Psykoottisuus, epätodellisuus ja MS-tauti

Anonyymi

Onko kenelläkään muulla liittynyt pahenemisvaiheeseen ”psykoottisuutta”, mikä oireilee lähinnä itkuherkkyytenä, pahoinvointina, pelkona, epätodellisena olona, epäluuloisuutena, tututkin ihmiset voi tuntua oudolta, väsymys on voimakas.
Mitään ääni- tai kuuloharhoja ei ollut, mutta ekana yhteyttä psykiatrialle ja lääkitystä oireisiin.

Tätä kesti reilun viikon ja alkoi helpottamaan ihan ilman lääkehoitoa.
Fyysisiä oireita lähinnä tällä hetkellä, kuten huimausta, lihasten väsymistä ja kipuja siellä sun täällä.

3

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki on mahdollista, mutta melkon harvoin MS psykoosin kaltaisesti oireilee.
      Tulee mieleen, voisko vaan väsymys ja uupumus olla syynä. Sitä kun ei sitten pidä sekoittaa terveiden vähän huonoihin yöuniin.

Monisairas

• Anonyymi

Niin kyllä minulla on välillä itkuherkkyyttä juu..ja jonkinlaista huonoa oloa mutta niin minulla on kyllä vähän muitakin sairauksia rasittamassa.. En usko että minulla on kuitenkaan varsinaista psykoosia ollut vaikka tuntuu ikävästi jotkut pikkuasiat liian tärkeiltä että tulee harmistumisen puuskia kuin nuorella tai vähän kuin pikku lapsella..Että ehkä ne on vähän sellaista takaumaa,taantumaa henkisesti kun kehollakin tai ehkäpä aivoullakin pientä huonoa oloa ,ehkä ms-pahenemisvaihettakin??.Mutta näin korona aikaan tuntuu että voisi olla myös jonkinlaista yksinäisyyteen vähän harmistumista..?että tulee iostain pienestä ylikiukkua vaikka ei sitä haluaisikaan,mutta kun ei pysty purkamaan jotenkaan kehittävästi ärsytystään ...puhumalla esim. jollekin kun ei voi kokoajan valittaa vaan sekin pitää olla jotenkin tietyn ajan valitusta vain, kun toiselle suuntautuu..En tiedä tekevätkö lääkkeet minut hieman ärsyyntyneeksi esim?kun keho ei saa lääkkeiden takia ihan olla rauhassa??..No sori tästä ei tainnut olla erityisemmin apua,mutta niin ei kai minullakaan oikein niin hyvältä tunnu syödä somatiikan ja neurologian lääkkeitä että jotenkin tuntuu että ne minulla ehkä lisää ärsyyntyvyyttä ja keskittymiskyvuttömyyttä ..?.Ikävää jos tunnet vielä psykoottisuutta kun se on jo realiteeteista erossa oloa,ei varmaankaan mukavaa..!

• Anonyymi

Minulla on nuo kaikki oireet ja vähän lisääkin. Yksi oire on että minun aivoja käytetään vara-aivoina asia joka hieman askarrutaa on se että miten pirun tyhmä on se joka tarvitsee vara-aivoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      147
      8120
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7151
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      142
      3311
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2824
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2358
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1936
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1576
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe