Ei ole Väyrysen voittanutta

Asia on faktaa, ei mitään mutua.
Mikseivät saitin muut pysty esittämään jotakin aiheeseen liittyen vaan omia perustelemattomia mielipiteitään esittävät.
Ei ole keskustelijaksi saitin multinikki_Kapista.

14

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lol. Se on hyvä että sinulla tuota huumoria riittää, etkä ota asioita liian vakavasti. :D

      • Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?


      • KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?

        Ei taida löytyä.


      • Anonyymi
        KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?

        Kokemusta voi olla, mutta ei taitoja. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta voi olla, mutta ei taitoja. :D

        Keskinkertaisuudet maata johtavat.


      • Anonyymi
        KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?

        Ei löydy yhtä ryssinyttä, kuin korkkiruuvivastarannankiiski Väyrynen. Yksissä vaaleissa Väyrynen esitteli politiikkaansa näin: Olen kaikkien kanssa erimieltä, tarvittaessa itsenikin!
        Mutta tunnet varmaan sympatiaa samakko Väykkyä kohtaan, luku viisi liittyy asiaan..
        Väyrynen on saanut turpaansa viidesti presidentinvaaleissa, sinä sait viisi ääntä kunnallisvaaleissa. Teidän molemien otsaan voisi tatuoida ison L kirjaimen;-))))


      • Anonyymi
        KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Mainitsetko jonkun kokeneemman nykypoliitikon Kapi?

        Ameriikan Rumppi on kaiken kokenut. Kilpailee pöljyydessä vahvasti meidän Paavon kanssa.
        Molemmat alansa huippuja.


      • KäskeväSOTILAS kirjoitti:

        Keskinkertaisuudet maata johtavat.

        Syy on selkeä, vain keskinkertaista heikommilla lahjoilla varustetut kuvittelevat olevansa älykkäämpiä kuin muut ja hakeutuvat siksi edustamaan - itseään.

        Väykkä kuuluu tuohon samaan sakkiin.

        Meillä on varmasti miljoona parempaa potentiaalista ehdokasta, mutta he ovat riittävän älykkäitä jättämään väliin kikkareen jota politiikaksi kutsutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy yhtä ryssinyttä, kuin korkkiruuvivastarannankiiski Väyrynen. Yksissä vaaleissa Väyrynen esitteli politiikkaansa näin: Olen kaikkien kanssa erimieltä, tarvittaessa itsenikin!
        Mutta tunnet varmaan sympatiaa samakko Väykkyä kohtaan, luku viisi liittyy asiaan..
        Väyrynen on saanut turpaansa viidesti presidentinvaaleissa, sinä sait viisi ääntä kunnallisvaaleissa. Teidän molemien otsaan voisi tatuoida ison L kirjaimen;-))))

        Kannattaisikos tutustua mitä mieltä Väyrynen on asioista ennenkuin alkaa epämääräisesti leimaamaan.
        Voisit vaikka aloittaa EMU:sta.


      • he-ma kirjoitti:

        Syy on selkeä, vain keskinkertaista heikommilla lahjoilla varustetut kuvittelevat olevansa älykkäämpiä kuin muut ja hakeutuvat siksi edustamaan - itseään.

        Väykkä kuuluu tuohon samaan sakkiin.

        Meillä on varmasti miljoona parempaa potentiaalista ehdokasta, mutta he ovat riittävän älykkäitä jättämään väliin kikkareen jota politiikaksi kutsutaan.

        Väyrynen taitaa olla ainoita, jola näkee kokonaisuuden.


    • Tosiasiassa nykypoliitikot ovat pilipali porukkaa Väyryseen verrattuna!

    • Anonyymi

      Pilipaliporukkaa on ossi. se tuli vaaleissa selväksi. Viisi ääntä, surkeuden huippusaavutus.

    • Anonyymi

      Olen kerran presidentinvaaleissa Väyrystä äänestänytkin, vuoden 2012 vaaleissa ensimmäisellä kierroksella. Äänestykseeni vaikutti mm. se, kuinka Väyrynen oli aikoinaan jarruttamassa Suomen EU-jäsenyyttä. Väyrysen myöhempiä vaiheita monine puolueineen en niin innolla ole katsonut. Ja olen kyllä tyytyväinen, että Niinistö valittiin presidentiksi 2012 ja 2018.

      M47, Tampere

      • Anonyymi

        ... Mitä sitten tulee siihen, ettei Kapista olisi keskustelijaksi... Sinua taitaa harmittaa se, että kun sinä ammut häntä kohti kymmeniä "laukauksia" päivässä, niin hänellä saattaa mennä monta päivää tai jopa viikkoa, ettei h'än noteeraa sinua ollenkaan?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe