Jos kaikki lopettaisi sen opiskelun, niin meillä ei olisi ongelmaa. ITSE EN AIO OPISKELLA SITÄ.
Suosittelen että teet amis pakolliset yo:t
Älkää opiskelko Ruotsia
12
58
Vastaukset
Lapsen voi pelastaa pakkoruotsilta merkitsemällä tälle äidinkieleksi vaikka kveenin, meänkielen, karjalan tai englannin. Näin lapsi vapautetaan pakkoruotsista ja tämä saa keskittyä tärkeämpiin kieliin.
- Anonyymi
Tuo karjalan kieli sopii monille.
- Anonyymi
Mutta pakkoenglanniltasi ei pelasta mikään.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pakkoenglanniltasi ei pelasta mikään.
Paitsi Suomen laki joka ei tunne tälläistä ilmiötä 😂
- Anonyymi
Sven-Håkan kirjoitti:
Paitsi Suomen laki joka ei tunne tälläistä ilmiötä 😂
Laki ei myöskään tunne "pakkoruotsiasi" joten?
Anonyymi kirjoitti:
Laki ei myöskään tunne "pakkoruotsiasi" joten?
Kyllä se tuntee suomalaisten velvollisuuden opiskella viiden prosentin vähemmistön puhumaa kieltä. Opiskelemattomuus tai liian heikko osaaminen johtaa siihen että ei pääse pois peruskoulusta 😂
- Anonyymi
Vain idiootit eivät opiskele vieraita kieliä, tosiasia on, että Suomenkieli loppuu satamaan ja siitä alkaa Ruotsi ja Englanti.
Sinäpä tähtäät kauas 😂 Virossa pärjää tosin hyvin myös suomella 😂
Se Ruotsisi loppuu lentokentälle 😂- Anonyymi
Sven-Håkan kirjoitti:
Sinäpä tähtäät kauas 😂 Virossa pärjää tosin hyvin myös suomella 😂
Se Ruotsisi loppuu lentokentälle 😂Olen kerran puhunut saksalaisen kanssa ruotsia Ranskassa. Englannilla ei siellä tehnyt yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kerran puhunut saksalaisen kanssa ruotsia Ranskassa. Englannilla ei siellä tehnyt yhtään mitään.
Tästä voimme vetää johtopäätöksen että ruotsilla pärjää Saksassa ja Ranskassa? 😂
Minä olen puhunnut suomea srilankalaisen kanssa Sri lankassa 😂 Ruotsilla ei sielläkään tehnyt yhtään mitään 😂
- Anonyymi
Opiskelin jo. Opiskelin muitakin kieliä. Olen kielitaitoinen ja tyytyväinen ihminen.
- Anonyymi
Ehkä voisit sitten opiskella hieman enemmän suomen kieltä, nimittäin kielen nimi kirjoitetaan aina pienellä alkukirjaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665192Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1042340Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01990Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761098
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne121008