Miksi yhä jauhatte

Anonyymi

samoista asioista vuosi toisensa jälkeen! Varatut ei kiinnosta ollenkaan. Eikä paljon nuoremman kanssa ole mahdollista olla missään tekemisissä, ei edes kaverina tai työkaverina. Stressi ei lopu ennen kuin on hiljaista ja muut elämän asiat kunnossa. Harmi kun pilattiin asuminenkin. Kaikenlaisen "esityksen" pitää loppua! Sitä on ollut monta vuotta liikaa.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä nuoremman kanssa mahdollista. Aivan varmasti.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä kuulla. Itseäni vanhemman kanssa toimii minulla.


    • Anonyymi

      Älä huoli, en liiku siellä suunnassa, liikun muualla päin vielä. Mutta jos haluat minun siellä päin liikkuvan, niin sitten.

    • Anonyymi

      Ok boomer

    • Anonyymi

      Oletko AP ajatellut, että jauhaminen voi olla tapa käsitellä tunteita? Ihmisen ei ehkä tarvitse jauhaa irl ystäville tai työkavereille, kun jauhaa täällä. Kun asia on käsitelty, ei tarvitse enää jauhaa. Vaikka olisi täysin hyväksynyt todellisuuden, ja surutyö olisi jo käynnissä, silti tunteita voi tarvita käsitellä. Tässäkin tilantessa voi tarvita kirjoittaa tunteita auki ja sanoa kuinka ihana hän on. Se on osa tunteiden käsittelyä, eikä se ole kenenkään muun asia arvostella milloin tunteet on ”valmiit” paketoitavaksi naftaliiniin.

      Joskus kysessä voi olla pikku-ihastus, se häviää olkaa kohauttamalla. Joskus, pari kertaa elämässä, sattuu rakastumaan oikein kunnolla ja kohtaa omalta puoleltaan sen oikean. Toki oikeita ollaan vasta kun kolahdus on molemmin puolin, mutta se ei poista yksipuolisia tuotteita tai häviä siitä, että toinenkin tuntee, muttei muusta syystä halua. Sellaista se elämä on. Ei auta kuin tulla tulla toimeen niillä korteilla mitä on saanut. SeNainen

      • Anonyymi

        Itse haluan, mutta kuinka? Kummalla tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse haluan, mutta kuinka? Kummalla tavalla?

        Nii kuka muu täällä jauhaa yhtä paskaa kuin tuo ap. Itätrollit se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii kuka muu täällä jauhaa yhtä paskaa kuin tuo ap. Itätrollit se on.

        Staditonttu on ihan.


    • Anonyymi

      Vuosi toisensa jälkeen? Elämänkevät sanon vain 🤣😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe