Koirien haukku häiritsee

Anonyymi

Haapaniemellä alkaa koirat haukkua 06 joka päivä. Mitä asialle voisi tehdä?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaaleja elämisen ääniä kaupungissa. Hiljaisuus yleensä 22-06 ja eihän nuo koirien haukkumisen haittaa kun ei haittaa mopojen ja mönkijöiden pärinäkään 02-03 yöllä.
      Jos häiritsee niin muuta Karttulan syviin metsiin.

    • Anonyymi

      Vuorotyöläiset tarvitsee nukkua ja muillekin tuollainen on tarpeeksi häiritsevää.

    • Anonyymi

      Minä herään aina siihen kun nuo duunarit lähtee töihin aamulla, sitten tuleekin hiljaista ja aah että uni maistuu.

    • Anonyymi

      Räksytys alkoi heti aamusta taas ja naapurit tykkää.

    • Anonyymi

      Hauku takaisin :

    • Anonyymi

      Juuri oli päivän Savon Sanomissa oli juttua kuinka koirat ovat hyödyllisiä ihmisille.

      Ajatus oli heti, että Vikusta koulutetaan hypokoira, joka osaa ilmaista alhaista verensokeria, korkeaa verensokeria ja ketoaineita, sekä tarvittaessa tuoda sokeria tai tarvikkeita diabeetikolle.

      Heikkinen-Lehkonen muistuttaa, että koirat kuulevat, haistavat ja aistivat paljon sellaista, mistä ihmisellä ei ole mitään käsitystä.

      Sen takia ihan tavalliset sohvanvaltaajatkin tekevät urotekoja, joissa pelastuu ihmishenkiä ja omaisuutta.

      – Ei siitä kovin kauan aikaa ole, kun tässä lähiseudulla koira oli yhtenä yönä käyttäytynyt niin levottomasti, että talonväen oli ollut pakko nousta. Autotallissa oli kuorma-auto syttynyt tuleen.

    • Anonyymi

      Espanjanvinttikoira Kössi on jo vuosia haistellut näytepurkkeja nakkipalkalla lääketieteen palveluksessa.

      Se on hajuerottelukoira, joka löytää syövän koneita paremmin. Nyt Kössi on koulutettu uuteen tehtävään: koronatartunnan tunnistamiseen.

      Kössi päihittää koronan tunnistamisessa jo laboratoriokokeet, ja sen kaltaisille koronakoirille on nyt huutava kysyntä maailmalla.

    • Anonyymi

      Omistajien välinpitämättömyyttä, jos antavat haukkumisen jatkua. Eikö heitä itseään asia häiritse?

      • Anonyymi

        Lähtevät itse töihin ja jättävät koiran haukkumaan yksikseen , makkaran pätkä ja ni tro auttaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtevät itse töihin ja jättävät koiran haukkumaan yksikseen , makkaran pätkä ja ni tro auttaa !!

        Jos tuollaisen koiranvihaajarunkkaajan saisi kiinni sille (ei hälle) voisi syöttää omaa lääkettään.


    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Tänäkin aamuna ennen 06 herättiin samaiseen haukkumiseen. Ei näy omistajaa asia häiritsevän.

    • Anonyymi

      Taas koko tienoo heräsi ennen 06 samaan haukkumiseen.

      • Anonyymi

        Kultahammasrannikon kämpät ovat saaneet pysyvän arvonalennuksen haukkuvien koirien takia, kukaan ei tahdo muuttaa sinne.
        Lisäksi matalapaineella ei voi pitää ikkunoita auki koska voimalaitoksen savut tulevat sisätiloihin.


    • Anonyymi

      Joka aamu sama räksytys 04-05 alkoi ekat räkstykset tänään.

    • Anonyymi

      Muuta kauemmas, oktalo syrjässä maalla hyvä. Oma koira ilmottaa tulijat.

    • Anonyymi

      Koko yö taas tuota räksytystä kuunneltava.

    • Anonyymi

      Konsertti käynnissä.

    • Anonyymi

      Hanki korvatulpat tai hyvät kuulosuojaimet

      • Anonyymi

        Siellä on jo ennesttään Tuhanssii aehheihen tyyppi ja Valakkeisen pappa:D:D Kyllä sinne vielä yks taano soppii jookkoon:D:D


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe