Perusjampan saneltu elämä

Anonyymi

8.00 töihin
9.30 kahvitauko
11.30 ruokatauko
13.00 kahvitauko
16.00 työpäivän loppu
16.30 kauppakeskus
17.30 koti
18.00 lounas

Pari tuntia vapaa aikaa , unta ja sama sykli alusta eläkeikään asti .

Elät siis omaa elämääsi vain muutaman tunnin päivässä , muuten se on saneltua kuten harrastuksesikin on joku muu keksinyt ja sinähän apinoit kun et uusia juttuja lampaana keksi .

Tällaista sitten mainostetaan "ihanne" elämänä ja jos et omaa samankaltaista ihannetta niin nämä "työmuurahaiset" kitisevät kitisemistään.
He haluavat nähdä orjuutensa myös muiden harteilla ja ketuttaahan se jos joku osaa elää elämänsä ilman alistumista valmiisiin kaavoihin.

Tällaiset perusjampat jotka istuvat valmiiksi katettuihin pöytiin kuvittelevat että kyse on aikuisuudesta , siis avustettu ja valmiiksi suunniteltu elämä jossa ei ole mitään omaa .
Ainoastaan valmiiksi suunniteltuja teitä kaikkineen .

Itsenäisiä ihmisiä tuskin ole nykypäivänä , on vain valtion lapsia jotka suorittavat valtion hyväksi näkemiä polkuja ja siinä se.
Orjia toisinsanoen.

92

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja perusjampan hyvinvointia kustannetaan kaiken muun hyvinvoinnilla.
      Muuta kun myrkyt ja roskat meriin ja muut lajit ajetaan sukupuuttoon.
      Sitten kun maa on tärvelty niin ehkäpä ihminen alkaa etsimään elämän mahdollisuuksia maan päältä eikä marsista.
      On kyllä typerin olento maan päällä, ihminen siis.

    • Anonyymi

      Perusjamppaa tosin ei voi syyttää orjuudestaan , se on hänelle opetettu jo pienestä lähtien normaalina olemisen muotona.
      Se on jaloa , tunnollista sekä isänmaallista .
      Kaikkea hyvää siis .

    • Anonyymi

      Asiansa sössinyt ulosoton ja kelan asiakas siellä taas koettaa kaunistella itselleen omaa pätemättömyyttään tuolla ylläpitämällään illuusiolla "vapaudesta".

      Jos sinusta ei koskaan ollut mihinkään, niin se ei tarkoita sitä etteikö muut saisi elämän sisältöä työstä, urasta, säännöllisestä elämästä ja ennenkaikkea säännöllisistä tuloista, jotka antavat vapautta enemmän kuin sinulla on koskaan ollut ja tulee olemaan.

      Ellet sitten tarkoita vapaudella rahattomana jouten vetelehtimistä... Melkoisen säälittävää sellainen vapaus, mutta elämisentaitoa ei vaan kaikilla ole.

      Muuten, klo 18 syödään päivällistä, ei lounasta.

      • Anonyymi

        Saa koirakin nautintoa noudettuaan isännän heittämän kepin pusikosta, samoin kuin sinä noudatat valtion määräämiä sekä sallimia reittejä/tyylejä elää elämää ja saat siitä nautintosi.
        Oleminen hihnassa saa sinut tuntemaan tyytyväisyyttä sekä täyttymystä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa koirakin nautintoa noudettuaan isännän heittämän kepin pusikosta, samoin kuin sinä noudatat valtion määräämiä sekä sallimia reittejä/tyylejä elää elämää ja saat siitä nautintosi.
        Oleminen hihnassa saa sinut tuntemaan tyytyväisyyttä sekä täyttymystä .

        Sinun vapautesi on juuri tuon koiran vapautta. Elää niin kauan kuin joku suostuu syöttämään.
        Häpeät näemmä itsekin elämääsi kun katsot tarpeelliseksi selitellä "vapauttasi" niin monissa ketjuissa täällä.
        Kaikki kyllä jo tietää minkä sortin "vapaa" sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vapautesi on juuri tuon koiran vapautta. Elää niin kauan kuin joku suostuu syöttämään.
        Häpeät näemmä itsekin elämääsi kun katsot tarpeelliseksi selitellä "vapauttasi" niin monissa ketjuissa täällä.
        Kaikki kyllä jo tietää minkä sortin "vapaa" sinä olet.

        Apinoit jopa tuonkin eikä se ole yllätys.
        Minulla on kyllä asiat vallan mainiosti.
        Tunnet kaikki täältä sekä heidän mielipiteensä ? Kaikki eivät ole SINÄ ja ajatuksesi vaikka sellaisessa uskomuksessa elätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vapautesi on juuri tuon koiran vapautta. Elää niin kauan kuin joku suostuu syöttämään.
        Häpeät näemmä itsekin elämääsi kun katsot tarpeelliseksi selitellä "vapauttasi" niin monissa ketjuissa täällä.
        Kaikki kyllä jo tietää minkä sortin "vapaa" sinä olet.

        Nykyaikana kaltaisiasi kutsutaan käsittääkseni narsisteiksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apinoit jopa tuonkin eikä se ole yllätys.
        Minulla on kyllä asiat vallan mainiosti.
        Tunnet kaikki täältä sekä heidän mielipiteensä ? Kaikki eivät ole SINÄ ja ajatuksesi vaikka sellaisessa uskomuksessa elätkin.

        Itse kehuit toisessa ketjussa olevasi ulosotossa joten mahdollisia maskinkäyttön laiminlyönnistä koituvia sakkoja ei sinulta saataisi perittyä. Ei kahta noin dorkaa voi olla, nissaniukkokin on nero sinuun verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikana kaltaisiasi kutsutaan käsittääkseni narsisteiksi .

        Niiiinkö...? Entäs sinun kaltaistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kehuit toisessa ketjussa olevasi ulosotossa joten mahdollisia maskinkäyttön laiminlyönnistä koituvia sakkoja ei sinulta saataisi perittyä. Ei kahta noin dorkaa voi olla, nissaniukkokin on nero sinuun verrattuna.

        Ei ollut kehu vaan fakta .
        Sinäpä käytät maskia vaikket siitä pitäisikään , sakon uhalla kun luottotietosi on sinulle yksi elämäsi rakkaimmista asioista (tai tärkeimmistä).
        Siksi oletkin orja , helposti ohjailtavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiiinkö...? Entäs sinun kaltaistasi?

        On sanottu pelottavaksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apinoit jopa tuonkin eikä se ole yllätys.
        Minulla on kyllä asiat vallan mainiosti.
        Tunnet kaikki täältä sekä heidän mielipiteensä ? Kaikki eivät ole SINÄ ja ajatuksesi vaikka sellaisessa uskomuksessa elätkin.

        Ei kai se ole yllätys koska elät toisten kädestä ja haukut vielä elättäjiäsi orjiksi. Olen tainnut joskus mainita että aikoinaan kaltaisesi vapaat siivelläeläjät vietiin pelsonsuota ojittamaan lapiopelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kehu vaan fakta .
        Sinäpä käytät maskia vaikket siitä pitäisikään , sakon uhalla kun luottotietosi on sinulle yksi elämäsi rakkaimmista asioista (tai tärkeimmistä).
        Siksi oletkin orja , helposti ohjailtavissa.

        Ei, vaan työni, palkkani ja luottotietoni mahdollistavat minulle normaalin ja haluamani elämäntavan.
        Harva haluaa olla noin vapaa kuin sinä, tekemättä mitään, eläen toisten tekemästä työstä. Raha ja rakkaus taas ovat eri asioita mutta sinulla ei tunnu olevan kumpaakaan.
        Minä ohjailen itseni joka vuosi kuukaudeksi etelän lämpöön nauttimaan työni hedelmistä ja vapaudesta.
        Sinä pysyt edelleen täällä samassa ympyrässäsi, kädet reikäisissä taskuissa ylpeilemässä elämäsi kohokohdalla, maskittomuudellasi ja uhoat olevasi vapaa.
        Arvaa käykö kateeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se ole yllätys koska elät toisten kädestä ja haukut vielä elättäjiäsi orjiksi. Olen tainnut joskus mainita että aikoinaan kaltaisesi vapaat siivelläeläjät vietiin pelsonsuota ojittamaan lapiopelissä.

        Ei ole haukuntaa orjaksi sanominen vaan kylmää faktaa.
        Itsehän et sitä käsitä kun sinulle orjuus on normi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole haukuntaa orjaksi sanominen vaan kylmää faktaa.
        Itsehän et sitä käsitä kun sinulle orjuus on normi .

        Jotenkin tuntuu ettet tiedä normeista yhtään mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan työni, palkkani ja luottotietoni mahdollistavat minulle normaalin ja haluamani elämäntavan.
        Harva haluaa olla noin vapaa kuin sinä, tekemättä mitään, eläen toisten tekemästä työstä. Raha ja rakkaus taas ovat eri asioita mutta sinulla ei tunnu olevan kumpaakaan.
        Minä ohjailen itseni joka vuosi kuukaudeksi etelän lämpöön nauttimaan työni hedelmistä ja vapaudesta.
        Sinä pysyt edelleen täällä samassa ympyrässäsi, kädet reikäisissä taskuissa ylpeilemässä elämäsi kohokohdalla, maskittomuudellasi ja uhoat olevasi vapaa.
        Arvaa käykö kateeksi?

        Haluamasi on kuitenkin aina muiden ihmisten sallimusten varassa.
        Thaimaat , turkit sun muut kierrelty.
        Sinulle on varattu kerran vuoteen kuukausi lomaa kun itse voin lähteä melko nopeallakin aikataululla reissuun jos yhtään kiinnostaisi.
        Minulle riittää kohtuullisuus ja sinulle tuskin riittää mikään.
        Arvaa käykö kateeksi 11 kk työputkesi ja kk lomasi ? Ei .
        Mutta nauti haluamastasi elämäntavastasi ! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu ettet tiedä normeista yhtään mitään...

        Onneksi olen päässyt jo nuorena miehenä sellaisista eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan työni, palkkani ja luottotietoni mahdollistavat minulle normaalin ja haluamani elämäntavan.
        Harva haluaa olla noin vapaa kuin sinä, tekemättä mitään, eläen toisten tekemästä työstä. Raha ja rakkaus taas ovat eri asioita mutta sinulla ei tunnu olevan kumpaakaan.
        Minä ohjailen itseni joka vuosi kuukaudeksi etelän lämpöön nauttimaan työni hedelmistä ja vapaudesta.
        Sinä pysyt edelleen täällä samassa ympyrässäsi, kädet reikäisissä taskuissa ylpeilemässä elämäsi kohokohdalla, maskittomuudellasi ja uhoat olevasi vapaa.
        Arvaa käykö kateeksi?

        Thaimaan kuukauden yltäkylläinen loma maksaa lentoineen n. 1000 e .
        Sinulle se maksaa varmaan 5000e kun et pärjää ilman palvelijoita ja all exclusive tarjontaa.

        Vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaan kuukauden yltäkylläinen loma maksaa lentoineen n. 1000 e .
        Sinulle se maksaa varmaan 5000e kun et pärjää ilman palvelijoita ja all exclusive tarjontaa.

        Vai?

        Lentoineen 1000€ kuukausi Thaimaassa?!
        Olet hullu tai sitten et ole koskaan käynytkään suomen ulkopuolella, tai sekä että.
        Et mistään halpalomayhtiöstäkään löydä tuota pakettia tuohon hintaan.
        Tuskin edes edestakaisia lentoja saa tuohon rahaan.
        Kerro äkkiä mistä noita saa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olen päässyt jo nuorena miehenä sellaisista eroon.

        Olet siis ollut koko ikäsi ulosotossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluamasi on kuitenkin aina muiden ihmisten sallimusten varassa.
        Thaimaat , turkit sun muut kierrelty.
        Sinulle on varattu kerran vuoteen kuukausi lomaa kun itse voin lähteä melko nopeallakin aikataululla reissuun jos yhtään kiinnostaisi.
        Minulle riittää kohtuullisuus ja sinulle tuskin riittää mikään.
        Arvaa käykö kateeksi 11 kk työputkesi ja kk lomasi ? Ei .
        Mutta nauti haluamastasi elämäntavastasi ! :)

        Kiitos kyllä nautin. 11 kk hankitaan, kerätään varallisuutta, lyhyin työpäivin ja pitkin viikonloppuvapain. Kuukausi poissa maasta jossa joutuu pakotettuna elättämään kaltaisiasi loisia . Kartakaikkiaan Ihanaa!
        Nautithan sinäkin työni hedelmistä. Ole hyvä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olen päässyt jo nuorena miehenä sellaisista eroon.

        Onneksi olet jo nuorena miehenä päässyt seksistä eroon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentoineen 1000€ kuukausi Thaimaassa?!
        Olet hullu tai sitten et ole koskaan käynytkään suomen ulkopuolella, tai sekä että.
        Et mistään halpalomayhtiöstäkään löydä tuota pakettia tuohon hintaan.
        Tuskin edes edestakaisia lentoja saa tuohon rahaan.
        Kerro äkkiä mistä noita saa!!!

        Viime reissulla meno-paluu maksoi rapiat 500e enkä harrasta pakettimatkoja , ne ovat niille ketkä eivät itse pärjää muilla mailla .
        Äkkilähdöillä pääsee vapaat matkustelemaan edullisesti , sinulle ne eivät ole mahdollisia .
        Espanjaan pääsee ees sun taas 150e .
        Sinulla menee 11 kuukautta kerätä itsesi tuollaisiin muutaman euron retkiin , ei käy kateeksi .
        Valintoja valintoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis ollut koko ikäsi ulosotossa?

        Ei sellainen ole edes mahdollista ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sanottu pelottavaksi .

        Ja silläkö ratsastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluamasi on kuitenkin aina muiden ihmisten sallimusten varassa.
        Thaimaat , turkit sun muut kierrelty.
        Sinulle on varattu kerran vuoteen kuukausi lomaa kun itse voin lähteä melko nopeallakin aikataululla reissuun jos yhtään kiinnostaisi.
        Minulle riittää kohtuullisuus ja sinulle tuskin riittää mikään.
        Arvaa käykö kateeksi 11 kk työputkesi ja kk lomasi ? Ei .
        Mutta nauti haluamastasi elämäntavastasi ! :)

        Ja sinun haluamasiko ei ole muiden varassa?
        No onhan se! Siksi sinulla ei olekaan varaa haluta mitään ja siksi taas tämä säälittävä uusi aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime reissulla meno-paluu maksoi rapiat 500e enkä harrasta pakettimatkoja , ne ovat niille ketkä eivät itse pärjää muilla mailla .
        Äkkilähdöillä pääsee vapaat matkustelemaan edullisesti , sinulle ne eivät ole mahdollisia .
        Espanjaan pääsee ees sun taas 150e .
        Sinulla menee 11 kuukautta kerätä itsesi tuollaisiin muutaman euron retkiin , ei käy kateeksi .
        Valintoja valintoja .

        Olen käynyt 52 maassa, enkä koskaan pakettimatkoilla, koska arvostan valinnanvapautta ja vapautta perillä. Aina lennot ja majoitus erikseen.
        Eli ei tartte opettaa naimaan enää.
        Olen kyllä päässyt espanjaan edestakaisin minimissään 80€, mutta Thaimaahan 500€ meno-paluu...? Haluaisinpa löytää ne lentoyhtiöt joiden alliansilla tuo onnistuu...
        Ja luuletko että se 11 kk on vain jotakin vankeutta?
        Ehei, hommat hoidetaan ja siihen menee 3-8 tuntia päivästä ja vain arkipäivisin.
        Viikonloput on vapaina usein pe puolestapäivästä ma puoleen päivään.
        Eikä kaikkea lomaakaan kerralla käytetä. Talvella 1 kk lämmössä ja syksyllä 2 vkoa lapissa mökillä vaeltamassa ja kalassa ja metsällä.
        Viikonloppuisin ja iltaisin ehditään myös kotosuomessa kalastella, marjastaa, sienestää, hiihtää, pyöräillä, tavata ystäviä, juhlia, syödä hyvin...
        Mihin ihmeeseen minä tarvitsisin enemmän vapautta? Saan tehdä kaiken mitä haluan ja olen oikein tyytyväinen elämääni.
        Oletko sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kyllä nautin. 11 kk hankitaan, kerätään varallisuutta, lyhyin työpäivin ja pitkin viikonloppuvapain. Kuukausi poissa maasta jossa joutuu pakotettuna elättämään kaltaisiasi loisia . Kartakaikkiaan Ihanaa!
        Nautithan sinäkin työni hedelmistä. Ole hyvä vaan.

        Pakotettuna hyvinkin (orja).
        Hyvä että alat huomaamaan itsekin elämäsi todellisen laidan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olet jo nuorena miehenä päässyt seksistä eroon...

        Seksiä on kyllä riittänyt ja nykyään alkaa pärjään jo ilmankin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silläkö ratsastat?

        Eipä ole tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun haluamasiko ei ole muiden varassa?
        No onhan se! Siksi sinulla ei olekaan varaa haluta mitään ja siksi taas tämä säälittävä uusi aloitus.

        Minulla on kaikki tarpeellinen , sinulla ei ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt 52 maassa, enkä koskaan pakettimatkoilla, koska arvostan valinnanvapautta ja vapautta perillä. Aina lennot ja majoitus erikseen.
        Eli ei tartte opettaa naimaan enää.
        Olen kyllä päässyt espanjaan edestakaisin minimissään 80€, mutta Thaimaahan 500€ meno-paluu...? Haluaisinpa löytää ne lentoyhtiöt joiden alliansilla tuo onnistuu...
        Ja luuletko että se 11 kk on vain jotakin vankeutta?
        Ehei, hommat hoidetaan ja siihen menee 3-8 tuntia päivästä ja vain arkipäivisin.
        Viikonloput on vapaina usein pe puolestapäivästä ma puoleen päivään.
        Eikä kaikkea lomaakaan kerralla käytetä. Talvella 1 kk lämmössä ja syksyllä 2 vkoa lapissa mökillä vaeltamassa ja kalassa ja metsällä.
        Viikonloppuisin ja iltaisin ehditään myös kotosuomessa kalastella, marjastaa, sienestää, hiihtää, pyöräillä, tavata ystäviä, juhlia, syödä hyvin...
        Mihin ihmeeseen minä tarvitsisin enemmän vapautta? Saan tehdä kaiken mitä haluan ja olen oikein tyytyväinen elämääni.
        Oletko sinä?

        "Talvella 1 kk lämmössä ja syksyllä 2 vkoa lapissa mökillä vaeltamassa ja kalassa ja metsällä."
        Niin kuin puolet suomalaisista. Hyvää väestönhallintaa kaiketi kun melkein kaikki tekee samaa ja haluaakin :D
        Sinä olet tyytyväinen , itse olen kiitollinen .


    • Anonyymi

      pääseekö vapaaksi jos nissanilla menee orjaa karkuun liikenneylpyrän kautta erkinpellitykseen. vai pitääkö mennä kuumailmastopallilla. mitä mieltä eksät ob tästä hankalasta assiasta. auttaakohan sumutusvalot yhtään orjjutesta pakenemisessa vai onko syytä käyttäää vakonopeuspihistintä. voiko potulian näköhormissa olla orjaa piilossa. mitä on vapaahtaja mieltä

      • Anonyymi

        Minulle vapautta on ajella ilman korttia katsastamattomalla autolla siellä missä ikinä huvittaakin.
        Jos saan sakon niin revin sen siltä seisomalta poliisin edessä.
        Lähettävät maksumuistutuksen reilun kuukauden päästä ja siinä se , saa takkaan sytykkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle vapautta on ajella ilman korttia katsastamattomalla autolla siellä missä ikinä huvittaakin.
        Jos saan sakon niin revin sen siltä seisomalta poliisin edessä.
        Lähettävät maksumuistutuksen reilun kuukauden päästä ja siinä se , saa takkaan sytykkeitä.

        Jäkäti jää laplaplaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäkäti jää laplaplaa

        nissan-pöterökö se siellä tapailee sanoja?


    • Anonyymi

      Vain tuuli on vapaa.
      Yksikään ihminen ei eläessään voi olla täysin vapaa, ei rikas eikä köyhä.
      Ihminen on koko elämänsä aina riippuvainen jostakin, olipa töissä tai ei.
      Se ettei halua noudattaa yhteisiä sääntöjä, ei ole mitään vapautta, se on anarkiaa.

      • Anonyymi

        Metsästäjä-keräilijä heimoja on vielä tänä päivänäkin eikä se ole anarkiaa ja on melko vapaatakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsästäjä-keräilijä heimoja on vielä tänä päivänäkin eikä se ole anarkiaa ja on melko vapaatakin.

        No sinähän voisit hakeutua vapailemaan noiden mainitsemiesi heimojen pariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän voisit hakeutua vapailemaan noiden mainitsemiesi heimojen pariin.

        Toki oppi tervehenkisestä elämäntavasta kiinnostaa , tutkinut olenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsästäjä-keräilijä heimoja on vielä tänä päivänäkin eikä se ole anarkiaa ja on melko vapaatakin.

        Täydellistä vapautta ei ole heilläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellistä vapautta ei ole heilläkään.

        Reilusti vapaampaa kuin perusjampalla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän voisit hakeutua vapailemaan noiden mainitsemiesi heimojen pariin.

        Tipahditko sinä viljelyksiltäsi kun möly vain voimistunut.


    • Anonyymi

      Yhteiskunnan elätti aloitti TAAS uuden ketjun. Kivaa!

      • Anonyymi

        Alempaa kastia ja ilomielin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempaa kastia ja ilomielin !

