väyrynen on saanut turpaansa viidesti presidentinvaaleissa, sinä sait viisi ääntä kunnallisvaaleissa. Teidän molemien otsaan voisi tatuoida ison L kirjaimen;-))))


      • Anonyymi
        KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?

        Ameriikan Rumppi on kaiken kokenut. Kilpailee pöljyydessä vahvasti meidän Paavon kanssa.
        Molemmat alansa huippuja.


      • KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Keskinkertaisuudet maata johtavat.

        Syy on selkeä, vain keskinkertaista heikommilla lahjoilla varustetut kuvittelevat olevansa älykkäämpiä kuin muut ja hakeutuvat siksi edustamaan - itseään.

        Väykkä kuuluu tuohon samaan sakkiin.

        Meillä on varmasti miljoona parempaa potentiaalista ehdokasta, mutta he ovat riittävän älykkäitä jättämään väliin kikkareen jota politiikaksi kutsutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy yhtä ryssinyttä, kuin korkkiruuvivastarannankiiski Väyrynen. Yksissä vaaleissa Väyrynen esitteli politiikkaansa näin: Olen kaikkien kanssa erimieltä, tarvittaessa itsenikin!
        Mutta tunnet varmaan sympatiaa samakko Väykkyä kohtaan, luku viisi liittyy asiaan..
        Väyrynen on saanut turpaansa viidesti presidentinvaaleissa, sinä sait viisi ääntä kunnallisvaaleissa. Teidän molemien otsaan voisi tatuoida ison L kirjaimen;-))))

        Kannattaisikos tutustua mitä mieltä Väyrynen on asioista ennenkuin alkaa epämääräisesti leimaamaan.
        Voisit vaikka aloittaa EMU:sta.


      • he-ma kirjoitti:

        Syy on selkeä, vain keskinkertaista heikommilla lahjoilla varustetut kuvittelevat olevansa älykkäämpiä kuin muut ja hakeutuvat siksi edustamaan - itseään.

        Väykkä kuuluu tuohon samaan sakkiin.

        Meillä on varmasti miljoona parempaa potentiaalista ehdokasta, mutta he ovat riittävän älykkäitä jättämään väliin kikkareen jota politiikaksi kutsutaan.

        Väyrynen taitaa olla ainoita, jola näkee kokonaisuuden.


    • Tosiasiassa nykypoliitikot ovat pilipali porukkaa Väyryseen verrattuna!

    • Anonyymi

      Pilipaliporukkaa on ossi. se tuli vaaleissa selväksi. Viisi ääntä, surkeuden huippusaavutus.

    • Anonyymi

      Olen kerran presidentinvaaleissa Väyrystä äänestänytkin, vuoden 2012 vaaleissa ensimmäisellä kierroksella. Äänestykseeni vaikutti mm. se, kuinka Väyrynen oli aikoinaan jarruttamassa Suomen EU-jäsenyyttä. Väyrysen myöhempiä vaiheita monine puolueineen en niin innolla ole katsonut. Ja olen kyllä tyytyväinen, että Niinistö valittiin presidentiksi 2012 ja 2018.

      M47, Tampere

      • Anonyymi

        ... Mitä sitten tulee siihen, ettei Kapista olisi keskustelijaksi... Sinua taitaa harmittaa se, että kun sinä ammut häntä kohti kymmeniä "laukauksia" päivässä, niin hänellä saattaa mennä monta päivää tai jopa viikkoa, ettei h'än noteeraa sinua ollenkaan?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe