Huomenna klo 14-19

Anonyymi

Ikäväpalstan viralliset päiväkännit. Tervetuloa mukaan, tapahtuma on ilmainen, omat juomat mukaan ja oma tietokone. Rehellistä puhetta ja rentoa seuraa luvassa.
Alle voi ehdottaa tapahtuman keskusteluaiheita. Jury päättää keskusteluaiheet.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka on jury?

      • Anonyymi

        Minä ja muu taustaväki. Ap


    • Anonyymi

      Aikataulu sopii minulle oikein hyvin. Onko tämä se parisuhdepäivä, jota ehdotettiin jo aiemmin?😉

    • Anonyymi

      Ei onnistu. Töissä neljään tai viiteen, sitten velvollisuudet. Ehkä viikonloppuna.

    • Anonyymi

      Mä voin osallistua.saako M -miehestä kirjoitella huomenna?

      • Anonyymi

        Tottakai, en aio olla paikalla joten voitte jutella ihan mitä vaan ja haukkua oikein sydämen kyllyydestä. Yritän esittää etten pääse paikalle vaikka stalkkaan silmämunat punaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, en aio olla paikalla joten voitte jutella ihan mitä vaan ja haukkua oikein sydämen kyllyydestä. Yritän esittää etten pääse paikalle vaikka stalkkaan silmämunat punaisena.

        Ei kirjoitella mitään pahaa M-miehestä,ihan hyvää vain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjoitella mitään pahaa M-miehestä,ihan hyvää vain..

        En aio hyväksyä tuollaista, olen ansainnut kunnon panettelut ja haukut sinulta ja kaikilta muiltakin (salaa nautin siitä), koska that's the story of my life.
        Menee pasmat pahasti sekaisin liian hyvästä kohtelusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio hyväksyä tuollaista, olen ansainnut kunnon panettelut ja haukut sinulta ja kaikilta muiltakin (salaa nautin siitä), koska that's the story of my life.
        Menee pasmat pahasti sekaisin liian hyvästä kohtelusta...

        Vai niin,no sitten,jos saat nautinnon.


    • Anonyymi

      Joskus sitten ikäväpalstan risteily?

      • Anonyymi

        Ikävä -palstan miittiin ei uskaltaisi tulla varmaan kukaan.


      • Anonyymi

        Sellainenkin on tulossa, mutta vain mulle ja miehelle :)
        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainenkin on tulossa, mutta vain mulle ja miehelle :)
        (sivusta)

        Kahden miehen miitinki, hienoa (vai yhden).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden miehen miitinki, hienoa (vai yhden).

        Ei se on lemmenlaiva naiselle ja miehelle. Iskikö kateus? en ihmettele sinun luonteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se on lemmenlaiva naiselle ja miehelle. Iskikö kateus? en ihmettele sinun luonteella.

        Porauslautoiksi kutsutaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porauslautoiksi kutsutaan..

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porauslautoiksi kutsutaan..

        Tuota en ole kuullut ennen. Hauska.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota en ole kuullut ennen. Hauska.

        En minäkään, hauska :D


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Päivällä näyttää olevan aurinkoista, kumpi tärkeempää, pitää miettiä vielä.

      • Anonyymi

        Mistä arvasit. Huomenna kännipäivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä arvasit. Huomenna kännipäivät

        Kalsarikännit vai lenkki, kas siinä pulma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalsarikännit vai lenkki, kas siinä pulma.

        Molempi pahempi, känni että makkara. Itse menen kuntoilemaan ja ottamaan aurinkoa, uv3 eli rasvaa nassuun.


    • Anonyymi

      Juoppo pitää olla jos päivällä maistuu!

    • Anonyymi

      Mitä aiheita olisi listalla? Toivon, että jotain positiivistakin. Viittaan yllä oleviin kommentteihin..

    • Anonyymi

      Mä en juo mitään alkoholipitoista. Älkää antako sen häiritä. Lähden kävelylle, niin satte sönköttää huppelissa ihan rauhssa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ai niin ja keskustelun aihe....mistä tiedät, että juuri sinun käsityksesi todellisuudesta on oikea ja mikä on kivoin juttu jonka oot tänään tehnyt/tuut tekemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja keskustelun aihe....mistä tiedät, että juuri sinun käsityksesi todellisuudesta on oikea ja mikä on kivoin juttu jonka oot tänään tehnyt/tuut tekemään?

        - Ei sitä voi tietääkään, mutta en välitä, elän vain elämääni tässä omassa todellisuudessa.

        - Haen postista tilaamani tavaran. Katson netflixistä sarjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Ei sitä voi tietääkään, mutta en välitä, elän vain elämääni tässä omassa todellisuudessa.

        - Haen postista tilaamani tavaran. Katson netflixistä sarjaa.

        Eiks sua sit koskaan ahdista ettei mitään pysty todella jakamaan toisen ihmisen kanssa jos molemmat elää vaan omissa todellisuuksissaan? Onks ikinä olemassa jaettua todellisuutta, joka ois molemmille sama?

        Postipaketti rules ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja keskustelun aihe....mistä tiedät, että juuri sinun käsityksesi todellisuudesta on oikea ja mikä on kivoin juttu jonka oot tänään tehnyt/tuut tekemään?

        Vielä olisi aikaa käydä Alkossa ja liittyä seuraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja keskustelun aihe....mistä tiedät, että juuri sinun käsityksesi todellisuudesta on oikea ja mikä on kivoin juttu jonka oot tänään tehnyt/tuut tekemään?

        Ei oo väliä sillä onko käsitys oikea, kunhan se on joustava.

        Peilikuvan olemus on minusta maailman viesti siitä, että ethän näe edes itseäsi oikeinpäin.

        Syöminen paastoamisen jälkeen. Sori, en siis oo edes vesilinjalla. Oon varmaan väärässä ketjussa, mut kiva ketju. Enemmän näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks sua sit koskaan ahdista ettei mitään pysty todella jakamaan toisen ihmisen kanssa jos molemmat elää vaan omissa todellisuuksissaan? Onks ikinä olemassa jaettua todellisuutta, joka ois molemmille sama?

        Postipaketti rules ok.

        Tämä aihe kiinnostaa minuakin. Miten löytää oikea todellisuus ja se oikea paketti ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja keskustelun aihe....mistä tiedät, että juuri sinun käsityksesi todellisuudesta on oikea ja mikä on kivoin juttu jonka oot tänään tehnyt/tuut tekemään?

        Kippis! Aukaisin turkoosinsinisen tölkin blonde alea ja liityn seuraan, vaikka olenhan täällä muualla jo tunnin seilaillut :D Muuten, eikös se klo 16.00 ole sopivaa alkoholia ottaakin :) ja lievennykseksi, minulla on naposteltavaakin, nimittäin suolapähkinöitä :)

        - En tiedä mikä käsitys todellisuudesta on oikea. Siihen haluaisin selvyyttä. Olen avoin ehdotuksille.

        - Tänään nautin omassa rauhassani tämän illan. Voisin hakea myös paketin "postista" illemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja keskustelun aihe....mistä tiedät, että juuri sinun käsityksesi todellisuudesta on oikea ja mikä on kivoin juttu jonka oot tänään tehnyt/tuut tekemään?

        Minkä takia Karjala-olut on vaan häipynyt Salesta ja tilalla jotain Rainbowta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia Karjala-olut on vaan häipynyt Salesta ja tilalla jotain Rainbowta?

        Sun pitää vaihtaa sale alepaan ni kurjalaaki löytyy.


    • Anonyymi

      Saako puhua tuhmia?

      • Anonyymi

        Saako itkeä?


    • Anonyymi

      Tosi hyvä idea....
      Jos kaunista....Menen ulos...
      Ehkä soppailee...
      Enkä o juonut aikoihin...Enkä nyt uskaltaisikaan..Ne Astrat....
      T:Elluhallo ...Hyviä keskusteluja...❤️🌷🌹🍃🌺

      • Anonyymi

        Missäs päin shoppailet?


    • Anonyymi

      Kippis,M-mies aikamoinen könsikäs.💜

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe