Olin jo unohtanut tään

Anonyymi

Aattelin tulla sanoon, että tää sivusto näyttää Lieksasta sen nurjimman puolen. Ikävää sikäli, että se nurja tuli esiin myös jokapäiväisessä elämässä, vaikkei suomi24.ä olis avannutkaan.

Eipä ole kaduttanut yhtään kun muutin pois Lieksasta. Aikaa on mennyt suunnilleen vuosi ja olen kotiutunut tänne tosi hyvin. Joensuu on ihanan suuri pieni kaupunki. Koronarajoituksista huolimatta täällä toimii kaikki ihan kivasti. Yks paras, tai ehkä ihan paras on nää hienot pyörätiet esimerkiks jokirannassa ja muuallakin. Viime kesänä ajoin varmaan tuhansia kilometrejä ihan siitä ilosta kun oli hyvät reitit.
Viikonloppuna fillaroidaan kait lentokentälle. Viime kesänä istuttiin siellä monena päivänä ihan vaan kattelemassa.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä muuta teet kuin vain fillaroit tuhansia kilometrejä? Mitä työrintamalle kuuluu? Ovatko työkaverit mukavampia kuin täällä ja onko pomo parempi? Palkka nyt ainakin on parempi ja työkyrien pukuhuoneessa on sadesuihku ja poreamme.
      Onhan sekin tietysti syy muuttaa hiippakuntaa, että saa käyttöönsä paremmat pyörätiet, mutta lienee siihen muukin syy. Eikä jojensuu ole niin etäällä, etteikö sieltä äkkiä tänne pääse, jos tarvetta ilmenee.
      Eipä.muuta kuin hyviä fillarointeja sinulle, nähtäillään.

      • Anonyymi

        Se on kai broidin exä. Lähti Joensuuhun kun pilasi välinsä broidiin muutama kuukaus sitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kai broidin exä. Lähti Joensuuhun kun pilasi välinsä broidiin muutama kuukaus sitte.

        Voi kulta pieni kun en oo sinun broidis exä. Muutin Joensuuhun jo viime keväänä, eikä mulla ollut ikinä lieksalaista poikaystävää.
        Töissä oon ja tällä hetkellä on iltavuorot. Muuton syyt oli ne, että en tykänny työpaikan ilmapiiristä, eikä työn jatkuvuuskaan ollu varmaa. Lisäks koko Lieksan jotenki ahdistava ilmapiiri. Kaikki ties kaikkien asiat ja lisää juttuja keksittiin ihan omasta päästä.
        Eikä Lieksassa oo nuoremmalle väelle mitään ajanviettoon. Ei todellakaan ymmärrä mitä järkee on hapata Lieksassa ja viettää vapaa-aikansa jossakin pubissa tai Kären parkissa kytäten, tai jyystää Pielisentietä eestaas, välillä satamassa tai ABC:lla piipahtaen. Nuo vain suppeena esimerkkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulta pieni kun en oo sinun broidis exä. Muutin Joensuuhun jo viime keväänä, eikä mulla ollut ikinä lieksalaista poikaystävää.
        Töissä oon ja tällä hetkellä on iltavuorot. Muuton syyt oli ne, että en tykänny työpaikan ilmapiiristä, eikä työn jatkuvuuskaan ollu varmaa. Lisäks koko Lieksan jotenki ahdistava ilmapiiri. Kaikki ties kaikkien asiat ja lisää juttuja keksittiin ihan omasta päästä.
        Eikä Lieksassa oo nuoremmalle väelle mitään ajanviettoon. Ei todellakaan ymmärrä mitä järkee on hapata Lieksassa ja viettää vapaa-aikansa jossakin pubissa tai Kären parkissa kytäten, tai jyystää Pielisentietä eestaas, välillä satamassa tai ABC:lla piipahtaen. Nuo vain suppeena esimerkkinä.

        Just näin se on.


    • Anonyymi

      Aloitaja on näitä onnellisia, toivottavasti onnia riitää jottei aivan päästään sekoonnu

    • Anonyymi

      Suomi24 ja kuntien avoimet keskusteluryhmät Fb:ssä. Sinne jää lopulta sakka tappelemaan keskenään. Joensuu on ihan ok paikka. Tosin ehkä nykyisin muuttaisin jo kerralla isommalle paikkakunnalle. Joensuu oli vuosituhannen vaihteessa mukava paikka, kun elettiin Perlos ja It-huumaa.

      • Anonyymi

        Kyl se on ihan ok nykysinki. Meillon kämppä Jenssissä ja vietän siellä aika paljon aikaa, kun monet koulukaverit on siellä opiskelemassa. Muutan itekin sinne intin jälkeen. Eihän tääl oo oikeestikaan just mitään mutta kun tuo Pielisentie. Se o aika vähän.


