Unilin Sari. Siinä kunnon näkiä

Anonyymi

Eikä ole edes kallis. 1€min. Hänellä on voimat voinistuneet kun unilin pomot ei ole huohottamaan niskaan. Hänelle voi myös soittaa lisäkysymyksiä, eikä se maksa mitään.

Suosittelen hyvin lämpimästi ja ei ole hinnalla pilattu

Itselle asiat piti paikkansa menneet ja nykyhetken joten hyvin luotan tulemvaankin

29

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...ja illan päätteeksi pyydämme Martti "Huuhaa" Innasta esittämään toivekappaleen
      "Borneolaisen passapoliisin parempi huuhaalaulu". Hyvää yötä!!

    • Anonyymi

      Kaikella ystävyydellä mutta eikö asiakkaita ole kun pitää toistuvasti kehua itseään täällä. Ja ei en ole samaa mieltä ei näe entistä eikä tulevaa.

      • Anonyymi

        Ei sentään niin paljon mainosta kuin elämänvirta


    • Anonyymi

      Olen joskus aiemminkin täällä kehunut enkeliviesti.fi palvelua, mutta se poistettiin heti. En ymmärrä. En itse ole missään tekemisissä heidän kanssaan, en ole sukua en mitään. En "mainosta" heitä, vaan aidosti kehun ja kerron saaneeni heiltä apua ja neuvoja. Miksi se poistettiin? Tämä Sari saa täällä mainostaa huoletta itseään, eikä poisteta mainosta- outoa on. Olisi hienoa, kun voisi aidosti keskustella nimillä, kuka on hyvä ja kuka ei niin hyvä.

      • Anonyymi

        Minä kirjoitin tuon kommentin EN OLE SARI vaan minun nimi on Taija ja olen Sariin ottanut yhteyttä muutamanki kerran


    • Anonyymi

      Mikä Sarin numero on -?

      En löytänyt kun jossain oli kyllä Sari Marjaana, onko sama Sari, mitä tarkoitat?

      • Anonyymi

        Ei ole sama mutta samanlaista rahastus bisnestähän nämä tekee. Sanotaan että samanlaiset leikkii keskenään ja tämä mainitsemasi Sari Marjaana leikkii kohu meedio Kalajoen kanssa hyvinä ystävinä. Kalajoki jonka parasta osaamisaluetta lienee valehtelu ja ihmisten kiusaaminen, aiheettomat häke soitot joista sai tuomiot jne.
        Miettikää hetki kelle rahanne annatte viisaampaa olisi lahjoittaa rahat vaikka köyhille. Näillä tuntuu kaikilla olevan isoja vaikeuksia oman itsensä kanssa kun noiden elämäntarinoita on kuullut.


      • Anonyymi

        https://selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/
        Sarilla ei ole kyllä mitään yhteyttä Kalajokeen. Tiedän sanoa tämän 150% varmuudella. Sari Marjaana ei ole se Sari joka oli unililla töissä. Se Sarin jonka tunnen ei edes kiinnosta Kalajoki,tiedän koska olemme muutaman sanan siitä vaihtaneet

        Olen ollut hänen asiakkaanaan jo ennnen kun hän meni unilille töihin ja myös unilin jälkeen
        Minulle hän on nähnyt hyvin joissakin ajallisesti on mennyt kuukausi kaksi pidempään tai on tapahtunut ennen

        Tuleeko tästäkin ketjusta taas Kalajoen haukkumisketju. Antaisi sen vanhan miehen olla,niin kauan kuin sitä ärsytetään näillä palstoilla ja muualla hän jatkaa meuhkaamistaan ja annattaa takaisin. Jos nämä ihmiset jotka vuodesta toiseen haukkuu häntä ja kaivelee nin sitäpä usein se vastaa "haasteeseen"

        Kun muistaa taaksepäin niin oli oikeudenkäyntiä jne mutta silti tuo jatkuu,ei nämä ihmiset ketä Kalajokea haukkuu ole yhtään sen puhtaamipia pulmusia vaan nyt vieläkin sörkkivät...kai se elämä on niin tylsää että täytyy jostain saada viihdettä elämään

        Hyvää vappua kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/
        Sarilla ei ole kyllä mitään yhteyttä Kalajokeen. Tiedän sanoa tämän 150% varmuudella. Sari Marjaana ei ole se Sari joka oli unililla töissä. Se Sarin jonka tunnen ei edes kiinnosta Kalajoki,tiedän koska olemme muutaman sanan siitä vaihtaneet

        Olen ollut hänen asiakkaanaan jo ennnen kun hän meni unilille töihin ja myös unilin jälkeen
        Minulle hän on nähnyt hyvin joissakin ajallisesti on mennyt kuukausi kaksi pidempään tai on tapahtunut ennen

        Tuleeko tästäkin ketjusta taas Kalajoen haukkumisketju. Antaisi sen vanhan miehen olla,niin kauan kuin sitä ärsytetään näillä palstoilla ja muualla hän jatkaa meuhkaamistaan ja annattaa takaisin. Jos nämä ihmiset jotka vuodesta toiseen haukkuu häntä ja kaivelee nin sitäpä usein se vastaa "haasteeseen"

        Kun muistaa taaksepäin niin oli oikeudenkäyntiä jne mutta silti tuo jatkuu,ei nämä ihmiset ketä Kalajokea haukkuu ole yhtään sen puhtaamipia pulmusia vaan nyt vieläkin sörkkivät...kai se elämä on niin tylsää että täytyy jostain saada viihdettä elämään

        Hyvää vappua kaikille

        Arvaas mistä tiedän sinun olevan tuo entinen unilin Sari ? :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaas mistä tiedän sinun olevan tuo entinen unilin Sari ? :-D

        Et voi mistään tietää,että minä olisin unilin Sari. Olen kyllä hänen vaksiasiakas mutta en Sari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi mistään tietää,että minä olisin unilin Sari. Olen kyllä hänen vaksiasiakas mutta en Sari

        Mitä hyödyt valehtelustasi, noin ylipäätäänsä ? On olemassa aika helposti todennettavia seikkoja kirjoituksessasi, joista voi tajuta sinun olevan tuo henkilö, et tietäisi niitä ellet olisi hän.
        Miksi muuten ratsastat ex työnantajasi nimellä, kun toisaalta olet monelle valittanut kuinka huonosti sinua siellä kohdeltiin ?
        Jatkossa mieti miksei sinulla ole enää asiakkaita tarpeeksi ja sinun on pakko mainostaa itseäsi palstalla jota et muka lue, etkä tänne kirjoita. Kuitenkin luet sekä kirjoitat, toisinaan sillä omalla nimelläsi Sari Pauliina toisinaan noin, muka asiakkaanasi.
        On jokaisen oma asia uskooko ennustuksiisi vai ei, kuitenkin jatkossa hiukan varovaisuutta siihen mitä kertoilet ihmisille, voit pahansuopaisuuttasi pilata ihmisten elämämiä uskottelemalla jotakin mikä ei ole totta.
        Eikö se oma elämä ja mieli pitäisi laittaa kuntoon ja vasta sitten neuvoa mitä muiden elämälleen tulisi tehdä ? Muista nyt kuitenkin omatkin sanasi, jos kykyä käyttää väärin sen menettää ja puskaradio kertoo jo sinusta aika epämielyttäviä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyödyt valehtelustasi, noin ylipäätäänsä ? On olemassa aika helposti todennettavia seikkoja kirjoituksessasi, joista voi tajuta sinun olevan tuo henkilö, et tietäisi niitä ellet olisi hän.
        Miksi muuten ratsastat ex työnantajasi nimellä, kun toisaalta olet monelle valittanut kuinka huonosti sinua siellä kohdeltiin ?
        Jatkossa mieti miksei sinulla ole enää asiakkaita tarpeeksi ja sinun on pakko mainostaa itseäsi palstalla jota et muka lue, etkä tänne kirjoita. Kuitenkin luet sekä kirjoitat, toisinaan sillä omalla nimelläsi Sari Pauliina toisinaan noin, muka asiakkaanasi.
        On jokaisen oma asia uskooko ennustuksiisi vai ei, kuitenkin jatkossa hiukan varovaisuutta siihen mitä kertoilet ihmisille, voit pahansuopaisuuttasi pilata ihmisten elämämiä uskottelemalla jotakin mikä ei ole totta.
        Eikö se oma elämä ja mieli pitäisi laittaa kuntoon ja vasta sitten neuvoa mitä muiden elämälleen tulisi tehdä ? Muista nyt kuitenkin omatkin sanasi, jos kykyä käyttää väärin sen menettää ja puskaradio kertoo jo sinusta aika epämielyttäviä asioita.

        voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyödyt valehtelustasi, noin ylipäätäänsä ? On olemassa aika helposti todennettavia seikkoja kirjoituksessasi, joista voi tajuta sinun olevan tuo henkilö, et tietäisi niitä ellet olisi hän.
        Miksi muuten ratsastat ex työnantajasi nimellä, kun toisaalta olet monelle valittanut kuinka huonosti sinua siellä kohdeltiin ?
        Jatkossa mieti miksei sinulla ole enää asiakkaita tarpeeksi ja sinun on pakko mainostaa itseäsi palstalla jota et muka lue, etkä tänne kirjoita. Kuitenkin luet sekä kirjoitat, toisinaan sillä omalla nimelläsi Sari Pauliina toisinaan noin, muka asiakkaanasi.
        On jokaisen oma asia uskooko ennustuksiisi vai ei, kuitenkin jatkossa hiukan varovaisuutta siihen mitä kertoilet ihmisille, voit pahansuopaisuuttasi pilata ihmisten elämämiä uskottelemalla jotakin mikä ei ole totta.
        Eikö se oma elämä ja mieli pitäisi laittaa kuntoon ja vasta sitten neuvoa mitä muiden elämälleen tulisi tehdä ? Muista nyt kuitenkin omatkin sanasi, jos kykyä käyttää väärin sen menettää ja puskaradio kertoo jo sinusta aika epämielyttäviä asioita.

        Ompas härskiä ja mautonta.

        Tässä näitä keskusteluja seuranneena milloin haukutaan naomia, Sarijohannaa, elämänvirtaa, Saria. Kalajokea jne lista on pitkä

        Eihän Sari ratsasta unilin nimellä, häntä kyllä puhutellaan täällä ja kysellään mistä saa kiinni. Muutama hänen kirjoittama kommentti tuolla toisessa ketjussa kun näyttää olevan rekisteröityneenä ei ole Sari Pauliina vaikka kommenttiensa jälkeen kirjoittaa nimensä kyllä.

        Olin hänen asiakas jo ennen kuin unilille meni ja silloin teki ihan toisella nimellä, hän kertoi minulle siirtyvänsä unilille ja sen jälkeen on ottanut vastaan omalla nimellään.

        Kuka on niin ammattimainen että voi täällä sanoa jollekkin että pistää itsensä kuntoon tai on mielenterveys ongelmia?

        Luin jostain kirjoituksen missä oltiin haastatella näkijöitä ja heidän elämäänsä. Monellakin oli rankka tausta mikä tekee heistä empaattisia koska ovat kokeneet samaa

        Nämä naomit, elämänvirta. Sarijohanna, sari jne ovat varmasti joillekkin hyviä näkijöitä ja saavat heiltä suuntaa ja tukea. En epäile sitä yhtään. Itse en lähtisi haukkumaan täällä ketään.

        Paha ihminen on sellainen joka tänne tulee muita haukkumaan ja kyseenalaistaa hänen terveyden jne. Mutta ehkä katkeruus ja yksinäisyys ovat sellaisia, että jostain pitää säpinää saada

        Toivoisin että Sari tulisikin tänne antamaan oman kantansa. Itse taidan laittaa sähköpostia hänelle. Ja mielenkiinnolla jään odottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas härskiä ja mautonta.

        Tässä näitä keskusteluja seuranneena milloin haukutaan naomia, Sarijohannaa, elämänvirtaa, Saria. Kalajokea jne lista on pitkä

        Eihän Sari ratsasta unilin nimellä, häntä kyllä puhutellaan täällä ja kysellään mistä saa kiinni. Muutama hänen kirjoittama kommentti tuolla toisessa ketjussa kun näyttää olevan rekisteröityneenä ei ole Sari Pauliina vaikka kommenttiensa jälkeen kirjoittaa nimensä kyllä.

        Olin hänen asiakas jo ennen kuin unilille meni ja silloin teki ihan toisella nimellä, hän kertoi minulle siirtyvänsä unilille ja sen jälkeen on ottanut vastaan omalla nimellään.

        Kuka on niin ammattimainen että voi täällä sanoa jollekkin että pistää itsensä kuntoon tai on mielenterveys ongelmia?

        Luin jostain kirjoituksen missä oltiin haastatella näkijöitä ja heidän elämäänsä. Monellakin oli rankka tausta mikä tekee heistä empaattisia koska ovat kokeneet samaa

        Nämä naomit, elämänvirta. Sarijohanna, sari jne ovat varmasti joillekkin hyviä näkijöitä ja saavat heiltä suuntaa ja tukea. En epäile sitä yhtään. Itse en lähtisi haukkumaan täällä ketään.

        Paha ihminen on sellainen joka tänne tulee muita haukkumaan ja kyseenalaistaa hänen terveyden jne. Mutta ehkä katkeruus ja yksinäisyys ovat sellaisia, että jostain pitää säpinää saada

        Toivoisin että Sari tulisikin tänne antamaan oman kantansa. Itse taidan laittaa sähköpostia hänelle. Ja mielenkiinnolla jään odottamaan.

        Itsestäni tuntuu vasten mieliseltä, että työntekijä itse haukkuu entistä työantajaansa täällä julkisesti. Tai vielä enemmän, jos kertoilee näistä asioista asiakkailleen Kuten on annettu ymmärtää, asiakkaathan täällä kirjoittelevat. Kuitenkin Unililla on monia henkilöitä töissä, jotka ovat siellä olleet jo vuosia. Olen ollut erään Unilin näkijän asiakas jo vuosia, enkä ole hänen koskaan kuullut työnantajastaan pahaa sanaa sanovan. Eiköhän siellä ole syitä sysissä jos on sepissäkin. Ei nämä asiat ihan niin yksipuolisesti varmasti mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas härskiä ja mautonta.

        Tässä näitä keskusteluja seuranneena milloin haukutaan naomia, Sarijohannaa, elämänvirtaa, Saria. Kalajokea jne lista on pitkä

        Eihän Sari ratsasta unilin nimellä, häntä kyllä puhutellaan täällä ja kysellään mistä saa kiinni. Muutama hänen kirjoittama kommentti tuolla toisessa ketjussa kun näyttää olevan rekisteröityneenä ei ole Sari Pauliina vaikka kommenttiensa jälkeen kirjoittaa nimensä kyllä.

        Olin hänen asiakas jo ennen kuin unilille meni ja silloin teki ihan toisella nimellä, hän kertoi minulle siirtyvänsä unilille ja sen jälkeen on ottanut vastaan omalla nimellään.

        Kuka on niin ammattimainen että voi täällä sanoa jollekkin että pistää itsensä kuntoon tai on mielenterveys ongelmia?

        Luin jostain kirjoituksen missä oltiin haastatella näkijöitä ja heidän elämäänsä. Monellakin oli rankka tausta mikä tekee heistä empaattisia koska ovat kokeneet samaa

        Nämä naomit, elämänvirta. Sarijohanna, sari jne ovat varmasti joillekkin hyviä näkijöitä ja saavat heiltä suuntaa ja tukea. En epäile sitä yhtään. Itse en lähtisi haukkumaan täällä ketään.

        Paha ihminen on sellainen joka tänne tulee muita haukkumaan ja kyseenalaistaa hänen terveyden jne. Mutta ehkä katkeruus ja yksinäisyys ovat sellaisia, että jostain pitää säpinää saada

        Toivoisin että Sari tulisikin tänne antamaan oman kantansa. Itse taidan laittaa sähköpostia hänelle. Ja mielenkiinnolla jään odottamaan.

        Älä kuitenkaan laittele sellaista sähköpostia jossa alat syytellä näistä kirjoituksista tuntemattomia tai kannusta ketään laittomaan uhkailuun kiitos! Yritetään elää ihmisiksi,kuka tykkää kestääkin se on jokaisen oma asia. Ei kukaan voi toista pakottaa pitämään kestämän tai uskomaan samaan mihin itse uskoo.t.Toivoisin kuite kin tämän riitojen lietsonnan ja mauttomuuksien loppuvan tälläkin.


    • Anonyymi

      Onko Sari sama kuin s-postiennustaja sarijohanna?

      • Anonyymi

        ei ole mitään tekemistä sarijohannan kanssa myöskään


    • Anonyymi

      ei ole kallis ennustaja24 kun sieltä saa neuvoa nopeasti ja kyllä silloin kun on euron minuuttihinta niin voidaan jaaritella kolme kertaa pidempään niin Ojalan laskuopin mukaan on sitten jo hintaa kolme eurua minuutti! Miä soitan ennustaja24 koska olen aina ollut tyytyväinen eikä ole vedättäjiä siellä porukoissa niinkuin on ollu muissa palveluissa. Mutta nimiä ei tänne voi laittaa kun täällä ei saa nimillä kehua

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe