Jokohan sä ihanuus mut hylkäsit?

Anonyymi

tai miksi tuntuu siltä nyt? Mies missä oot, ootko vielä jossain?

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole hylännyt, vaan olet aina mielessäni. Jos olen rehellinen, olet ihannenaiseni. Pelkkä ajatus sinusta saa värinöitä aikaiseksi. Jos olisit tässä halaisin sinua, antaisin suukon kaulallesi.

      • Anonyymi

        Jotenkin hän vaikuttaa lyhytsanaisemmalta kuin sä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin hän vaikuttaa lyhytsanaisemmalta kuin sä :)

        Irl puhun hänelle kuin papukaija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irl puhun hänelle kuin papukaija.

        No sitten et oo hän. Hän selvästi harkitsee mitä sanoo, toisin kuin mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irl puhun hänelle kuin papukaija.

        Ruunepäri eikä mikkää Papukaija G. Pula-aho ;DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin hän vaikuttaa lyhytsanaisemmalta kuin sä :)

        Täällä ollaan ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ollaan ; )

        Aina tunkemassa joka paikkaan, kuvitellen itsestä olevan kyse. !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ollaan ; )

        Kiva kun oot :)


    • Anonyymi

      En hylkää

      • Anonyymi

        Otan tuon lupauksena häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan tuon lupauksena häneltä.

        Et sinä hänen kontolleen voi laittaa muiden antamia lupauksia, hyvänen aika, pientä rajaa ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä hänen kontolleen voi laittaa muiden antamia lupauksia, hyvänen aika, pientä rajaa ihmiset.

        Et sinä voi muiden puolesta päättää mihin he uskovat ja mihin ei. Pientä rajaa kommentoija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä hänen kontolleen voi laittaa muiden antamia lupauksia, hyvänen aika, pientä rajaa ihmiset.

        Jotkut asiat saa sut liikkeelle ja puolustamaan, jotkut ei?


    • Anonyymi

      Ennoo mikään rikas playboy

      • Anonyymi

        Hän on rehellinen duunari eikä mikään missipoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on rehellinen duunari eikä mikään missipoika.

        Mitä jos rattopoika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos rattopoika?

        Sitten ei ehkä olisi mulle oikea.


    • Anonyymi

      1. Sinä olet?
      2. Hän on?
      3. Paikkakunta?

      • Anonyymi

        Oot varmaan uusi täällä kun luulet, että tänne voi tuollaista laittaa.


      • Anonyymi

        1. Börje
        2. Håkan
        3. Turku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot varmaan uusi täällä kun luulet, että tänne voi tuollaista laittaa.

        Mikä helvetin järki tässä mielikuvitusleikissä on? Mielisairasta meininkiä. Aikuiset ihmiset elävät mielummin jossain haaveissa kun ottavat selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helvetin järki tässä mielikuvitusleikissä on? Mielisairasta meininkiä. Aikuiset ihmiset elävät mielummin jossain haaveissa kun ottavat selvää.

        Ehkä sinä olet väärässä paikassa. Mene treffeihin siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helvetin järki tässä mielikuvitusleikissä on? Mielisairasta meininkiä. Aikuiset ihmiset elävät mielummin jossain haaveissa kun ottavat selvää.

        Minä taas näen punaista käytöksestäsi. Käsket toisen laittaa nimiä ja paikkakuntia ja suutut kun ei laiteta. Mitä sinä itse teet? Voit itse laittaa, jos olet sitä mieltä että täällä niin voi tehdä. Täällä on joku, joka kalastelee juuri noita tietoja ja sitten trollaan noiden ihmisten puolesta kaikkea typerää, olet niitä itsekin varmasti lukenut. Haluatko todella että sinuna kirjoitetaan tänne jotain täysin sairasta?
        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helvetin järki tässä mielikuvitusleikissä on? Mielisairasta meininkiä. Aikuiset ihmiset elävät mielummin jossain haaveissa kun ottavat selvää.

        Samaa mieltä. Harhat parempaa ku todellisuus, voi tätä myötähäpeen määrää 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinä olet väärässä paikassa. Mene treffeihin siitä.

        Olen samaa mieltä ja myös itse voi hoitaa sen mistä muita sättii, vaikkakin sen tekisi näissä feikkitrololoodialogeissa. Sitä suuremmalla syyllä hukkaan menee aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas näen punaista käytöksestäsi. Käsket toisen laittaa nimiä ja paikkakuntia ja suutut kun ei laiteta. Mitä sinä itse teet? Voit itse laittaa, jos olet sitä mieltä että täällä niin voi tehdä. Täällä on joku, joka kalastelee juuri noita tietoja ja sitten trollaan noiden ihmisten puolesta kaikkea typerää, olet niitä itsekin varmasti lukenut. Haluatko todella että sinuna kirjoitetaan tänne jotain täysin sairasta?
        (sivusta)

        Kukapa haluaisi, että hänen, ihmisen oletettaisiin kirjoittelevan jotain huuhaahölölöötä mitä heppoisimmin perustein esim juuri näiden oletusmaalitusten vuoksi? Hiusten väri, nimen etukirjain tai falski ja epäautenttinen ontto toisena kirjoitettu ns sisältö ei meinaan ole mitään kovin vahvaa näyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa haluaisi, että hänen, ihmisen oletettaisiin kirjoittelevan jotain huuhaahölölöötä mitä heppoisimmin perustein esim juuri näiden oletusmaalitusten vuoksi? Hiusten väri, nimen etukirjain tai falski ja epäautenttinen ontto toisena kirjoitettu ns sisältö ei meinaan ole mitään kovin vahvaa näyttöä.

        Mietin samaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin samaa..

        Empatia ja oikeudenmukaisuus versus vastenmielisuus ja vastuuttomuus, niin siinäpä olennainen eettinen kysymys, mikä on kunkin rakkaus lajiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helvetin järki tässä mielikuvitusleikissä on? Mielisairasta meininkiä. Aikuiset ihmiset elävät mielummin jossain haaveissa kun ottavat selvää.

        Eihän ne raasut uskalla tämän enempää.


    • Anonyymi

      Täällä ollaan mutta menetin jo toivoni. Toivo oli siis mun lemmikkimarsu, siitä johtuu tämä hiljaiselo.

      • Anonyymi

        Voi ei, otan osaa Toivo-marsus menetyksestä. Miten Usko-kilpikonnas? Vieläkö se kipittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, otan osaa Toivo-marsus menetyksestä. Miten Usko-kilpikonnas? Vieläkö se kipittelee?

        Sillä on niin kiire siirtää vuoria ettei me juuri nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on niin kiire siirtää vuoria ettei me juuri nähdä.

        Jos se vie niitä vaan rakkauden tieltä pois? Niitä vuoria? Empaattinen kilpikonna.


    • Anonyymi

      En ole sinua hylännyt rakas. Ei tulisi mieleenikään. Sinua vain rakastan. Kyselet paljon, ja yritän löytää vastauksen rakas.

      • Anonyymi

        Vastausta itsekin etsin kaikkialta.


      • Anonyymi

        Joku tollopää tuohonkin vastaa...


      • Anonyymi

        Rakas niin minäkin vaan sinua rakastan rakas. Nyt on 16.4.2021 klo 19:26 ja ihmettelen suuresti etten saa sua suukotella.


    • Anonyymi

      Hylätä en voi ainoatani. Kaikki kaikessa Hän on aina ja mahtaako hän tietää sitä :/

      • Anonyymi

        Ei varmaan tiedä.


      • Anonyymi

        Ei jos et oo kertonut


    • Anonyymi

      M naista en hylkää koskaan.

    • Anonyymi

      Menkää hååkkanit pieruverkkareissa nuuhkii toistenne peräpuķamia!

      • Anonyymi

        Jasoo snif-meisterit aktivoituneet täälläkin 👌👍


    • Anonyymi

      Nyt on jalkapallo ja kalja ollut pääasioita.

      • Anonyymi

        En seuraa jalkapalloa lainkaan. Onko siellä jotain isoa tekeillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En seuraa jalkapalloa lainkaan. Onko siellä jotain isoa tekeillä?

        Euroopan isoin seurajoukkuejuttu.
        Nyt lisää kaljaa.


    • Anonyymi

      Ainahan mä täällä oon. 😘

      • Anonyymi

        Ethän ole. Mun vastaus tästä poistuu kun noin ei saa kai sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole. Mun vastaus tästä poistuu kun noin ei saa kai sanoa.

        Toi emoji-tyyppi asuu täällä... On asunut ainakin niin kauan kuin itse olen täällä vieraillut eli pari kuukautta.
        Kahden sanan "lause" ja emoji perässä tarkoittaa trollia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi emoji-tyyppi asuu täällä... On asunut ainakin niin kauan kuin itse olen täällä vieraillut eli pari kuukautta.
        Kahden sanan "lause" ja emoji perässä tarkoittaa trollia.

        Eikä tarkoita😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi emoji-tyyppi asuu täällä... On asunut ainakin niin kauan kuin itse olen täällä vieraillut eli pari kuukautta.
        Kahden sanan "lause" ja emoji perässä tarkoittaa trollia.

        Monesti näin, joko trollia joka tuuppaa itse sisältöä aloituksiinsa (viiden pisteen vihje vai mentiinkö suoraan ykköseen?) tai lapsekkaan simppeliä uskonkaikenmitäluenöffönföölukijakuntaa. Pardon papukaijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tarkoita😡

        Se onkuuleman mukaan asunut täällä jo 20v..mustamaaöaamassa ja valehtelemassa jostain naisesta. Kertoo sitte toisten syyksi, ku itte keksii ja kirjoittaa?


    • Anonyymi

      Eilen tuli Transformaatioon liittyvä päivitys, minkä takia energiat tuntuivat seisahtaneelta.

      • Anonyymi

        Vou, täta en osannutkaan ajatella. Saat anteeksi. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vou, täta en osannutkaan ajatella. Saat anteeksi. 🤗

        Josko se tänään taas hymyilyttäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko se tänään taas hymyilyttäisi.

        Tosin lähestymme Härän porttia, mikä on 5.5. Joten saattaahan noita päivityksiä tulla enemmänkin. Tärkeintä olisi pysyä ilossa.


      • Anonyymi

        Niinkö? Kerrotko lisää?


      • Anonyymi

        Samoin, itsekin tunsin edelleen ummehtunutta energiaa mitä tulin aamupuhteissa pölläyttäneeksi mään mään taivaan tuuliin taas näin uudenkuun irtipäästön kynnyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko se tänään taas hymyilyttäisi.

        Ainahan nyt syytä hymyyn on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Kerrotko lisää?

        Seuraavat 20 päivää puhdistetaan meidän schakroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavat 20 päivää puhdistetaan meidän schakroja.

        Ei hullumpi idea :) Olen jo aloittanut selkärangan venyttelyn. Kädet ovat jo vapaammat liikkumaan. Nyt tarvitsen voimaa kehoon. Hieman hölkkää myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vou, täta en osannutkaan ajatella. Saat anteeksi. 🤗

        Tämä oli sitten sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli sitten sivusta.

        tai siis noi kaikki oli sivusta. Tieteisfantasiat ei niin ole mun juttuja. Toki telepatiaan uskon hänen kanssaan, mutta se onkin rakkauspatiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai siis noi kaikki oli sivusta. Tieteisfantasiat ei niin ole mun juttuja. Toki telepatiaan uskon hänen kanssaan, mutta se onkin rakkauspatiaa.

        Nyt on aikaa tuonne 5.5. päättää että mitä haluat. Lopetatko telepatian hänen kanssaan ja jatkat elämää ilman vai mitä haluat? Asiat muuttuu nyt vauhdilla, esimerkiksi minulla on ollut hyvin hiljaiset 2 päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aikaa tuonne 5.5. päättää että mitä haluat. Lopetatko telepatian hänen kanssaan ja jatkat elämää ilman vai mitä haluat? Asiat muuttuu nyt vauhdilla, esimerkiksi minulla on ollut hyvin hiljaiset 2 päivää.

        Mistä tämä 5.5. päivämäärä tulee? Mulla ei ole mitään vaikeuksia päättää mitä haluan. Haluan hänet. Muu on sanahelinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä 5.5. päivämäärä tulee? Mulla ei ole mitään vaikeuksia päättää mitä haluan. Haluan hänet. Muu on sanahelinää.

        Arkkienkeli Mikaelilta tulee.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe