Se oli kyllä kuumottavaa

Anonyymi

Nainen, osaat sitten tehdä niitä asioita, joista menen sekaisin ja jotka samalla tyynnyttävät rauhattoman mielen. Se tapa kuiskailla mulle, rakastan sitä, ja montaa muutakin sinussa. Sun käyttämä huumorikin iskee minuun. Saat minut kiihdyksiin hyvällä tavalla.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulet siis ääniä 😂😂😂
      🚑🏥💊💉🛌🚪🗝

      • Anonyymi

        Tai sit sillä on pano kotona, kun on saanu jonkun teinitytön lirkuteltua sänkyynsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sit sillä on pano kotona, kun on saanu jonkun teinitytön lirkuteltua sänkyynsä

        Älä liioittele. Vanhat äijät harvemmin saa kovin nuorta naista ☝️


      • Anonyymi

        Tätä minäkin luulen!!!!!!


    • Anonyymi

      Margareetta.

      Ne on tiällä mun luona .niin ainakin kuvittelen. Mää puhun niille.

    • Anonyymi

      Ihanaa, jos taikani tehoaa 😉😜💘😊
      No oikeasti se on kyllä kirjoitettu jo tähtiin 💫

    • Anonyymi

      Oletkohan trolli joka yhdistelee täällä aikaisemmin kerrottua🤔

      • Anonyymi

        Mulle tuli sama mieleen. Tuo ei vaan kuulosta yhtään aidolta. Jotenkin sen erottaa tuleeko tunteella vai ei.


    • Anonyymi

      Voisit olla hän tai sitten se trolli. Missä olen kuiskinut?

      • Anonyymi

        Ei se nainen tollasia kysele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nainen tollasia kysele.

        ❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤❤❤

        🔥🔥🔥


    • Anonyymi

      Mikä on kuumottavin asia minkä hän on tehnyt? Puhut asioista.

      • Anonyymi

        Tapa puhua, eleet, ilmehtiminen ja silmien siristely, katseet ja se hämmentynyt olemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa puhua, eleet, ilmehtiminen ja silmien siristely, katseet ja se hämmentynyt olemus.

        Oho ei yhtäkään lisätausta ulkoisista avuista. Millä tavalla hämmentynyt, kiusoitteletko häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa puhua, eleet, ilmehtiminen ja silmien siristely, katseet ja se hämmentynyt olemus.

        Mut toihan oon mä🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa puhua, eleet, ilmehtiminen ja silmien siristely, katseet ja se hämmentynyt olemus.

        Koska ja missä muka nähtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho ei yhtäkään lisätausta ulkoisista avuista. Millä tavalla hämmentynyt, kiusoitteletko häntä?

        Minäkin olen tuollainen rakastuneena loistonaiseen ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut toihan oon mä🤣

        Niin varmaan oletkin, tuollainen vekkulinainen. Tekee kyllä mieli rutistaa, silloin kun kiusoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan oletkin, tuollainen vekkulinainen. Tekee kyllä mieli rutistaa, silloin kun kiusoittelet.

        Miksi et ole tehnyt niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa puhua, eleet, ilmehtiminen ja silmien siristely, katseet ja se hämmentynyt olemus.

        Miten lähes viiskymppi nen voi olla n. Teini tai vähäälyinen.


    • Anonyymi

      Se oli todellakin kuumottavaa... pelkkä ajatuskin sinusta saa jo minut kiihdyksiin

      • Anonyymi

        Niin kuuluukin olla


      • Anonyymi

        Hyvä kuulla. Joskus siltä ihan oikeasti näyttääkin ja se tuntuu hyvältä. Jatketaan samaa rataa.


    • Anonyymi

      Se tulee sun seurassa ihan luonnostaan, sellainen sensuaalinen fiilis ja sisällä ihan hyrisee, mikä lie suoritin. Niin että pyörällä päästään ja polvet notkahdellen, sydämmen ehdoilla tässä mennään. Pus pus.😘

      • Anonyymi

        🥰 sulle myös. On kyllä mulle aina niin yllätys, että olet leikkisä kanssani. Tykkään siitä niin paljon. Viimeksi se mitä teit pelasti päiväni. Se piristi tavattomasti. Ole edelleen oma luonnollinen itsesi. Rakastan myös varovaisuuttasi. Olen syvästi rakastunut sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰 sulle myös. On kyllä mulle aina niin yllätys, että olet leikkisä kanssani. Tykkään siitä niin paljon. Viimeksi se mitä teit pelasti päiväni. Se piristi tavattomasti. Ole edelleen oma luonnollinen itsesi. Rakastan myös varovaisuuttasi. Olen syvästi rakastunut sinuun.

        Mitä viimeksi hän teki mikä niin ilahdutti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä viimeksi hän teki mikä niin ilahdutti?

        Sanoi kassalla ostosten yhteissumman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi kassalla ostosten yhteissumman.

        😂😂😂
        Todistamme suurta rakkaustarinaa, kaikki myyjät ja asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰 sulle myös. On kyllä mulle aina niin yllätys, että olet leikkisä kanssani. Tykkään siitä niin paljon. Viimeksi se mitä teit pelasti päiväni. Se piristi tavattomasti. Ole edelleen oma luonnollinen itsesi. Rakastan myös varovaisuuttasi. Olen syvästi rakastunut sinuun.

        Onko sinulla jotain vinkkiä, mistä vain tämä kyseinen nainen voisi tietää olevansa se ketä kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi kassalla ostosten yhteissumman.

        Tämä ei ollut aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut aloittajalta.

        Ei niin, toivottavasti ymmärsit, että se oli olevinaan leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jotain vinkkiä, mistä vain tämä kyseinen nainen voisi tietää olevansa se ketä kaipaat?

        Hän on sellainen, jota jänistää seurassani. Lähtee kuin telkkä pesästä. Mutta silti häntä rakastan. Pitkähkö nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sellainen, jota jänistää seurassani. Lähtee kuin telkkä pesästä. Mutta silti häntä rakastan. Pitkähkö nainen.

        Mikä on pitkähkö? 180 cm?


    • Anonyymi

      Samoin tunnen eräästä naisesta, hän saa mut hyrräämään. Hän on voittamaton sydämessäni. Vain hän.

    • Anonyymi

      Kiitos rakas, olenkin mieskuiskaaja ja hyvä siinä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe