Ei ole täydellinen puolue, mutta piirun parempi suuremmista.
Keskusta, piirun parempi
34
217
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustalla perempi koronaosaaminenkin.
Sairas Vääns - Anonyymi
Keskustasta ei puutu mitään vikaa, myös seinät on levällään ja kattokorkealla, myös LESTAT pn tervetulleita tukihumppahuijareiden tupailtaan;-)) Jarmo Korhonen AlfaTVeessä haukkui Lintilän ja Vanhasen ihan pystyyn;-))) Ja siinä sivussa kepun;-)))
- Anonyymi
Kepu - Susi Jo Syntyissään !
Anonyymi kirjoitti:
Kepu - Susi Jo Syntyissään !
Isänmaan lukko on ollut maina, joskin nyt liikaa muiden vietävänä turve yms asioissa.
Anonyymi kirjoitti:
Kepu - Susi Jo Syntyissään !
Isänmaan pelastus kaikenkarvaisten suijarien kynsistä on Keskusta ollut.
- Anonyymi
Keskusta, tuhon tie koko Suomelle...
- Anonyymi
Keskusta, parempia rokotuksia puoluekokouksissa...
- Anonyymi
Missä on ojarumpurahat, ojat ei vedä?
- Anonyymi
Suurin osa sulle kirjoittavista on taatusti sua nuorempia, joten voisit lakata jo sanomasta muita vanhuksiksi, pojankloppi.
T: M47 Tampereelta Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa sulle kirjoittavista on taatusti sua nuorempia, joten voisit lakata jo sanomasta muita vanhuksiksi, pojankloppi.
T: M47 TampereeltaÄlhä shinä jhäkhätä. Trööt prööt. Hik.
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa sulle kirjoittavista on taatusti sua nuorempia, joten voisit lakata jo sanomasta muita vanhuksiksi, pojankloppi.
T: M47 TampereeltaÄkähän sossu-Kapi kehtaa!
- Anonyymi
JämptiSOTILAS kirjoitti:
Äkähän sossu-Kapi kehtaa!
Oot sä vaan pässi, pässimpi kuin kukaan muu. Kuinka usein sanot vaimoasikin Kapiksi? Entä lapsenlapsiasi? Se on niin, että vaikka SINULLA on SAIRAALLOINEN PAKKOMIELLE Kapin suhteen, niin tiedätkö mitä: Kapilla ei tarvitse olla (eikä täällä lukemani mukaan myöskään ole) yhtään mitään pakkomiellettä sinun suhteesi! Näin se vain on. Varmasti uskot sen, joten MITÄ IHMETTÄ SINÄ OIKEIN TEESKENTELET?!
Vai onko sinulla joku sairaalloinen perversio siitä, että kiihotut, kun saat ottaa vastaan haukkuja?! Ja siksi teeskentelet uskovasi, että jokainen täällä kirjoittava on Kapi, jotta saisit kuulla haukkuja raivostuttavasta käytöksestäsi?!? Anonyymi kirjoitti:
Oot sä vaan pässi, pässimpi kuin kukaan muu. Kuinka usein sanot vaimoasikin Kapiksi? Entä lapsenlapsiasi? Se on niin, että vaikka SINULLA on SAIRAALLOINEN PAKKOMIELLE Kapin suhteen, niin tiedätkö mitä: Kapilla ei tarvitse olla (eikä täällä lukemani mukaan myöskään ole) yhtään mitään pakkomiellettä sinun suhteesi! Näin se vain on. Varmasti uskot sen, joten MITÄ IHMETTÄ SINÄ OIKEIN TEESKENTELET?!
Vai onko sinulla joku sairaalloinen perversio siitä, että kiihotut, kun saat ottaa vastaan haukkuja?! Ja siksi teeskentelet uskovasi, että jokainen täällä kirjoittava on Kapi, jotta saisit kuulla haukkuja raivostuttavasta käytöksestäsi?!?"Käsialasi" on Kapi tosi selkeä!
- Anonyymi
JämptiSOTILAS kirjoitti:
"Käsialasi" on Kapi tosi selkeä!
No sinähän sanot näkeväsi vaimosi ja lastenlastesikin puheissa Kapin "äänen", joten ihmekös tuo sitten on. 🤔
Me muut kyllä tunnemme Kapin "käsialan". Ja sen perusteella oletan, ettei hän kirjoita täällä muuta kuin omalla nimimerkillään. En ainakaan muista koskaan nähneeni, että hänen tyylillään olisi täällä kirjoitettu anonyyminä.
T: M47 Tampereelta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän sanot näkeväsi vaimosi ja lastenlastesikin puheissa Kapin "äänen", joten ihmekös tuo sitten on. 🤔
Me muut kyllä tunnemme Kapin "käsialan". Ja sen perusteella oletan, ettei hän kirjoita täällä muuta kuin omalla nimimerkillään. En ainakaan muista koskaan nähneeni, että hänen tyylillään olisi täällä kirjoitettu anonyyminä.
T: M47 TampereeltaKetkä me muut Kapo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä me muut Kapo?
Myöskään Kapo ei ole nimeni, mutta: "Me muut" tarkoittaa (tietysti) kaikkia niitä, jotka ovat lukeneet tällä palstalla Kapin kirjoituksia, sinun viestejäsi ja muiden kirjoituksia tai viestejä.
- Anonyymi
Keskustan pitää uhkailla entistä enemmän hallituksesta lähdöllä, jottei kaikki äänet karkaa perussuomalaisille.
Oikeastaan voisi sanoa, että jopa viisi piirua parempi puolue.
Koko maan näkee Keskusta parhaiten.
Omassa sarjassaan Keskusta painii koko maan osaamisensa vuoksi.
- Anonyymi
Keskustassa on hirvittävä kaupunkien ja kaupunkilaisten vihaaminen valloillaan... Täysin yhteistyöhön kykenemätön puolue.
- Anonyymi
Keskustan ministerit ovat kuin pikku lapsia - me lähdetään hallituksesta, jollei saada kaikkea halumaamme...! Käytännössä ei kuitenkaan lähdetä, kunhan uhkaillaan.
Ihan hyvä puoluee vieläkin, joskin taantumaan päin.
- Anonyymi
Keskusta, pirun verran...
- Anonyymi
Keskusta, pierun parempi...
- Anonyymi
Toki paljon enemmänkin.
Liikaa on Keskusta mennyt vihervasemmiston linjoille.
- Anonyymi
Enemmän kuin piirun
- Anonyymi
Sanotaan että viisi pierua huonompi on kepu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504