Jehovan todistajien johtohenkilöitäepäillään miljoonien rahankeräysrikoksesta. Kenelläkään järkevällä ei ole epäselvyyttä siitä että ääriuskonnot ja kreationismi ovat kusetusta jolla pyritään käyttämään herkkäuskoisia hyväksi tavalla tai toisella.
Melkein käy sääliksi Jyriä, palstalla höperöinyttä seniiliä huru-ukkoa joka Jehovan todistajana on toinen toistaan noloimmilla aivopieruilla yrittänyt puolustaa kreationismia. Jyri on pienestä eläkkeestään lahjoittanut varmaan suuren osan kulttinsa johtohahmoille. Herkkäuskoinen höppänä kun on.
Kreationismi on kusetusta
Anonyymi
3
83
Vastaukset
Kreationismi/uskonnot on evoluution kehittämä tapa jolla voi selviytyä paremmin tienaamalla rahaa.
https://miamivice.fandom.com/wiki/Bill_Bob_Proverb
gög olet näemmä katsonut Miami Viceä :D
- Anonyymi
Sekoitetaan pää ja vielä pelotellaan, että huonosti käy, jos et tee niin kuin käsketään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857405- 965364
- 2534514
- 444445
- 623217
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 452208
- 412164