    • Anonyymi

      Näköjään ihmiseltä puuttuu omatoiminen mielen hallinta ja nämäkin viestit osoittavat miten omalla ontoudella syylistetään muita joitten pitääsi onton ihmisen mieltä pönkitä, kyl ontous on nykyisin tosi kumajavaa ihmisen mielis

      • Anonyymi

        Noin se on ja säähän sen tiedät. Tulikos pilkillä kalaa?


    • Anonyymi

      Kannattaa hypätä junaan cittarin takapihalla

    • Anonyymi

      Se tapahtuu kun ihmiseltä puuttuu elämän tarkoitus ja se sitten aatos etsii vain hömpää, mitäs makua hömpästa tulee sisimpään, sehän on täyttä tuuleen laulua

      • Anonyymi

        Nyt kodista laulun mä laulan SL 262


      • Anonyymi

        Irtolainen omasta elämästään voikos pahempaa tyhjyyttä immeinen kokea
        - siin ei sitten osaa kuin raakkua


    • Anonyymi

      Taas joku päästä pehmennyt vajakki aloittaa ketjun ja tilittää kurjaa kohtaloaan, ei riitä rahat viinaan ja muutenkin masentaa. Se alkaa olla kohta jäidenlähtö aika ja nuo vajakit hiipii koloistaan valittamaan.

      • Anonyymi

        Elä elä hermostu, jokainen meistä vain esitelee ihteesä, ota tämä semmosena


      • Anonyymi

        Ai päästään pehmenny? Mutsis oli kun sut teki.
        Tuohan just kerto vaan sen, et hällä menee nyt kivasti. Taitaa peräkamarin "tahvoa" ottaa päähän kun joku uskaltaa jättää persläven. Sinä et uskalla.
        Oon vahingonilonen ihan satasella.
        Minäkin taidan lähtee ja mulle se olis helppoo kun oon opiskelija ja asun vuokralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai päästään pehmenny? Mutsis oli kun sut teki.
        Tuohan just kerto vaan sen, et hällä menee nyt kivasti. Taitaa peräkamarin "tahvoa" ottaa päähän kun joku uskaltaa jättää persläven. Sinä et uskalla.
        Oon vahingonilonen ihan satasella.
        Minäkin taidan lähtee ja mulle se olis helppoo kun oon opiskelija ja asun vuokralla.

        Irtolaisuus on kansa yksi taati ja sen muotoja


    • Anonyymi

      Tämänkin ketjun perusteella voin vaan todeta tehneeni oikean ratkaisun kun lähdin pois. Suurin osa teistä on surkimuksia, joiden tulevaisuus on tunkkainen ja maailmankuva se mikä näkyy omasta peräaukosta, sisäpuolelta.
      Maalittamisen te kyllä osaatte, mutta se johtuu vain siitä, ettei siihen tarvita aivoja. No, onneksi ette tiedä nimeäni, joten minua ette voi maalittaa.
      Märätkää!

      • Anonyymi

        Kuka tuommoista tenukeppiä kaipaa! Moinenkin niinkuttaja josta eio ole muuhun kuin mainostamaan että on jutuista päätellen kelan elätti.


      • Anonyymi

        Itse kukin tekee elämästään sen, minkä haluaa. Eivät kaikki ole neroja eikä mitään yli-ihmisiä, silti voi elää hyvää elämää missä vain, myös perslävessä.
        Ei se elämä missään ole sen kummempaa tai parempaa, itsestähän se riippuu. Jos on työpaikka ja ulkoiset puitteet kunnossa, mitä muuta pitäisi olla?
        Hesassa asuessa pitää tilin olla aika muhkea, asunto hotkaisee siitä jopa kolmanneksen ja sillä.rahalla saa vain yhden huoneen elinpaikakseen. Työmatkat ovat yleensä pitkiä, siis kulkeminen maksaa, kun ei voi fillarilla ajella kymmentäkään kilsaa.
        Oma auto maksaa myös.
        Jos palkka ei ole kaksinen, eipä sillä paljon ravintoloissa, baareissa, elokuvissa, kylpylöissä tai missään vietetä aikaa. Vaikka mitä olisi tarjolla, kaikki maksaa.
        Eikä työtä saa noin vain ilmoittautumalla, että nyt minä tulin.
        Täällä pärjää vähemmälläkin .
        Mikä nyt on se, mille panee suurimman painon, elämän laadulle vai sille että "olen Hesassa, asun koiran kopissa, viikonloputkin olen kopissani, kun ei ole rahaa käydä missään, ensi viikolla loppuu työsopimus, voin jäädä työttömäksi ja elämä kurjistuu entisestään, mutta olenhan sentään Hesassa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kukin tekee elämästään sen, minkä haluaa. Eivät kaikki ole neroja eikä mitään yli-ihmisiä, silti voi elää hyvää elämää missä vain, myös perslävessä.
        Ei se elämä missään ole sen kummempaa tai parempaa, itsestähän se riippuu. Jos on työpaikka ja ulkoiset puitteet kunnossa, mitä muuta pitäisi olla?
        Hesassa asuessa pitää tilin olla aika muhkea, asunto hotkaisee siitä jopa kolmanneksen ja sillä.rahalla saa vain yhden huoneen elinpaikakseen. Työmatkat ovat yleensä pitkiä, siis kulkeminen maksaa, kun ei voi fillarilla ajella kymmentäkään kilsaa.
        Oma auto maksaa myös.
        Jos palkka ei ole kaksinen, eipä sillä paljon ravintoloissa, baareissa, elokuvissa, kylpylöissä tai missään vietetä aikaa. Vaikka mitä olisi tarjolla, kaikki maksaa.
        Eikä työtä saa noin vain ilmoittautumalla, että nyt minä tulin.
        Täällä pärjää vähemmälläkin .
        Mikä nyt on se, mille panee suurimman painon, elämän laadulle vai sille että "olen Hesassa, asun koiran kopissa, viikonloputkin olen kopissani, kun ei ole rahaa käydä missään, ensi viikolla loppuu työsopimus, voin jäädä työttömäksi ja elämä kurjistuu entisestään, mutta olenhan sentään Hesassa".

        Persläpi on juuri siksi persläpi kun perslävessä voi elää hyvää elämää.
        Tajusitko?
        Et taida edes tietää mitä on hyvä elämä. Elät vain sitä elämääsi tajuamatta mikä on pielessä.
        No se riittää sinulle, mutta ei kaikkien tarvitse siihen tyytyä. Jokaisella on lupa tavoitella parempaa.


      • Anonyymi

        Sen satasen tai kaksi saat asumistukea, et maksa itse.
        Ei täällä kenenkään ole pakko olla, sinunkin olisi varmaan pitänyt jo aikoja sitten siirtäytyä Joensuuhun, kun siellä on enemmän kaikkea, (?).
        Minäkin olen asunut puolet elämästäni kaukana Lieksasta, mutta eri syistä kuin sinä, olen opiskellut ja ollut työssä siellä sen jälkeen. Nyt on sama, missä asuu, kun on eläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persläpi on juuri siksi persläpi kun perslävessä voi elää hyvää elämää.
        Tajusitko?
        Et taida edes tietää mitä on hyvä elämä. Elät vain sitä elämääsi tajuamatta mikä on pielessä.
        No se riittää sinulle, mutta ei kaikkien tarvitse siihen tyytyä. Jokaisella on lupa tavoitella parempaa.

        En kyllä tajunnut! Hyvä elämä tarkoittaa jokaiselle eri asioita, mikä riittää jollekkin, ei riitä toiselle.
        Minulle tätä parempi elämä olisi, jos saisi olla miljonääri. Eipä silti, kun en ole, niin tämä on toiseksi paras, kyllä tämäkin riittää.
        Niin että toisen persläpi voi olla toiselle "Ihan kiva".


      • Anonyymi

        Joensuussa jo keskustassa yksiö on tuon 600e/kk. Täällä saa omakotitalon sillä hinnalla vuokralle. Tosin siellä maksetaan enemmän sijainnista kuin asunnon koosta tai kunnosta.


    • Anonyymi

      Täällä palsta ”Islamisti ja Lieksan suurimaami öyhöttää eikä ole edes käynyt Puhoksessa ikinä!
      Kannattaisi mennä käymään niin tietäisi mistä täällä puhutaan!
      Varsinkin kun lähi-itähelsingissä on kerrostaloja joissa kantasuomalaiset ovat vähemmistönä!
      Ihan sellainen Rinkkeby, Husby...jne... meininki lähi-itäkeskuksen lähiöissä on menossa!

      EE TONNE MISÄÄN NIIS SE ON SIINÄ TOI ALUE HÄVITYS

      • Anonyymi

        Heilutas vain enempi sitä päätän niin kuulet oikeen miten siellä lotraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heilutas vain enempi sitä päätän niin kuulet oikeen miten siellä lotraa

        Ei lotraa lieksalaisjuntin nupissa. Paska teki padon ja siihen loppu. Uriini kivetty ja aivojen tilalla on virtsakiveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lotraa lieksalaisjuntin nupissa. Paska teki padon ja siihen loppu. Uriini kivetty ja aivojen tilalla on virtsakiveä.

        Ihmeellisiä vajakkeja nuo ns. poismuuttaneet tai muuttavat. Ne varmaan kerjää sääliä että meidän pitäisi voivotella että pahajuttu kun lähdet toisen kaupungin sossun piiriin.
        Luulisi olevan onnellinen kun on päässyt pois ja pitäisi mölyt mahassaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe