Olemme aviopari yhdessä n. 30v.ja itselläni kulli on n. 15sm. Rakastellessamme olen huomannut ettei hän enään nauti niin kuin ennen niin olen alkanut kysellä tuntuuko se hyvältä ja aina sama vastaus kyllä tuntuu. Epäilin vastausta ja aloin suostuttelemaan kolmatta pyörää seuraksi. Lopulta hän suostui ja etsintä alkoi eri foorumeilta ja löysimme miehen jolla kulli n. 20/5. Kun hän ensimmäisen kerran sai sitä herkkua hän ihan itki nautinnosta ja kiitteli minua että olin ymmärtänyt maanitella häntä suostumaan. Eikä asia ole vaikuttanut liittomme. Vierailija käy hoitamassa asian n. Kerran kuussa ja on ihana seurata tapahtumaa.
Koolla on väliä
Anonyymi
3
222
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän sinä säälittävä limarotta teet ja muijallas on näköjään räppänä ku ämpäri aivan sama millä sitä painaa
- Anonyymi
Joo niin varmaan.
- Anonyymi
Eikö tätä samaa limaista runkkufantasiaa ole jo toisteltu kyllästymiseen asti vuosien varrella?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847