Miettinyt, että jos hyppäisi sillalta
Masentaa vietävästi
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata hyppiä. On paljon koettavaa ja nähtävää vielä. " Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa, ja lentää siivin valkein niin kuin joutsen."
- Anonyymi
Ei kannata hypätä vaan käydä haravoimaan. Se oikeesti toimii. Käy jossain vaiheessa vituttamaan niin ankarasti ja kädet väsymään, että muut murheet häviääpi.
Aloittajalle: Eiku kohti uusia pettymyksiä.
Ja kyllä se aurinko paistaa vielä perseenreikäänkin!
Tsemppiä!- Anonyymi
Jostai luin et suomalaiset miehet ja naiset tekee itsarin eri tavoin. Miehet ajaa rekan tai bussin keulaan, ampuvat itsensä tai menevät köyden jatkoksi. Naiset taas kuulemma valitsee useimmiten napit....
Saa nähdä miten tää korona aika näkyy viiveellä näissä ikävissä tilastoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703279
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682972On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251677- 351665
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 591586