        Maapallo on avaruudessa nuppineulanpään kokoinen piste jossain maailmankaikkeudessa, ja pienet ihmiset luulee olevansa suuria..Nauttikaa lyhyestä elämästä tässä ikuisuuden meressä josta ei ole paluuta kun nukahdamme ikuisuuden uniin.🌼❤️🌻 peace 🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallo on avaruudessa nuppineulanpään kokoinen piste jossain maailmankaikkeudessa, ja pienet ihmiset luulee olevansa suuria..Nauttikaa lyhyestä elämästä tässä ikuisuuden meressä josta ei ole paluuta kun nukahdamme ikuisuuden uniin.🌼❤️🌻 peace 🌞

        Perusjampan vakio , nautinnon tavoittelu muiden kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusjampan vakio , nautinnon tavoittelu muiden kustannuksella.

        Kuka elää muiden kustannuksella? Juuri tuo itseään "vapaaksi" kehuva aloittaja.
        Tuollaiset loisvapaat pitäisi laittaa työleirille, ottaisikohan venäjä vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka elää muiden kustannuksella? Juuri tuo itseään "vapaaksi" kehuva aloittaja.
        Tuollaiset loisvapaat pitäisi laittaa työleirille, ottaisikohan venäjä vastaan?

        Muiden kustannuksella , luonnonvarat , eläimet ajetaan sukupuuttoon ja roskia syydetään luonto täyteen .
        Niiden kustannuksella perusjamppa juhlii pikkusielunsa kyllyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muiden kustannuksella , luonnonvarat , eläimet ajetaan sukupuuttoon ja roskia syydetään luonto täyteen .
        Niiden kustannuksella perusjamppa juhlii pikkusielunsa kyllyydestä.

        No huhhuh! Onpa miehellä huolet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huhhuh! Onpa miehellä huolet...

        Sinuapa ei kiinnosta kuin oma liiallinen kulutuksesi, ympärillesi et sitten näekkään.


    • Anonyymi

      On aloittajalla ihan tärkeitä pointteja. Varsinkin yrityksissä työntekijät on valjastettu voiton maksimointiin ja voitot valuvat sijoittajien taskuihin. Uhraat elämäsi, terveytesi ja aikasi sellaiselle, joka ottaa sinusta kaiken hyödyn irti. Onhan se nykypäivän orjuutta. Nyt saat murusia kakusta, jotta pysyt tyytyväisenä. Ennen orjat teki ruokapalkalla, hyvä jos aina silläkään.

      Ei tarvita paljon ennustajan lahjoja, jos sanoo että vallitsevien yhteiskunnallisten ja taloudellisten olojen vastustaminen tulee lisääntymään tulevaisuudessa entistä enemmän.
      Nuoremmat sukupolvet ovat entistä tyytymättömiä vallitsevaan kapitalistiseen yhteiskuntaan ja taloudelliseen epätasa-arvoon, koska pieni joukko haalii itselleen yhä enemmän itselleen omaisuutta muiden kustannuksella ja työpanoksella. Tästä johtuen syntyy levottomuuksia ja jopa sotia. Ihmiset eivät loputtomasti alistu. Jossakin tulee raja vastaan.

      Taitaa olla muuten niin, että nyt vapain yhteiskunnasta on asunnoton ja alkoholisoitunut "rantojen mies", joka ei ole niin sidoksissa yhteiskuntaan, mutta eipä taida kovinkaan moni tavoitella tuota.

      • Anonyymi

        Niinhän se menee niillä jotka ovat jo perinnöllisesti tottuneet siihen että kaiken pitäisi tulla valmiina, itse paljon vaivautumatta muuhun kuin korkeintaan hauskanpitoon.

        Jokaisella on valinnanvapaus nykyään opiskella haluamaansa alaa ja kouluttautua ammattiin jossa tekijällekin jää vähän isompia murusia.

        En ymmärrä tuota orja-käsitettä ollenkaan, sillä työntekijähän on pieni, mutta tärkeä osanen talousjärjestelmämme tuotantoketjua ja saa osallistumisestaan tuotantoon ja antamastaan ajasta sovitun rahallisen korvauksen, palkan. En ymmärrä mikä ongelma tuossa on?

        Tämä järjestelmä "orjineen" tuottaa myös yhteiskunnan kassaan ne rahat joita nämä "vapaat ihmiset" sitten nostavat kelan luukulta itse mitään tekemättä.

        Optimi yhteiskuntahan toki olisi että voisi elää työtä tekemättä elintason kärsimättä, mikä on sekin mahdollista sitten eläkkeellä, kunhan pitää työikäisenä huolta siitä että eläke karttuu.

        Mutta että elää elämänsä tekemättä mitään hyödyllistä ja kartuttamatta omaa ja yhteistä kassaa, on kyllä melkoisen turha elämä.

        Eläkeläinen on vapaa, mutta ongelmaksi eläkkeelläkin sitten muodostuu se että mihin käyttää sen ajan jonka aiemmin on käyttänyt työntekoon, ei koko ajan jaksa kalastaa, hiihtää, marjastaa, matkustaa eikä metsästääkään.

        Juomisellahan moni sitten tuota aikatyhjiötä täyttää, niin eläkeläiset kuin nuoresta lähtien "vapaana" eläneetkin. No, vapauttahan se on sekin.


    • Anonyymi

      No kyllähän se näin on että suuri osa menettää suomessa elämänsä toisen renkinä eli elää työlle,aikaa ei jää elämään muutoin kun rahan hankkimiseen.

      • Anonyymi

        Elämä on paljon mukavampaa kun on rahaa ja järkevää tekemistä.
        Mutta omaa kurjuuttaan toki saa maksimoida kaikin mokomin jokainen jota sellainen köyhäilyelämä viehättää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on paljon mukavampaa kun on rahaa ja järkevää tekemistä.
        Mutta omaa kurjuuttaan toki saa maksimoida kaikin mokomin jokainen jota sellainen köyhäilyelämä viehättää...

        Jos kokisit kohtuullisuutta elämässäsi niin varmaan masentuisit .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on paljon mukavampaa kun on rahaa ja järkevää tekemistä.
        Mutta omaa kurjuuttaan toki saa maksimoida kaikin mokomin jokainen jota sellainen köyhäilyelämä viehättää...

        Elämä on lyhyt,se on kuin koin ruoho.mukaasi et saa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on lyhyt,se on kuin koin ruoho.mukaasi et saa mitään.

        Ei saa, mutta kyse onkin elämästä täällä matoisessa ajassa. Täällä on paljon paljon kivempaa olla maanpäällinen aikansa kun on rahaa, mukavuuksia ja mahdollisuuksia viihdyttää itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kokisit kohtuullisuutta elämässäsi niin varmaan masentuisit .

        Onko kaikesta kieltäytyminen ja köyhäily mielestäsi kohtuullisuutta?
        Miksi en nauttisi pitämäni työni hedelmistä hyvällä omalla tunnolla, sillä omalla työlläni ja ajallanihan olen tuon maallisen hyvän tienannut? Ja muutenkin olen hoitanut asiani niin ettei ulosottomies vie ansioitani. Sitten kun on 2 m multaa suun päällä, niin sitten ei tarvitse enää mitään, mutta ennen sitä täällä elämässä on kiva kun on kivaa, kerranhan täällä vain eletään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa, mutta kyse onkin elämästä täällä matoisessa ajassa. Täällä on paljon paljon kivempaa olla maanpäällinen aikansa kun on rahaa, mukavuuksia ja mahdollisuuksia viihdyttää itseään.

        Ilman viihdettä varmaan nuppisi naksuisi , jotkut selviävät ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikesta kieltäytyminen ja köyhäily mielestäsi kohtuullisuutta?
        Miksi en nauttisi pitämäni työni hedelmistä hyvällä omalla tunnolla, sillä omalla työlläni ja ajallanihan olen tuon maallisen hyvän tienannut? Ja muutenkin olen hoitanut asiani niin ettei ulosottomies vie ansioitani. Sitten kun on 2 m multaa suun päällä, niin sitten ei tarvitse enää mitään, mutta ennen sitä täällä elämässä on kiva kun on kivaa, kerranhan täällä vain eletään.

        Kannattaa pumpata kaikki elämä maasta irti pröystäilyllä tuleville sukupolville .
        Kiittävät sitten kun on vaan aavikkoa koko pallo .
        Nauti nauti tasapainottomuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pumpata kaikki elämä maasta irti pröystäilyllä tuleville sukupolville .
        Kiittävät sitten kun on vaan aavikkoa koko pallo .
        Nauti nauti tasapainottomuudesta.

        Ei kannata lapsia tehdä niin ei tartte huolia tulevista sukupolvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman viihdettä varmaan nuppisi naksuisi , jotkut selviävät ilmankin.

        Tuskinpa olet selvinnyt. Et olisi tuossa jamassa kuin nyt olet, ellet olisi ollut vahvasti viihteellä lähes koko elämäsi. Mutta puolustella voi itseään syyttämällä muita samoista asioista joita itse on tehnyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata lapsia tehdä niin ei tartte huolia tulevista sukupolvista.

        Itsekkyyden huipentuma, kaikki elämä matalaksi oman egon vuoksi .
        Selkeästi ihminen on sairastunut oman perseensä ihastelemiseen kaiken muun kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa olet selvinnyt. Et olisi tuossa jamassa kuin nyt olet, ellet olisi ollut vahvasti viihteellä lähes koko elämäsi. Mutta puolustella voi itseään syyttämällä muita samoista asioista joita itse on tehnyt...

        Ilman viihdettä nuppisi naksuisi ja seinät kaatuisi päälle .
        Voisithan toki kokeilla jos pääsisit irti orjuudestasi vaan kun et niin saat 1 kk loman vuoteen täynnä äksöniä ettet vaan herää unestas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkyyden huipentuma, kaikki elämä matalaksi oman egon vuoksi .
        Selkeästi ihminen on sairastunut oman perseensä ihastelemiseen kaiken muun kustannuksella.

        Milloin itse olet ajatellut muita kuin itseäsi? Johan aloituksesikin on egoistinen, omaa elämäntapaasi ylistävä. Muut on paskoja, sinä olet hyvä. Todella hyvä lähtökohta keskustelulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman viihdettä nuppisi naksuisi ja seinät kaatuisi päälle .
        Voisithan toki kokeilla jos pääsisit irti orjuudestasi vaan kun et niin saat 1 kk loman vuoteen täynnä äksöniä ettet vaan herää unestas.

        Ilman viihteellä oloasi tuskin sinäkään olisit nykyisessä tilanteessasi.
        Kai ymmärrät että kaikki täällä tietää tämän?
        Miksi syyllistät nyt muita asioista joita itse olet tehnyt, mutta joihin nyt sinulla on huonommat mahdollisuudet?
        Kyrsiihän se kyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin itse olet ajatellut muita kuin itseäsi? Johan aloituksesikin on egoistinen, omaa elämäntapaasi ylistävä. Muut on paskoja, sinä olet hyvä. Todella hyvä lähtökohta keskustelulle.

        Aloitus on sinulle orja herätykseksi jotta kenties jonain päivänä huomaisit normaalin elämäsi olevan orjuutta eikä suinkaan vapautta tai mitään sinne suuntaankaan.
        Eli ajattelen sinun hyvääsi vaikka et sitä perusjamppana tajuakkaan kun koet orjuuden normina ja jos joku sinulle asiasta mainitsee niin loukkaannut .
        Niin hyvin sinut on aivopesty .
        Toivotaan että heräät joskus siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman viihteellä oloasi tuskin sinäkään olisit nykyisessä tilanteessasi.
        Kai ymmärrät että kaikki täällä tietää tämän?
        Miksi syyllistät nyt muita asioista joita itse olet tehnyt, mutta joihin nyt sinulla on huonommat mahdollisuudet?
        Kyrsiihän se kyllä...

        Voithan kuvitella mitä vain ja uskoa todeksi .
        Sitten on vielä totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on sinulle orja herätykseksi jotta kenties jonain päivänä huomaisit normaalin elämäsi olevan orjuutta eikä suinkaan vapautta tai mitään sinne suuntaankaan.
        Eli ajattelen sinun hyvääsi vaikka et sitä perusjamppana tajuakkaan kun koet orjuuden normina ja jos joku sinulle asiasta mainitsee niin loukkaannut .
        Niin hyvin sinut on aivopesty .
        Toivotaan että heräät joskus siitä.

        Älä siitä huolta kanna, olen ihan onnellinen ja tyytyväinen näin orjanakin. Tilipäivät ovat mukavia ja kuitenkin suurin osa vuodesta on vapaus tehdä mitä huvittaa. Ja ei, minua ei huvita ryypätä tai polttaa hamppua aamusta iltaan, kusta torille, herättää pahennusta yleisillä paikoilla. Sellaisen vapauden jätän mielelläni sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siitä huolta kanna, olen ihan onnellinen ja tyytyväinen näin orjanakin. Tilipäivät ovat mukavia ja kuitenkin suurin osa vuodesta on vapaus tehdä mitä huvittaa. Ja ei, minua ei huvita ryypätä tai polttaa hamppua aamusta iltaan, kusta torille, herättää pahennusta yleisillä paikoilla. Sellaisen vapauden jätän mielelläni sinulle.

        Sen verran lisäisin.

        Kenen orjana on sen lauluja laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran lisäisin.

        Kenen orjana on sen lauluja laulaa.

        Eräs tuttava sanoi aikoinaan ettei ole niin karvaista persettä mitä en nuolisi jos siitä olisi minulle jotakin hyötyä. Hyvä filosofia, silleen sitä elämässä pärjää ja hilloa riittää.
        Yhteiskunta toimii niin, joka ei sitä tajua voi olla siellä syrjässään vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran lisäisin.

        Kenen orjana on sen lauluja laulaa.

        Jaaaa...? Että auktoriteettiongelmakin vielä... Kertoisitko miten inttisi sujui?


    • Anonyymi

      Tuo työssäkäyntisi on harvinainen juttu täällä . Monikaan ei ymmärrä mitä se voikaan tarkoittaa . Huomaan sen kommenttien tasosta .

    • Anonyymi

      Hmmm... Mietitäänpä! Haluanko käydä töissä, saada palkkaa ja tehdä haluamiani asioita...
      Vai haluanko olla jouten, työttömänä ja rahattomana yhteiskunnan almujen varassa jossakin hikisessä korpimökissä...
      Hmmmm... Mietitäänpä...

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän perusporvarilliseen vaihtoehdottomaan ajattelutapaan vaihtoehdoksi vaikka Kaarinan ratkaisu:

        https://duunitori.fi/tyoelama/kaarina-davis-irti-oravanpyorasta

        Täällä kirjoitellaan, että joku muka olisi jotain ansainnut. Kivikauden ihminen joutui omin käsin repimään kaiken tarvitsemansa. Tänään moinen ei ole mahdollista, sillä kaiken ovat mafiosot keskenään jakaneet. Menepä naapurin maille perunaa istuttamaan, saat kaksipiippuisen silmiesi väliin. Mutta mafiosot ovat keskenään niin sopineet, että maksetaan noille vähäsen, vaikka eivät ole mitään ansainneetkaan, että me saamme rauhassa rahoissa rypeä.

        Moni onneton tänäänkin maalailee hymyn irvikuvia koronanaamareihinsa vain salatakseen elämänsä tyhjyyden.


      • Anonyymi

        Ne haluamasi asiat ovat muiden kehittelemiä juttuja , sinä vain apinoit niitä kun et itse osaa muuta keksiä.
        Tokihan orjalle viihdykettä pitää olla etteivät ala porukalla kitisemään.
        Vuorokaudesta nukut 8 tuntia , töissä toinen moinen matkoihin vaikkapa tunti , älylaitettasi runkkaat pari tuntia päivään ainakin niin jääkö 5 tuntia päivään suorittaa niitä haluamiasi asioita ? Jos edes sitäkään .
        Ou jee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne haluamasi asiat ovat muiden kehittelemiä juttuja , sinä vain apinoit niitä kun et itse osaa muuta keksiä.
        Tokihan orjalle viihdykettä pitää olla etteivät ala porukalla kitisemään.
        Vuorokaudesta nukut 8 tuntia , töissä toinen moinen matkoihin vaikkapa tunti , älylaitettasi runkkaat pari tuntia päivään ainakin niin jääkö 5 tuntia päivään suorittaa niitä haluamiasi asioita ? Jos edes sitäkään .
        Ou jee!

        Pitäisi sinullekin olla jotakin viihdykettä kun noin jaksat kitistä...


      • Anonyymi

        Varmaan se voikin olla useimmilla noin,että korpimökissä saa tai jotuu olemaan.

        Minä oon alta 50 kaveri,muutin takavuosina korpimökistä pois ja ostin talon alle 2km jns torilta,en käy vieraalle töissä.

        Tukia en ole hakenut enkä hae.

        Lisäksi löysin kauniin naisen joensuusta ja asumme nyt yhdessä ja meillä on lapsi siis yhteinen lapsi.

        Minulla ei oo hirveitä vallittamista,
        Elämä kuluu kaikilla,hirveintä on lukea lottovoittajista jotka edelleen raataa töissä koska elämässä ei ole heillä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan se voikin olla useimmilla noin,että korpimökissä saa tai jotuu olemaan.

        Minä oon alta 50 kaveri,muutin takavuosina korpimökistä pois ja ostin talon alle 2km jns torilta,en käy vieraalle töissä.

        Tukia en ole hakenut enkä hae.

        Lisäksi löysin kauniin naisen joensuusta ja asumme nyt yhdessä ja meillä on lapsi siis yhteinen lapsi.

        Minulla ei oo hirveitä vallittamista,
        Elämä kuluu kaikilla,hirveintä on lukea lottovoittajista jotka edelleen raataa töissä koska elämässä ei ole heillä mitään muuta.

        Unohtu kyllä sanomatta että olen putänyt kyllä itseäni aina hiukan perusjamppaa parempana.

        Eihän suurin osa perusjampoista ota naisia huomioon riittävästi,toki omasta mielestään mutta kun pitäs sitä rahaa sitten käyttää mitä perse ruvella joutuu hankkimaan niin se on vaikeaa,toki itse voi luulla että toinen on tyytyväinen.

        Elämä kuluu toisten orjana se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtu kyllä sanomatta että olen putänyt kyllä itseäni aina hiukan perusjamppaa parempana.

        Eihän suurin osa perusjampoista ota naisia huomioon riittävästi,toki omasta mielestään mutta kun pitäs sitä rahaa sitten käyttää mitä perse ruvella joutuu hankkimaan niin se on vaikeaa,toki itse voi luulla että toinen on tyytyväinen.

        Elämä kuluu toisten orjana se on varmaa.

        "Elämä kuluu toisten orjana se on varmaa."

        Voipi olla, mutta hauskaa on. Rahoja ei saa mukaansa, siksi ne pitää käyttää täällä maan päällä, kun sitä kerran joka kuukausi tilille ilmestyy enemmän kuin tarvitsee...
        Minusta tällaisena orjana on ihan kivaa...


    • Anonyymi

      Jokainen tässä yhteiskunnassa on riippuvainen jostakin tahosta. Lapset ovat riippuvaisia huoltajistaan, työssäkäyvät ovat riippuvaisia pomostaan ja rutiinista, työttömät ovat riippuvaisia veronmaksajien varoista ja eläkeläiset ovat riippuvaisia työssäkäyvien eläkemaksuista. Vain täysin luonnonvarainen erakko voi kutsua itseään vapaaksi, se elämäntyyli on taas niin vaativaa että vain marginaalisesta osasta väestöä on siihen. Linkolakin tarvitsi nykyajan mukavuuksia ja yhteiskunnan turvaverkkoa, pääsääntöisesti me kaikki synnytään orjiksi ja myös kuollaan sellaisina.

      • Anonyymi

        Se on todella harmi jos joku tuntee olevansa orja, mutta se lienee täysin yksilöllinen tuntemus.
        Lähinnä tuo vapaa-orja ajattelu lienee kovin harvalukuisen joukon harrastamaa selittelyä tai puolustelua, ehkä itsesuggestiota, sille ikävälle faktalle ettei itse ole pystynyt mihinkään tai kaikki on elämässä epäonnistunut. Surullista, mutta voihan epäonnisen elämän lopputulosta toki myös vapaudeksi kutsua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on todella harmi jos joku tuntee olevansa orja, mutta se lienee täysin yksilöllinen tuntemus.
        Lähinnä tuo vapaa-orja ajattelu lienee kovin harvalukuisen joukon harrastamaa selittelyä tai puolustelua, ehkä itsesuggestiota, sille ikävälle faktalle ettei itse ole pystynyt mihinkään tai kaikki on elämässä epäonnistunut. Surullista, mutta voihan epäonnisen elämän lopputulosta toki myös vapaudeksi kutsua...

        Koet sen normaalina , et orjuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koet sen normaalina , et orjuutena.

        Silloinhan se on minun normaalini, mikä siinä on sinulle ongelma?
        Sekö kun minulla on kivempaa kuin sinulla?


    • Anonyymi

      Ja mainosmiehethän ne näyttävät meille onnenavaimet elämään. Menepä minne tahansa maailmalla puheet ja toiveet ovat kaikkialla samat. Yrjö Kallinen kirjoitti meistä ikuisessa unessa elävistä ihmisistä.

      • Anonyymi

        Pankaapa nämä tietsikat, läppärit sun kaiken maailman tabletit kiinni kuukaudeksi, mielellään koko tulevaksi kesäksi ja katsokaa, miten se elämä muuttuu. Moni on jopa elänyt 60-luvulla, 70-luvulla ja voi jopa muistaa miten elämää elettiin tässä ja nyt, eikä niin kuin tänään, että ollaan lähes kaiken aikaa virtuaalisesti jossain muualla, poissa.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe