Pankkkortilla maksaminen netissä

Anonyymi

Neuvokaas tyhmää. Yritin tilata Cellbesistä vaatteita. Ja valitsin maksutavaksi korttimaksun Minulla on Op visa kortti. etupuolella on numeroita sekä takapuolella. Onko niin että nää etupuolen nummerot on credit ostoja vartan ja takapuolen debit ostoja varten. Koska etupuolla lukee credit ja toisella puole debit.En halua ostaa luotolla, koska tililläni on rahaa. Kumman numerosarjan siihen laitan???

7

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Verkosssa kannattaa ostaa aina creditillä maksuturvan vuoksi. Tosin en muista, antaako OP yleisestä käytännöstä poiketen yhdostelmäkorteissa myös debit-ostoksille maksajanturvan.

Yli 30 euron verkko-ostokset pitää vielä lisäksi varmentaa.

• Anonyymi

Jatkan vielä.

”Luotolla maksaminen on turvallisin vaihtoehto. Mikäli jokin ostoksessa menee pieleen, voit hakea rahojasi takaisin luottokorttiyhtiöltä. Myös matkanjärjestäjän tai lentoyhtiön mennessä konkurssiin voit hakea rahojasi takaisin.”

https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/kortit/op-visa

Mutta puolen vuoden tuoteturvavakuutuksen saa näköjään debit-ostoksistakin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siis eikö mene mitään toimitusmaksua tms jos ostaa creditillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis eikö mene mitään toimitusmaksua tms jos ostaa creditillä?

Korttiostoksista ei mene mitään toimitusmaksua, mutta luottokortillasi saattaa olla laskutusmaksu. Tarkista hinnastosta. Yleensä nykyään pankeilla laskutusmaksu peritään vain jos kortilla on korollista luottoa, ja kuten tunnettua luottokortin korko alkaa juosta vasta 1. laskun eräpäivän jälkeen, eli saat keskimäärin kuukauden korotonta maksuaikaa.

• Anonyymi

Onhan creditissä aina korko, mutta myös maksuaikaa.
      Itse olen ostanut netistä pankkikortilla eli debitillä.
      Ei mitään kalliita, mutta esim. Ikeasta tai Verkkokauppa. comista.

Kirjaudut pankkipalveluusi mobiilivarmenteella tai tunnuslukulaitteella ja maksat.

• Anonyymi

Useimmiten credit-luotosta ei mene korkoa, jos sitä käyttää vain maksuaikakorttina eli maksaa kaiken (100 %) heti kerralla pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3200
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1629
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1528
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe