Olen yrittänyt työntää sinut mielestäni

Anonyymi

Huonolla menestyksellä. Olen, hengitän, elänkin jotenkin. Mutta jotain puuttuu, jotain hyvin tärkeää. Olen luopunut erotiikasta, läheisyydestä, hellyydestä ym. normaaliasioista. En vaan halua siihen ketään muuta. Olen neuvoton, sydämeni on sulla.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mut et ole kuitenkaan luopunut tästä palstan aktivoinnista?

      • Anonyymi

        Sydämesi on sulla itsellä, valheellisesti muka toisella. Lopeta tollanen teininä esiintyminen. Sentäs olet jo 50:n.


    • Anonyymi

      Sellaisia ne mahdottomat keissit ovat.
      On kuitenkin parempi jatkaa matkaa, mikäli toinen ei ole tunteessa mukana.
      Se, ettei mitään tapahdu, on selkeä viesti, ettei mitään kuulu tapahtuakkaan eli väärä signaali "kohtalolta".
      Näitä huteja tulee valitettavasti....

    • Anonyymi

      Nainen olet olettaisin (Mies ei hevillä luovu erotiikasta)? Mutta tämä vaikuttaa aika tuoreelta tapaukselta joten kyllä se olo varmasti hellittää kunhan aikaa kuluu. Muistat vain että hän ei ole pyytänyt sinua luopumaan mistään.

      • Anonyymi

        Ei se silloin lopu, kun se on juuri sopiva sulle. Silloin se tunne ei lopu, vaikka ei nähtäisi vuosiin.
        Itsellä on n.7v menossa ikuista ja katkeamatonta kaipuuta. Sanoisin sitä rakkaudeksi.

        Olen minäkin häivyttänyt ihastuksia mielestä, mutta tämä yksi ei nyt lähde mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se silloin lopu, kun se on juuri sopiva sulle. Silloin se tunne ei lopu, vaikka ei nähtäisi vuosiin.
        Itsellä on n.7v menossa ikuista ja katkeamatonta kaipuuta. Sanoisin sitä rakkaudeksi.

        Olen minäkin häivyttänyt ihastuksia mielestä, mutta tämä yksi ei nyt lähde mielestäni.

        7 vuodessa ihminen muuttuu niin paljon ja luonnekin että kaipaat haavekuvaa, ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7 vuodessa ihminen muuttuu niin paljon ja luonnekin että kaipaat haavekuvaa, ikävä kyllä.

        Ja taas hän on täällä itse elämässä haaveilujaan, olettaen älyttömiä. Lopeta jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7 vuodessa ihminen muuttuu niin paljon ja luonnekin että kaipaat haavekuvaa, ikävä kyllä.

        ”Ikävä kyllä”, hän sanoo, kuin tietäisi jotain!🤣🤣🤣🤣🤣
        Kliseet eivät ole tiedon väärtejä.

        Toki ihminen muuttuu elämänsä aikana. Nuorena ihminen muuttuu oikein hyvinkin, eikä muuttuminen lopu vanhanakaan, mutta ei se muutos ole sattumanvaraista, eikä se tapahdu valonnopeudella. Eikä aikuinen ihminen, johon tunnet voimakasta yhteenkuuluvuutta ja johon rakastut, muutu seitsemässä vuodessa sellaiseksi, että se muuttuisi joksikin tunnistamattomaksi ”haavekuvaksi”.

        Olen sittemmin tavannut hänet monesti, ja hän ei ole juuri muuttunut. Jos onkin, samaan suuntaan kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ikävä kyllä”, hän sanoo, kuin tietäisi jotain!🤣🤣🤣🤣🤣
        Kliseet eivät ole tiedon väärtejä.

        Toki ihminen muuttuu elämänsä aikana. Nuorena ihminen muuttuu oikein hyvinkin, eikä muuttuminen lopu vanhanakaan, mutta ei se muutos ole sattumanvaraista, eikä se tapahdu valonnopeudella. Eikä aikuinen ihminen, johon tunnet voimakasta yhteenkuuluvuutta ja johon rakastut, muutu seitsemässä vuodessa sellaiseksi, että se muuttuisi joksikin tunnistamattomaksi ”haavekuvaksi”.

        Olen sittemmin tavannut hänet monesti, ja hän ei ole juuri muuttunut. Jos onkin, samaan suuntaan kuin minä.

        Parempi vaan jatkaa haaveilua vielä 7 vuotta vai oikeesti antaa itselle mahdollisuus johonkin muuhun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi vaan jatkaa haaveilua vielä 7 vuotta vai oikeesti antaa itselle mahdollisuus johonkin muuhun?

        En voi antaa itselleni muuta mahdollisuutta.

        Yhtä vähän pystyin päättää rakastumisesta, kuin nyt sen lopettamisesta.

        Tottakai yritän aina jotain, mutta mikään ei auta.


      • Anonyymi

        Ei ap:llakaan mikään tuore tapaus ole. Kyllä tässä on yritetty kaikin keinoin irrottautua ja unohtaa. Jännää, vaikkei vähään aikaan edes näkisi, niin yhteys säilyy tuoreena. Tässä on mukana jotain, mistä en ole itse voinut päättää. Niin kuin elämässä muutenkin menee, voit kyllä tehdä valintoja, mutta niissä täytyy pysyä <3 mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi antaa itselleni muuta mahdollisuutta.

        Yhtä vähän pystyin päättää rakastumisesta, kuin nyt sen lopettamisesta.

        Tottakai yritän aina jotain, mutta mikään ei auta.

        Ei siinä auta, ku tunne on yksipuolinen, häpeä näitä kirjoituksiasi. Mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ap:llakaan mikään tuore tapaus ole. Kyllä tässä on yritetty kaikin keinoin irrottautua ja unohtaa. Jännää, vaikkei vähään aikaan edes näkisi, niin yhteys säilyy tuoreena. Tässä on mukana jotain, mistä en ole itse voinut päättää. Niin kuin elämässä muutenkin menee, voit kyllä tehdä valintoja, mutta niissä täytyy pysyä <3 mukana.

        Niin, pakkomielle. Sano ny että on vielä varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä auta, ku tunne on yksipuolinen, häpeä näitä kirjoituksiasi. Mies.

        Tiedän, ei auta. Se on itsestäänselvyys.

        Mutta hävettävää mulla ei ole.
        Noi sun kirjoitukset kyllä aiheuttavat pientä myötähäpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, pakkomielle. Sano ny että on vielä varattu?

        Pakkomielle taitaa olla sinulla, ja vain sinulla. EDELLEEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ikävä kyllä”, hän sanoo, kuin tietäisi jotain!🤣🤣🤣🤣🤣
        Kliseet eivät ole tiedon väärtejä.

        Toki ihminen muuttuu elämänsä aikana. Nuorena ihminen muuttuu oikein hyvinkin, eikä muuttuminen lopu vanhanakaan, mutta ei se muutos ole sattumanvaraista, eikä se tapahdu valonnopeudella. Eikä aikuinen ihminen, johon tunnet voimakasta yhteenkuuluvuutta ja johon rakastut, muutu seitsemässä vuodessa sellaiseksi, että se muuttuisi joksikin tunnistamattomaksi ”haavekuvaksi”.

        Olen sittemmin tavannut hänet monesti, ja hän ei ole juuri muuttunut. Jos onkin, samaan suuntaan kuin minä.

        Samoin ajattelen, meidän sisimpämme ovat niin samanlaiset, että muutumme samaan suuntaan. Kuljemme samantyylistä polkua ja elämissämme on paljon samaa ajasta ja vuosista huolimatta.


    • Anonyymi

      Samoin ajattelen. Kehoni huutaa häntä, mieleni ja sydämeni, kaikki. Haluan tavata hänet. Hän on aina ollut syvällä minussa, ensitapaamisesta asti. Haluan hänet fyysiseen todellisuuteen.

      • Anonyymi

        Et saa kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa kuitenkaan.

        EnnustajaVirpi linjoilla😅 Oli pakko, sivusta.


    • Anonyymi

      Hyvä ja rehellinen kirjoitus!! kyseessä syvä kiintymys toiseen, sydämetön ja arvoton elämätilanne. Helpoin tapa olisi rohkaistua, mutta tiedä se olevan myös vaikein. Ihminen kaipaa läheisyyttä, hellyyttä ja erotiikkaa. Läheisyys on hellyyttä, erotiikka, mikä saa miehen hymyilemään, naisen voidellessa persikan tuoksuista voidetta vartaloonsa saunan jälkeen. Ei siihen väärät ihmiset kuulu, eikä sovi. Sellainen läheisyys mikä on hellyyttä, syntyy sydämessä, tuntuu iholla ja maistuu kitkerältä
      lauantai-illan teeltä.
      https://youtu.be/LbkNoo8T2PM

      • Anonyymi

        Taidat sä olla sekasin,....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat sä olla sekasin,....

        Itselle puhuja suurelta osin.


    • Anonyymi

      Et ole yksin

      • Anonyymi

        Hyvä :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe