En tiä kehtaanko edes sanoa tätä.. x) Mut sattumoisin ajelin liian pienellä vaihteella jokseenkin kovaa vauhtia aika pitkän matkan. Pysähdyttyäni huomasin, että moottori oli "hiukan" kuumentunu liikaa.. Meneeköhän moottori aivan paskaksi tommosen jälkeen? Nimittäin isän auto, en oo uskaltanu edes sanoa sille.. auttakaa joku tyhmää!! XD Mietin vaan et, mistähän revin rahat johonkin moottoriremonttiin!:D
Ajo liian pienellä vaihteella
3
5072
Vastaukset
- huoletta
EI se vaihteen koko merkkaa mitään, vaan ne kierrokset, joilla ajetaan. Jos et huudattanut aivan !tapissa" kierroksia, ei takuulla ole tullut muuta kuin hyötyä...on karstat palanu pois.
Lievä lämpöjen nousu on normaalia, jos ajetaan kovemmilla kierroksilla. Jollei auto keittänyt, ei ole mitään huolta. Mittari voi käväistä vaikka punaisellaki ilman vaaraa, kunhan ei pysy siellä pitkään.
Kurkkaa vielä varmuudeksi, että paisuntasäiliössä on nestettä oikea määrä. - j..
eiköhän se moottori kestä...
ja varsinkin isien autojen moottori..
kannattaa ehkä sit varoo jos alla on poikaystävän amiscorolla.... - Mosse153hp
liian pieni vaihde, jos 5 vaihteella ajat 50 jatkuvasti voi loota olla entinen.
Nimittäin moottorin kampiakseli on tehty PYÖRIMÄÄN!
ei isot kierrokset sitä riko, yli punarajan tietenkin on vahingollisia!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368