Mistä puhuttelevia trakuja

Anonyymi

Kesä edessä ja kohtaamisia kaduilla ja ostareilla, haluaisin ojentaa hyvän ja puhuttelevan trakun joka laittaa miettimään.
Ei mitään sarjakuva juttua..
Mistä voisi tilata tai löytää?

20

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla olisi hyvä A4 kokoisena tulostettavaksi. Mitenkähän pdf tiedoston välitys onnistuisi helpoiten ja suomi24sen sääntöjä rikkomatta?

    • Anonyymi

      Kiitos mutta tykkäsin aika pienestä, joita olisi hyvä pitää mukanaan käsilaukussa.

      • Anonyymi

        Oon itse ruukannu pitää povitaskussa näitä kahteen kertaan taitettuna (ensin pystysuunnassa ja sitten vaakasuunnassa). Paperin taittelu passaa hyvin tekstiin koska laitoin sen kaksipalstaiseksi.

        Aluksi paperi oli vaakatasossa ja teksti kolmella palstalla vihkomaiseksi taitettuna, mutta havaitsin että ihmisten oli vaikea hahmottaa "sivujärjestys".

        Sisältö tässä on puhutteleva ja laittaa miettimään pitempään "uskossa olleenkin".


    • Kirpparilta voi löytyä vielä vanhoja Rattoja tai Jalluja, varmasti tekee vaikutuksen kun niitä ojentelet ohikulkijoille.

    • Anonyymi

      Nykykristillisyydessä julistetaan (ANTI)evankeliumia, johon sisältyy kaksi pääteesiä:

      1. Jumalan viha lepytetään Jeesuksen veriuhrilla.
      2. Kun Jumalan viha on lepytetty Jeesuksen veriuhrilla, Jumala ei siitä huolimatta anna sinulle anteeksi eikä lakkaa vihaamasta sinua, ennen kuin teet parannuksen ja hyväksyt, että Jumalan viha lepytettiin Jeesuksen veriuhrilla.

      Tällaista hevonpaskaa julistetaan evankeliumina.

      • Anonyymi

        ANTI-tyypille: Olet ymmärtänyt asian melkolailla oikein, mutta asioiden järjestys olisi sellainen että ensin täytyy havahtua siihen ettei itse ole hyvä ihminen vaan joutuu (aikanaan) tuomiolle omien rikostensa vuoksi. Tämän tajuttuaan ymmärtää kiitollisuuden siidä että veri on jo vuodatettu rikkeiden sovitukseksi. Omat pahat teot voi vaihtaa perintöosaan onnellisessa tuonpuo Sitten tottakai Jumalan mielen mukainen murhe johtaa parannuksen tekoon.


    • Anonyymi

      Se mikä puhuttelee sinua, ei välttämättä puhuttele muita. Jumala taas pystyy puhuttelemaan ilman trakujakin. :) Tietää myös miten ketäkin puhutella.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä, mikä on traku.

    • Anonyymi

      Mitä sitten tapahtuu kun ottaja on "vastaanottanut jeesuksen elämäänsä". Jätätkö hänet oman onnensa nojaan kunhan vain olet saanut sen hemmetin trakun annettua? Tuetko häntä enää mitenkään uskonelämässään jos päättää lähteä seuraamaan sinua tai seurakuntaasi? Ehdotatko hänelle parannuksen tekoa,koska sehän on oikeaa jeesuksen vastaanottamista: uskokaa evankeliumi JA tehkää parannus. Ei että:ota jeesus vastaan ja seuraa minua tänne meidän seurakuntaamme ja koita sitten elää kristillistä elämää. Ei ei ei...

    • Anonyymi

      Minulla on muutama oma itse kirjoittama trakumaster. Voin lähettää, jos vai löytyy tapa. Vuosikymmeniä sitten painatin kirjapainoissa trakuja, nyt ovat ajat muuttuneet, varmaan saa edelleen monistettua. Yhdestä A4 tulee kaksi taiteltua lehtistä.

    • Sinun pitäisi löytää traku jossa esittämäsi väitteet todistetaan oikeiksi. Tiettävästi sellaisia ei vielä ole mennyt painoon.

    • Anonyymi

      Viikissä näin ilostuttavan traktaatin korkealla pylväässä tässä joku aika sitten 1-2vkoa ja iloa tunsin kun luin muistutuksen:" Jeesus palaa pian".

      Tikapuiden kanssa kannattaa laittaa korkealle niin saatanan lapset eivät pääse ilmn tikkaita poisrepimään niitä. Mitä korkeammalle traktaatin kiinnittää, sitä kauempana se on turvassa saatanan kätyreistä.

      Commandohauis

    • Anonyymi

      Semmosia tupakka askin kokoisia puhuttelevia pahvitraktaatteja voi tilata netti osoitteesta: tosi.asia

    • Anonyymi

      Jos osaat hiukan taittohommia, niin tässä teksti trakuun:
      (kansi)
      Jeesus on Tie Sinulle Isän Jumlan luokse
      Totuus Joka vapauttaa Sinut
      Elämä Jossa Sinulla on tulevaisuus ja toivo
      Jeesus rakastaa Sinua
      (teksti, tulee keskiaukealle)
      Jeesus rakastaa Sinua
      Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
      Siinä on rakkaus-ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. 1 Joh. 4:9,10
      Jeesus osti omalla verelläään Sinulle mahdollisuuden päästä taivaaseen
      Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
      ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä 1 Kor. 15:3,4
      Synti erottaa ihmisen Jumalasta
      Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio. Heb.27:3
      ... toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhuun. Dan. 12:2
      Eikä sinne (taivaaseen) ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan. Ilm.21:27
      Niin valitse siis Elämä
      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut. Room. 10:9
      Jokainen, joka huutaa avuksi Jeesuksen nimeä, pelastuu. Room. 10:13
      Kaste vedessä on Jeesukseen uskovien ensimmäisiä askelia Elämän tiellä
      Joka uskoo ja kastetaan, pelastuu...Mark.16:16
      Kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?" Filippus sanoi: jos sinä kaikesta sydämestä uskot, niin tapahtukoon. Hän vastasi ja sanoi: minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika.
      Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.Apt. 8:36-38
      Jeesus tulee takaisin
      kuinka te epäjumalista käännyitte Jumalan tykö, palvelemaan elävää ja totista Jumalaa ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta. 1 Tess. 1: 9,10
      Jeesus on voimallinen täydellisesti pelastamaan Sinut!
      (Olisi vielä rukous takasivulle...)

      • Anonyymi

        ...ainakin yksi kiroitusvirhe: Jeesus on Tie Sinulle Isän Jumalan luokse


      • Oletatko vilpittömästi, että nuo väitteet tulisivat uutena asiana jollekulle? Keskiverto suomalainen on käynyt rippikoulun, ollut monessa eri kirkollisessa toimituksessa ja monella muulla eri tavalla altistunut kristinuskon sanomalle. Miksi hän kokisi noiden lukemattomia kertoja kuulemiensa opinkappaleiden toistamisen puhuttelevana?


    • Anonyymi

      Ilonpolku verkkokauppa tai Herätysseuran kirjapaino, Suolahti.

    • Anonyymi

      Kiitokset vinkeistä.🌷

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe