Keskusta, piirun parempi

Ei ole täydellinen puolue, mutta piirun parempi suuremmista.

34

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskustalla perempi koronaosaaminenkin.

      Sairas Vääns

    • Anonyymi

      Keskustasta ei puutu mitään vikaa, myös seinät on levällään ja kattokorkealla, myös LESTAT pn tervetulleita tukihumppahuijareiden tupailtaan;-)) Jarmo Korhonen AlfaTVeessä haukkui Lintilän ja Vanhasen ihan pystyyn;-))) Ja siinä sivussa kepun;-)))

      • Anonyymi

        Kepu - Susi Jo Syntyissään !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kepu - Susi Jo Syntyissään !

        Isänmaan lukko on ollut maina, joskin nyt liikaa muiden vietävänä turve yms asioissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kepu - Susi Jo Syntyissään !

        Isänmaan pelastus kaikenkarvaisten suijarien kynsistä on Keskusta ollut.


    • Anonyymi

      Keskusta, tuhon tie koko Suomelle...

    • Anonyymi

      Keskusta, parempia rokotuksia puoluekokouksissa...

    • Anonyymi

      Missä on ojarumpurahat, ojat ei vedä?

      • Anonyymi

        Suurin osa sulle kirjoittavista on taatusti sua nuorempia, joten voisit lakata jo sanomasta muita vanhuksiksi, pojankloppi.

        T: M47 Tampereelta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa sulle kirjoittavista on taatusti sua nuorempia, joten voisit lakata jo sanomasta muita vanhuksiksi, pojankloppi.

        T: M47 Tampereelta

        Älhä shinä jhäkhätä. Trööt prööt. Hik.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa sulle kirjoittavista on taatusti sua nuorempia, joten voisit lakata jo sanomasta muita vanhuksiksi, pojankloppi.

        T: M47 Tampereelta

        Äkähän sossu-Kapi kehtaa!


      • Anonyymi
        JämptiSOTILAS kirjoitti:

        Äkähän sossu-Kapi kehtaa!

        Oot sä vaan pässi, pässimpi kuin kukaan muu. Kuinka usein sanot vaimoasikin Kapiksi? Entä lapsenlapsiasi? Se on niin, että vaikka SINULLA on SAIRAALLOINEN PAKKOMIELLE Kapin suhteen, niin tiedätkö mitä: Kapilla ei tarvitse olla (eikä täällä lukemani mukaan myöskään ole) yhtään mitään pakkomiellettä sinun suhteesi! Näin se vain on. Varmasti uskot sen, joten MITÄ IHMETTÄ SINÄ OIKEIN TEESKENTELET?!

        Vai onko sinulla joku sairaalloinen perversio siitä, että kiihotut, kun saat ottaa vastaan haukkuja?! Ja siksi teeskentelet uskovasi, että jokainen täällä kirjoittava on Kapi, jotta saisit kuulla haukkuja raivostuttavasta käytöksestäsi?!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä vaan pässi, pässimpi kuin kukaan muu. Kuinka usein sanot vaimoasikin Kapiksi? Entä lapsenlapsiasi? Se on niin, että vaikka SINULLA on SAIRAALLOINEN PAKKOMIELLE Kapin suhteen, niin tiedätkö mitä: Kapilla ei tarvitse olla (eikä täällä lukemani mukaan myöskään ole) yhtään mitään pakkomiellettä sinun suhteesi! Näin se vain on. Varmasti uskot sen, joten MITÄ IHMETTÄ SINÄ OIKEIN TEESKENTELET?!

        Vai onko sinulla joku sairaalloinen perversio siitä, että kiihotut, kun saat ottaa vastaan haukkuja?! Ja siksi teeskentelet uskovasi, että jokainen täällä kirjoittava on Kapi, jotta saisit kuulla haukkuja raivostuttavasta käytöksestäsi?!?

        "Käsialasi" on Kapi tosi selkeä!


      • Anonyymi
        JämptiSOTILAS kirjoitti:

        "Käsialasi" on Kapi tosi selkeä!

        No sinähän sanot näkeväsi vaimosi ja lastenlastesikin puheissa Kapin "äänen", joten ihmekös tuo sitten on. 🤔

        Me muut kyllä tunnemme Kapin "käsialan". Ja sen perusteella oletan, ettei hän kirjoita täällä muuta kuin omalla nimimerkillään. En ainakaan muista koskaan nähneeni, että hänen tyylillään olisi täällä kirjoitettu anonyyminä.

        T: M47 Tampereelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän sanot näkeväsi vaimosi ja lastenlastesikin puheissa Kapin "äänen", joten ihmekös tuo sitten on. 🤔

        Me muut kyllä tunnemme Kapin "käsialan". Ja sen perusteella oletan, ettei hän kirjoita täällä muuta kuin omalla nimimerkillään. En ainakaan muista koskaan nähneeni, että hänen tyylillään olisi täällä kirjoitettu anonyyminä.

        T: M47 Tampereelta

        Ketkä me muut Kapo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä me muut Kapo?

        Myöskään Kapo ei ole nimeni, mutta: "Me muut" tarkoittaa (tietysti) kaikkia niitä, jotka ovat lukeneet tällä palstalla Kapin kirjoituksia, sinun viestejäsi ja muiden kirjoituksia tai viestejä.


    • Anonyymi

      Keskustan pitää uhkailla entistä enemmän hallituksesta lähdöllä, jottei kaikki äänet karkaa perussuomalaisille.

    • Oikeastaan voisi sanoa, että jopa viisi piirua parempi puolue.

    • Koko maan näkee Keskusta parhaiten.

    • Omassa sarjassaan Keskusta painii koko maan osaamisensa vuoksi.

    • Anonyymi

      Keskustassa on hirvittävä kaupunkien ja kaupunkilaisten vihaaminen valloillaan... Täysin yhteistyöhön kykenemätön puolue.

    • Anonyymi

      Keskustan ministerit ovat kuin pikku lapsia - me lähdetään hallituksesta, jollei saada kaikkea halumaamme...! Käytännössä ei kuitenkaan lähdetä, kunhan uhkaillaan.

      • ViileäSOTILAS

        Saahan nähdä!


    • Ihan hyvä puoluee vieläkin, joskin taantumaan päin.

    • Anonyymi

      Keskusta, pirun verran...

    • Anonyymi

      Keskusta, pierun parempi...

    • Anonyymi

      Toki paljon enemmänkin.

      • Niin on!


      • ViileäSOTILAS kirjoitti:

        Niin on!

        Ei kanta ole mihinkään muuttunut.


    • Liikaa on Keskusta mennyt vihervasemmiston linjoille.

    • Anonyymi

      Enemmän kuin piirun

      • Samoilla linjoilla.


      • ViileäSOTILAS kirjoitti:

        Samoilla linjoilla.

        Sanotaan, että viisi piirua!


    • Anonyymi

      Sanotaan että viisi pierua huonompi on kepu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe