Olen itse asiassa tylsä

Anonyymi

Tyyppi joka elää tavallista keskinkertaista, keskiluokkaista elämää

91

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on minä. Tylsä olen arjessani..

      • Anonyymi

        Se on hyvä. Tasainen arki.


    • Anonyymi

      Oletko sinä? Kun sitä en tiedä. Olet tutustumisympäristössämme ei niin tylsä :) Totta tietysti, että arki on arkea.. Mutta se on ihanampaa rakkaan kanssa.

    • Anonyymi

      Mitä luulet, että hakee? Jännää puolirikollista? Impulsiivistä maailman ympäri remppureissajaa? Taikuria tai mentalistiä? Heh 😂

      Ihan tavallinen riittää, kun on RAKKAUS. Turva ja tuki. Kompassi ja kaikuluotain. Molemmin puolin tietysti. Keskustelukumppani ja arjen jakaja. Ihminen, jonka kanssa on kiva tehdä yhdessä pieniä juttuja. Käydä lenkillä, pyöräilemässä tai kävelyllä, saunoa ja grillata. Ihan tavallinen elämä riittää, kun on rakkaus. Sen rakkauden löytäminen ja parisuhteen alkaminen ei ole mikään itsestäänselvyys. Puhun nyt syvästä rakkaudesta, joka alkaa jo ennen kuin kosketetaan. Jos sen saa, on onnekas. Jännitystä ja dynaamista menoa voi hakea muusta kuin parisuhteesta.

      • Anonyymi

        Tällaiselta minusta tuntuu hänen kanssaan, näin tunnen häntä kohtaan. Syvää rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiselta minusta tuntuu hänen kanssaan, näin tunnen häntä kohtaan. Syvää rakkautta.

        Näin, hyvin kuvattu.


      • Anonyymi

        Mummo vastaa,rakkaudesta ei tule kuin RYPPYJÄ,NIISTÄ EI PÄÄSE EROON,ENNEKUIN KUOLO VIE MENESSÄÄN!TÄMÄ ON TOSI,EIKÄ MIKÄÄN PROVO!


    • Anonyymi

      Se on parasta elämää, joskus toki hyvä repäistä silleen kivasti 🤗

    • Anonyymi

      Sitten sulla on asiat montaa muuta paremmin, itse teen niska limassa töitä ja elän "tavallista" tylsää elämää matalapalkka alalla. Eli olet selkeästi ylempänä asteikolla 😁

    • Anonyymi

      Mulla ei ole ollut syytä olettaa mitään muuta. Muutenkaan en tee ihmisistä mitään päätelmiä ennen tuntemista.

    • Anonyymi

      Yhdessä miehessä tämmöinenkin olisi kiinnostavaa😍👍

    • Sama, en tiedä miksi kukaan ylipäänsä haluis mun kanssa olla. No eipähän juuri haluakkaan olla, liian tylsä. 😐

      • Anonyymi

        Sen verran mitä olen kirjoituksiasi lukenut, olet mielestäni kaikkea muuta kuin tylsä. Olen lukenut juttujasi suurella mielenkiinnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran mitä olen kirjoituksiasi lukenut, olet mielestäni kaikkea muuta kuin tylsä. Olen lukenut juttujasi suurella mielenkiinnolla.

        No kiitos. :)

        Ehkäpä tämä tylsyys näkyy irl kumppanille sitten enemmänkin tylsyytenä. Hän kun välttelee seuraani varsin aktiivisesti, niin päätelmä on tämä.

        Toisaalta jos niin ei olisi, en minäkään olisi täällä höpisemässä juttujani.


      • J-a-n kirjoitti:

        No kiitos. :)

        Ehkäpä tämä tylsyys näkyy irl kumppanille sitten enemmänkin tylsyytenä. Hän kun välttelee seuraani varsin aktiivisesti, niin päätelmä on tämä.

        Toisaalta jos niin ei olisi, en minäkään olisi täällä höpisemässä juttujani.

        Tai hän on suoraan sanonutkin, että tylsät jutut ei jaksa kuunnella.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tai hän on suoraan sanonutkin, että tylsät jutut ei jaksa kuunnella.

        Ehkä hän ahdistuu syvällisistä jutuista? Kaikki ei tosiaan tykkää.

        Mun paras ystävä on samanlainen. Joissain asioissa oon tosi yksin.

        Kans varmaan syy, miks skriivailen här.

        En tiedä itekkään, haluisinko irl koko ajan syvällisiä pamlata. Kyllä mullekkin arki ja tavisjutut maistuu, kunhan ei tarvi kuunnella turhasta valitusta, niin arkinen en ole, hahhah.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän ahdistuu syvällisistä jutuista? Kaikki ei tosiaan tykkää.

        Mun paras ystävä on samanlainen. Joissain asioissa oon tosi yksin.

        Kans varmaan syy, miks skriivailen här.

        En tiedä itekkään, haluisinko irl koko ajan syvällisiä pamlata. Kyllä mullekkin arki ja tavisjutut maistuu, kunhan ei tarvi kuunnella turhasta valitusta, niin arkinen en ole, hahhah.

        Ehkä hän vaan ahdistuu mun jutuista on ne syvällisiä tai mitä vaan. Ei paljon kuuntele arkisiakaan, kuulokkeet kiskoo kesken lauseen päähän tai kävelee pois. Uppoutuu muuhun.

        Semmosta se on.

        Juu, muksujen kanssa tulee juteltua enimmäkseen. Omien vanhempien kanssa irl. Ehkäpä mun suhde vetelee vaan viimesiään enkä vaan suostu uskomaan. 🙁

        Selvät merkit kyllä näkyy, mutta yritän räpiköidä vastaan.

        Eihän kukaan jatkuvasti jaksa syvällisiä tai jatkuvasti edes puhua. Toisen seurassa voi olla hiljaakin. Mutta 24/7 mykkänä alkaa vähän jo hiertää...


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ehkä hän vaan ahdistuu mun jutuista on ne syvällisiä tai mitä vaan. Ei paljon kuuntele arkisiakaan, kuulokkeet kiskoo kesken lauseen päähän tai kävelee pois. Uppoutuu muuhun.

        Semmosta se on.

        Juu, muksujen kanssa tulee juteltua enimmäkseen. Omien vanhempien kanssa irl. Ehkäpä mun suhde vetelee vaan viimesiään enkä vaan suostu uskomaan. 🙁

        Selvät merkit kyllä näkyy, mutta yritän räpiköidä vastaan.

        Eihän kukaan jatkuvasti jaksa syvällisiä tai jatkuvasti edes puhua. Toisen seurassa voi olla hiljaakin. Mutta 24/7 mykkänä alkaa vähän jo hiertää...

        Kauan olette olleet suhteessa, jos se noin kyllästynyt sinuun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauan olette olleet suhteessa, jos se noin kyllästynyt sinuun?

        Heh, n. 11 vuotta. On se aika kyllästynyt, ollut jo pitkään. Välillä on päiviä kun vähän pirteemmin ottaa kontaktia ja jaksaa olla juonessa mukana, mutta enimmäkseen vetäytyy pois mun ulottuvilta. Olen kysynt monta kertaa et mitä mun pitäis tehdä tai sanoa, että olis parempi. Niin ei puhu mitään.

        Kriisejä voi tulla, mutta keljumpi kriisi jos suoraan sanoo ettei huvita jutella eikä ole mitään asiaa. Puhuttavaa. 😄


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, n. 11 vuotta. On se aika kyllästynyt, ollut jo pitkään. Välillä on päiviä kun vähän pirteemmin ottaa kontaktia ja jaksaa olla juonessa mukana, mutta enimmäkseen vetäytyy pois mun ulottuvilta. Olen kysynt monta kertaa et mitä mun pitäis tehdä tai sanoa, että olis parempi. Niin ei puhu mitään.

        Kriisejä voi tulla, mutta keljumpi kriisi jos suoraan sanoo ettei huvita jutella eikä ole mitään asiaa. Puhuttavaa. 😄

        Et oottelen sitä päivää, kun ilmaantuu jotain puhuttavaa. 😂


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Et oottelen sitä päivää, kun ilmaantuu jotain puhuttavaa. 😂

        Miksi olette suhteessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olette suhteessa?

        Kumpikaan ei saa tehtyä loppua ja minä mietin muksujen elämää kahden kodin välillä. Menee helvetin vaikeeksi suoriutua työ, koulu, hoitopaikka, koti aikataulut toimivaksi.

        Käytännössä puoliso ei ehtis nöhdä enää lapsiaan yhtään, työnsä vuoksi jos asusvat edes joskus muualla ja hänen työt on sellaiset ettei koulu ja päivökoti ole auki niissä puitteissa, kun onnistuisi kuskata. Minä en asuntoa löytäisi kun ehkä 15 km päästä lähimpää.

        Menee käytännössä niin vaikeeksi lasten elämä ja vanhempien, ettei onnistu sekoamatta. Ja mä toivon ihmettä kai.


      • J-a-n kirjoitti:

        Kumpikaan ei saa tehtyä loppua ja minä mietin muksujen elämää kahden kodin välillä. Menee helvetin vaikeeksi suoriutua työ, koulu, hoitopaikka, koti aikataulut toimivaksi.

        Käytännössä puoliso ei ehtis nöhdä enää lapsiaan yhtään, työnsä vuoksi jos asusvat edes joskus muualla ja hänen työt on sellaiset ettei koulu ja päivökoti ole auki niissä puitteissa, kun onnistuisi kuskata. Minä en asuntoa löytäisi kun ehkä 15 km päästä lähimpää.

        Menee käytännössä niin vaikeeksi lasten elämä ja vanhempien, ettei onnistu sekoamatta. Ja mä toivon ihmettä kai.

        Oho ö tuli ä tilalle. Hipasukosketus.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Oho ö tuli ä tilalle. Hipasukosketus.

        Onnistunu se on muiltakin. Ehkä et vaan halua ja keksit tekosyitä siksi?


      • J-a-n kirjoitti:

        Kumpikaan ei saa tehtyä loppua ja minä mietin muksujen elämää kahden kodin välillä. Menee helvetin vaikeeksi suoriutua työ, koulu, hoitopaikka, koti aikataulut toimivaksi.

        Käytännössä puoliso ei ehtis nöhdä enää lapsiaan yhtään, työnsä vuoksi jos asusvat edes joskus muualla ja hänen työt on sellaiset ettei koulu ja päivökoti ole auki niissä puitteissa, kun onnistuisi kuskata. Minä en asuntoa löytäisi kun ehkä 15 km päästä lähimpää.

        Menee käytännössä niin vaikeeksi lasten elämä ja vanhempien, ettei onnistu sekoamatta. Ja mä toivon ihmettä kai.

        Sijainti, työpaikka ne isoimmat mitkä kusee, jos eroaa. Helppoa oliskin lapsettomana, lähtis vaan vetää.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Sijainti, työpaikka ne isoimmat mitkä kusee, jos eroaa. Helppoa oliskin lapsettomana, lähtis vaan vetää.

        Et sitten asu työllisyyskaupungeissa vaan jossain haja-asutusalueella maalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnistunu se on muiltakin. Ehkä et vaan halua ja keksit tekosyitä siksi?

        Ei oikeesti onnistu. Tässä missä asutaan ei ole kuin ok-taloja 10km säteellä. Ei ole vara ostaa taloa itselle nyt.

        Pitäisi löytää työpaikka ja puolison tylt alkaa klon4-6 aamusta 100km päässä kotoa, lopouu ehkä klo 16-22. Mihin pienet lapset tunkee yksin?

        Ei ole tukiverkkoa, ketään joka auttas. Minä olen kaikki joka hoitaa ihan kaiken lapsien elämässä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Sijainti, työpaikka ne isoimmat mitkä kusee, jos eroaa. Helppoa oliskin lapsettomana, lähtis vaan vetää.

        Isoissa kaupungeissa tai niiden vieressä on helppoa löytää asunto ja uusi työ tai säilyttää vanha työ. Pohjois suomessa on suuremmat etäisyydet asutusten välillä ja työpaikkoja vähemmän.

        Muutakaa sisäsuomeen. Helsingin, Turun, Tampereen läheisyyteen niin asumis ja työmahdollisuudet paranee heti


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ei oikeesti onnistu. Tässä missä asutaan ei ole kuin ok-taloja 10km säteellä. Ei ole vara ostaa taloa itselle nyt.

        Pitäisi löytää työpaikka ja puolison tylt alkaa klon4-6 aamusta 100km päässä kotoa, lopouu ehkä klo 16-22. Mihin pienet lapset tunkee yksin?

        Ei ole tukiverkkoa, ketään joka auttas. Minä olen kaikki joka hoitaa ihan kaiken lapsien elämässä.

        Pohjanmaan ja lapin seuduilla on työllistymistilanne huono ja asutus harvaa vaikka lääniä paljon


      • J-a-n kirjoitti:

        Ei oikeesti onnistu. Tässä missä asutaan ei ole kuin ok-taloja 10km säteellä. Ei ole vara ostaa taloa itselle nyt.

        Pitäisi löytää työpaikka ja puolison tylt alkaa klon4-6 aamusta 100km päässä kotoa, lopouu ehkä klo 16-22. Mihin pienet lapset tunkee yksin?

        Ei ole tukiverkkoa, ketään joka auttas. Minä olen kaikki joka hoitaa ihan kaiken lapsien elämässä.

        Tämä perhekuvio on rakennettu mun varaan mitä tulee lapsiin. Isä ei pysty venymään yhtään työnsä puolesta.

        Ja mä taas en pysty järjestämään läheltä kotia, josta rientää hätiin. Lähellä ei ole mitään mihin tarttua. Vuokrattavaa.

        Ja joo, mä vielä toivon ihmettä kun mulla sattuu olemaan tunteita, toisesta en ole enää varma. Tunteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isoissa kaupungeissa tai niiden vieressä on helppoa löytää asunto ja uusi työ tai säilyttää vanha työ. Pohjois suomessa on suuremmat etäisyydet asutusten välillä ja työpaikkoja vähemmän.

        Muutakaa sisäsuomeen. Helsingin, Turun, Tampereen läheisyyteen niin asumis ja työmahdollisuudet paranee heti

        Ei voi muuttaa, velkatalo. Puolison työt on täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohjanmaan ja lapin seuduilla on työllistymistilanne huono ja asutus harvaa vaikka lääniä paljon

        Me asutaan 03.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Me asutaan 03.

        Sitten pitäisi löytyä kyllä helposti uusi asunto ja työkin. Pirkanmaa on asuntojen ja työn osalta rikasta aluetta. Helsinki
        Yhtä hyvä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isoissa kaupungeissa tai niiden vieressä on helppoa löytää asunto ja uusi työ tai säilyttää vanha työ. Pohjois suomessa on suuremmat etäisyydet asutusten välillä ja työpaikkoja vähemmän.

        Muutakaa sisäsuomeen. Helsingin, Turun, Tampereen läheisyyteen niin asumis ja työmahdollisuudet paranee heti

        Jos mun työt alkaa klo 6 aamulla. Hoitopaikka aukee klo 6. Lasta ei voi jättää rappusille. Jos puolison työt alkaa klo 6 ja lähtee jo 1,5 h ennen ajamaan, niin mihin hän laittaa lapsen? Alakoululaisen koulu alkaa klo 9-10. Pääsee 14 mennessä. Vanhemmat töissä.

        Plus puolison masikset. En jätä öapsia minkään sulkeutuneen seuraan joka räjähtelee pinna kireenä ja räyhää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitäisi löytyä kyllä helposti uusi asunto ja työkin. Pirkanmaa on asuntojen ja työn osalta rikasta aluetta. Helsinki
        Yhtä hyvä

        Asunto mutta ajanko joka aamu 30 km viemään muksut kouluun ja hoitoon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten asu työllisyyskaupungeissa vaan jossain haja-asutusalueella maalla

        Kyllä. Kaupungissa, mutta en keskellä kaikkea.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Kyllä. Kaupungissa, mutta en keskellä kaikkea.

        03 alueella on tietysti
        näitä maalaiskyliä joihin kulkuyhteys huono mutta kaikki tampereen rajakaupungit on hyvässä
        Asemassa työn ja asuntojen osalta. Suurkaupunki rajanaapurina turvaa sen


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Kyllä. Kaupungissa, mutta en keskellä kaikkea.

        Tampereen keskustaajama eli tampereen rajakunnat ja kaupungit joiden välillä
        On hyvät yhteiset linja-auto ja tulevassa myös ratikkayhteydet

        Tampereen keskustaajamaan kuuluvat Kaupungit ovat

        Tampere
        Nokia
        Ylöjärvi
        Kangasala
        Lempäälä
        Pirkkala

        Niissä kaupungeissa on hyvät työ ja asutus olot ja lyhyet kulkuyhteydet autolla tai joukkoliikenteen kautta



        Muuttakaa sinne


      • Anonyymi kirjoitti:

        03 alueella on tietysti
        näitä maalaiskyliä joihin kulkuyhteys huono mutta kaikki tampereen rajakaupungit on hyvässä
        Asemassa työn ja asuntojen osalta. Suurkaupunki rajanaapurina turvaa sen

        Juu on. Auto löytyy, mutta mitään järkeä ei ole kiskoa niska punaisena 30km mennen tullen kummankaan viemään lapsia päivähommiinsa. Siis ennen ja jälkeen työpäivän, että vielä työajat on ne mitkää ammatti ja työehto sanelee.

        Kaikki ei ole konttorityössä ja voi tehdä etää.


      • J-a-n kirjoitti:

        Juu on. Auto löytyy, mutta mitään järkeä ei ole kiskoa niska punaisena 30km mennen tullen kummankaan viemään lapsia päivähommiinsa. Siis ennen ja jälkeen työpäivän, että vielä työajat on ne mitkää ammatti ja työehto sanelee.

        Kaikki ei ole konttorityössä ja voi tehdä etää.

        Joten ei auta, kun toivoa ihmettä tai että lapset kasvaa ja pärjää paremmin itse, sitten lähteä vetämään.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Jos mun työt alkaa klo 6 aamulla. Hoitopaikka aukee klo 6. Lasta ei voi jättää rappusille. Jos puolison työt alkaa klo 6 ja lähtee jo 1,5 h ennen ajamaan, niin mihin hän laittaa lapsen? Alakoululaisen koulu alkaa klo 9-10. Pääsee 14 mennessä. Vanhemmat töissä.

        Plus puolison masikset. En jätä öapsia minkään sulkeutuneen seuraan joka räjähtelee pinna kireenä ja räyhää.

        Liirum laarum loruja kerrotte, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen keskustaajama eli tampereen rajakunnat ja kaupungit joiden välillä
        On hyvät yhteiset linja-auto ja tulevassa myös ratikkayhteydet

        Tampereen keskustaajamaan kuuluvat Kaupungit ovat

        Tampere
        Nokia
        Ylöjärvi
        Kangasala
        Lempäälä
        Pirkkala

        Niissä kaupungeissa on hyvät työ ja asutus olot ja lyhyet kulkuyhteydet autolla tai joukkoliikenteen kautta



        Muuttakaa sinne

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pirkanmaan_maakunta

        Vaikeammin ja maaseutumaisemmin pirkanmaalla asutaan sitten

        Valkeakoski
        Sastamala
        Toijala
        Mänttä
        Kyröskoski
        Orivesi
        Viiala
        Parkano
        Ikaalinen


        Ja näissä työllistäviä yrityksiä on vähemmän ja suurkaupunkiin kulkuyhteydet pidemmät ja joukkoliikenne kulkee huonommin sinne


      • Anonyymi kirjoitti:

        03 alueella on tietysti
        näitä maalaiskyliä joihin kulkuyhteys huono mutta kaikki tampereen rajakaupungit on hyvässä
        Asemassa työn ja asuntojen osalta. Suurkaupunki rajanaapurina turvaa sen

        Tampere ei kiinnosta kumpaakaan. Ja sen tiedän, että jos mä häivyn siitä alkaa sellanen show että helvetin vittu kaikki on hyrskyn myrskyn ja mikään ei toimi.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tampere ei kiinnosta kumpaakaan. Ja sen tiedän, että jos mä häivyn siitä alkaa sellanen show että helvetin vittu kaikki on hyrskyn myrskyn ja mikään ei toimi.

        Toisin sanoen et halua erota


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen et halua erota

        Mulla on velvollisuudet täällä. En pysty lähtemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen et halua erota

        En mä jätä lapsia suden suuhun, vaikka ite kuolisin tähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liirum laarum loruja kerrotte, vai mitä?

        Oliskin. Tervetuloa realiin, missä on kellonaikoja ja velvollisuuksia.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Mulla on velvollisuudet täällä. En pysty lähtemään.

        Niin eli sano vaan suoraa. Et halua erota. Miksi kiertelet kun voisit vain myöntää sen totuuden.

        Kun tulee tekosyitä ja muttia paljon se on selvä merkki ettei vaan halua

        Ne jotka haluaa on eronneet ja hyvin on saanu lasten asiat hoidettua

        Itsekin olen eroperheen lapsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pirkanmaan_maakunta

        Vaikeammin ja maaseutumaisemmin pirkanmaalla asutaan sitten

        Valkeakoski
        Sastamala
        Toijala
        Mänttä
        Kyröskoski
        Orivesi
        Viiala
        Parkano
        Ikaalinen


        Ja näissä työllistäviä yrityksiä on vähemmän ja suurkaupunkiin kulkuyhteydet pidemmät ja joukkoliikenne kulkee huonommin sinne

        Pirkanmaa, kuka lähtee Lahdesta pirkanmaalle? Miks?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sano vaan suoraa. Et halua erota. Miksi kiertelet kun voisit vain myöntää sen totuuden.

        Kun tulee tekosyitä ja muttia paljon se on selvä merkki ettei vaan halua

        Ne jotka haluaa on eronneet ja hyvin on saanu lasten asiat hoidettua

        Itsekin olen eroperheen lapsi

        En lasten vuoksi ryhdy idiootteihin ratkaisuihin. Joista kärsii kaikki.

        Oliko sun vanhemmilla masennusta?


      • J-a-n kirjoitti:

        En lasten vuoksi ryhdy idiootteihin ratkaisuihin. Joista kärsii kaikki.

        Oliko sun vanhemmilla masennusta?

        Tai oliko sun terveys lapsena vaarassa?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Pirkanmaa, kuka lähtee Lahdesta pirkanmaalle? Miks?

        Siksi että tampere on suurkaupunki. Työllistyy hyvin ja taloja tönöttää vierivieressä

        Nytkin uutisoidaan että myytäviä kiinteistöjä tampereella ja rajakunnissa jopa yllinkyllin ja työllisyydestä kirjoitetaan että on jopa niin päin että työntekijä pulaa pirkanmaalla.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Pirkanmaa, kuka lähtee Lahdesta pirkanmaalle? Miks?

        Tampereella ja rajakunnissa on niin paljon yrityksiä ja niin vähän työttömyysluvuista huolimatta sopivia työntekijöitä, että työnantajilla on työntekijä pula!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sano vaan suoraa. Et halua erota. Miksi kiertelet kun voisit vain myöntää sen totuuden.

        Kun tulee tekosyitä ja muttia paljon se on selvä merkki ettei vaan halua

        Ne jotka haluaa on eronneet ja hyvin on saanu lasten asiat hoidettua

        Itsekin olen eroperheen lapsi

        Minunkin vanhemmat oli erota monet kerrat. Isä oli pahapäinen, humalassa etenkin.

        Mä olen kasvanut riehumisen keskellä ja tunnistan miehet, jotka voi apatiassaan tehdä pahaa toisille. Äitinä mun tehtävä on kantaa vastuu, että pirut pysyy kurissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että tampere on suurkaupunki. Työllistyy hyvin ja taloja tönöttää vierivieressä

        Nytkin uutisoidaan että myytäviä kiinteistöjä tampereella ja rajakunnissa jopa yllinkyllin ja työllisyydestä kirjoitetaan että on jopa niin päin että työntekijä pulaa pirkanmaalla.

        Okei, se vaan aiheuttaa vielä enemmän ongelmia, jos pitää ensin myydä talo, että etsiä uusi työpaikka molempien ja muuttaa johku huisin kuseen molempien, että yhteiset lapset näkee molemmat.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        En lasten vuoksi ryhdy idiootteihin ratkaisuihin. Joista kärsii kaikki.

        Oliko sun vanhemmilla masennusta?

        Ei. Vanhemmat riiteli liikaa päivittäinja sit ne erosi. Kotona alkoi rauhottuun arki. Asuivat eri kaupungeissa ja vietin vaihtoviikonloppuina aikaa vuoroin kummallakin. Viikot elin pääkodissani, koska kävin koulua. Arki rauhoitettiin koululle. Teini-iässä en enää halunnu viikonloppu vaihtoja vaan halusin mennä kavereiden kanssa viikoloput


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Okei, se vaan aiheuttaa vielä enemmän ongelmia, jos pitää ensin myydä talo, että etsiä uusi työpaikka molempien ja muuttaa johku huisin kuseen molempien, että yhteiset lapset näkee molemmat.

        Ei se niin vaikeeta oo jos haluaa. Jos ei halua kaikki muuttuu vaikeeksi

        Esimerkiksi mun roskien ulosvienti just nyt

        En oikeesti halua viedä roskia ulos joten keksin syitä miks se on niin vaikeaa ettei tarvi

        -täytys pukee lisää vaatetta
        -siellä sataa vettä joten kastuisin
        -tulee kylmä
        - roskapusseja kuluu
        -kengistä tulee kuraa ja sit pitäis alkaa siivoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Vanhemmat riiteli liikaa päivittäinja sit ne erosi. Kotona alkoi rauhottuun arki. Asuivat eri kaupungeissa ja vietin vaihtoviikonloppuina aikaa vuoroin kummallakin. Viikot elin pääkodissani, koska kävin koulua. Arki rauhoitettiin koululle. Teini-iässä en enää halunnu viikonloppu vaihtoja vaan halusin mennä kavereiden kanssa viikoloput

        Okei. Sun vanhemmat ei siis kärsineet masennuksesta ja synkistä hetkistä?

        No sellainen vanhempi joka masentuu on aikapommi. Ja ero on aikapommeille laukaisin. Mä en halua räjäyttää pommia, mä yritän purkaa sen. Lähden kun hetki on sopiva, jos pakko on lähteä eikä korjattua enää saa. Nyt on liikaa riskejä räjöhtää..

        Lööpit ei kaipaa uhreja enkä minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niin vaikeeta oo jos haluaa. Jos ei halua kaikki muuttuu vaikeeksi

        Esimerkiksi mun roskien ulosvienti just nyt

        En oikeesti halua viedä roskia ulos joten keksin syitä miks se on niin vaikeaa ettei tarvi

        -täytys pukee lisää vaatetta
        -siellä sataa vettä joten kastuisin
        -tulee kylmä
        - roskapusseja kuluu
        -kengistä tulee kuraa ja sit pitäis alkaa siivoon

        Tutustu asioihin, älä viisastele.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Okei. Sun vanhemmat ei siis kärsineet masennuksesta ja synkistä hetkistä?

        No sellainen vanhempi joka masentuu on aikapommi. Ja ero on aikapommeille laukaisin. Mä en halua räjäyttää pommia, mä yritän purkaa sen. Lähden kun hetki on sopiva, jos pakko on lähteä eikä korjattua enää saa. Nyt on liikaa riskejä räjöhtää..

        Lööpit ei kaipaa uhreja enkä minä.

        Ne vaan riiteli. Riiteli huutaen kun
        Asu yhdes ja riiteli eron jälkeen aina kun
        Toistensa naaman näki. Puuduttavaa olla välissä erotuomarina kun ne ei osannu käyttäytyä edes sosiaalivirastossa kun lasten tapaamisoikeuksista piti sopia ja meiltä
        Lapsiltakin kyseltiin miten me halutaan asioiden menevän.

        Tappeli sielläkin


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tutustu asioihin, älä viisastele.

        Onneksi olin 12 vuotias niin sain jo kertoo miten haluan asioiden menevän joten riitely loppu siihen sen asian osalta mut sitten aloitettiin riitely ”sä olet manipuloinut ton lapsen omalle puolelles ja käskeny sen sanoo noin täällä” riita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne vaan riiteli. Riiteli huutaen kun
        Asu yhdes ja riiteli eron jälkeen aina kun
        Toistensa naaman näki. Puuduttavaa olla välissä erotuomarina kun ne ei osannu käyttäytyä edes sosiaalivirastossa kun lasten tapaamisoikeuksista piti sopia ja meiltä
        Lapsiltakin kyseltiin miten me halutaan asioiden menevän.

        Tappeli sielläkin

        Me ei riidellä. Ollaa mykkiä. Mä sitäpaitsi vielä välitän puolisostani. Ei ole yhdentekevää miten hän jaksaa, miten hän reakoi jos mä lähden.

        Hänelläkin on sanansa sanottavana, kun saisi suunsa auki.

        Mielummin korjataan, kun rikotaan. Yhdessä. Ei ominpäin.

        Mun vanhemmat on yhdessä edelleen. Ne selvisi kriiseistään. Hyvä niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olin 12 vuotias niin sain jo kertoo miten haluan asioiden menevän joten riitely loppu siihen sen asian osalta mut sitten aloitettiin riitely ”sä olet manipuloinut ton lapsen omalle puolelles ja käskeny sen sanoo noin täällä” riita

        Joo puolison vanhemmat eros kun hän oli tuon ikäinen. Sai valita mihin menee jne.


      • J-a-n kirjoitti:

        Me ei riidellä. Ollaa mykkiä. Mä sitäpaitsi vielä välitän puolisostani. Ei ole yhdentekevää miten hän jaksaa, miten hän reakoi jos mä lähden.

        Hänelläkin on sanansa sanottavana, kun saisi suunsa auki.

        Mielummin korjataan, kun rikotaan. Yhdessä. Ei ominpäin.

        Mun vanhemmat on yhdessä edelleen. Ne selvisi kriiseistään. Hyvä niin.

        Ollut vuodesta 1970 yhdessä. Oli se mullekin raskasta vanhempien riidat, väkivalta.

        Meillä ei kuitenkaan kukaan riitele, ei ryyppää, ei hakkaa. Toisin kun meidän lapsuudessa, molempien tehtiin. Kai meistä tuli siksi mykkiä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Joo puolison vanhemmat eros kun hän oli tuon ikäinen. Sai valita mihin menee jne.

        Toinen tappelu alkoi niiden välille kun tulin teini-ikään ja totutut viikonloppu vaihdot alkoi mun mielestä oleen ärsyttäviä, kun halusin hengata kavereiden kanssa enkä vanhempieni.

        Se tietysti tarkoitti että se jolla en viikolla asunut niin ei tavannut lastaan enää juurikaan.

        Se aloitti tappelun toisen vanhempani kanssa aiheena ”olet kieltäny tota lasta tuleen luokseni viikonloppuina”

        Hirvee vuosien ralli lähti siitä, kun ne taisteli siitä.
        En tiedä ketään 13-17 vuotiasta jotka haluis luopua viikonlopuistaan kaverien kanssa siks et sais leikkiä vanhempiensa kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen tappelu alkoi niiden välille kun tulin teini-ikään ja totutut viikonloppu vaihdot alkoi mun mielestä oleen ärsyttäviä, kun halusin hengata kavereiden kanssa enkä vanhempieni.

        Se tietysti tarkoitti että se jolla en viikolla asunut niin ei tavannut lastaan enää juurikaan.

        Se aloitti tappelun toisen vanhempani kanssa aiheena ”olet kieltäny tota lasta tuleen luokseni viikonloppuina”

        Hirvee vuosien ralli lähti siitä, kun ne taisteli siitä.
        En tiedä ketään 13-17 vuotiasta jotka haluis luopua viikonlopuistaan kaverien kanssa siks et sais leikkiä vanhempiensa kanssa

        Mä en tajunnu, miks kaikesta pitää tapella ja eikö ne tajua että niiden lapsi alkaa aikuistuun ja irrottautuun vanhemmistaan. Eikä se oo riitelyn aihe vaan mä olin matkalla kohti aikuisuutta jo kovasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tajunnu, miks kaikesta pitää tapella ja eikö ne tajua että niiden lapsi alkaa aikuistuun ja irrottautuun vanhemmistaan. Eikä se oo riitelyn aihe vaan mä olin matkalla kohti aikuisuutta jo kovasti

        Eli normaalia kehitystä kohti sitä hetkeä kun mä muutan omilleen asumaan pois vanhemmilta

        Ne tais hukata kehitysvuosiani riitelyyn ja tippui kärryiltä lapsensa kehityksestä eikä tajunnu et heidän lapsi astelee jo kovaa vauhtia aikuisuutta kohti ja irrrottaa otettaan vanhemmistaan irti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toinen tappelu alkoi niiden välille kun tulin teini-ikään ja totutut viikonloppu vaihdot alkoi mun mielestä oleen ärsyttäviä, kun halusin hengata kavereiden kanssa enkä vanhempieni.

        Se tietysti tarkoitti että se jolla en viikolla asunut niin ei tavannut lastaan enää juurikaan.

        Se aloitti tappelun toisen vanhempani kanssa aiheena ”olet kieltäny tota lasta tuleen luokseni viikonloppuina”

        Hirvee vuosien ralli lähti siitä, kun ne taisteli siitä.
        En tiedä ketään 13-17 vuotiasta jotka haluis luopua viikonlopuistaan kaverien kanssa siks et sais leikkiä vanhempiensa kanssa

        Niinno, ei se tainnut tulla ongelma paremmaksi eronkaan myötä? Kun tuota luen, niin ei kuulosta yhtään mukavammalta, kun yrittää paikata mitä paikata voi.

        Mä uskon oikeasti, että niin kauan kun suhteessa on ripauskaan rakkautta ja myötätuntoa, meillä on. Niin kauan kannattaa yrittää taistella karikoita vastaan.

        Jos kaikki aina vaan luovuttaa heti, kun on mälsää kuka enää uskoo rakkauteen ja rinnalla seisomiseen?

        Ei kukaan ole luvannut, että rakkaus on aina mukavaa ja helppoa. Mutta jos se on rakkautta, sen eteen on valmis näkemään vaivaa. Yrittämään, elvyttämään. Poikkeus jos kuvioon tulee kunnioituksen kokonaan puute, väkivalta, pahuus yms.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Niinno, ei se tainnut tulla ongelma paremmaksi eronkaan myötä? Kun tuota luen, niin ei kuulosta yhtään mukavammalta, kun yrittää paikata mitä paikata voi.

        Mä uskon oikeasti, että niin kauan kun suhteessa on ripauskaan rakkautta ja myötätuntoa, meillä on. Niin kauan kannattaa yrittää taistella karikoita vastaan.

        Jos kaikki aina vaan luovuttaa heti, kun on mälsää kuka enää uskoo rakkauteen ja rinnalla seisomiseen?

        Ei kukaan ole luvannut, että rakkaus on aina mukavaa ja helppoa. Mutta jos se on rakkautta, sen eteen on valmis näkemään vaivaa. Yrittämään, elvyttämään. Poikkeus jos kuvioon tulee kunnioituksen kokonaan puute, väkivalta, pahuus yms.

        Niille tuotti ongelmia kaikki asiat joissa olisi pitänyt toimia tiiminä ja eron jälkeen ainoa asia enää oli lasten huoltajina tiiminä työskentely.

        Heidän riitely raihottu kun molemmat lapsensa oli täysi-ikäisiä ja heidän ei tarvinnu enää ollenkaan pitää yhteyttä toisiinsa.

        Ei he yhteydessä sen jälkeen ollukaan enää ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niille tuotti ongelmia kaikki asiat joissa olisi pitänyt toimia tiiminä ja eron jälkeen ainoa asia enää oli lasten huoltajina tiiminä työskentely.

        Heidän riitely raihottu kun molemmat lapsensa oli täysi-ikäisiä ja heidän ei tarvinnu enää ollenkaan pitää yhteyttä toisiinsa.

        Ei he yhteydessä sen jälkeen ollukaan enää ollenkaan.

        Ymmärrän, monilla se menee niin.

        Erilainen tilanne tyystin kun meillä, me kyetään toimimaan lasten suhteen oikein täydellisesti tiiminä, mutta meidän oma keskinäinen suhde vain on haaleampi kun kaverisuhteet.

        Kuitenkin halaaminen ja yhteistyö sujuu niin, ettei lapsien tarvitse kärsiä mistään vittupää asenne vanhemmista, jotka vittuilee ja kiusaa toisiaan. Ei meillä sellasta ole, ja luuleko joku että katselisin sekuntiakaan sellaista, EN.

        Kyllä mulla luonnetta riittää, sen heikkoudesta ei tosiaan ole kyse.

        Juu, he oli vaan väärät toisilleen.


      • J-a-n kirjoitti:

        Ymmärrän, monilla se menee niin.

        Erilainen tilanne tyystin kun meillä, me kyetään toimimaan lasten suhteen oikein täydellisesti tiiminä, mutta meidän oma keskinäinen suhde vain on haaleampi kun kaverisuhteet.

        Kuitenkin halaaminen ja yhteistyö sujuu niin, ettei lapsien tarvitse kärsiä mistään vittupää asenne vanhemmista, jotka vittuilee ja kiusaa toisiaan. Ei meillä sellasta ole, ja luuleko joku että katselisin sekuntiakaan sellaista, EN.

        Kyllä mulla luonnetta riittää, sen heikkoudesta ei tosiaan ole kyse.

        Juu, he oli vaan väärät toisilleen.

        Hetkittäin ollaan läheisiäkin ja muistetaan sanoa rakastan sua. Kuitenkin kaikesta näkee, ettei se ole enää sitä mihin me ajateltiin ryhtyvämme.

        Sitä en tiedä lähennytäänkö me koskaan ennalleen, mutta yritetään nyt ainakin edes pitää huolta toisistamme sen minkä lapset tarvitsee turvalliseen lapsuuteen. Suhtaudun muutenkin parisuhteeseen vakavasti, se on suhteista vakavin sitten vanhempi lapsi suhteen.

        Kaikki muu tulee vasta pitkällä sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isoissa kaupungeissa tai niiden vieressä on helppoa löytää asunto ja uusi työ tai säilyttää vanha työ. Pohjois suomessa on suuremmat etäisyydet asutusten välillä ja työpaikkoja vähemmän.

        Muutakaa sisäsuomeen. Helsingin, Turun, Tampereen läheisyyteen niin asumis ja työmahdollisuudet paranee heti

        Ei.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tutustu asioihin, älä viisastele.

        Tämä sivusta, luin sieltä täältä, tuli mieleen, että outoa, kun joku painostaa toista eroamaan🤔?!?!
        Mitä se kenellekään kuuluu.

        Joskus elämässä ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja, silloin on valittava pienempi paha. Tässä kohtaa Jan valitsee laittaa omat tarpeet odottamaan ja lasten tarpeet edelle, siitä nostan hattua! Niin tekee hyvä vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sivusta, luin sieltä täältä, tuli mieleen, että outoa, kun joku painostaa toista eroamaan🤔?!?!
        Mitä se kenellekään kuuluu.

        Joskus elämässä ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja, silloin on valittava pienempi paha. Tässä kohtaa Jan valitsee laittaa omat tarpeet odottamaan ja lasten tarpeet edelle, siitä nostan hattua! Niin tekee hyvä vanhempi.

        Huono vanhempi. Sillähän on kulli etusijalla. Eli ei haluu erota että saa vakiseksiä ja pitää elintason ja omakotitalon.
        Ei se lapsia mieti. Rahaa, seksiä ja omaisuutta 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono vanhempi. Sillähän on kulli etusijalla. Eli ei haluu erota että saa vakiseksiä ja pitää elintason ja omakotitalon.
        Ei se lapsia mieti. Rahaa, seksiä ja omaisuutta 😉

        Heh, mulla on rahaa, omakotitalo oli jo 21 vuitiaana, osake 34-vuotiaana ja maalla on maapaikka (ainoa perillinen) omaisuus ei kiinnosta ja seksiäkin harrastaisin mielummin naisen kanssa. :)

        Ihan lapset ja halu saada suhde pelittää etusijalla.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Heh, mulla on rahaa, omakotitalo oli jo 21 vuitiaana, osake 34-vuotiaana ja maalla on maapaikka (ainoa perillinen) omaisuus ei kiinnosta ja seksiäkin harrastaisin mielummin naisen kanssa. :)

        Ihan lapset ja halu saada suhde pelittää etusijalla.

        Olet siis bi? Yllä kirjoitit miehestäsi
        Joten olet bi jos et ukkoos vaan naista haluat?

        Kyllä se omakotitalo oli se mistä hirveesti ero kiikasti. Eli rahan takii ei erota.

        Lapsilta tuskin edes mielipiteitä kysellään ja jos kysytään ei kuunnella vaan ajatellaan ettei ne mitään osaa sanoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis bi? Yllä kirjoitit miehestäsi
        Joten olet bi jos et ukkoos vaan naista haluat?

        Kyllä se omakotitalo oli se mistä hirveesti ero kiikasti. Eli rahan takii ei erota.

        Lapsilta tuskin edes mielipiteitä kysellään ja jos kysytään ei kuunnella vaan ajatellaan ettei ne mitään osaa sanoo.

        Olen ja trans.

        Ei tämä mun talo ole, en tätä edes halunnut. Mies osti talon. Mä olisin voinut mennä vuokralle johonkin mielummin. Ei mua kiinnosta koko torppa.

        Nimenomaan olen kysynyt. Jos sä et kysyis, ei tarkoita ettei muut kysy. Tiedän että he haluaa asua tässä.


      • J-a-n kirjoitti:

        Olen ja trans.

        Ei tämä mun talo ole, en tätä edes halunnut. Mies osti talon. Mä olisin voinut mennä vuokralle johonkin mielummin. Ei mua kiinnosta koko torppa.

        Nimenomaan olen kysynyt. Jos sä et kysyis, ei tarkoita ettei muut kysy. Tiedän että he haluaa asua tässä.

        Taloja ei hirveesti nyt saa kaupaksi täältä ja velallinen mies ei paljon muuttele mihinkään jos ei torppa mee kaupaksi, jos muutenkaan suostuis muuttamaan.

        Jotenenhän minäkään voi mihkään hevon vittuun silloin muuttaa, jos mielitään et lapset on jonkun älyllisen etäisyyden päässä vanhemmistaan ja kouluistaan, hoitopaikoistaan niin että töihinkin voi mennä työajan puitteissa.

        Eikä sitten kun ipanat on saatu kouluun ja hoitoon.

        Järki käteen, teoriassa kaikki on helppoa. Käytännössä ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sivusta, luin sieltä täältä, tuli mieleen, että outoa, kun joku painostaa toista eroamaan🤔?!?!
        Mitä se kenellekään kuuluu.

        Joskus elämässä ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja, silloin on valittava pienempi paha. Tässä kohtaa Jan valitsee laittaa omat tarpeet odottamaan ja lasten tarpeet edelle, siitä nostan hattua! Niin tekee hyvä vanhempi.

        Kiitos, parhaani yritän katotaan riittääkö se.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ymmärrän, monilla se menee niin.

        Erilainen tilanne tyystin kun meillä, me kyetään toimimaan lasten suhteen oikein täydellisesti tiiminä, mutta meidän oma keskinäinen suhde vain on haaleampi kun kaverisuhteet.

        Kuitenkin halaaminen ja yhteistyö sujuu niin, ettei lapsien tarvitse kärsiä mistään vittupää asenne vanhemmista, jotka vittuilee ja kiusaa toisiaan. Ei meillä sellasta ole, ja luuleko joku että katselisin sekuntiakaan sellaista, EN.

        Kyllä mulla luonnetta riittää, sen heikkoudesta ei tosiaan ole kyse.

        Juu, he oli vaan väärät toisilleen.

        Avaatpa tilannettasi hienosti täällä. Minä olen myös avioeroa harkitseva naiseen ihastunut perheellinen nainen. Olemme olleet yhdessä 17 vuotta ei niin tyydyttävässä suhteessa suurimmaksi osaksi kavereina. Seksiä meillä on ollut tuona aikana satunnaisesti, joskus vuosikin on mennyt kokonaan ilman. Suhteemme tuntuu jotenkin kiertyneen minun tiedostamattoman seksuaalisuuteni aiheuttaman haluttomuuden ja voimattomuuden tuomalle vuorovaikutukselle.

        Suhteemme ei ole tasapainossa muutenkaan liittyen arkeen ja taloudelliseen päätäntävaltaan suhteessa asioihimme. Opiskelen työttömyysetuudella ja olen ollut masennuksen vuoksi myös sairaslomalla. Miehelläni on nykyään vakaat tulot. Hän on varsin riskejä kaihtava persoona, joten asioiden vieminen eteenpäin on hänelle hidasta. Suhdedynamiikkamme ei toimi. Olemme asuneet vuokralla ja etsineet kauan isompaa asuntoa perheellemme, mutta päätöksen aikaansaaminen on ollut meille mahdotonta. Kumpikaan ei pysty olemaan tarpeeksi jämäkkä. Kommunikaatiota ollaan pystytty parantamaan.

        Ainoa tie mihin olen itsenäisesti pystynyt on ollut avioeron hakeminen ja asumiseron tekeminen. Se on luonnistunut minulta helpommin. On ollut helpompi paeta ongelmia kuin yrittää korjata liittoa, missä rakkautta ei ole puoleltani koskaan ollut ja mikä on niin kovin kauan ollut rikki. Mieheni on saanut kestää paljon pahan oloni vuoksi. Lapset myös. Heidän vuokseen kuitenkin pohdin vielä jäämistä. Toisaalta ajatus omakotitalosta ja yhteisestä tulevaisuudesta ilman rakkaudellista ilmapiiriä tuntuu todella raskaalta, enkä tiedä miten sellaisessa tilanteessa jaksan edelleenkään motivoitua elämästäni. Rinnassa oleva ahdistus vain pahenee ajatellessani yhteistä tulevaisuutta, eikä mikään materiaalinen tavara tai talo tunnu miltään ilman rakkautta. Pelkään, että elän yhtä onnettomana seuraavatkin vuodet, enkä pysty motivoitumaan elämääni. Se tuskin on hyväksi lapsillekaan. Olemme kehittäneet vuorovaikutustamme suhteessamme, mutta seksuaalisuutta ja romantiikkaa en voi kuvitella siihen saavani.

        Oma taloudellinen tilanteeni ja psyykkinen hyvinvointini eivät ole hyviä. Taloudellisesti voisin selvitä yksinkin lasten kanssa ottamalla vaikka sivutyötä.

        Rakastuin reilu puolitoista vuotta sitten naiseen ja edelleen sillä kaipauksen tiellä olen. Rinnassa on jatkuva kipuinen polte, joka tekee elämästä tuskaa. Mietin, että suuri osa henkisestä pahoinvoinnistani johtuu kaipuusta rakkaan luo. Olen ristiriitaisissa tunnelmissa, sillä haluaisin erota, mutta lasten yhtenäisen arjen rikkominen mietityttää. Arki olisi kuitenkin toimiva, sillä koulut ja työpaikat työaikoineen olisivat joustavia. Mieskin ehkä pystyisi lopulta eroon suostumaan.


    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään tuota kummempia ajatuksia siitä ketä kaipaan. Siltikin rakastan.

    • Anonyymi

      Niin. Stalkkerit ja identiteettivarkaat ovat aina tylsiä.
      Heillä ei ole omaa elämää.

      • Anonyymi

        Oliko sulla millainen päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla millainen päivä

        Mukavan virikkeinen.
        Mites siellä?


    • Anonyymi

      Minun silmiin silti kiinnostava, keskivertainen mutta silti ylivertainen.

    • Anonyymi

      Moni pitää varmaan itseään "tavallisena" tai "tylsänä". Itse olen monessa mielessä marginaali-ihminen mutta kyllä minullakin on välillä tylsää. Arki helposti tuntuu tylsältä rutiineineen ja velvotteineen, joista kuitenkin pidän ja joita pidän tärkeänä. En silti pidä itseäni tylsänä, vaikka oma arki sellaiselta usein saattaa tuntuakin. Olen itse pienituloinen ja/tai köyhä opiskelija, vähän riippuen siitä, olenko töissä vai ei. Onneksi opintoputki on tulossa ainakin tämän tutkinnon osalta tulossa loppuun ja pääsee pian työelämään täysipäiväisesti ja/tai jatko-opintoihin.

    • Anonyymi

      Mä olen tylsä ja köyhä, opiskelijaelämää aikuisiällä elelen. Mut ehkä löydän yhtä tylsän miehen sit;)

      • Anonyymi

        Samoinpa samoin, vaikken miestä etsikään ;)


    • Anonyymi

      Oletko Pentikin kohderyhmää?

      • Anonyymi

        :D hauska


    • Anonyymi

      Tietysti tästä tuli historian suasituin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe