En tunne syyllisyyttä

Anonyymi

Tein abortin 3 kk sitten. Hormonit heitti kyllä alussa mutta en kertaakaan ole tuntenut syyllisyyden tunnetta. Päin vastoin, tuntui oikealta. Jännä juttu. Missä vaiheessa nämä tunteet pitäisi iskeä ja pilaa mun elämä?
Eikä tunnu siltä että olen murhannut ketään. Kai mä olen sitten psykopaatti..... mutta ehkä abortinvastustajat voi kertoa tarkemmin missä vaiheessa ne syyllisyyden tunteet iskee ja missä vaiheessa pitäisi mennä vankilaan tai mielisairaalaan.

229

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole ainoa joka ei tunne syyllysyyttä. Miksi pitäisi tuntea, tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Abortistani on reilu 40 vuotta ja vielä ei ole syyllisyys eikä katumus iskenyt. Se on vaan yksi asia elämässäni, kuten esim. ajokortin saanti. Etkä ole mikään psykopaatti.

      • Anonyymi

        Jepp, tiedän että en ole. On vaan tullut niin paljon ”asiantuntijoita” vastaan jotka tietää mitä minulta pitäisi tuntea, se että olen murhaaja ja ”kyllä se syyllisyyden tunnetta sielä on” ”kyl sä tuut huomaamaan että olet pilannut sun elämää” kyllä ne tunteet sitten tulee vaikka 20 vuoden päästä... jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jepp, tiedän että en ole. On vaan tullut niin paljon ”asiantuntijoita” vastaan jotka tietää mitä minulta pitäisi tuntea, se että olen murhaaja ja ”kyllä se syyllisyyden tunnetta sielä on” ”kyl sä tuut huomaamaan että olet pilannut sun elämää” kyllä ne tunteet sitten tulee vaikka 20 vuoden päästä... jne.

        "Asiantuntijoita" on minunkin kohdalleni osunut oikein roppakaupalla. Ihan samanlaista potaskaa on tullut mullekin tässä vuosien varrella. Mä vaan edelleen odottelen noita negatiivisia tunteita........ reilun 40 vuoden jälkeen.


      • Anonyymi

        Ei jylläile "yhtään".. muuten vain joudut vielä vuosikymmentenkin jälkeen seliselittelemään tekoasi parhain päin vähätellen ja valehtelemaan joutavia tosiasiat vimmaisesti kiistäen siellä itsepetoksen verkoissa pyristellessäsi. :) Et tajua, että juuri ne on mitä läpinäkyvimpiä merkkejä kärventävästä syyllisyydestä ja omantunnon kirkumisesta, jota edelleen yrität epätoivolla vaientaa. Säälittävää.

        >Abortin jälkeen ensimmäinen tunne on usein helpotus. Jonkin ajan kuluttua ensimmäiset helpotuksen tunteet usein haihtuvat ja voi tuntua vaikealta ajatella, mitä on oikeasti tapahtunut. Tässä vaiheessa moni kieltää koko asian ja siihen liittyvät tunteet. Kieltäminen saattaa kestää muutamasta tunnista jopa vuosikymmeniin asti. Naiset reagoivat hyvin eri tavoin. Lakattuaan kieltämästä tosiasioita naiset usein ahdistuvat ja vihastuvat. Joskus tunteiden vahvuus voi olla yllättävän suuri. He saattavat olla vihaisia itselleen ja/tai toisille. Vihan ilmaiseminen on tärkeää, koska sisäänpäin kääntyessään se saattaa aiheuttaa psykosomaattisia oireita mm. masennusta ja itsetuhoisuutta. Syyllisyys, häpeä ja itsesääli ovat myös usein esiin tulevia tunteita.>

        Vaikka yrität esittää kuinka paksunahkaista, se kaikki tekoosi liittyvä negatiivinen kuona vain velloo kapseloituneena sisälläsi, jota yrität kylmällä asenteellasi ym. ylimielisyydellä tökerösti piilottaa.

        "Etkä ole mikään psykopaatti."

        Kyseessä onkin palstaa riivaava, provojaan kylvävä valhetelijat.rolli. Psykopatia on myös toki mahdollista.


      • Anonyymi

        On se kumma että todellakaan et ymmärrä miksi oman lapsen elämän lopettamisesta pitäisi kantaa syyllisyyttä!
        Minä voin kertoa, siksi että se on pahaa, lapsen tappaminen on pahuutta, julmuutta, väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma että todellakaan et ymmärrä miksi oman lapsen elämän lopettamisesta pitäisi kantaa syyllisyyttä!
        Minä voin kertoa, siksi että se on pahaa, lapsen tappaminen on pahuutta, julmuutta, väärin.

        Kyllä se ymmärtää ja hyvinkin, vaikkei sitä kykene vielä vuosikymmentenkään jälkeen myöntämään. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ymmärtää ja hyvinkin, vaikkei sitä kykene vielä vuosikymmentenkään jälkeen myöntämään. ;)

        Niin, eli tässä on paljon paljon aikaa nauttia elämästä ennen kun syyllisyyden tunnetta iskee. Sopii minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli tässä on paljon paljon aikaa nauttia elämästä ennen kun syyllisyyden tunnetta iskee. Sopii minulle.

        Kerro lisää siitä syyllisyyden riivaaman lapsenm.urhaajan "nautinnollisesta" elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää siitä syyllisyyden riivaaman lapsenm.urhaajan "nautinnollisesta" elämästä.

        No mitä siinä, hyvä suhde, ihana perhe ja ystävät, hyvä työ mistä nauttii. Paljon matkustamista.
        Paljon rakkautta ja luovuutta elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää siitä syyllisyyden riivaaman lapsenm.urhaajan "nautinnollisesta" elämästä.

        Ihanasti nautin vapaa-ajasta, ilman velvotteita. Odottelen että korona hellittäisi , pääsisi taas ihanille laivamatkoille nauttimaan ihanien miesten seurasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä siinä, hyvä suhde, ihana perhe ja ystävät, hyvä työ mistä nauttii. Paljon matkustamista.
        Paljon rakkautta ja luovuutta elämässä.

        Varmasti nauttii.. XD Vaikkakin siellä takaraivossa jyskyttää lopunelämän r.iivaavat syyllisyyst.raumat. :) Moni muu nauttii vastaavista ihan ilman tuollaista raskaan taakan varjostusta tunnoillaan. Omantunnon ryvetyksessä laatuelämä ja sen normaaleista lahjoista nauttiminen on enää pelkkä haikea haave vain.
        Sitä paitsi miten noita asioita ei voisi tehdä silloinkin vaikka lapsikin olisi saanut jatkaa elämäänsä ja nauttia siitä tahollaan jossain muualla? Miksi sinun pitäisi saada nauttia mistään mutta joltain muulta viet mahdollisuuden siihen tappamalla hänet?

        "pääsisi taas ihanille laivamatkoille nauttimaan ihanien miesten seurasta!"

        Kerrotko niille millainen k.almankammio olet naisiasi, ja mitä lapsellesi tapahtui? Osaisivat sitten varoa jos taas päässä naksahtaa joku tuhovimmainen oikku päälle.. No eiköhän tunnevammaisen k.ylmäkön pakonomainen paadutus ilmene muutenkin niille ajan mittaan. Onneksi olet jo sen ikäinen ettei uusia v.eriuhreja voi omalla holtittomuudella enää tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti nauttii.. XD Vaikkakin siellä takaraivossa jyskyttää lopunelämän r.iivaavat syyllisyyst.raumat. :) Moni muu nauttii vastaavista ihan ilman tuollaista raskaan taakan varjostusta tunnoillaan. Omantunnon ryvetyksessä laatuelämä ja sen normaaleista lahjoista nauttiminen on enää pelkkä haikea haave vain.
        Sitä paitsi miten noita asioita ei voisi tehdä silloinkin vaikka lapsikin olisi saanut jatkaa elämäänsä ja nauttia siitä tahollaan jossain muualla? Miksi sinun pitäisi saada nauttia mistään mutta joltain muulta viet mahdollisuuden siihen tappamalla hänet?

        "pääsisi taas ihanille laivamatkoille nauttimaan ihanien miesten seurasta!"

        Kerrotko niille millainen k.almankammio olet naisiasi, ja mitä lapsellesi tapahtui? Osaisivat sitten varoa jos taas päässä naksahtaa joku tuhovimmainen oikku päälle.. No eiköhän tunnevammaisen k.ylmäkön pakonomainen paadutus ilmene muutenkin niille ajan mittaan. Onneksi olet jo sen ikäinen ettei uusia v.eriuhreja voi omalla holtittomuudella enää tulla.

        "Vaikkakin siellä takaraivossa jyskyttää lopunelämän r.iivaavat syyllisyyst.raumat."

        Mitkät syyllisyys traumat? Minkä takia pitäisi tuntea syyllisyyttä ? Ihan turha. Jos ne tuntuu tältä niin en voi valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaikkakin siellä takaraivossa jyskyttää lopunelämän r.iivaavat syyllisyyst.raumat."

        Mitkät syyllisyys traumat? Minkä takia pitäisi tuntea syyllisyyttä ? Ihan turha. Jos ne tuntuu tältä niin en voi valittaa.

        Miksi kehua sitä että on antanut omatuntonsa paatua?
        Eikö se ole enemmänkin surullista ettei omatunto enää kerro kun tekee pahaa, se on vaarallinen tie.
        Oletko kuullut reprobaateista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kehua sitä että on antanut omatuntonsa paatua?
        Eikö se ole enemmänkin surullista ettei omatunto enää kerro kun tekee pahaa, se on vaarallinen tie.
        Oletko kuullut reprobaateista?

        Joo, mun omatunto toimii kyllä, mutta ehkä ei sillä tavalla kun abortin vastustajat haluaisivat.
        En koe että olen tappanut ihminen, koska en koe että 2 cm solu yhdistelmä on siinä vaiheessa vielä ihminen/lapsi. En myöskään koe että kananmuna on kana. Eikä mätiä ole mun mielestä vielä kaloja.
        Jos olisin ollut raskaana yli 12 viikkoa olisi eri asia.
        Jos olisin uskovainen tai ajatusmaailmani olisi erilainen, ehkä tuntisin syyllisyyden tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mun omatunto toimii kyllä, mutta ehkä ei sillä tavalla kun abortin vastustajat haluaisivat.
        En koe että olen tappanut ihminen, koska en koe että 2 cm solu yhdistelmä on siinä vaiheessa vielä ihminen/lapsi. En myöskään koe että kananmuna on kana. Eikä mätiä ole mun mielestä vielä kaloja.
        Jos olisin ollut raskaana yli 12 viikkoa olisi eri asia.
        Jos olisin uskovainen tai ajatusmaailmani olisi erilainen, ehkä tuntisin syyllisyyden tunnetta.

        Selkeästi et näe ja ymmärrä mitä olet tehnyt, puolestasi voi vain rukoilla että näkisit itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi et näe ja ymmärrä mitä olet tehnyt, puolestasi voi vain rukoilla että näkisit itsesi.

        Kiitos välittämistä. Harmi jos mun mielipiteet herättää surullisia tunteita sussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaikkakin siellä takaraivossa jyskyttää lopunelämän r.iivaavat syyllisyyst.raumat."

        Mitkät syyllisyys traumat? Minkä takia pitäisi tuntea syyllisyyttä ? Ihan turha. Jos ne tuntuu tältä niin en voi valittaa.

        J.oopa j.oo, uskoo kuka haluaa. Säälittävät vakuuttelusi kaikuu kuuroille korville.. XD Helpottaako edes?

        "En koe että olen tappanut ihminen,"

        Koet miten vain niin olet kuitenkin tehnyt niin, ja taatusti tiedät tämän varsin hyvin itsekin. Juuri tuollainen lasta vähättelevä järkeistämisyritys defenssien varassa paljastaa kuinka se syyllisyydentunto kirveltää sinuakin ja tuskallisesti. Ei siihen mitäänn uskovaisuuksiakaan tarvita.
        Hedelmöittymätön kananmuna on tosiaan pelkkä kanan munasolu. Ei siis verrattavissa abortissa tapettavaan ihmisyksilöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J.oopa j.oo, uskoo kuka haluaa. Säälittävät vakuuttelusi kaikuu kuuroille korville.. XD Helpottaako edes?

        "En koe että olen tappanut ihminen,"

        Koet miten vain niin olet kuitenkin tehnyt niin, ja taatusti tiedät tämän varsin hyvin itsekin. Juuri tuollainen lasta vähättelevä järkeistämisyritys defenssien varassa paljastaa kuinka se syyllisyydentunto kirveltää sinuakin ja tuskallisesti. Ei siihen mitäänn uskovaisuuksiakaan tarvita.
        Hedelmöittymätön kananmuna on tosiaan pelkkä kanan munasolu. Ei siis verrattavissa abortissa tapettavaan ihmisyksilöön.

        ” uskoo kuka haluaa”
        Se on juurikin näin. Usko mitä haluat. Älä usko jos se tekee sut onnelliseksi.
        Olet vissiin ihminen joka haluaa että toiset kärsii, että voit tuntea itsesi paremmaksi?
        Edes se ajatus että joku ei tunne syyllisyyttä abortin jälkeen aiheuttaa sinulle harmaita hiuksia. Ei ole hyväksyttävää sun mielestä, semmoista ei vaan voi olla. Se on helpompi sulle ajatella että se on valhe kun hyväksyä faktoja.
        Kun puhuisi pikku lapsen kanssa, mutta oletan että olet kuitenkin aikuinen? Aika säälittävä tapaus.
        Se on kiinnostava lukea sun tekstit ja miten sä reagoit muihin ihmisiin. Opin paljon sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” uskoo kuka haluaa”
        Se on juurikin näin. Usko mitä haluat. Älä usko jos se tekee sut onnelliseksi.
        Olet vissiin ihminen joka haluaa että toiset kärsii, että voit tuntea itsesi paremmaksi?
        Edes se ajatus että joku ei tunne syyllisyyttä abortin jälkeen aiheuttaa sinulle harmaita hiuksia. Ei ole hyväksyttävää sun mielestä, semmoista ei vaan voi olla. Se on helpompi sulle ajatella että se on valhe kun hyväksyä faktoja.
        Kun puhuisi pikku lapsen kanssa, mutta oletan että olet kuitenkin aikuinen? Aika säälittävä tapaus.
        Se on kiinnostava lukea sun tekstit ja miten sä reagoit muihin ihmisiin. Opin paljon sinusta.

        "hyväksyä faktoja. "

        Millaisia faktoja sinulta on nähty?
        Monet tekee kyllä onnellisiksi se, että varsinkin viattomille lapsille pahojaan tehneet saa edes jonkinlaisen rangaistuksen (tässä maassa tietenkin ihan liian lepsuja) ja oikeudenmukaisesti mitä on ansainnut. Mikä sen parempaa kuin että p.askoille ihmisille tulisi entistäkin paskempi ja mahdollisimman p.aska olo. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hyväksyä faktoja. "

        Millaisia faktoja sinulta on nähty?
        Monet tekee kyllä onnellisiksi se, että varsinkin viattomille lapsille pahojaan tehneet saa edes jonkinlaisen rangaistuksen (tässä maassa tietenkin ihan liian lepsuja) ja oikeudenmukaisesti mitä on ansainnut. Mikä sen parempaa kuin että p.askoille ihmisille tulisi entistäkin paskempi ja mahdollisimman p.aska olo. :)

        Niin, se vaan kertoo paljon sinusta ihmisenä.
        Se fakta että ihmiset kokee erilaisia asioita esim aborttia eri tavalla. Ja ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Ja ihmisillä on erilaisia tunteita.
        Tästä löytyy kuule aika paljon faktaa ja tämä tieto ei pitäisi olla mikään uusi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se vaan kertoo paljon sinusta ihmisenä.
        Se fakta että ihmiset kokee erilaisia asioita esim aborttia eri tavalla. Ja ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Ja ihmisillä on erilaisia tunteita.
        Tästä löytyy kuule aika paljon faktaa ja tämä tieto ei pitäisi olla mikään uusi juttu.

        Mitähän se sitten mielestäsi kertoo?
        Paitsi tietenkin oikeudenmukaisuutta, rehellisyyttä, heikompien puolustusta ja suojelevaa empatiakykyä niille joille se kuuluu.

        "Se fakta että ihmiset kokee erilaisia asioita esim aborttia eri tavalla"

        Niin? On myös paljon samaa mikä ihan tutkitusti yhdistää niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän se sitten mielestäsi kertoo?
        Paitsi tietenkin oikeudenmukaisuutta, rehellisyyttä, heikompien puolustusta ja suojelevaa empatiakykyä niille joille se kuuluu.

        "Se fakta että ihmiset kokee erilaisia asioita esim aborttia eri tavalla"

        Niin? On myös paljon samaa mikä ihan tutkitusti yhdistää niitä.

        Haluat että muut kärsii. Tunnet itsesi paremmaksi ihmiseksi jos toiselle menee huonosti.
        Semmoiset ihmiset ovat myös usein kateellisia ja katkeria jos toinen on onnellinen ja elämä menee paremmin kuin heillä.
        Et pysty hyväksymään asioita mitkä satuttaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat että muut kärsii. Tunnet itsesi paremmaksi ihmiseksi jos toiselle menee huonosti.
        Semmoiset ihmiset ovat myös usein kateellisia ja katkeria jos toinen on onnellinen ja elämä menee paremmin kuin heillä.
        Et pysty hyväksymään asioita mitkä satuttaa sinua.

        H.öpö h.öpö ja mutu mutu.
        Mutta tietenkin on oikein että muille viattomille, etenkin suojattomille lapsille pahojaan tehneet kärsii mahdollisimman paljon. Sinusta tietenkin se on hirvittävä vääryys.
        Kyllä varmaan monet on äärimmäisen kateellisia aborttöörien syyllisyystraumoista, ukapa ei. XD
        Kerro nyt mikä tässä niitä sattuisi jotka ei ole tappaneet lapsiaan ja ole tuossa sinun katkerassa tilassasi? Kyllä ne sattumiset on jossain ihan muualla kuin normaalien lapsia suojelevien ihmisten tunnoilla, ja sekös sinua korpeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H.öpö h.öpö ja mutu mutu.
        Mutta tietenkin on oikein että muille viattomille, etenkin suojattomille lapsille pahojaan tehneet kärsii mahdollisimman paljon. Sinusta tietenkin se on hirvittävä vääryys.
        Kyllä varmaan monet on äärimmäisen kateellisia aborttöörien syyllisyystraumoista, ukapa ei. XD
        Kerro nyt mikä tässä niitä sattuisi jotka ei ole tappaneet lapsiaan ja ole tuossa sinun katkerassa tilassasi? Kyllä ne sattumiset on jossain ihan muualla kuin normaalien lapsia suojelevien ihmisten tunnoilla, ja sekös sinua korpeaa.

        Heh, meni vissiin tunteisiin. Olisin katkera loppuelämän jos joutuisin äidiksi. Se ei ole mun juttu. Tein juuri mitä tuntui oikealta ja onneksi suomessa abortti on laillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, meni vissiin tunteisiin. Olisin katkera loppuelämän jos joutuisin äidiksi. Se ei ole mun juttu. Tein juuri mitä tuntui oikealta ja onneksi suomessa abortti on laillista.

        Näkyy tosiaan olevan eräillä tunteet pinnassa tässä aiheessa.
        Sinusta tuntuu siis oikeammalta tappaa ihmisiä, jopa omia lapsia, mieluummin kuin antaisit niidenkin jatkaa ihmisoikeutettua elämäänsä jossain muualla.. Tämä selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "hyväksyä faktoja. "

        Millaisia faktoja sinulta on nähty?
        Monet tekee kyllä onnellisiksi se, että varsinkin viattomille lapsille pahojaan tehneet saa edes jonkinlaisen rangaistuksen (tässä maassa tietenkin ihan liian lepsuja) ja oikeudenmukaisesti mitä on ansainnut. Mikä sen parempaa kuin että p.askoille ihmisille tulisi entistäkin paskempi ja mahdollisimman p.aska olo. :)

        Sinä olet oikein sivistyneisyyden huippu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy tosiaan olevan eräillä tunteet pinnassa tässä aiheessa.
        Sinusta tuntuu siis oikeammalta tappaa ihmisiä, jopa omia lapsia, mieluummin kuin antaisit niidenkin jatkaa ihmisoikeutettua elämäänsä jossain muualla.. Tämä selvä.

        Joo, mielummin abortti kuin ei toivottua lasta. Ura menis pilalle jos olisin raskaana. Se on mun elämän työ ja tärkeämpi minulle kuin saada lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mielummin abortti kuin ei toivottua lasta. Ura menis pilalle jos olisin raskaana. Se on mun elämän työ ja tärkeämpi minulle kuin saada lapsia.

        Missä on lapsi jota kukaan ei toivo?

        "Ura menis pilalle"

        Mutta psyykellä ja mielenrauhalla ei niin väliä.. lapsen elämästä puhumattakaan. No kyllä se "ylevä" ura sitten varmaan eräänä päivänä tulee katsomaan sinua jonkin homeisen vanhainkodin unohdettuun nurkkaukseen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti nauttii.. XD Vaikkakin siellä takaraivossa jyskyttää lopunelämän r.iivaavat syyllisyyst.raumat. :) Moni muu nauttii vastaavista ihan ilman tuollaista raskaan taakan varjostusta tunnoillaan. Omantunnon ryvetyksessä laatuelämä ja sen normaaleista lahjoista nauttiminen on enää pelkkä haikea haave vain.
        Sitä paitsi miten noita asioita ei voisi tehdä silloinkin vaikka lapsikin olisi saanut jatkaa elämäänsä ja nauttia siitä tahollaan jossain muualla? Miksi sinun pitäisi saada nauttia mistään mutta joltain muulta viet mahdollisuuden siihen tappamalla hänet?

        "pääsisi taas ihanille laivamatkoille nauttimaan ihanien miesten seurasta!"

        Kerrotko niille millainen k.almankammio olet naisiasi, ja mitä lapsellesi tapahtui? Osaisivat sitten varoa jos taas päässä naksahtaa joku tuhovimmainen oikku päälle.. No eiköhän tunnevammaisen k.ylmäkön pakonomainen paadutus ilmene muutenkin niille ajan mittaan. Onneksi olet jo sen ikäinen ettei uusia v.eriuhreja voi omalla holtittomuudella enää tulla.

        Tärkeintä on se että sain abortin kun sitä tarvitsin!!!!!!😅


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Tärkeintä on se että sain abortin kun sitä tarvitsin!!!!!!😅

        Ja pilattua omankin elämäsi siinä samalla. XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on lapsi jota kukaan ei toivo?

        "Ura menis pilalle"

        Mutta psyykellä ja mielenrauhalla ei niin väliä.. lapsen elämästä puhumattakaan. No kyllä se "ylevä" ura sitten varmaan eräänä päivänä tulee katsomaan sinua jonkin homeisen vanhainkodin unohdettuun nurkkaukseen..

        Kyllä voin myöhemmin ryhtyä äidiksi tai adoptoida jos halun. Sitten kun on parempi aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voin myöhemmin ryhtyä äidiksi tai adoptoida jos halun. Sitten kun on parempi aika.

        Mistä sinä sen voit tietää?
        Toivottavasti et, vaikka kuinka hinkuaisit.

        Jos se "ylevä" urasi uhkaisi mennä hiukankaan pieleen jo syntyneen lapsiparan takia, ryhtyisit kai viipymättä lahtaushommiin.
        Paras ja oikea aika olisi ollut lapsellesi nyt, mutta asetit oman napasi ja muka-tärkeän urasi hänen koko ihmiselämänsä edelle. Et ole ansainnut enää ainuttakaan lasta. M.urhaajan on aina hyvä muistaa tämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pilattua omankin elämäsi siinä samalla. XD

        Mun elämäni on ollut varsin loistavaa, ei minkäänlaisia ongelmia.🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Mun elämäni on ollut varsin loistavaa, ei minkäänlaisia ongelmia.🤣🤣🤣🤣

        Siltä vaikuttaaa. XD XD XD Uskotko itse tuohon? Ketä kuvittelet huijaavasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siltä vaikuttaaa. XD XD XD Uskotko itse tuohon? Ketä kuvittelet huijaavasi?

        Minkälaisia abortin tuomia ongelmia huomaat viestissäni?


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Minkälaisia abortin tuomia ongelmia huomaat viestissäni?

        Se on vaan kateellinen jostain. Abortin vastustajat yleensä luulee että se on mahdotonta olla onnellinen abortin jälkeen.
        En ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset oikeasti luulee että ne tietää paremmin vaikka ne ei ole itse käynyt jotain läpi.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Minkälaisia abortin tuomia ongelmia huomaat viestissäni?

        Niitä vilisee likimain joka tuotoksessasi, eikä tätä ole maallikonkaan vaikea huomata.

        "Se on vaan kateellinen jostain."

        J.uu, kukapa ei olisi kateellinen elämän pilaavista syyllisyystraumoista. XD
        Ei me luulla mitään, vaan tiedetään ettei olematta psykopaatti yksinkertaisesti voi olla enää lapsen mukavuustapettuaan yhtä onnellinen kuin ennen sitä. Mutta suosijasakki harvemmin kykenee tajuamaan yksinkertaisintakaan logiikkaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitä vilisee likimain joka tuotoksessasi, eikä tätä ole maallikonkaan vaikea huomata.

        "Se on vaan kateellinen jostain."

        J.uu, kukapa ei olisi kateellinen elämän pilaavista syyllisyystraumoista. XD
        Ei me luulla mitään, vaan tiedetään ettei olematta psykopaatti yksinkertaisesti voi olla enää lapsen mukavuustapettuaan yhtä onnellinen kuin ennen sitä. Mutta suosijasakki harvemmin kykenee tajuamaan yksinkertaisintakaan logiikkaa..

        "Niitä vilisee likimain joka tuotoksessasi jne...

        Etpäs vaan pystynyt yksilöimään yhtäkään. Haluan että laitat tänne ne sanomiseni jotka mielestäsi osoittavat sen että kärsin abortista, niin katsotaan oletko oikeassa.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        "Niitä vilisee likimain joka tuotoksessasi jne...

        Etpäs vaan pystynyt yksilöimään yhtäkään. Haluan että laitat tänne ne sanomiseni jotka mielestäsi osoittavat sen että kärsin abortista, niin katsotaan oletko oikeassa.

        En minäkään kärsi siitä. Niitä on aika monta


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        "Niitä vilisee likimain joka tuotoksessasi jne...

        Etpäs vaan pystynyt yksilöimään yhtäkään. Haluan että laitat tänne ne sanomiseni jotka mielestäsi osoittavat sen että kärsin abortista, niin katsotaan oletko oikeassa.

        Suunnilleen joka viestisikö pitäisi tänne uudelleen kopioida?

        Tuskasi suorastaan hyppää lukijan silmille rivien väleistä, vaikka kuinka muuta yrität esittää.

        "En minäkään kärsi siitä. Niitä on aika monta"

        Minäkään en toki kärsi siitä että aborttöörien kiduttava syyllisyys näkyy tosiaan monissa ja likimain joka viestissä. Päinvastoin, oikein hyvältä tuntuu. :) Niin pitääkin kärsiä, se on niille ihan oikein ja vähimmäis rangaistus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suunnilleen joka viestisikö pitäisi tänne uudelleen kopioida?

        Tuskasi suorastaan hyppää lukijan silmille rivien väleistä, vaikka kuinka muuta yrität esittää.

        "En minäkään kärsi siitä. Niitä on aika monta"

        Minäkään en toki kärsi siitä että aborttöörien kiduttava syyllisyys näkyy tosiaan monissa ja likimain joka viestissä. Päinvastoin, oikein hyvältä tuntuu. :) Niin pitääkin kärsiä, se on niille ihan oikein ja vähimmäis rangaistus.

        No jos vaikka 2-3 esimerkkiä laittaisit. Mutta eipä taida löytyä, muuta kuin mielipiteitäni. Sen vuoksihan minun kärsimyksiäni on vaikea tänne laittaa koska niitä ei löydy.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        No jos vaikka 2-3 esimerkkiä laittaisit. Mutta eipä taida löytyä, muuta kuin mielipiteitäni. Sen vuoksihan minun kärsimyksiäni on vaikea tänne laittaa koska niitä ei löydy.

        "Mutta eipä taida löytyä, muuta kuin mielipiteitäni. "

        Niin, juurikin niitä. Että sinne vain tavaamaan, jos sattunut unohtumaan esim. mitä totuudenkiistämisiä tullut joristua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta eipä taida löytyä, muuta kuin mielipiteitäni. "

        Niin, juurikin niitä. Että sinne vain tavaamaan, jos sattunut unohtumaan esim. mitä totuudenkiistämisiä tullut joristua.

        Totuuden kiistämistä? Jos tarkoitat sitä että abortissa tapetaan muka lapsi, niin sinä saat olla sitä mieltä ihan vapaasti. Minä olen taas sitä mieltä että jos minä päätän, niin se on syöpäsoluun verrattava haitta eli aika paha. Kumpikin mielipide on vaan mielipide, ei faktaa vaikka abortinvastustajat yrittävätkin tehdä mielipiteestään totuuden.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Totuuden kiistämistä? Jos tarkoitat sitä että abortissa tapetaan muka lapsi, niin sinä saat olla sitä mieltä ihan vapaasti. Minä olen taas sitä mieltä että jos minä päätän, niin se on syöpäsoluun verrattava haitta eli aika paha. Kumpikin mielipide on vaan mielipide, ei faktaa vaikka abortinvastustajat yrittävätkin tehdä mielipiteestään totuuden.

        "niin se on syöpäsoluun verrattava haitta eli aika paha."

        Senkun päätät, mutta lapsi on kylläkin kohdussa juurikin siellä missä sen siinä elämänvaiheessa kuuluukin olla, eikä raskaus ole sairaus, toisin kuin ontuvasti vertailemasi syöpä. Ääriharvoin siitä on myöskään mitään vaaraa naiselle, kun taas syöpä johtaa hoitamatta ja jopa sittenkin usein kuolemaan.

        "Kumpikin mielipide on vaan mielipide, ei faktaa"

        Ihanko vain "mielipiteitä" mm. laki ja muut viralliset tahot puhuu käyttäessään termiä syntymätön lapsi? Turha tosiaan yrittää väännellä faktoja pelkiksi mielipiteiksi, vaikka kaltaisesi mukavuusaborttöörit ym. suosijasakki sitä kuinka syyllisyydentuntoisen raivon vimmalla jankuttaa.
        Ja jos mitään ei tapettaisi niin miksi jonkun merkityksettömän "kehoon kuuluvan solun" poistoon tarvisi oikein laistakin lupaa anella? Vrt. keskeytynyt keskenmeno jossa tyhjennys (jo KUOLLEEN lapsen poisto) voidaan aloittaa siltä istumalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pilattua omankin elämäsi siinä samalla. XD

        Ikävä todeta mutta elämäni ei pilaantunut yhtään vaan parani totaalisesti.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Ikävä todeta mutta elämäni ei pilaantunut yhtään vaan parani totaalisesti.

        Ikävä todeta, mutta kun ei vaan siltä vaikuta, totaalisesti päinvastoin (mikä onkin oikein). XD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä todeta, mutta kun ei vaan siltä vaikuta, totaalisesti päinvastoin (mikä onkin oikein). XD

        Sitten vaan perusteluja väittämällesi.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Sitten vaan perusteluja väittämällesi.

        Montako kertaa niitä vielä pitäisi toistella, ei uppoa kaaliin mitenkään vai valuuko toisesta päästä samantien ulos?

        "totuudenkiistämisiä tullut joristua."
        Vai miten on, joko myönnät sen kipeän tosiasian, että lapsiahan niissä aborteissa tapetaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa niitä vielä pitäisi toistella, ei uppoa kaaliin mitenkään vai valuuko toisesta päästä samantien ulos?

        "totuudenkiistämisiä tullut joristua."
        Vai miten on, joko myönnät sen kipeän tosiasian, että lapsiahan niissä aborteissa tapetaan?

        Lasta ei tapeta vaan poistetaan solukasa.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Lasta ei tapeta vaan poistetaan solukasa.

        Jankuti jankkaa. Niin aina, itsepetostesi valheissa. Helpottaako edes?

        Sinäkin voisit poistaa muita rasittamasta erään jättimäisen solukasaturhakkeen tästä maailmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jankuti jankkaa. Niin aina, itsepetostesi valheissa. Helpottaako edes?

        Sinäkin voisit poistaa muita rasittamasta erään jättimäisen solukasaturhakkeen tästä maailmasta.

        En poista kiusallasikaan, mulla on tosi hieno elämä! Ja arvaat kyllä miksi.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        En poista kiusallasikaan, mulla on tosi hieno elämä! Ja arvaat kyllä miksi.

        Varmasti, "tosi hieno" elämä katkerana, yksinäisenä, syyllisyystraumaisena, itsepetostensa valheverkoissa pyristelevänä lapsen murhaajana. XD Ihan kateeks käy! ;'D


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        En poista kiusallasikaan, mulla on tosi hieno elämä! Ja arvaat kyllä miksi.

        Minullakin on, ja niin kiitollinen että abortti on laillista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti, "tosi hieno" elämä katkerana, yksinäisenä, syyllisyystraumaisena, itsepetostensa valheverkoissa pyristelevänä lapsen murhaajana. XD Ihan kateeks käy! ;'D

        En ole yksinäinen, en syyllisyystraumainen, en lapsenmurhaaja joten mikä tässä on elellessä.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        En ole yksinäinen, en syyllisyystraumainen, en lapsenmurhaaja joten mikä tässä on elellessä.

        Ihan faktasti olet itse kertonut (kaunistelluin harhaanjohtamis termein teitysti) olevasi viime mainittu, eikä noita muitakaan ole edes maallikoiden vaikea huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaikkakin siellä takaraivossa jyskyttää lopunelämän r.iivaavat syyllisyyst.raumat."

        Mitkät syyllisyys traumat? Minkä takia pitäisi tuntea syyllisyyttä ? Ihan turha. Jos ne tuntuu tältä niin en voi valittaa.

        Kuolinvuoteella sitten saatat tuntea jotain kun mietit mikä odottaa rajan takana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan faktasti olet itse kertonut (kaunistelluin harhaanjohtamis termein teitysti) olevasi viime mainittu, eikä noita muitakaan ole edes maallikoiden vaikea huomata.

        Olet väärässä. Tein abortin en jo syntyneen murhaa. Olemme vaan eri linjoilla tässä asiassa. Kantaani en muuta. Mikä pelastus oli abortti kun huomasin olevani raskaana.


      • Anonyymi

        Oliko noissa kannabisvideoissa jotakin aiheeseen liittyvää..? Vai onko trolli vaan jo niin sekaisin että lisäilee tänne aiheettomuuksia kun viikonloppu mennyt pössytellessä..

        "Olet väärässä. Tein abortin en jo syntyneen murhaa. Olemme vaan eri linjoilla tässä asiassa. Kantaani en muuta. Mikä pelastus oli abortti kun huomasin olevani raskaana."

        Etpä mitään väärää vaan koskaan ole kyennyt osoittamaan. Abortti on ihmisen suunnitelmallinen tappaminen, mikä on tismalleen murhan 1. määritelmä. Tietenkään et voi muuttaa kantaasi ja myöntää totuutta, koska se romahduttaisi lopullisesti jo pahoin hapertuneen psyykesi. Sinun on vain vuosista ja vuosikymmenistä seuraaviin jankutettava täällä samaa pakkomielteistä valhemantraasi. Etkä järin "pelastuneelta" vaikuta. XD Mikä mahtaa sitten olla kadotus, jos tuo sinun tilasi on ns. pelastus..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko noissa kannabisvideoissa jotakin aiheeseen liittyvää..? Vai onko trolli vaan jo niin sekaisin että lisäilee tänne aiheettomuuksia kun viikonloppu mennyt pössytellessä..

        "Olet väärässä. Tein abortin en jo syntyneen murhaa. Olemme vaan eri linjoilla tässä asiassa. Kantaani en muuta. Mikä pelastus oli abortti kun huomasin olevani raskaana."

        Etpä mitään väärää vaan koskaan ole kyennyt osoittamaan. Abortti on ihmisen suunnitelmallinen tappaminen, mikä on tismalleen murhan 1. määritelmä. Tietenkään et voi muuttaa kantaasi ja myöntää totuutta, koska se romahduttaisi lopullisesti jo pahoin hapertuneen psyykesi. Sinun on vain vuosista ja vuosikymmenistä seuraaviin jankutettava täällä samaa pakkomielteistä valhemantraasi. Etkä järin "pelastuneelta" vaikuta. XD Mikä mahtaa sitten olla kadotus, jos tuo sinun tilasi on ns. pelastus..

        Älä nyt houri. Abortti ei ole ihmisen suunnitelmallista tappamista, ainoastaan syöpäsoluun verrattavan pahan poisto.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Älä nyt houri. Abortti ei ole ihmisen suunnitelmallista tappamista, ainoastaan syöpäsoluun verrattavan pahan poisto.

        Kovastihan joudut sitä lastasi vähättelemään "syöpäsoluksi" jne. säälittävää hourimista.
        Syöpä on sairaus ja usein tappavakin, lapsi kohdussa sen sijaan on juuri siellä missä tietyssä iässä luonnostaan kuuluukin olla! Ja harvoin mitenkään vaarallinen naiselle. Paha on vain se, joka sen sieltä kesken kaiken repii väkivalloin pois kuolemaan.
        Joko saadaan edes jotakin järjellistä perustetta MIKSI abortti EI olisi ihmisen suunnitelmallinen tappaminen, vaiko edelleen pelkkää sokean raivovimmaista vastaan inttämistä?


    • Anonyymi

      Potilaan lääkärilehti.fi/uutiset/abortin-tehneella-on-oikeus-surra Raskauden keskeytys herättää paljon tunteita, mutta harvemmin keskustellaan siitä, miltä abortin läpikäyneestä naisesta tuntuu ja miten häntä tulisi hoitaa. Näihin kysymyksiin psykologian maisteri ja lääkäriopiskelija Lauri Kivikoski on yrittänyt löytää vastauksia. Hänen mukaansa osa naisista katuu aborttia vuosienkin jälkeen. Tämä johtuu usein siitä, ettei nainen ole miettinyt päätöstänsä kunnolla loppuun saakka tai on antanut muiden päättää puolestaan. Kivikoski korostaakin hoitavan lääkärin roolia raskauden keskeytyspäätöksen tekemisessä. Lääkäri saattaa olla ainoa henkilö, jonka kanssa nainen voi keskustella tilanteestaan puolueettomasti. Se, miten lääkäri toimii voi vaikuttaa naisen loppu elämään.

      • Anonyymi

        "Se, miten lääkäri toimii voi vaikuttaa naisen loppu elämään."

        Juuri näin. Nyt jo aikuisen lapseni ja omankin elämän jatkosta ja laadusta on osin kiittäminen lääkäriä joka ei aborttia hakiessani laittanut liukuhihnamaisesti lähetettä eteenpäin vaan kehotti harkitsemaan vielä muutaman päivän. Jos isot pyörät olisi laitettu välittömästi liikkeelle, ei asiasta ehkä olisi enää keskusteltukaan mitään, eikä ne olisi olleet enää pysäytettävissä.. Niinä seuraavina päivinä tulin kuitenkin onnekseni järkiini ja tuo aika muodostui ennenkaikkea lapselleni elintärkeiksi ratkaisten koko loppuelämämme kulun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se, miten lääkäri toimii voi vaikuttaa naisen loppu elämään."

        Juuri näin. Nyt jo aikuisen lapseni ja omankin elämän jatkosta ja laadusta on osin kiittäminen lääkäriä joka ei aborttia hakiessani laittanut liukuhihnamaisesti lähetettä eteenpäin vaan kehotti harkitsemaan vielä muutaman päivän. Jos isot pyörät olisi laitettu välittömästi liikkeelle, ei asiasta ehkä olisi enää keskusteltukaan mitään, eikä ne olisi olleet enää pysäytettävissä.. Niinä seuraavina päivinä tulin kuitenkin onnekseni järkiini ja tuo aika muodostui ennenkaikkea lapselleni elintärkeiksi ratkaisten koko loppuelämämme kulun.

        Onko sitten niin, että kaikkien naisten automaattisesti pitää tuntea abortistaan loputtomasti syyllisyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitten niin, että kaikkien naisten automaattisesti pitää tuntea abortistaan loputtomasti syyllisyyttä?

        Opettajalla on taas kyselyautomaatti päällä. Muuta moodia sinne keskustelumoodille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajalla on taas kyselyautomaatti päällä. Muuta moodia sinne keskustelumoodille.

        Mun mielestä se on hyvä kysymys.
        Uskon siihen että syyllisyyden tunnetta riippuu just siitä kuinka syvälle olet mennyt päätöksen kanssa.
        Jos nainen on oikeasti kääntänyt kaikki kortit ja oikeasti mennyt vaihtoehdot ja tunteet läpi ja sen jälkeen päättyy aborttiin, ei välttämättä tule syyllisyyden tunnetta.

        Mutta varmasti jos sydämessä haluaa lapsen ja ”joutuu” tekemään abortin niin varmasti tuntuu.

        Mun tapauksessa ehkäisy petti, en ole ikinä halunnut lapsia. Silti eka ajatus ei ollut aborttia. Ehkä just koska se on ”väärin” ja oli paineita pitää lasta. Valitettavasti huomasin että mun mies ei ollut todellakaan valmis siihen, ei yhtään. Se luopui kaikesta vastuusta ja meni vaan ryyppäämään ja jätti mut yksin.
        Olisin itse joutunut luopumaan mun urasta (mun keho on mun työkalu ja liittyy suoraan siihen). Tiesin että jos pidän lapsen, ura ja mies menee ovesta ulos, ja vaikea pitää kun ei ole ikinä ollut semmoinen oikea halu. Jos mies ois ollut siellä ja olisin voinut jatkaa mun uraa olisi ehkä ollut toinen asia. Ja varmasti olisin ollut tyytyväinen päätökseen.
        Oli se kova reissu tulla siihen päätökseen. Mutta sen jälkeen helpotti. Olen odottanut niitä syyllisyyden tunteita mistä kaikki puhuu. Mutta sydämessä tuntuu oikealta.
        Vaikka tappoi lapsen ja vaikka olisin murhaaja ja kaikki. Olen tosi itsetietoinen ihminen ja en peitä tunteita, päin vastoin kaivan ne esiin ja analysoin ne, niin tässä ei ole kyseessä siitä että peitän mitään.

        Sen takia ihmettelen että ehkä olenkin psykopaatti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitten niin, että kaikkien naisten automaattisesti pitää tuntea abortistaan loputtomasti syyllisyyttä?

        Vastustajien mielestä tietenkin täytyy tuntea kun on mennyt tekemään jopa atomipommin räjäyttämistä 1000-kertaisesti pahemman teon. Mun mielestäni asiassa ei ole mitään aihetta syyllisyyden tunteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä se on hyvä kysymys.
        Uskon siihen että syyllisyyden tunnetta riippuu just siitä kuinka syvälle olet mennyt päätöksen kanssa.
        Jos nainen on oikeasti kääntänyt kaikki kortit ja oikeasti mennyt vaihtoehdot ja tunteet läpi ja sen jälkeen päättyy aborttiin, ei välttämättä tule syyllisyyden tunnetta.

        Mutta varmasti jos sydämessä haluaa lapsen ja ”joutuu” tekemään abortin niin varmasti tuntuu.

        Mun tapauksessa ehkäisy petti, en ole ikinä halunnut lapsia. Silti eka ajatus ei ollut aborttia. Ehkä just koska se on ”väärin” ja oli paineita pitää lasta. Valitettavasti huomasin että mun mies ei ollut todellakaan valmis siihen, ei yhtään. Se luopui kaikesta vastuusta ja meni vaan ryyppäämään ja jätti mut yksin.
        Olisin itse joutunut luopumaan mun urasta (mun keho on mun työkalu ja liittyy suoraan siihen). Tiesin että jos pidän lapsen, ura ja mies menee ovesta ulos, ja vaikea pitää kun ei ole ikinä ollut semmoinen oikea halu. Jos mies ois ollut siellä ja olisin voinut jatkaa mun uraa olisi ehkä ollut toinen asia. Ja varmasti olisin ollut tyytyväinen päätökseen.
        Oli se kova reissu tulla siihen päätökseen. Mutta sen jälkeen helpotti. Olen odottanut niitä syyllisyyden tunteita mistä kaikki puhuu. Mutta sydämessä tuntuu oikealta.
        Vaikka tappoi lapsen ja vaikka olisin murhaaja ja kaikki. Olen tosi itsetietoinen ihminen ja en peitä tunteita, päin vastoin kaivan ne esiin ja analysoin ne, niin tässä ei ole kyseessä siitä että peitän mitään.

        Sen takia ihmettelen että ehkä olenkin psykopaatti.

        "Olisin itse joutunut luopumaan mun urasta (mun keho on mun työkalu ja liittyy suoraan siihen). Tiesin että jos pidän lapsen, ura ja mies menee ovesta ulos,"

        Lisää s.eliselityksiä. Vaihdoit siis lapsesi koko ihmiselämän uraan, vastuuttomaan määräilevään ukkoon ym. toisarvoiseen. Mahtoi kannattaa, ukkokin luultavasti menee ovesta ulos joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.
        Eikä niistäkään edes olisi tarvinnut luopua kun lapsesi olisi voinut jatkaa omaa, ihmisoikeutettua elämäänsä jossain muualla. Silkka mukavuudenhaluinen omanapaisuutesi takia lapsesi menetti henkensä ja oman tulevaisuutensa.

        "Mutta sen jälkeen helpotti."

        Joo, siltä näyttää. XD Kovastippa vaan joudut sitä ihan "helpottuneena" ja "vailla syyllisyyttä" puolustelemaan ja selittelemään parhain päin. Ja nyt pitää tekeytyä psykopaatiksikin jotta nahka parkkiintuisi.

        "Mun mielestäni asiassa ei ole mitään aihetta syyllisyyden tunteisiin."

        Niin, kuinkas nyt oman lapsen itsekkäässsä tappamisessa olisikaan..! Ja tähän taas odotetaan jatkeeksi se r.aivokas vastaan inttäminen kuinka "kun ei se nyt ollu mikään lapsi eikä ihminen"!! XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisin itse joutunut luopumaan mun urasta (mun keho on mun työkalu ja liittyy suoraan siihen). Tiesin että jos pidän lapsen, ura ja mies menee ovesta ulos,"

        Lisää s.eliselityksiä. Vaihdoit siis lapsesi koko ihmiselämän uraan, vastuuttomaan määräilevään ukkoon ym. toisarvoiseen. Mahtoi kannattaa, ukkokin luultavasti menee ovesta ulos joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.
        Eikä niistäkään edes olisi tarvinnut luopua kun lapsesi olisi voinut jatkaa omaa, ihmisoikeutettua elämäänsä jossain muualla. Silkka mukavuudenhaluinen omanapaisuutesi takia lapsesi menetti henkensä ja oman tulevaisuutensa.

        "Mutta sen jälkeen helpotti."

        Joo, siltä näyttää. XD Kovastippa vaan joudut sitä ihan "helpottuneena" ja "vailla syyllisyyttä" puolustelemaan ja selittelemään parhain päin. Ja nyt pitää tekeytyä psykopaatiksikin jotta nahka parkkiintuisi.

        "Mun mielestäni asiassa ei ole mitään aihetta syyllisyyden tunteisiin."

        Niin, kuinkas nyt oman lapsen itsekkäässsä tappamisessa olisikaan..! Ja tähän taas odotetaan jatkeeksi se r.aivokas vastaan inttäminen kuinka "kun ei se nyt ollu mikään lapsi eikä ihminen"!! XD

        Sori mut en vaan tunne sitä syylisyydentunnetta. Paras päätös mitä olen tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajalla on taas kyselyautomaatti päällä. Muuta moodia sinne keskustelumoodille.

        Sinulla taas on tuttu tapasi päällä, eli haluat vain syöttää palstalle sitä merkityksetöntä roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisin itse joutunut luopumaan mun urasta (mun keho on mun työkalu ja liittyy suoraan siihen). Tiesin että jos pidän lapsen, ura ja mies menee ovesta ulos,"

        Lisää s.eliselityksiä. Vaihdoit siis lapsesi koko ihmiselämän uraan, vastuuttomaan määräilevään ukkoon ym. toisarvoiseen. Mahtoi kannattaa, ukkokin luultavasti menee ovesta ulos joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.
        Eikä niistäkään edes olisi tarvinnut luopua kun lapsesi olisi voinut jatkaa omaa, ihmisoikeutettua elämäänsä jossain muualla. Silkka mukavuudenhaluinen omanapaisuutesi takia lapsesi menetti henkensä ja oman tulevaisuutensa.

        "Mutta sen jälkeen helpotti."

        Joo, siltä näyttää. XD Kovastippa vaan joudut sitä ihan "helpottuneena" ja "vailla syyllisyyttä" puolustelemaan ja selittelemään parhain päin. Ja nyt pitää tekeytyä psykopaatiksikin jotta nahka parkkiintuisi.

        "Mun mielestäni asiassa ei ole mitään aihetta syyllisyyden tunteisiin."

        Niin, kuinkas nyt oman lapsen itsekkäässsä tappamisessa olisikaan..! Ja tähän taas odotetaan jatkeeksi se r.aivokas vastaan inttäminen kuinka "kun ei se nyt ollu mikään lapsi eikä ihminen"!! XD

        Merkityksetöntä roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkityksetöntä roskaa.

        Sulle ehkä mutta ei minulle. Niinkun sanoin en halua lapsia. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mut en vaan tunne sitä syylisyydentunnetta. Paras päätös mitä olen tehnyt.

        Haluat vaan syöttää tänne tuota iänikuista itsepetoksellista kiistodefenssiä.
        Siis merkityksetöntä roskaa. Säälittävää ja noloa.

        "Piste."

        :D Mites se suosijasakin mukaan olikaan,,..
        "Tuo on muuten naurettava tapa kirjoittaa kommenttinsa perään "Piste".
        Tuolla tavalla vain yritetään ilmaista, että ei halua keskustelun
        jatkuvan, koska on heikoilla argumenttiensa kanssa. :)"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mut en vaan tunne sitä syylisyydentunnetta. Paras päätös mitä olen tehnyt.

        J.oo, "uskotaan". XD

        Vielä muuttuu ääni ylimielisen lelliprinsessankin kellokkaassa kun elämä oikein kunnolla kyykyttää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J.oo, "uskotaan". XD

        Vielä muuttuu ääni ylimielisen lelliprinsessankin kellokkaassa kun elämä oikein kunnolla kyykyttää..

        Se on naurettavaa että ei voi hyväksyä että toinen ei tunne sitä ”mitä pitää”.
        Olen tyytyväinen lapsi murhaaja, kävi tuuri että laki on mun puolella. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J.oo, "uskotaan". XD

        Vielä muuttuu ääni ylimielisen lelliprinsessankin kellokkaassa kun elämä oikein kunnolla kyykyttää..

        Taasko syötät tänne tuota merkityksetöntä roskaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vaan syöttää tänne tuota iänikuista itsepetoksellista kiistodefenssiä.
        Siis merkityksetöntä roskaa. Säälittävää ja noloa.

        "Piste."

        :D Mites se suosijasakin mukaan olikaan,,..
        "Tuo on muuten naurettava tapa kirjoittaa kommenttinsa perään "Piste".
        Tuolla tavalla vain yritetään ilmaista, että ei halua keskustelun
        jatkuvan, koska on heikoilla argumenttiensa kanssa. :)"

        Enemmän tarkoittaa sitä että en vaan halua lapsia mutta se on vissiin liian vaikea ymmärtää että kaikki ei vaan niitä haluaa. Olen sitten itsekäs koska ura on minulle tärkeämpi, mutta näin vaan tämä asia on. 🙂..... piste 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on naurettavaa että ei voi hyväksyä että toinen ei tunne sitä ”mitä pitää”.
        Olen tyytyväinen lapsi murhaaja, kävi tuuri että laki on mun puolella. 😂

        Taas tursuaa tätä merkityksetöntä roskaa.
        Tyytyväisyys näyttäisi olevan kyllä kaukana, mutta pisteet siitä, että olet ainoita harvoja jotka vihdoin sentään myöntää tietyt tosiasiat. Porsaanreikäistä lepsuakia varmasti käytit sinäkin hyväksesi ja vääntelit valheita minkä ehdit, sitä en epäile.

        "kaikki ei vaan niitä haluaa."

        Ja silloin voi antaa niille jotka haluaa, eikä mitään mukavuusm.urhia tarvita. ...piste. XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tursuaa tätä merkityksetöntä roskaa.
        Tyytyväisyys näyttäisi olevan kyllä kaukana, mutta pisteet siitä, että olet ainoita harvoja jotka vihdoin sentään myöntää tietyt tosiasiat. Porsaanreikäistä lepsuakia varmasti käytit sinäkin hyväksesi ja vääntelit valheita minkä ehdit, sitä en epäile.

        "kaikki ei vaan niitä haluaa."

        Ja silloin voi antaa niille jotka haluaa, eikä mitään mukavuusm.urhia tarvita. ...piste. XD

        Sen verran itsekäs että en kyl luopuu urasta vain sen takia että joku abortti vastustaja haluaa että adoptoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran itsekäs että en kyl luopuu urasta vain sen takia että joku abortti vastustaja haluaa että adoptoin.

        Niin, muut haluaisi pelastaa lapsia elämään kaltaistesi ahnaiden v.erikäsien kynsistä.
        Se ylevä (?) ura varmaan lohduttaa sitten eräänä päivänä kun lojut p.askavaippoihisi unohdettuna jossain vanhainkodin homeisessa nurkkauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, muut haluaisi pelastaa lapsia elämään kaltaistesi ahnaiden v.erikäsien kynsistä.
        Se ylevä (?) ura varmaan lohduttaa sitten eräänä päivänä kun lojut p.askavaippoihisi unohdettuna jossain vanhainkodin homeisessa nurkkauksessa.

        Veikkaan kyl et kuolen ennen kun olen vanha. Et ei hätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan kyl et kuolen ennen kun olen vanha. Et ei hätää.

        No se on kyllä hyvinkin yleistä t.raumaisilla aborttööreillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on kyllä hyvinkin yleistä t.raumaisilla aborttööreillä.

        Jos abortti aiheuttaa itsemurhaa ja pilaa elämän en ois sitä tehnyt.
        Harrastan extreme lajeja, sen takia veikkaan että on hyvin mahdollista että kuolen vähän liian aikaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos abortti aiheuttaa itsemurhaa ja pilaa elämän en ois sitä tehnyt.
        Harrastan extreme lajeja, sen takia veikkaan että on hyvin mahdollista että kuolen vähän liian aikaisin.

        "Jos abortti aiheuttaa itsemurhaa ja pilaa elämän en ois sitä tehnyt. "

        Se aiheuttaa sitä kyllä ihan tutkitusti vaikka muuta luulet. Huomaahan tuon elämän pilaantumisen jo sinustakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos abortti aiheuttaa itsemurhaa ja pilaa elämän en ois sitä tehnyt. "

        Se aiheuttaa sitä kyllä ihan tutkitusti vaikka muuta luulet. Huomaahan tuon elämän pilaantumisen jo sinustakin.

        Huvittavaa kuinka paljon sua ärsyttää että olen onnellinen ja en vaan tunne sitä syylisyydetunnetta.
        Et selkeästi pystyt hyväksymään sitä. Olen tyytyväinen päätökseen, erittäin tyytyväinen. Olenko sitten murhaaja, psykopaatti tai mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa kuinka paljon sua ärsyttää että olen onnellinen ja en vaan tunne sitä syylisyydetunnetta.
        Et selkeästi pystyt hyväksymään sitä. Olen tyytyväinen päätökseen, erittäin tyytyväinen. Olenko sitten murhaaja, psykopaatti tai mitä tahansa.

        Surkuhupaisaa tosiaan seurata tuota kiivasta pakonomaista "onnen" vakuutteluasi ja syyllisyyden ym. negatiivisten tunteiden r.aivoisaa torjuntaa. Yritä nyt vaan hyväksyä ne niin pääset eteenpäin tuosta kieltämisvaiheesta ja psyyken edes jonkinasteinen toipuminen voi alkaa.
        Olet mainio varoittava esimerkki abortin piinaavista jälkivaikutuksista.
        Tähänkin sopii osuvasti tämä vanha paljastus,

        "Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
        etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
        sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
        Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
        surullinen totuus "onnesta" piilee."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkuhupaisaa tosiaan seurata tuota kiivasta pakonomaista "onnen" vakuutteluasi ja syyllisyyden ym. negatiivisten tunteiden r.aivoisaa torjuntaa. Yritä nyt vaan hyväksyä ne niin pääset eteenpäin tuosta kieltämisvaiheesta ja psyyken edes jonkinasteinen toipuminen voi alkaa.
        Olet mainio varoittava esimerkki abortin piinaavista jälkivaikutuksista.
        Tähänkin sopii osuvasti tämä vanha paljastus,

        "Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
        etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
        sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
        Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
        surullinen totuus "onnesta" piilee."

        Abortti ei ole syy minkä takia olen onnellinen. Ei se mikään kivaa kokemus oli (fyysisesti), mutta edelleenkin hyvä päätös.

        Sä et sitten millään voi hyväksyä että olet väärässä. Hauskin tässä on että oletat että kaikki reagoi samalla tavalla, jos väitän vastaan luulet että tunnet mua paremmin kuin minä itse vaikka et ole ikinä tavannut mua.

        Sun ajatusmaailma on erittäin pieni ja kapea. Kyllä suurimman osa aikuisista ihmisistä ymmärtää että ollaan kaikki erilaisia ja käydään erilaisia tunteita läpi.
        Jos joutuisit hyväksymään että minulla on oikeasti aidosti asiat kunnossa abortin jälkeen, olen onnellinen ja niin paljon muita ihania asioita elämässä, veikkaan että romahtaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisin itse joutunut luopumaan mun urasta (mun keho on mun työkalu ja liittyy suoraan siihen). Tiesin että jos pidän lapsen, ura ja mies menee ovesta ulos,"

        Lisää s.eliselityksiä. Vaihdoit siis lapsesi koko ihmiselämän uraan, vastuuttomaan määräilevään ukkoon ym. toisarvoiseen. Mahtoi kannattaa, ukkokin luultavasti menee ovesta ulos joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.
        Eikä niistäkään edes olisi tarvinnut luopua kun lapsesi olisi voinut jatkaa omaa, ihmisoikeutettua elämäänsä jossain muualla. Silkka mukavuudenhaluinen omanapaisuutesi takia lapsesi menetti henkensä ja oman tulevaisuutensa.

        "Mutta sen jälkeen helpotti."

        Joo, siltä näyttää. XD Kovastippa vaan joudut sitä ihan "helpottuneena" ja "vailla syyllisyyttä" puolustelemaan ja selittelemään parhain päin. Ja nyt pitää tekeytyä psykopaatiksikin jotta nahka parkkiintuisi.

        "Mun mielestäni asiassa ei ole mitään aihetta syyllisyyden tunteisiin."

        Niin, kuinkas nyt oman lapsen itsekkäässsä tappamisessa olisikaan..! Ja tähän taas odotetaan jatkeeksi se r.aivokas vastaan inttäminen kuinka "kun ei se nyt ollu mikään lapsi eikä ihminen"!! XD

        Voisitko opetella kirjoittamaan oikein, kiitos. En tiedä kuvitteletko saavuttavasi jotakin sillä, että kirjoittelet seksististen viestiesi perään "XD", mutta se saa sinut vaikuttamaan vaan melko... tietämättömältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abortti ei ole syy minkä takia olen onnellinen. Ei se mikään kivaa kokemus oli (fyysisesti), mutta edelleenkin hyvä päätös.

        Sä et sitten millään voi hyväksyä että olet väärässä. Hauskin tässä on että oletat että kaikki reagoi samalla tavalla, jos väitän vastaan luulet että tunnet mua paremmin kuin minä itse vaikka et ole ikinä tavannut mua.

        Sun ajatusmaailma on erittäin pieni ja kapea. Kyllä suurimman osa aikuisista ihmisistä ymmärtää että ollaan kaikki erilaisia ja käydään erilaisia tunteita läpi.
        Jos joutuisit hyväksymään että minulla on oikeasti aidosti asiat kunnossa abortin jälkeen, olen onnellinen ja niin paljon muita ihania asioita elämässä, veikkaan että romahtaisit.

        "Hyviä" päätöksiä saattaa katua katkerasti vielä jonakin päivänä. Elämä on arvaamaton.
        Eikä se katumattomuuskaan syyllisyyttä häivytä.

        "olet väärässä."

        Missä? Mitään et kuitenkaan ole kyennyt osoittamaan. Voithan toistella tuota mantraasi vaikka maailman tappiin, jos helpottaa ja uskot huijaavasi muitakin kuin itseäsi.

        "veikkaan että romahtaisit."

        Ei kovin pian näköpiirissä ainakaan sen perusteella mitä täältä saanut lukea. ;DMutta kaikkeahan sitä aina unelmoida saa.
        Ajatusmaailma ja totuus on hyvin yksselitteinen ja helppo ymmärtää jos haluaa, kuten normaalit ihmiset tajuaakin. Suosijasakkihan sitä joutuu mutkalle vääntelemään ja tekemään muka vaikeaksi kun yleisesti tunnetut faktat ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko opetella kirjoittamaan oikein, kiitos. En tiedä kuvitteletko saavuttavasi jotakin sillä, että kirjoittelet seksististen viestiesi perään "XD", mutta se saa sinut vaikuttamaan vaan melko... tietämättömältä.

        Suomi on mun kolmas kieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyviä" päätöksiä saattaa katua katkerasti vielä jonakin päivänä. Elämä on arvaamaton.
        Eikä se katumattomuuskaan syyllisyyttä häivytä.

        "olet väärässä."

        Missä? Mitään et kuitenkaan ole kyennyt osoittamaan. Voithan toistella tuota mantraasi vaikka maailman tappiin, jos helpottaa ja uskot huijaavasi muitakin kuin itseäsi.

        "veikkaan että romahtaisit."

        Ei kovin pian näköpiirissä ainakaan sen perusteella mitä täältä saanut lukea. ;DMutta kaikkeahan sitä aina unelmoida saa.
        Ajatusmaailma ja totuus on hyvin yksselitteinen ja helppo ymmärtää jos haluaa, kuten normaalit ihmiset tajuaakin. Suosijasakkihan sitä joutuu mutkalle vääntelemään ja tekemään muka vaikeaksi kun yleisesti tunnetut faktat ei kelpaa.

        Sun faktat ei nyt vaan osuu kaikille. Niinkun olen sanonut, jotkut tuntee syyllisyyttä jotkut ei. Sun mielestä KAIKKI tuntee syylisyydentunnetta.
        Elää vaan siinä sun omassa pikku boksissa. Ehkä joku päivä itse tajuat että maailma ei ole niin yksinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on mun kolmas kieli.

        Vastasin väärälle viestille. Eli en ole se joka kirjoittaa XD viesteissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko opetella kirjoittamaan oikein, kiitos. En tiedä kuvitteletko saavuttavasi jotakin sillä, että kirjoittelet seksististen viestiesi perään "XD", mutta se saa sinut vaikuttamaan vaan melko... tietämättömältä.

        Urputatko nyt näppäinvirheistä vai mikä meni väärin?

        ""XD", mutta se saa sinut vaikuttamaan vaan melko... tietämättömältä."

        Koskeeko sama myös omann sakkisi keltanaamat.rollia joka lisäilee samanlaisia viestiensä perään pitkiä litanioita?

        "Sun mielestä KAIKKI tuntee syylisyydentunnetta. "

        Jos on edes hitusia jäljellä inhimilisestä moraalista niin tietenkin tuntee raskasta syyllisyyttä lapsensa tappamisesta, myönsi tätä itselleenkään tai ei. Ja kuten todettu, paatuneet psykopaatit varmaankaan ei tunne oikeasti mitään, mutta heitä lienee melko marginaalinen osuus jopa aborttööreissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urputatko nyt näppäinvirheistä vai mikä meni väärin?

        ""XD", mutta se saa sinut vaikuttamaan vaan melko... tietämättömältä."

        Koskeeko sama myös omann sakkisi keltanaamat.rollia joka lisäilee samanlaisia viestiensä perään pitkiä litanioita?

        "Sun mielestä KAIKKI tuntee syylisyydentunnetta. "

        Jos on edes hitusia jäljellä inhimilisestä moraalista niin tietenkin tuntee raskasta syyllisyyttä lapsensa tappamisesta, myönsi tätä itselleenkään tai ei. Ja kuten todettu, paatuneet psykopaatit varmaankaan ei tunne oikeasti mitään, mutta heitä lienee melko marginaalinen osuus jopa aborttööreissäkin.

        Se että abortti on raskas asia mitä varmaan on 90%, EI ole sama asia kun syylisyydentunnetta.
        Aika moni kokee että se on raskas prosessi (fyysisesti ja myös hormoni vuoristoradan takia) mutta moni ei tunne syylisyydentunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urputatko nyt näppäinvirheistä vai mikä meni väärin?

        ""XD", mutta se saa sinut vaikuttamaan vaan melko... tietämättömältä."

        Koskeeko sama myös omann sakkisi keltanaamat.rollia joka lisäilee samanlaisia viestiensä perään pitkiä litanioita?

        "Sun mielestä KAIKKI tuntee syylisyydentunnetta. "

        Jos on edes hitusia jäljellä inhimilisestä moraalista niin tietenkin tuntee raskasta syyllisyyttä lapsensa tappamisesta, myönsi tätä itselleenkään tai ei. Ja kuten todettu, paatuneet psykopaatit varmaankaan ei tunne oikeasti mitään, mutta heitä lienee melko marginaalinen osuus jopa aborttööreissäkin.

        https://www.ucsf.edu/news/2020/01/416421/five-years-after-abortion-nearly-all-women-say-it-was-right-decision-study

        Tässä on sinulle luettavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.ucsf.edu/news/2020/01/416421/five-years-after-abortion-nearly-all-women-say-it-was-right-decision-study

        Tässä on sinulle luettavaa

        "EI ole sama asia kun syylisyydentunnetta. "

        Mikähän siinä sitten sen niin raskaaksi tekee, jollei juurikin se piinaava tieto että oma lapsi on kuollut itsekkäiden ja mukavuudenhaluisten valintojen tähden?

        "Tässä on sinulle luettavaa"

        Vääristelevää puolueellisten suoltamaa propagandaa. Ilmoitettu kumotuksi.

        wng.org/roundups/the-reality-of-abortion-regret-1617224395
        nationalreview.com/corner/a-flawed-study-claims-that-few-women-regret-abortion/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "EI ole sama asia kun syylisyydentunnetta. "

        Mikähän siinä sitten sen niin raskaaksi tekee, jollei juurikin se piinaava tieto että oma lapsi on kuollut itsekkäiden ja mukavuudenhaluisten valintojen tähden?

        "Tässä on sinulle luettavaa"

        Vääristelevää puolueellisten suoltamaa propagandaa. Ilmoitettu kumotuksi.

        wng.org/roundups/the-reality-of-abortion-regret-1617224395
        nationalreview.com/corner/a-flawed-study-claims-that-few-women-regret-abortion/

        Eli kun laittaa todisteita niin sitten se on propagandaa. Bravo 🙏 Olen ylpeä sinusta.
        Niin kun tässä huomaa ihmiset kokee abortin eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun laittaa todisteita niin sitten se on propagandaa. Bravo 🙏 Olen ylpeä sinusta.
        Niin kun tässä huomaa ihmiset kokee abortin eri tavalla.

        Harmittaako? :)
        Kuten todettu, puolueelliset vääristelmät eivät vaan todista yhtikäs mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajalla on taas kyselyautomaatti päällä. Muuta moodia sinne keskustelumoodille.

        Oli vissiin liian vaikea kysymys 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, muut haluaisi pelastaa lapsia elämään kaltaistesi ahnaiden v.erikäsien kynsistä.
        Se ylevä (?) ura varmaan lohduttaa sitten eräänä päivänä kun lojut p.askavaippoihisi unohdettuna jossain vanhainkodin homeisessa nurkkauksessa.

        ”Verikäsien kynsistä”.
        Aikamoista draamailua. Miksi? Oletko vihainen vai miksi ei voi keskustella kuin aikuinen? Olisi helpompi ottaa sinut tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän tarkoittaa sitä että en vaan halua lapsia mutta se on vissiin liian vaikea ymmärtää että kaikki ei vaan niitä haluaa. Olen sitten itsekäs koska ura on minulle tärkeämpi, mutta näin vaan tämä asia on. 🙂..... piste 😂

        Varmaan tosi siisti ura jos keho on työkalu jonka raskaus pilaa..
        Teetkö uraa pornokaupan takahuoneen stripparina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on naurettavaa että ei voi hyväksyä että toinen ei tunne sitä ”mitä pitää”.
        Olen tyytyväinen lapsi murhaaja, kävi tuuri että laki on mun puolella. 😂

        Samoin!😁


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Samoin!😁

        Nyt alat jo edistyä asian käsittelyssä. Myönnät vihdoin m.urhanneesi lapsesi.
        Melkein voi jo arvata mikä vimmainen kiistointtä tähän seuraa vastauksena.. XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tosi siisti ura jos keho on työkalu jonka raskaus pilaa..
        Teetkö uraa pornokaupan takahuoneen stripparina?

        En 😊


    • Anonyymi

      Vahinko lapsen elämä olisi ollut surkea ja viranomaisia työllistävä yksilö??

      • Anonyymi

        Mistä sinä sen tiedät?
        Tuttuni oli ns. äpärälapsi, joka kuitenkin nousi kovalla työllä ja ahkeruudella ihan yhteiskunnan yhdeksi huippuasiantuntijaksi. Kyllä sitten isä olisi ollut valmis tunnustamaan, mutta tämäpä vastusti, koska ei ennenkään isälleen kelvannut. Kukaan ei koskaan voi tietää pientä lasta katsoessaan, mitä hänestä isona tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät?
        Tuttuni oli ns. äpärälapsi, joka kuitenkin nousi kovalla työllä ja ahkeruudella ihan yhteiskunnan yhdeksi huippuasiantuntijaksi. Kyllä sitten isä olisi ollut valmis tunnustamaan, mutta tämäpä vastusti, koska ei ennenkään isälleen kelvannut. Kukaan ei koskaan voi tietää pientä lasta katsoessaan, mitä hänestä isona tulee!

        Niinku alkiotakin katsellessa vai???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku alkiotakin katsellessa vai???

        Alkio ei juurikaan nouse asiantuntijaksi korkealle tasolle yhteskunnassa. Alkion tehtävä onkin kasvaa ja kehittyä ja olla siinä oman elämänsä asiantuntija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkio ei juurikaan nouse asiantuntijaksi korkealle tasolle yhteskunnassa. Alkion tehtävä onkin kasvaa ja kehittyä ja olla siinä oman elämänsä asiantuntija.

        Kuka sen tehtävän on antanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku alkiotakin katsellessa vai???

        Maailmankuulut huippuasiantuntijat, valtionjohtajat ym. yhteiskuntien kruunut on olleet joskus alkioita.


    • Anonyymi

      Paneksumattaparas.

    • Anonyymi

      Kaikki aikanaan kun turha riisutaan, saitko rakastaa.

    • Anonyymi

      Nuorta puukkojunkkaria puolusti äitinsä vaikka sekin valitsi vankilan.

    • Anonyymi

      Jepp, eli näistä tutkimuksista huomataan selkeästi että ihmiset kokee aborttia eri tavalla, ja mitä ne sen kokee riippuu niin paljon heidän elämäntilanteesta jne.

    • Jos ei elämän tukahduttaminen tuntunut pahalta niin tuolloin sinulle on ok tukahduttaa elämää ja sillä selvä .
      Olet melko tavallinen nainen tuolloin.

      • Anonyymi

        Joutavaa höpinää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joutavaa höpinää.

        Ei vaan ihan totta.


      • Anonyymi
        Migone kirjoitti:

        Ei vaan ihan totta.

        Sinäkö sen elämän määrittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen elämän määrittelet?

        Biologiassahan se on selkeästi määritelty. Ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä, gameettien yhtyessä eli siittiön hedelmöitettyä munasolun. Koulussa tuo opitaan jo, mutta jos ei jaksa tunnilla opetella faktoja, niin mutut valtaa mielen ja toivotontahan sellaisen on myöhemmällä iällä sitten soveltaa oppimaansa elämään ja keskusteluun toisten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen elämän määrittelet?

        Sinä voisin pysyä aiheessa.
        Kitisemään voit mennä vanhemmillesi siitä mikseivät sinua abortoineet.
        Voithan syyttää sillä perusteella heitä kaikista ongelmistasi.


      • Migone kirjoitti:

        Sinä voisin pysyä aiheessa.
        Kitisemään voit mennä vanhemmillesi siitä mikseivät sinua abortoineet.
        Voithan syyttää sillä perusteella heitä kaikista ongelmistasi.

        Voisit siis mutta tuskinpa et.


      • Anonyymi
        Migone kirjoitti:

        Sinä voisin pysyä aiheessa.
        Kitisemään voit mennä vanhemmillesi siitä mikseivät sinua abortoineet.
        Voithan syyttää sillä perusteella heitä kaikista ongelmistasi.

        Et ole se taho joka määrittelee elämän muiden osalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole se taho joka määrittelee elämän muiden osalta.

        Mutta sinä määrittelet murhaamalla lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole se taho joka määrittelee elämän muiden osalta.

        Todellakin, ei se elämän määrittely olekaan toisten palstakirjoittajien tehtävä, ei sinunkaan. Biologiassahan se on selkeästi määritelty. Ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä, gameettien yhtyessä eli siittiön hedelmöitettyä munasolun. Siinä on yksilön elämän faktinen alku! Alkio/sikiö on elävä ihmisyksilön alku. Sitä voidaan ihan tutkiakin mikroskoopeilla ja sieltä ne elävät solut löytyvät. Tosin, eihän se alkio/sikiö vielä kovin maailmaa mullistavia ajatuksia ilmaise tai it-taitoja hallitse, mutta sehän ei sitä elämää kumoa mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin, ei se elämän määrittely olekaan toisten palstakirjoittajien tehtävä, ei sinunkaan. Biologiassahan se on selkeästi määritelty. Ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä, gameettien yhtyessä eli siittiön hedelmöitettyä munasolun. Siinä on yksilön elämän faktinen alku! Alkio/sikiö on elävä ihmisyksilön alku. Sitä voidaan ihan tutkiakin mikroskoopeilla ja sieltä ne elävät solut löytyvät. Tosin, eihän se alkio/sikiö vielä kovin maailmaa mullistavia ajatuksia ilmaise tai it-taitoja hallitse, mutta sehän ei sitä elämää kumoa mitenkään.

        Maanista saman asian toistoa. Huolestuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanista saman asian toistoa. Huolestuttavaa.

        Pakonomaista tyhjänjankutusta. Erittäin hälyyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakonomaista tyhjänjankutusta. Erittäin hälyyttävää.

        Heikko kirjoitustaito. Mene kouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikko kirjoitustaito. Mene kouluun.

        Harhat senkun jylläilee. Näet heikkoa kirjoitustaitoa siellä missä sitä ei ole.


    • Anonyymi

      Milloin aiot lopettaa trollaamisesi jolla häpäiset itsesi?

    • Anonyymi

      Minun abortista jo 48 vuotta eikä minkäänlaista syyllisyyttä vieläkään. En edes muistanut enää koko asiaa ennenkuin näin tämän aloituksesi tuossa etusivulla. Minulle ratkaisu oli silloin ainoa oikea . Lämmin virtuaalihalaus sinulle.

      • Kiitos 😊
        Ei tässä muita vaikeuksia on ollut kuin se että hormonit heitti paljon alussa, kesti noin 3 kk ennen kuin oli taas ”normaali” olo.
        Hyvä päätös.
        Eksyin tänne 4 kk sitten kun olin juuri tehnyt abortin ja haluaisin kysyä mitä muut on käynyt läpi kun hormonit heitti tosi paljon. Hämmennyin aika paljon kuinka paljon viha viestejä tuli ja että abortti aiheuttaa niin vahvoja tunteita ihmisissä. Ihan kiinnostavaa välillä seurata.


      • Anonyymi
        Nooniin kirjoitti:

        Kiitos 😊
        Ei tässä muita vaikeuksia on ollut kuin se että hormonit heitti paljon alussa, kesti noin 3 kk ennen kuin oli taas ”normaali” olo.
        Hyvä päätös.
        Eksyin tänne 4 kk sitten kun olin juuri tehnyt abortin ja haluaisin kysyä mitä muut on käynyt läpi kun hormonit heitti tosi paljon. Hämmennyin aika paljon kuinka paljon viha viestejä tuli ja että abortti aiheuttaa niin vahvoja tunteita ihmisissä. Ihan kiinnostavaa välillä seurata.

        Yksi trolli täällä vain huutelee. Harmiton. Ei kannata välittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi trolli täällä vain huutelee. Harmiton. Ei kannata välittää.

        Joo ei se minua haittaa, en ota henkilökohtaisesti 😊 Mua kiinnostaa paljon psykologiaa, ihmisten tunteita jne, siinä mielessä on aikaa kiinnostavaa lukea näitä viestejä.


      • Anonyymi

        Koivupöheikkö siellä ilman nikkiä tällä kertaa.
        Niin, ihan vaan "hormoonit heittelee" siellä vielä vuosikymmentenkin jälkeen.. kun harva se päivä näyttää edelleen vaivaavan.
        Sinäkin voisit olla jo isoisoäiti, jollet olisi liiskannut lapsesi elämää heti alkuunsa. Mietippä sitä.
        Sen sijaan on varmaan paljon laadukkaampaa elämää olla katkera, lapsia v.ihaava, syyllisyyden riivaama, itsepetoksen verkoissa kippuroiva yksinäinen tantta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koivupöheikkö siellä ilman nikkiä tällä kertaa.
        Niin, ihan vaan "hormoonit heittelee" siellä vielä vuosikymmentenkin jälkeen.. kun harva se päivä näyttää edelleen vaivaavan.
        Sinäkin voisit olla jo isoisoäiti, jollet olisi liiskannut lapsesi elämää heti alkuunsa. Mietippä sitä.
        Sen sijaan on varmaan paljon laadukkaampaa elämää olla katkera, lapsia v.ihaava, syyllisyyden riivaama, itsepetoksen verkoissa kippuroiva yksinäinen tantta.

        Ne heitti muutaman kuukauden mutta ei enää. Mistä koivupöheikkosta puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koivupöheikkö siellä ilman nikkiä tällä kertaa.
        Niin, ihan vaan "hormoonit heittelee" siellä vielä vuosikymmentenkin jälkeen.. kun harva se päivä näyttää edelleen vaivaavan.
        Sinäkin voisit olla jo isoisoäiti, jollet olisi liiskannut lapsesi elämää heti alkuunsa. Mietippä sitä.
        Sen sijaan on varmaan paljon laadukkaampaa elämää olla katkera, lapsia v.ihaava, syyllisyyden riivaama, itsepetoksen verkoissa kippuroiva yksinäinen tantta.

        Siis kuka on yksinäinen tantta???


      • Anonyymi

        Noin kovilleko ottaa kun sinut tunnistaa aina ja missä vain?
        Onko kaikki lausunnot jotka ei sinua miellytä aina 'typerää käytöstä'?
        Menikö tunteisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koivupöheikkö siellä ilman nikkiä tällä kertaa.
        Niin, ihan vaan "hormoonit heittelee" siellä vielä vuosikymmentenkin jälkeen.. kun harva se päivä näyttää edelleen vaivaavan.
        Sinäkin voisit olla jo isoisoäiti, jollet olisi liiskannut lapsesi elämää heti alkuunsa. Mietippä sitä.
        Sen sijaan on varmaan paljon laadukkaampaa elämää olla katkera, lapsia v.ihaava, syyllisyyden riivaama, itsepetoksen verkoissa kippuroiva yksinäinen tantta.

        Anteeksi vaan mutta nyt erehdyit. Koivupöheikkö kirjoittaa aina omalla nimimerkillään, ei koskaan anonyymisti. En huomannutkaan koko kirjoitusta ennenkuin tänään vasta kun selasin tätä sivustoa. Sattuuhan niitä erehdyksiä, kuten sinullekin.


    • Anonyymi

      Nyt on mennyt 6kk abortista.
      Elän tällä hetkellä mun elämän unelmaa. Siitä olen haaveillut yli 20 vuotta. Nyt se tapahtuu. Olen onnellisempi kuin ikinä mun elämässä. Nautin joka hetkestä. Kaikki duunia mitä olen tehnyt tän eteen kannatti.
      Raskaana en olisi voinut tehdä tätä. Ja olen tosi kiitollinen itselleni että tein abortin.
      Ehkäisy petti, en halunnut lasta, mies ei ollut valmis... jos olisin pitänyt lapsen suhde ois varmaan mennyt poikki ja katkera loppu elämän kun unelma ei toteudu.
      Näinkin voi käydä.
      T. Itsekäs psykopaatti ;)

      • Anonyymi

        Hah, uskoo kuka haluaa.. XD Toisaalta, olethan tietenkin pelkkä surkuhupaisa provot.rolli.

        Kun suurimman huuman sokeus haihtuu, mies vaihtaa Oikeaan Naiseen joka suojelee yhteisiä jälkeläisiä niiden omanaaisen tappamisen sijaan. Surmattu lapsi on ikuinen mätivä piikki suhteen lihassa.
        Olisi kiintoisaa tietää millaista on itsekkään lapsen murhaajan ns. "onnellisuus". XD
        Joku pinnallinen toisarvoinen "unelma" maksatettiin lapsen hengellä josta seurauksena lopunelämän katkera syyllisyysh.elvetti..

        "Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
        etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
        sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
        Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
        surullinen totuus "onnesta" piilee."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, uskoo kuka haluaa.. XD Toisaalta, olethan tietenkin pelkkä surkuhupaisa provot.rolli.

        Kun suurimman huuman sokeus haihtuu, mies vaihtaa Oikeaan Naiseen joka suojelee yhteisiä jälkeläisiä niiden omanaaisen tappamisen sijaan. Surmattu lapsi on ikuinen mätivä piikki suhteen lihassa.
        Olisi kiintoisaa tietää millaista on itsekkään lapsen murhaajan ns. "onnellisuus". XD
        Joku pinnallinen toisarvoinen "unelma" maksatettiin lapsen hengellä josta seurauksena lopunelämän katkera syyllisyysh.elvetti..

        "Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
        etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
        sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
        Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
        surullinen totuus "onnesta" piilee."

        Onko sinulla tilastotietoa aiheesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, uskoo kuka haluaa.. XD Toisaalta, olethan tietenkin pelkkä surkuhupaisa provot.rolli.

        Kun suurimman huuman sokeus haihtuu, mies vaihtaa Oikeaan Naiseen joka suojelee yhteisiä jälkeläisiä niiden omanaaisen tappamisen sijaan. Surmattu lapsi on ikuinen mätivä piikki suhteen lihassa.
        Olisi kiintoisaa tietää millaista on itsekkään lapsen murhaajan ns. "onnellisuus". XD
        Joku pinnallinen toisarvoinen "unelma" maksatettiin lapsen hengellä josta seurauksena lopunelämän katkera syyllisyysh.elvetti..

        "Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
        etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
        sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
        Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
        surullinen totuus "onnesta" piilee."

        Hahaha :) Olet aina yhtä huvittavaa.
        Loistaa läpi kuinka paljon sua ärsyttää että olen aidosti oikeasti onnellinen. Mitenköhän näin voi mennä? Eiks kaikki piti olla surullisia ja tehdä itsemurhaa abortin jälkeen? Jotain on nyt selkeästi mennyt väärin. Koska sinä olet aina oikeassa eikö niin?
        Ei tässä kukaan muu kärsii tällä hetkellä kuin sinä. Koita jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha :) Olet aina yhtä huvittavaa.
        Loistaa läpi kuinka paljon sua ärsyttää että olen aidosti oikeasti onnellinen. Mitenköhän näin voi mennä? Eiks kaikki piti olla surullisia ja tehdä itsemurhaa abortin jälkeen? Jotain on nyt selkeästi mennyt väärin. Koska sinä olet aina oikeassa eikö niin?
        Ei tässä kukaan muu kärsii tällä hetkellä kuin sinä. Koita jaksaa.

        Huomaa kyllä kuinka sinua kiukuttaa ja turhauttaa kun kukaan ei usko noita itsepetoksellisia vakuuttelujasi kuitenkaan. :)

        "aidosti oikeasti onnellinen."

        XD Tuskin tajuat edes mitä tuo tarkoittaa.
        Siinä olet tosiaan surullisen oikeassa, jotain meni väärin ja pahasti. Nimittäin se millaisen kohtalon lapsipolo joutui kokemaan s.airaissa kynsissäsi. Ja vaikea tuossa tilassa mitään kovin oikeaa on itsellesi ja hajoilevalle psyykellesikään nähdä. Mutta se joka jäi tänne kärsimään syyllisyyttä olet sinä. Ehkä edes tänne suoltamillasi valheilla saat olosi hetkeksi helpottumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä kuinka sinua kiukuttaa ja turhauttaa kun kukaan ei usko noita itsepetoksellisia vakuuttelujasi kuitenkaan. :)

        "aidosti oikeasti onnellinen."

        XD Tuskin tajuat edes mitä tuo tarkoittaa.
        Siinä olet tosiaan surullisen oikeassa, jotain meni väärin ja pahasti. Nimittäin se millaisen kohtalon lapsipolo joutui kokemaan s.airaissa kynsissäsi. Ja vaikea tuossa tilassa mitään kovin oikeaa on itsellesi ja hajoilevalle psyykellesikään nähdä. Mutta se joka jäi tänne kärsimään syyllisyyttä olet sinä. Ehkä edes tänne suoltamillasi valheilla saat olosi hetkeksi helpottumaan.

        Juu-juuu kyllä.
        En tiedä mitään onnellisuudesta ja en tee muuta kun kärsin 24/7. Olet kyllä semmoinen selvännäkijä. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä kuinka sinua kiukuttaa ja turhauttaa kun kukaan ei usko noita itsepetoksellisia vakuuttelujasi kuitenkaan. :)

        "aidosti oikeasti onnellinen."

        XD Tuskin tajuat edes mitä tuo tarkoittaa.
        Siinä olet tosiaan surullisen oikeassa, jotain meni väärin ja pahasti. Nimittäin se millaisen kohtalon lapsipolo joutui kokemaan s.airaissa kynsissäsi. Ja vaikea tuossa tilassa mitään kovin oikeaa on itsellesi ja hajoilevalle psyykellesikään nähdä. Mutta se joka jäi tänne kärsimään syyllisyyttä olet sinä. Ehkä edes tänne suoltamillasi valheilla saat olosi hetkeksi helpottumaan.

        Tunnetko SINÄ ikinä syyllisyyttä omista toimistasi ja sanoistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko SINÄ ikinä syyllisyyttä omista toimistasi ja sanoistasi?

        Joo, kyllä, jos omasta mielestä teen väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä kuinka sinua kiukuttaa ja turhauttaa kun kukaan ei usko noita itsepetoksellisia vakuuttelujasi kuitenkaan. :)

        "aidosti oikeasti onnellinen."

        XD Tuskin tajuat edes mitä tuo tarkoittaa.
        Siinä olet tosiaan surullisen oikeassa, jotain meni väärin ja pahasti. Nimittäin se millaisen kohtalon lapsipolo joutui kokemaan s.airaissa kynsissäsi. Ja vaikea tuossa tilassa mitään kovin oikeaa on itsellesi ja hajoilevalle psyykellesikään nähdä. Mutta se joka jäi tänne kärsimään syyllisyyttä olet sinä. Ehkä edes tänne suoltamillasi valheilla saat olosi hetkeksi helpottumaan.

        Enemmän naurattaa kun kiukuttaa. Kun puhuisi pikku lasten kanssa joka ei vaan millään halua hyväksyä mikä tilanne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä, jos omasta mielestä teen väärin.

        Sellaisia tilanteita ei taida juuri olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, uskoo kuka haluaa.. XD Toisaalta, olethan tietenkin pelkkä surkuhupaisa provot.rolli.

        Kun suurimman huuman sokeus haihtuu, mies vaihtaa Oikeaan Naiseen joka suojelee yhteisiä jälkeläisiä niiden omanaaisen tappamisen sijaan. Surmattu lapsi on ikuinen mätivä piikki suhteen lihassa.
        Olisi kiintoisaa tietää millaista on itsekkään lapsen murhaajan ns. "onnellisuus". XD
        Joku pinnallinen toisarvoinen "unelma" maksatettiin lapsen hengellä josta seurauksena lopunelämän katkera syyllisyysh.elvetti..

        "Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
        etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
        sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
        Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
        surullinen totuus "onnesta" piilee."

        Miksi näin sanot ? Kuvittele hetkeksi että olet väärässä. Miltä se tuntuu?
        Pystytkö elämään sen ajatuksen kanssa että ihminen voi tehdä abortti ja silti olla onnellinen?
        Jos näin on, miksi se vaikuttaa sinuun niin paljon?
        Saisitko nukuttua öisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia tilanteita ei taida juuri olla.

        Kyllä niitä välillä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä kuinka sinua kiukuttaa ja turhauttaa kun kukaan ei usko noita itsepetoksellisia vakuuttelujasi kuitenkaan. :)

        "aidosti oikeasti onnellinen."

        XD Tuskin tajuat edes mitä tuo tarkoittaa.
        Siinä olet tosiaan surullisen oikeassa, jotain meni väärin ja pahasti. Nimittäin se millaisen kohtalon lapsipolo joutui kokemaan s.airaissa kynsissäsi. Ja vaikea tuossa tilassa mitään kovin oikeaa on itsellesi ja hajoilevalle psyykellesikään nähdä. Mutta se joka jäi tänne kärsimään syyllisyyttä olet sinä. Ehkä edes tänne suoltamillasi valheilla saat olosi hetkeksi helpottumaan.

        Nämä keskustelut kiinnostaa minua. Ja välillä aika huvittavia.
        On se hirveätä miten ihminen voi tehdä abortti ja silti olla onnellinen 6kk myöhemmin. Hui hui
        Oletko aina yhtä mahdoton kun keskustelet ihmisten kanssa? Onko sun mielipide aina se oikea ? Eli ihmisillä ei voi ajatella toisella tavalla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko SINÄ ikinä syyllisyyttä omista toimistasi ja sanoistasi?

        En, ainakaan täällä kirjoittaessa. Mistä ja miksi tosiasioiden kertomisesta sellaista pitäisi tuntea?

        "Pystytkö elämään sen ajatuksen kanssa että ihminen voi tehdä abortti ja silti olla onnellinen? "

        Hyvinkin, kun tietää ettei tuollainen onnistu kuin korkeintaan paatuneimmilta psykopaateilta.

        "On se hirveätä miten ihminen voi tehdä abortti ja silti olla onnellinen 6kk myöhemmin. "

        On se varmaan ollut hirveää huomata ettei voi. Olisi sinunkin kannattanut vaan antaa lapsesikin jatkaa elämäänsä jossain muualla niin olisit välttynyt tuolta lopunelämäsi p.ilaavalta syyllisyyskitumiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia tilanteita ei taida juuri olla.

        Onko sinulla todisteita, vai oletko selvännäkijä?
        Olet kyllä aika kova jos tiedät noin paljon ihmisistä keskustelu foorumin kautta.
        Mitä muuta tiedät ? Minkä ikäinen olen? Miltä näytän? Mikä mun ammatti on?
        😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, ainakaan täällä kirjoittaessa. Mistä ja miksi tosiasioiden kertomisesta sellaista pitäisi tuntea?

        "Pystytkö elämään sen ajatuksen kanssa että ihminen voi tehdä abortti ja silti olla onnellinen? "

        Hyvinkin, kun tietää ettei tuollainen onnistu kuin korkeintaan paatuneimmilta psykopaateilta.

        "On se hirveätä miten ihminen voi tehdä abortti ja silti olla onnellinen 6kk myöhemmin. "

        On se varmaan ollut hirveää huomata ettei voi. Olisi sinunkin kannattanut vaan antaa lapsesikin jatkaa elämäänsä jossain muualla niin olisit välttynyt tuolta lopunelämäsi p.ilaavalta syyllisyyskitumiselta.

        Seli seli. Kyllä sinä tiedät että syyllisyyden tunnetta ei läheskään iskee kaikille. Et vaan haluaa sitä myönnä. Egosi ei vissiin kestää kun olet väärässä, eli valehtelet itsellesi.
        Se olisi liian hirveätä että ”murhaaja” voisi olla onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli. Kyllä sinä tiedät että syyllisyyden tunnetta ei läheskään iskee kaikille. Et vaan haluaa sitä myönnä. Egosi ei vissiin kestää kun olet väärässä, eli valehtelet itsellesi.
        Se olisi liian hirveätä että ”murhaaja” voisi olla onnellinen.

        Johan on todettu ettei sitä varmaankaan tule paatuneimmille psykopaateille. Mutta sinulla sitä ainakin on ja muilla ketkä täällä puolustelee ja oikeuttelee vimmaisesti lapsen m.urhiaan. Et vain kykene sitä myöntämään. Koko psyykesi hajoaisi siihen ja itsepetoksellinen vakuuttelusi "onnesta" ym. "hyödyistä" katoaisi maan nielemänä. Onhan se hirveää kun ei se lapsenm.urha ratkaissutkaan ongelmia ja helpottanut elämää vaikka niin kuvittelit, vaan täysin päinvastoin. Raskaaksi riesksesi sait elinikäisen tunnontaakan raastamaan psyykeä ja varjostamaan kaikkea hiukankaan hyvää elämässä.

        Tajuatko että monista normaaleista, lapsia suojelevista ihmisistä on perin kummallista jos jollain ei muka tunnu missään oman lapsen tappaminen? Näitä itsensä paaduttaneita parkkinahkoja on ihan aiheellista yrittääkin ravistella hereille siitä itsepetoksen kuplasta missä vakuutellaan ettei mitään pahaa ole tehty eikä vääryyttä tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on todettu ettei sitä varmaankaan tule paatuneimmille psykopaateille. Mutta sinulla sitä ainakin on ja muilla ketkä täällä puolustelee ja oikeuttelee vimmaisesti lapsen m.urhiaan. Et vain kykene sitä myöntämään. Koko psyykesi hajoaisi siihen ja itsepetoksellinen vakuuttelusi "onnesta" ym. "hyödyistä" katoaisi maan nielemänä. Onhan se hirveää kun ei se lapsenm.urha ratkaissutkaan ongelmia ja helpottanut elämää vaikka niin kuvittelit, vaan täysin päinvastoin. Raskaaksi riesksesi sait elinikäisen tunnontaakan raastamaan psyykeä ja varjostamaan kaikkea hiukankaan hyvää elämässä.

        Tajuatko että monista normaaleista, lapsia suojelevista ihmisistä on perin kummallista jos jollain ei muka tunnu missään oman lapsen tappaminen? Näitä itsensä paaduttaneita parkkinahkoja on ihan aiheellista yrittääkin ravistella hereille siitä itsepetoksen kuplasta missä vakuutellaan ettei mitään pahaa ole tehty eikä vääryyttä tapahtunut.

        No kun ei nyt vaan pidä paikkaansa. Yritä niin paljon kun haluat mutta se joka meistä täällä kärsii on sinä, kun lyöt päätä seinään uudestaan ja uudestaan.
        Jos kokisin että olisin tappanut lapsen, aivan varmasti tuntisin syyllisyyttä. Totta kai.
        Mutta kun en koe että abortti on murha. Olin samaa mieltä myös ennen aborttia.
        Tämä on se syy miksi ollaan eri mieltä. Niin kauan kun en näe että 2 cm solu yhdistelmä on vielä lapsi tai ihminen, minulla ei ole syytä tuntea syyllisyyttä.
        Ymmärstktö? Olen eri mieltä kun sinä? Vai pitääkö yrittää löytää vielä helpompi tapa selittää sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei nyt vaan pidä paikkaansa. Yritä niin paljon kun haluat mutta se joka meistä täällä kärsii on sinä, kun lyöt päätä seinään uudestaan ja uudestaan.
        Jos kokisin että olisin tappanut lapsen, aivan varmasti tuntisin syyllisyyttä. Totta kai.
        Mutta kun en koe että abortti on murha. Olin samaa mieltä myös ennen aborttia.
        Tämä on se syy miksi ollaan eri mieltä. Niin kauan kun en näe että 2 cm solu yhdistelmä on vielä lapsi tai ihminen, minulla ei ole syytä tuntea syyllisyyttä.
        Ymmärstktö? Olen eri mieltä kun sinä? Vai pitääkö yrittää löytää vielä helpompi tapa selittää sinulle?

        Voit kiistää ja inttää vaikka maailman tappiin sen mitä muut näkee ilmiselvästi.
        Jos pahaa oloasi helpottaa, voit myös kuvitella että kärsijöitä on ne jotka vain toteaa tosiasioita, eikä ne joilla on ongelmia niiden myöntämisessä omien traumojen takia. Tiedät itsekin syvällä sisimmässäsi kivuliaan totuuden mutta joudut vimmaisella r.aivolla kiistämään sen, koska totuuden myöntäminen olisi aivan liian vaikeaa ja psyykesi voisi hajota lopullisesti. Yrität paaduttaa kaikkea johonkin vähättelyn "kokemis"kuplaan missä muka mitään pahaa tai väärää ei ole tapahtunut, ja kiellät koko tekosi olemuksen.

        "Niin kauan kun en näe että 2 cm solu yhdistelmä on vielä lapsi tai ihminen, "

        Näe miten vääristyneesti lystäät, faktat ei siitä muuksi eikä m.urha kauniimmaksi muutu. Voihan sitä joku nähdä, ettei lapsensa tappanut "solu yhdistelmäkään" ole oikeastaan enää mikään ihminen. ;) Kuinka mutkalle yksinkertaisia ratakiskoja pitää vielä taivuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kiistää ja inttää vaikka maailman tappiin sen mitä muut näkee ilmiselvästi.
        Jos pahaa oloasi helpottaa, voit myös kuvitella että kärsijöitä on ne jotka vain toteaa tosiasioita, eikä ne joilla on ongelmia niiden myöntämisessä omien traumojen takia. Tiedät itsekin syvällä sisimmässäsi kivuliaan totuuden mutta joudut vimmaisella r.aivolla kiistämään sen, koska totuuden myöntäminen olisi aivan liian vaikeaa ja psyykesi voisi hajota lopullisesti. Yrität paaduttaa kaikkea johonkin vähättelyn "kokemis"kuplaan missä muka mitään pahaa tai väärää ei ole tapahtunut, ja kiellät koko tekosi olemuksen.

        "Niin kauan kun en näe että 2 cm solu yhdistelmä on vielä lapsi tai ihminen, "

        Näe miten vääristyneesti lystäät, faktat ei siitä muuksi eikä m.urha kauniimmaksi muutu. Voihan sitä joku nähdä, ettei lapsensa tappanut "solu yhdistelmäkään" ole oikeastaan enää mikään ihminen. ;) Kuinka mutkalle yksinkertaisia ratakiskoja pitää vielä taivuttaa?

        Hahaha :D Ei minulla muita "traumoja" on kun ne fyysiset kivut mitä abortti aiheutti. Hormonit heitti vähän pari kuukautta, vähän kun ois pahat menkat, mutta sen jälkeen hormonitasapaino normalisoitui. Ei sen kummempaa.
        Ihan turha kärsiä ja tuntea syyllisyyttä kun tuntuu oikealta ja olen onnellinen. Miksi pitäisi yrittää tuntea semmoista mitä ei ole s? Vaikka kuinka syvälle katsoo. Anna mun olla onnellinen, ei se on sinulta pois. Vai haluatko että valehtelen että sinulle tulisi parempi mieli? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha :D Ei minulla muita "traumoja" on kun ne fyysiset kivut mitä abortti aiheutti. Hormonit heitti vähän pari kuukautta, vähän kun ois pahat menkat, mutta sen jälkeen hormonitasapaino normalisoitui. Ei sen kummempaa.
        Ihan turha kärsiä ja tuntea syyllisyyttä kun tuntuu oikealta ja olen onnellinen. Miksi pitäisi yrittää tuntea semmoista mitä ei ole s? Vaikka kuinka syvälle katsoo. Anna mun olla onnellinen, ei se on sinulta pois. Vai haluatko että valehtelen että sinulle tulisi parempi mieli? :)

        Hah, sen kun vielä joskus joku uskoisikin. XD Ihan muuten vaan iniset täällä "onneasi" päivästä seuraavaan, vuositolkulla.. T.raumasi tunkee silmille ja kukoistaa räikeänä kilometrien päähän, eikä niitä ole maallikonkaan vaikea huomata.

        "kun tuntuu oikealta ja olen onnellinen. "

        Siitä ja putipuhtoisesta omastatunnosta voit enää vain haikeana unlemoida.
        Itsehän sinä olet oman elämäsi (ja siinä samalla lapsesikin) pilannut ja onnesi estänyt. Turha siitä muita on syyttää.

        "Miksi pitäisi yrittää tuntea semmoista mitä ei ole s?"

        Miksi sinusta itsekkäästä lapsen tappamisesta ei pitäisi tuntea syyllisyyttä?

        "Vai haluatko että valehtelen "

        Muutahan et ole tähän saakka tehnytkään. XD Jospa vihdoin olisit rehellinen, aloittaen itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, sen kun vielä joskus joku uskoisikin. XD Ihan muuten vaan iniset täällä "onneasi" päivästä seuraavaan, vuositolkulla.. T.raumasi tunkee silmille ja kukoistaa räikeänä kilometrien päähän, eikä niitä ole maallikonkaan vaikea huomata.

        "kun tuntuu oikealta ja olen onnellinen. "

        Siitä ja putipuhtoisesta omastatunnosta voit enää vain haikeana unlemoida.
        Itsehän sinä olet oman elämäsi (ja siinä samalla lapsesikin) pilannut ja onnesi estänyt. Turha siitä muita on syyttää.

        "Miksi pitäisi yrittää tuntea semmoista mitä ei ole s?"

        Miksi sinusta itsekkäästä lapsen tappamisesta ei pitäisi tuntea syyllisyyttä?

        "Vai haluatko että valehtelen "

        Muutahan et ole tähän saakka tehnytkään. XD Jospa vihdoin olisit rehellinen, aloittaen itsestäsi?

        Jatka vaan jankuttamista, se ei auta mitään. Yrität muuttaa mielipiteeni väkisin ja saa minut tuntemaan syyllisyyttä koska se on se mitä abortinvastustajien tavoite on. Jos joku ei tunne sitä, sitten pitää saada sitä kärsimään keinolla tai toisella. Jos syyllisyyden tunnetta ei ole, niin sitten selittely alkaa ”et vaan tiedä, ei kukaan uskoo, valehtelet itsellesi, olet pilannut elämäsi ja jne...” aika säälittävä tapa yrittää aivopestä.

        On se meille aika läpinäkyvää touhua. Elätte jossain aivan omassa kuplassa ja vaikea nähdä oikea maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka vaan jankuttamista, se ei auta mitään. Yrität muuttaa mielipiteeni väkisin ja saa minut tuntemaan syyllisyyttä koska se on se mitä abortinvastustajien tavoite on. Jos joku ei tunne sitä, sitten pitää saada sitä kärsimään keinolla tai toisella. Jos syyllisyyden tunnetta ei ole, niin sitten selittely alkaa ”et vaan tiedä, ei kukaan uskoo, valehtelet itsellesi, olet pilannut elämäsi ja jne...” aika säälittävä tapa yrittää aivopestä.

        On se meille aika läpinäkyvää touhua. Elätte jossain aivan omassa kuplassa ja vaikea nähdä oikea maailmaa.

        Sinähän täällä joudut jankuttelemaan päivästä toiseen ja vuosista seuraavaan itsepetoksellista mantraasi. Kärsit jo ihan silminnähden, ja syyllinen siihenkin näkyy peilissäsi. Säälittävää yrittää uskotella muuta. Itsesi ehkä olet saanut aivopestyä valheillasi ja kieltodefensseilläsi, muita järjissään olevia et huijaa. Oikea maailma ja totuus olisi aivan liian kivuliasta kohdattavaksi kammottavan tekosi jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän täällä joudut jankuttelemaan päivästä toiseen ja vuosista seuraavaan itsepetoksellista mantraasi. Kärsit jo ihan silminnähden, ja syyllinen siihenkin näkyy peilissäsi. Säälittävää yrittää uskotella muuta. Itsesi ehkä olet saanut aivopestyä valheillasi ja kieltodefensseilläsi, muita järjissään olevia et huijaa. Oikea maailma ja totuus olisi aivan liian kivuliasta kohdattavaksi kammottavan tekosi jälkeen.

        No ei pidä paikkaansa. Mutta usko mitä haluat 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei pidä paikkaansa. Mutta usko mitä haluat 😊

        Kiistä ja intä ilmiselvyyksiä vastaan minkä kerkiät, sehän kuuluukin tautisi kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiistä ja intä ilmiselvyyksiä vastaan minkä kerkiät, sehän kuuluukin tautisi kuvaan.

        Mikä tauti? Tehdä abortti ja silti olla onnellinen -tauti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tauti? Tehdä abortti ja silti olla onnellinen -tauti?

        "Tehdä abortti ja silti olla onnellinen"

        Sellaista tautia voidaan havaita korkeintaan psykopaateilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, ainakaan täällä kirjoittaessa. Mistä ja miksi tosiasioiden kertomisesta sellaista pitäisi tuntea?

        "Pystytkö elämään sen ajatuksen kanssa että ihminen voi tehdä abortti ja silti olla onnellinen? "

        Hyvinkin, kun tietää ettei tuollainen onnistu kuin korkeintaan paatuneimmilta psykopaateilta.

        "On se hirveätä miten ihminen voi tehdä abortti ja silti olla onnellinen 6kk myöhemmin. "

        On se varmaan ollut hirveää huomata ettei voi. Olisi sinunkin kannattanut vaan antaa lapsesikin jatkaa elämäänsä jossain muualla niin olisit välttynyt tuolta lopunelämäsi p.ilaavalta syyllisyyskitumiselta.

        ”On se varmaan ollut hirveää huomata ettei voi. Olisi sinunkin kannattanut vaan antaa lapsesikin jatkaa elämäänsä jossain muualla niin olisit välttynyt tuolta lopunelämäsi p.ilaavalta syyllisyyskitumiselta.”

        Et selkeästi tiedät mistä puhut, se on ihan ok.
        Jos olet oikeassa ja syyllisyydentunnetta on tällaista en voi valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”On se varmaan ollut hirveää huomata ettei voi. Olisi sinunkin kannattanut vaan antaa lapsesikin jatkaa elämäänsä jossain muualla niin olisit välttynyt tuolta lopunelämäsi p.ilaavalta syyllisyyskitumiselta.”

        Et selkeästi tiedät mistä puhut, se on ihan ok.
        Jos olet oikeassa ja syyllisyydentunnetta on tällaista en voi valittaa.

        Ethän sinä enää paremmastakaan tiedä etkä halua muistaa. Vai oletko jonkin sortin masokisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä enää paremmastakaan tiedä etkä halua muistaa. Vai oletko jonkin sortin masokisti?

        Haha 😆
        No minähän sen abortin olen tehnyt niin kyl mä tiedän. Onko tatska osa ihmisen kehoa? Entä silikonit ? Moni sanoisi että kyllä. Sikiö on sitten vielä enemmän osa naisen kehoa, koska ilman naisen kehoa sitä ei olisi. Siihen se kuitenkin kiinnittyy ja täysin riippuvainen siitä.
        Ei varmaan kivi monta naista kokee että se ei olisi osa heidän kehoa raskauden aikana. Mutta ehkä jos kokisi sen niin niin abortti olisi varmaan helpompi monille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha 😆
        No minähän sen abortin olen tehnyt niin kyl mä tiedän. Onko tatska osa ihmisen kehoa? Entä silikonit ? Moni sanoisi että kyllä. Sikiö on sitten vielä enemmän osa naisen kehoa, koska ilman naisen kehoa sitä ei olisi. Siihen se kuitenkin kiinnittyy ja täysin riippuvainen siitä.
        Ei varmaan kivi monta naista kokee että se ei olisi osa heidän kehoa raskauden aikana. Mutta ehkä jos kokisi sen niin niin abortti olisi varmaan helpompi monille.

        Ei tuollaiset ylimääräiset myrkyt ja luonnottomat kumipallukat tietenkään kehoon kuulu. Sen sijaan lapsi kohdussa on kyllä siellä missä sen siinä vaiheessa elämää ihan luonnostaan kuuluukin olla.

        " vielä enemmän osa naisen kehoa, koska ilman naisen kehoa sitä ei olisi."

        Kun tämä jankuttamasi peruste on vaan kumottu jo ties monetko kerrat. Vai miten se pätee muuhun elintärkeän avun tarpeisuuteen muilta?

        "monta naista kokee että se ei olisi osa heidän kehoa raskauden aikana."

        Eipä taida kuvitella mitään kehoon kuulumisia muut kuin ne jotka hautoo lastensa tappamista. Normaalit naiset yleensä voi ihan myöntää että joku erillinen, omaa elämäänsä elävä ihmisyksilöhän siellä tietenkin kasvaa, harva tosiaan vakuuttelee että lapsi olisi jokin kummallinen osa niiden omaa kehoa.


    • Anonyymi

      Minä tunnen syyllisyyttä joka kuukausi kun menee munasolu hukkaan eli käytännössä abortti.

      Naisten kun pitäisi lisääntyä eikä harrastaa mukavuusseksiä. Vain miehillä on lupa nauttia seksistä ilman syyllisyyttä.

      Mietin kun että keneltä pitää pyytää synninpäästön?

      • Anonyymi

        Ei hätää, hedelmöittymätön munasolusi ei ole mitenkään samalla viivalla kuin pikkuinen ihminen, joita aborteissa tapetaan.
        Ihan vapaasti saat myös harrastaa mukavuusseksiäkin, kunhan olet valmis kantamaan vastuusi mahdollisista seurauksista, mikä ei tapahdu lapsia tappamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää, hedelmöittymätön munasolusi ei ole mitenkään samalla viivalla kuin pikkuinen ihminen, joita aborteissa tapetaan.
        Ihan vapaasti saat myös harrastaa mukavuusseksiäkin, kunhan olet valmis kantamaan vastuusi mahdollisista seurauksista, mikä ei tapahdu lapsia tappamalla.

        Alkiolla on hyvin vähän tekemistä pikkuisen ihmisen kanssa. On oikeastaan törkeää, miten viitsitkin syyllistää ja vääristellä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkiolla on hyvin vähän tekemistä pikkuisen ihmisen kanssa. On oikeastaan törkeää, miten viitsitkin syyllistää ja vääristellä asioita.

        Onkohan abortin vastustajat ikänä nähnyt miltä abortti näyttää? Siis se mitä tulee kehosta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkiolla on hyvin vähän tekemistä pikkuisen ihmisen kanssa. On oikeastaan törkeää, miten viitsitkin syyllistää ja vääristellä asioita.

        Mitä tarkoitat, miten niin pikkuisella ihmisellä on "vähän tekemistä" pikkuisen ihmisen kanssa? Mitä vääristelevää faktassa on?
        Voisit miettiä, miksi syytät muita siitä että syyllistyt itse valitsemastasi teosta ja kerrotuista "törkeistä" tosiasioista.

        "ikänä nähnyt miltä abortti näyttää?"

        Sitä voisi kysyä ennemminkin aborttööreiltä. Harvempi kai on uskaltanut katsoa.. ja kun sitä on yritetty useinkin näyttää täällä, niin kappas kummaa, kuvat kitistään poistoon alta aikayksikön...


      • Anonyymi

        Ei kai täällä kukaan sitä syntyneeksi ole väittänytkään? Sinulle ja muille kaltaisillesi fanaatikoille vaan synntymättömiä lapsia ei ole olemassakaan. Vääristyneen pervoissa mielikuvissa itsekkäillä a.koilla on jokin omituinen kuvottava kehon ylioikeus tappaa heikompiaan, jopa omia lapsia!!

        "saada ihmiset tuntemaan syyllisyyttä ja loukata, satuttaa."

        Syyttelet jälleen väärää puuta, kuten m.urhan puolusteluja vouhkaavilla h.örhöillä on tapana. Ei ole kertojan vika, jos joku loukkaantuu ja syyllistyy kipeistä tosiasioista.

        "Sinulle alkio on elämän ylin olomuoto ja millään muulla ei ole väliä "

        Hohhoijaa. Ja kehtaat paatostella muille vääristelyistä..! XD Mutta tasa-arvo onkin varmaan ihan vieras käsite kaltaisellesi.

        "aborttikiellosta seuraava inhimillinen kärsimys"

        Eli kaiken saamaan tottuneille lellikkiprinsessoille pikku kolaus ylimitoitettuun omanarvontuntoon, kun ei automaattisesti saisikaan tappaa lastaan. XD

        "Jotakin elämästäsi puuttuu."

        Jos se on jotakin mitä sinulla on, niin tuskin sellaista kaipaankaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai täällä kukaan sitä syntyneeksi ole väittänytkään? Sinulle ja muille kaltaisillesi fanaatikoille vaan synntymättömiä lapsia ei ole olemassakaan. Vääristyneen pervoissa mielikuvissa itsekkäillä a.koilla on jokin omituinen kuvottava kehon ylioikeus tappaa heikompiaan, jopa omia lapsia!!

        "saada ihmiset tuntemaan syyllisyyttä ja loukata, satuttaa."

        Syyttelet jälleen väärää puuta, kuten m.urhan puolusteluja vouhkaavilla h.örhöillä on tapana. Ei ole kertojan vika, jos joku loukkaantuu ja syyllistyy kipeistä tosiasioista.

        "Sinulle alkio on elämän ylin olomuoto ja millään muulla ei ole väliä "

        Hohhoijaa. Ja kehtaat paatostella muille vääristelyistä..! XD Mutta tasa-arvo onkin varmaan ihan vieras käsite kaltaisellesi.

        "aborttikiellosta seuraava inhimillinen kärsimys"

        Eli kaiken saamaan tottuneille lellikkiprinsessoille pikku kolaus ylimitoitettuun omanarvontuntoon, kun ei automaattisesti saisikaan tappaa lastaan. XD

        "Jotakin elämästäsi puuttuu."

        Jos se on jotakin mitä sinulla on, niin tuskin sellaista kaipaankaan. :)

        Ovatko kehitysmaiden vaikeissa oloissa elävät naiset sinusta hemmoteltuja prinsessoja? Tuo olikin jo ihan uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko kehitysmaiden vaikeissa oloissa elävät naiset sinusta hemmoteltuja prinsessoja? Tuo olikin jo ihan uutta.

        Itsekkäitä mukavuudenhalustaan tappavia m.urhamantoja joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan abortin vastustajat ikänä nähnyt miltä abortti näyttää? Siis se mitä tulee kehosta ulos.

        On nähty ja siitä on oma sivustokin, mutta sen esittäminen on täällä kielletty liian raakalaismaisena aiheuttaen häiriöitä yöunissa yms mielenterveyshäiriöitä. Kyseessä on kuitenkin ihan oikeita valokuvia abortissa runnotusta sikiöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nähty ja siitä on oma sivustokin, mutta sen esittäminen on täällä kielletty liian raakalaismaisena aiheuttaen häiriöitä yöunissa yms mielenterveyshäiriöitä. Kyseessä on kuitenkin ihan oikeita valokuvia abortissa runnotusta sikiöstä.

        Onko jokin leikkaus sinusta muuta kuin rumalta näyttävä? Mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkäitä mukavuudenhalustaan tappavia m.urhamantoja joka tapauksessa.

        Niin. Varmasti se raiskattu lapsikin on murhamanta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Varmasti se raiskattu lapsikin on murhamanta.

        Riippuu tietenkin lapsen iästä, mutta nuorimmat on helposti viekoiteltu tappamaan lapsensa kaltaistesi feminatsitanttojen toimesta, jotka aivopesee epävarmat tytöt inhoamaan kuiskutuksillaan "ällöä raiskarisedän limaista lönttiä" vai miten se nyt meni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu tietenkin lapsen iästä, mutta nuorimmat on helposti viekoiteltu tappamaan lapsensa kaltaistesi feminatsitanttojen toimesta, jotka aivopesee epävarmat tytöt inhoamaan kuiskutuksillaan "ällöä raiskarisedän limaista lönttiä" vai miten se nyt meni..

        Juttusi alkavat olla sairaalla puolella. Mieti nyt edes hetki mitä kirjoitat.

        Yksikään täysipäinen vanhempi ei kyllä pakottaisi raiskattua lastaan synnyttämään. Sinun mielestäsi tosin varmaan sekin asia pitäisi selvittää kansanäänestyksellä.


      • Anonyymi

        Etkö kykene minkäänlaiseen itsekritiikkiin?

        Voit takuuvarmasti kysyä ihan keneltä tahansa vanhemmalta sitä, miten he toimisivat tilanteessa, jossa oma tytär on raiskattu ja sen seurauksena raskaana.

        Minä en puhu limaklönteistä. Koeta sinäkin ymmärtää, että jokainen kommentti ei ole minulta. Toki luulet, että kun sinä palstaa täytät jutuillasi, kaikki muutkin toimivat samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jokin leikkaus sinusta muuta kuin rumalta näyttävä? Mikä?

        Minulla ainakin bursan leikkaus oli aivan siisti homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kykene minkäänlaiseen itsekritiikkiin?

        Voit takuuvarmasti kysyä ihan keneltä tahansa vanhemmalta sitä, miten he toimisivat tilanteessa, jossa oma tytär on raiskattu ja sen seurauksena raskaana.

        Minä en puhu limaklönteistä. Koeta sinäkin ymmärtää, että jokainen kommentti ei ole minulta. Toki luulet, että kun sinä palstaa täytät jutuillasi, kaikki muutkin toimivat samoin.

        "miten he toimisivat tilanteessa, jossa oma tytär on raiskattu ja sen seurauksena raskaana. "

        Sinun mutusi mukaan siis pakottaa sen tappamaan lapsensa ja olisi valmis vaikka väkisin raahaamaan tyttärensä aborttiin?

        "Etkö kykene minkäänlaiseen itsekritiikkiin? "

        Sitä saa mitä tilaa.. XD Mitä jos vaikka joskus kysyisit tuota itseltäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "miten he toimisivat tilanteessa, jossa oma tytär on raiskattu ja sen seurauksena raskaana. "

        Sinun mutusi mukaan siis pakottaa sen tappamaan lapsensa ja olisi valmis vaikka väkisin raahaamaan tyttärensä aborttiin?

        "Etkö kykene minkäänlaiseen itsekritiikkiin? "

        Sitä saa mitä tilaa.. XD Mitä jos vaikka joskus kysyisit tuota itseltäsi?

        Et taida juuri tuntea lapsia etkö tunnu hahmottavan sitä, mitä he ajattelevat. Omituisimmalta tuntuu se, että sinä oletat sen raiskatun tytönkin olevan velvoitettu ajattelemaan ensisijaisesti muita kuin itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida juuri tuntea lapsia etkö tunnu hahmottavan sitä, mitä he ajattelevat. Omituisimmalta tuntuu se, että sinä oletat sen raiskatun tytönkin olevan velvoitettu ajattelemaan ensisijaisesti muita kuin itseään.

        Ja miten olisi oikea pilata lapsen elämä sen takia että toisen lapsen saisi elää. Onhan se raiskattu tyttö vähintään yhtä tärkeä, ja jos tuommoinen trauma käy läpi elämä saattaa olla jo pilalla. Miksi pitäisi sitten pakottaa käydä raskausta läpi ja synnyttää ja rangaista sitä sellaisesta asiasta mitä ei ole sen vika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida juuri tuntea lapsia etkö tunnu hahmottavan sitä, mitä he ajattelevat. Omituisimmalta tuntuu se, että sinä oletat sen raiskatun tytönkin olevan velvoitettu ajattelemaan ensisijaisesti muita kuin itseään.

        Suosijasakki opettaa vielä hengissä selvinneet lapsetkin ajattelemaan ensisijaisesti ja aina vain mukavuudenhaluista Omaa Napaa, vaikka toisten hengenkin edelle. Normaalit ihmiset sentään opettaa ajattelemaan toistenkin etua, etenkin jos vastakkain on toisen henki ja omat itsekkäät hupien hinkuamiset.

        "miten olisi oikea pilata lapsen elämä sen takia että toisen lapsen saisi elää. "

        Lapsen tappamisesta ja siihen aivopesevästä pakotuksestahan se trauma tulee, eikä lapsen elämän pelastamisesta! Johan se elinikäinen, loppuelämän pilaava trauma näyttää aikuisille a.koillekin tulevan ja ihan vapaaehtoisen haarojen leväytyksen seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosijasakki opettaa vielä hengissä selvinneet lapsetkin ajattelemaan ensisijaisesti ja aina vain mukavuudenhaluista Omaa Napaa, vaikka toisten hengenkin edelle. Normaalit ihmiset sentään opettaa ajattelemaan toistenkin etua, etenkin jos vastakkain on toisen henki ja omat itsekkäät hupien hinkuamiset.

        "miten olisi oikea pilata lapsen elämä sen takia että toisen lapsen saisi elää. "

        Lapsen tappamisesta ja siihen aivopesevästä pakotuksestahan se trauma tulee, eikä lapsen elämän pelastamisesta! Johan se elinikäinen, loppuelämän pilaava trauma näyttää aikuisille a.koillekin tulevan ja ihan vapaaehtoisen haarojen leväytyksen seurauksena.

        Se raiskattu lapsi on jo olemassa kaikilla kriteereillä arvioiden. Hän ymmärtää asioita ja kokee kipua ja kärsii ties mistä traumoista. Saattaa olla, että hän ei koko loppuelämän aikana pääse eroon ongelmista, joita raiskaus hänessä aiheutti.

        Sinun täydellisen perverssissä maailmassasi hän ei edes tuossa tilanteessa saa ajatella asioita itsestään lähtöisin. Hänen täytyisi siis jopa tuossa tilanteessa ajatella ensisijaisesti sen alkion etua. Ja sinä toitotat sitä, miten hänen vanhempiensakin pitäisi unohtaa oman lapsensa etu ja ajatella ensisijaisesti raiskaajan tuotosta!

        Olet sinä epeli! Suosittelen sinua kysymään niiltä ihailemiltasi persuilta heidän kantaansa tuohon asiaan.

        Minusta näkemyksesi ovat niin sairaita, että sinun pitäisi jutella asioista ammattilaisten kanssa, trolli tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se raiskattu lapsi on jo olemassa kaikilla kriteereillä arvioiden. Hän ymmärtää asioita ja kokee kipua ja kärsii ties mistä traumoista. Saattaa olla, että hän ei koko loppuelämän aikana pääse eroon ongelmista, joita raiskaus hänessä aiheutti.

        Sinun täydellisen perverssissä maailmassasi hän ei edes tuossa tilanteessa saa ajatella asioita itsestään lähtöisin. Hänen täytyisi siis jopa tuossa tilanteessa ajatella ensisijaisesti sen alkion etua. Ja sinä toitotat sitä, miten hänen vanhempiensakin pitäisi unohtaa oman lapsensa etu ja ajatella ensisijaisesti raiskaajan tuotosta!

        Olet sinä epeli! Suosittelen sinua kysymään niiltä ihailemiltasi persuilta heidän kantaansa tuohon asiaan.

        Minusta näkemyksesi ovat niin sairaita, että sinun pitäisi jutella asioista ammattilaisten kanssa, trolli tai ei.

        "on jo olemassa kaikilla kriteereillä arvioiden."

        Ei tietenkään ole, jos vaan joku sattuu olemaan 'sitä mieltä'.

        "kärsii ties mistä traumoista. "

        Kuten vaikka oman lapsen tappamisen aiheuttamasta. Mutta sellaistahan ei siellä kuplassasi ole olemassakaan.

        Perverssissä maailmassasi tytön olisi ajateltava ensisijaisesti jonkun aborttöööritantan traumojen hoitamiseen osallistumista ja hänen mielikseen tekemistä eli lapsensa tappamista. Myöskään "väärällä" tavoin alkunsa saaneet lapset ei ole minkään arvoisia eikä edes oikeutettuja elämäänsä. On ajateltava ensisijaisesi sivullisten mielitekoja ja epätasa-arvoistavia inhotuksia, kuin pienimmän ihmisen koko elämää!

        "Minusta näkemyksesi ovat niin sairaita,"

        Ei yllätä lainkaan että lasten väkivaltaisten m.urhien suosijan mielestä uhrien elämän suojelu ja puolustaminen mielivaltaista raakuutta vastaan on "sairasta"!
        Mitä mieltä ammattilainen tai kansan enemmistö mahtaisi olla, kumman ajatukset niitä sairaita on?


      • Anonyymi

        Fakta on se että toisen abortti ei kuulu sulle millään tavalla. Kaikki saa tehdä just mitä haluaa oman kehon kanssa, niin sinäkin.
        On kuitenkin liikaa ihmisiä planeetalla. Jos ei haluaa lapsia parempi tehdä abortti.


      • Anonyymi

        Aborttiin turvautuvat saa siis sinusta tappaa. Ilmeisesti sinusta saa tappaa myös ihmisen, joka ei vastusta abortteja. Että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aborttiin turvautuvat saa siis sinusta tappaa. Ilmeisesti sinusta saa tappaa myös ihmisen, joka ei vastusta abortteja. Että näin.

        "Ilmeisesti sinusta saa tappaa myös ihmisen, joka ei vastusta abortteja."

        Vetelet taas jotain kummia harhaisia överipäätelmiäsi. Että näin.


      • Anonyymi

        Yhtä paljon tulee rahan haaskausta muista asioista. Esim sairauksia joka on itse aiheutettuja. Jos ei halua pitää lasta ja se menee lastenkotiin niin sekin maksaa yhteiskunnalle.

        Siinä on iso ero murhata ihminen, joka on täysin kehittynyt. Jolla on jo aistit, tieto, tunteet ja muut kehittynyt, verrattuna siihen että teet abortin.
        Alkio on ei ole millään tavalla kehittynyt niin paljon että se olisi tietoinen, tuntisi mitään, että sillä olisi mielipidettä.
        12 viikon jälkeen on jo, sen takia lain mukaan abortti ei saa myös tehdä sen jälkeen. Siihen on syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä paljon tulee rahan haaskausta muista asioista. Esim sairauksia joka on itse aiheutettuja. Jos ei halua pitää lasta ja se menee lastenkotiin niin sekin maksaa yhteiskunnalle.

        Siinä on iso ero murhata ihminen, joka on täysin kehittynyt. Jolla on jo aistit, tieto, tunteet ja muut kehittynyt, verrattuna siihen että teet abortin.
        Alkio on ei ole millään tavalla kehittynyt niin paljon että se olisi tietoinen, tuntisi mitään, että sillä olisi mielipidettä.
        12 viikon jälkeen on jo, sen takia lain mukaan abortti ei saa myös tehdä sen jälkeen. Siihen on syy.

        "Yhtä paljon tulee rahan haaskausta muista asioista."

        Onko tämä kuinka pätevä puolustelu mukavuusmurhille?

        "Jos ei halua pitää lasta ja se menee lastenkotiin niin sekin maksaa yhteiskunnalle."

        Miten niin lastenkotiin? Käsitätkö millaiset adoptiojonot tässä maassa on? Silti suurin osa jää lopulta ilman lasta.
        Lapsissa yhteiskunta saa sentään yleensä rahaa takaisinkin, esim. vuosikymmnenten veroina, tai uusina jäseninä, siinä missä tappamiskulut on pelkkää persnettoa. Usein lisäkuluna vielä tekijän mielenterveyshoidot ja ehkä lopunelämän laitoshoito.

        "Siinä on iso ero murhata ihminen, joka on täysin kehittynyt. "

        Niin mikä?
        No pitää paikkansa siltä osin, että lapsi kohdussa on täysin suojaton ja puolustuskyvytön, toisin kuin yleensä syntynyt ja aikuinen.
        Toisaalta kuitenkin samalla viivalla on tiedottomaksi tehty syntynyt ihminen, jonka tappaminen on siis logiikallasi ihan yhtä "pikku juttu" kuin syntymättömienkin.

        "12 viikon jälkeen on jo, sen takia lain mukaan abortti ei saa myös tehdä sen jälkeen."

        Paitsi että saa, aina rv20 sakkaa ja aivan samoilla syillä kuin ennen rv12. Tämänkin jälkeen vielä 4 viikkoa jos lapsella arvellaan melko varmasti olevan esim. down syndrooma. Että näin "mahtavan" lepsulain ylistyksiä sinäkin vauhkoat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yhtä paljon tulee rahan haaskausta muista asioista."

        Onko tämä kuinka pätevä puolustelu mukavuusmurhille?

        "Jos ei halua pitää lasta ja se menee lastenkotiin niin sekin maksaa yhteiskunnalle."

        Miten niin lastenkotiin? Käsitätkö millaiset adoptiojonot tässä maassa on? Silti suurin osa jää lopulta ilman lasta.
        Lapsissa yhteiskunta saa sentään yleensä rahaa takaisinkin, esim. vuosikymmnenten veroina, tai uusina jäseninä, siinä missä tappamiskulut on pelkkää persnettoa. Usein lisäkuluna vielä tekijän mielenterveyshoidot ja ehkä lopunelämän laitoshoito.

        "Siinä on iso ero murhata ihminen, joka on täysin kehittynyt. "

        Niin mikä?
        No pitää paikkansa siltä osin, että lapsi kohdussa on täysin suojaton ja puolustuskyvytön, toisin kuin yleensä syntynyt ja aikuinen.
        Toisaalta kuitenkin samalla viivalla on tiedottomaksi tehty syntynyt ihminen, jonka tappaminen on siis logiikallasi ihan yhtä "pikku juttu" kuin syntymättömienkin.

        "12 viikon jälkeen on jo, sen takia lain mukaan abortti ei saa myös tehdä sen jälkeen."

        Paitsi että saa, aina rv20 sakkaa ja aivan samoilla syillä kuin ennen rv12. Tämänkin jälkeen vielä 4 viikkoa jos lapsella arvellaan melko varmasti olevan esim. down syndrooma. Että näin "mahtavan" lepsulain ylistyksiä sinäkin vauhkoat.

        Meni vissiin tunteisiin.
        Solumöykky ja lapsi on eri asia. Abortti saa ja pitää tehdä jos ei pysty pitämään lasta. Koita hyväksyä.


      • Anonyymi

        Se on sinun silmissä murhaamista. Suurimman osa ihmisistä ei ole abortinvastustajia.
        Murha ja abortti on eri asiaa. Ja lain mukaan abortti saa tehdä. Siihen on syy. Koita hyväksyä. Häviät joka tapauksessa.
        Jos et kestä, muuta pois Suomesta semmoiseen maahan missä abortti on kielletty. Esim Afrikkaan. Mutta ihmisoikeudet niissä maissa saattaa muutenkin olla vähän eri tasolla, koita vaan olla rikkomatta lakeja ja pidä mielipiteet itsellesi niin kaikki menee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun silmissä murhaamista. Suurimman osa ihmisistä ei ole abortinvastustajia.
        Murha ja abortti on eri asiaa. Ja lain mukaan abortti saa tehdä. Siihen on syy. Koita hyväksyä. Häviät joka tapauksessa.
        Jos et kestä, muuta pois Suomesta semmoiseen maahan missä abortti on kielletty. Esim Afrikkaan. Mutta ihmisoikeudet niissä maissa saattaa muutenkin olla vähän eri tasolla, koita vaan olla rikkomatta lakeja ja pidä mielipiteet itsellesi niin kaikki menee hyvin.

        "Suurimman osa ihmisistä ei ole abortinvastustajia. "

        Joko jostain löytyy tätäkään mutuasi todistavaa tilastoa tms. aineistoa?
        Väität siis todella että suurin osa ihmisistä ei pidä ihmisen suunnitelmallista tappamista murhaamisena, ts. kieltää tosiasiat... okei. :)

        "Murha ja abortti on eri asiaa."

        Senkun selittelet sitten jo mikä kohta murhan (1.) määritelmässä ei päde abortissa: IHMISEN SUUNNITELMALLINEN TAPPAMINEN. Jäädään taas kerran odottelemaan..
        Tai sitten vaan myönnät rehdisti ikävät tosiasiat ja häviösi. Mutta tätä lienee turha odottaa, koska rysähtäisit kasaan valheinesi traumojesi taakan alle.
        Aivan samantekevää mitä laki sanoo, sen murhamääritys on vasta 2. merkityksessä. laki ei väitä missään etteikö abortti olisi tappamista ja sen uhrit pieniä ihmisiä. Päainvastoin sikiönlähdetysten rangaistuksia käsitellessään.

        Aborteissa tapetaan kylmän suunnitellusti pikkuisia ihmisiä. Koita hyväksyä, olet hävinnyt alunperinkin ja jo aikoja sitten.
        Ja taas tuo naurettavuus muualle muuttamisesta. Miksi kukaan yhden perseellään olevan asian takia johonkin ulkomaille muuttaisi? Älyttömyys huipussaan...


      • "Lapsia on sekä syntyneitä että syntymättömiä. Sinäkin olet pelkkä solumöykky, jos joku päättää niin. "

        Eikä se niin mene. Lääketieteeseen tämä kaikki solumöykkyys ja kehitysbiologia perustuu, eikä mihkään mielipiteeseen. Jos pidät kahteen jakautunutta solua samanvertaisena kuin palstalle kirjoittaajaa niin ollaankin omituisen äärellä.


      • Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

        "Lapsia on sekä syntyneitä että syntymättömiä. Sinäkin olet pelkkä solumöykky, jos joku päättää niin. "

        Eikä se niin mene. Lääketieteeseen tämä kaikki solumöykkyys ja kehitysbiologia perustuu, eikä mihkään mielipiteeseen. Jos pidät kahteen jakautunutta solua samanvertaisena kuin palstalle kirjoittaajaa niin ollaankin omituisen äärellä.

        "Eikä se niin mene. Lääketieteeseen tämä kaikki solumöykkyys ja kehitysbiologia perustuu, eikä mihkään mielipiteeseen."

        Ei siis mitään logiikkaa. Sinulla on siis jokin kumma ylivalta päättää että joku toinen on solumöykky mutta sinua ei saa kukaan määritellä samoin? XD
        Omituista tosiaan, jos lääketiedekin määrittyy solumöykkyjen osalta juuri siten kuin sinä haluat uskoa. ;)

        "Jos pidät kahteen jakautunutta solua samanvertaisena"

        Nyt puhuttiin lapsista ja ihmisyksilöydestä, joista sinä yrität vääntää osan pelkiksi "solumöykyiksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä se niin mene. Lääketieteeseen tämä kaikki solumöykkyys ja kehitysbiologia perustuu, eikä mihkään mielipiteeseen."

        Ei siis mitään logiikkaa. Sinulla on siis jokin kumma ylivalta päättää että joku toinen on solumöykky mutta sinua ei saa kukaan määritellä samoin? XD
        Omituista tosiaan, jos lääketiedekin määrittyy solumöykkyjen osalta juuri siten kuin sinä haluat uskoa. ;)

        "Jos pidät kahteen jakautunutta solua samanvertaisena"

        Nyt puhuttiin lapsista ja ihmisyksilöydestä, joista sinä yrität vääntää osan pelkiksi "solumöykyiksi".

        Miten sinä määrittelet lapsen? Kertoisitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä määrittelet lapsen? Kertoisitko?

        Mitä minun määritykseni tähän kuuluu?
        Lapsia on syntyneitä ja syntymättömiä, eli ovat alle 18-vuotiaita ihmisiä, kuten virallisestikin on määritelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minun määritykseni tähän kuuluu?
        Lapsia on syntyneitä ja syntymättömiä, eli ovat alle 18-vuotiaita ihmisiä, kuten virallisestikin on määritelty.

        Kyllä se kuuluu, koska väität asioita. Sinun tehtäväsi on perustella näkemyksesi, jos siihen pystyt. Jos et pysty, se kertoo kaiken tarvittavan.

        Kyse on siitä, että jotkut asiat tekevät sinusta jo alkiosta lapsen. Mitkä ne asiat ovat? Pelkkä DNA? Mitään muutako ei tarvita? Entä persoonallisuus? Mikä erottaa yhden alkion toisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuuluu, koska väität asioita. Sinun tehtäväsi on perustella näkemyksesi, jos siihen pystyt. Jos et pysty, se kertoo kaiken tarvittavan.

        Kyse on siitä, että jotkut asiat tekevät sinusta jo alkiosta lapsen. Mitkä ne asiat ovat? Pelkkä DNA? Mitään muutako ei tarvita? Entä persoonallisuus? Mikä erottaa yhden alkion toisesta?

        Minun määritykseni ja mielipiteeni perustuu ihan tieteellisiin tosiasioihin, tai ovat niiden kanssa yhtenevät, kuten tässäkin. Milloin saadaan niitä sinun oikeaksi todistettuja perusteitasi?

        "Mitkä ne asiat ovat?"

        Mikö kohta edellisessä meni ohi? Iskikö tällä kertaa sokeus, dementia vai luetun ymmärryskyvyttömyys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun määritykseni ja mielipiteeni perustuu ihan tieteellisiin tosiasioihin, tai ovat niiden kanssa yhtenevät, kuten tässäkin. Milloin saadaan niitä sinun oikeaksi todistettuja perusteitasi?

        "Mitkä ne asiat ovat?"

        Mikö kohta edellisessä meni ohi? Iskikö tällä kertaa sokeus, dementia vai luetun ymmärryskyvyttömyys?

        Kyse on siitä, että jotkut asiat tekevät sinusta jo alkiosta lapsen. Mitkä ne asiat ovat? Pelkkä DNA? Mitään muutako ei tarvita? Entä persoonallisuus? Mikä erottaa yhden alkion toisesta?

        Etkö saa vastattua näihin kysymyksiin? Mikäli minun havaintokykyni ei ole samanvertainen kuin sinun, sinä varmastikin ystävällisenä ihmisenä ihan selkosuomella vastaat noihin kysymyksiini?

        Katsos kun täällä olevat lukuisat ihmiset varmasti kääntyvät heti kannallesi, kun vain nyt saat asiat upeaan tapaasi kerrottua selkeästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siitä, että jotkut asiat tekevät sinusta jo alkiosta lapsen. Mitkä ne asiat ovat? Pelkkä DNA? Mitään muutako ei tarvita? Entä persoonallisuus? Mikä erottaa yhden alkion toisesta?

        Etkö saa vastattua näihin kysymyksiin? Mikäli minun havaintokykyni ei ole samanvertainen kuin sinun, sinä varmastikin ystävällisenä ihmisenä ihan selkosuomella vastaat noihin kysymyksiini?

        Katsos kun täällä olevat lukuisat ihmiset varmasti kääntyvät heti kannallesi, kun vain nyt saat asiat upeaan tapaasi kerrottua selkeästi!

        Monessako ketjussa tivaat jo tätäkin samaa asiaa?

        Lapset ovat alle 18-vuotiaita ihmisiä. Ts. IHMISYYS ja alle 18 vuoden IKÄ.
        Toista lauseita, jos ei ratakiskoillakaan mene tajuntaan ja laita vaikkapa tavuviivat helpottamaan perille menoa.
        Joko sinä kerrot miksi alkiot ei olisi syntymättömiä lapsia?

        Mikä kohta vastatussa ylittää ymmärryskykysi, eikä vastausta kysymykseen näy vieläkäään missään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suurimman osa ihmisistä ei ole abortinvastustajia. "

        Joko jostain löytyy tätäkään mutuasi todistavaa tilastoa tms. aineistoa?
        Väität siis todella että suurin osa ihmisistä ei pidä ihmisen suunnitelmallista tappamista murhaamisena, ts. kieltää tosiasiat... okei. :)

        "Murha ja abortti on eri asiaa."

        Senkun selittelet sitten jo mikä kohta murhan (1.) määritelmässä ei päde abortissa: IHMISEN SUUNNITELMALLINEN TAPPAMINEN. Jäädään taas kerran odottelemaan..
        Tai sitten vaan myönnät rehdisti ikävät tosiasiat ja häviösi. Mutta tätä lienee turha odottaa, koska rysähtäisit kasaan valheinesi traumojesi taakan alle.
        Aivan samantekevää mitä laki sanoo, sen murhamääritys on vasta 2. merkityksessä. laki ei väitä missään etteikö abortti olisi tappamista ja sen uhrit pieniä ihmisiä. Päainvastoin sikiönlähdetysten rangaistuksia käsitellessään.

        Aborteissa tapetaan kylmän suunnitellusti pikkuisia ihmisiä. Koita hyväksyä, olet hävinnyt alunperinkin ja jo aikoja sitten.
        Ja taas tuo naurettavuus muualle muuttamisesta. Miksi kukaan yhden perseellään olevan asian takia johonkin ulkomaille muuttaisi? Älyttömyys huipussaan...

        Kannattaa muuttaa pois jos nämä asiat pilaa sun elämän. Kirjoitat kun olisit tullut mielisairaalasta. Et vissiin voi kovin hyvin koska muut saa tehdä aborttia jos tarvii.

        Laki on mun puolella. Millä tavalla olen hävinnyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muuttaa pois jos nämä asiat pilaa sun elämän. Kirjoitat kun olisit tullut mielisairaalasta. Et vissiin voi kovin hyvin koska muut saa tehdä aborttia jos tarvii.

        Laki on mun puolella. Millä tavalla olen hävinnyt ?

        Totuus on meidän puolella joiden ei tarvi vääristellä traumojen takia tosiasioita.
        Mikä kohta tekstissä ja kerrotuissa tosiasioissa kuulostaa 'mielisairaalta'? Onko kaikki aina mielisairsta mikä ei satu sinua miellyttämään? Olisko niin, että tekosi on mielisairaan touhuja? Eihän kukaan tolkun ihminen tapa jälkeläisiään! Ei edes elukat, paitsi äärimmäisen häiriintyneessä tilassa. Kovin hyvin ei näillä "ihmis" sekopäilläkään näytä menevän.
        Lastensa murhaajat on luusereita pohjasakkaisimmasta päästä, vai kuinkas muutenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on meidän puolella joiden ei tarvi vääristellä traumojen takia tosiasioita.
        Mikä kohta tekstissä ja kerrotuissa tosiasioissa kuulostaa 'mielisairaalta'? Onko kaikki aina mielisairsta mikä ei satu sinua miellyttämään? Olisko niin, että tekosi on mielisairaan touhuja? Eihän kukaan tolkun ihminen tapa jälkeläisiään! Ei edes elukat, paitsi äärimmäisen häiriintyneessä tilassa. Kovin hyvin ei näillä "ihmis" sekopäilläkään näytä menevän.
        Lastensa murhaajat on luusereita pohjasakkaisimmasta päästä, vai kuinkas muutenkaan?

        Mutta itse murhautat elämäsi aikana läjäpäin muiden lapsia sekä ihan aikuisia ihan oman mielihyväsi takia. Nimittäin ihan vain siksi että saisit syödä niitä eläimiä. Äläkä luule että olen vegaani tai kasvissyöjä tai mikään muukaan, ja sen takia moralisoisin eläimistä.
        On vain niin äärettömän käsittämätöntä miten joku voi moralisoida toista ihmistä valinnasta, joka ei sun elämääsi vaikuta millään tavalla. Sikiö ei vielä osaa pelätä, ei se tiedä mitä tapahtuu, syntyessään maailmaan ehkä sillä lapsella ei ole mitään hyvää. Syntyy ehkä kamalaan tilanteeseen, kärsii pahimmassa tapauksessa lopun elämäänsä, hyvin hyvin äärimmäisessä tapauksessa päätyy ehkä kuitenkin lopulta viemään itse oman elämänsä.

        Mutta sinä tapatat tietoisesti näitä viattomia eläimiä päivä toisensa jälkeen, näitä jo syntyneitä, tuntevia, tietoisia olentoja, jotka sun mielihalujen takia elää elämänsä pelossa, kivussa ja kurjuudessa vain jotta saisit sen herkullisen pihvin lautasellesi. Kaksinaismoralismia, häpeäisitte!


      • Anonyymi

        "Mutta itse murhautat elämäsi aikana läjäpäin muiden lapsia sekä ihan aikuisia ihan oman mielihyväsi takia. Nimittäin ihan vain siksi että saisit syödä niitä eläimiä."

        Mitä sekoilet? Ensin syyttelet käsittämättömiä jostain muiden ja lasten tappamisista, sitten höpiset eläimistä? Vain ihmisiä voidaan murhata, ja eläinten lapsille on ihan omat nimityksensä.

        " joka ei sun elämääsi vaikuta millään tavalla. Sikiö ei vielä osaa pelätä, ei se tiedä mitä tapahtuu, syntyessään maailmaan ehkä sillä lapsella ei ole mitään hyvää. Syntyy ehkä kamalaan tilanteeseen, kärsii pahimmassa tapauksessa lopun elämäänsä, hyvin hyvin äärimmäisessä tapauksessa päätyy ehkä kuitenkin lopulta viemään itse oman elämänsä."

        Kovastihan sinä joudut itsekästä tappamista vähättelmään ja selittelemään parhain päin.
        Mistä tiedät millä arvaamattomilla tavoin jonkun ihmisen puuttuminen tulee vaikuttamaan muiden elämiin? Ja kyllä se vain vaikuttaa koko yhteiskuntaan, pelkästään jo rahan haaskaantumisen muodossa, syntymävajeena jne.
        Sitä varten on keksitty adoptio ja sijaishuolto jos olot ovat liian huonot. harvan koko elämä on pilalla vaikka lähtökohdat olisi keskivertoa heikommat. Useimmiten nämäkin ihmiset on silti mieluummin elossa ja kokemassa tätä elämää. Jos sitten ei, niin ainakin he on itse saaneet tehdä päätökset oman elämänsä suhteen. eikä jonkun tekopyhistelevän omannavantuijottajan joka kuvittelee tietävänsä paremmin muidenkin "parhaan".

        "jotka sun mielihalujen takia elää elämänsä pelossa, kivussa ja kurjuudessa"

        Niinkö, oletko kysynyt niiltä? Tietääkseni suurinta osaa eläimistä pidetään hyvää huolta ja lopetuskin hoidetaan asianmukaisesti.
        Ihmiset kuitenkin on jotain viherpiiperöhörhöjä lukuun ottamatta kuitenkin sekasyöjä ja tarvii ravinnossaan tiettyjä vitamiineja joita saa parhaiten vain lihasta. Harva petolajikaan tappaa omiaan, ja vielä harvempi omia jälkeläisiään..

        "niin typerää sakkia"

        Huom huom huom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä
        halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        Onko tosiasiat "typeriä" kun ne ei satu miellyttämään? Toivo menee ihmiskuntaan lapsia tappavien moraalivajakkien takia.. kun taas uhreja suojelevat normaalit tolkun ihmiset vain yrittää pitää sitä vielä jotenkin edes yllä.

        "Aborteissa ei kyllä tapeta kylmän suunnitellusti mitään pikkuisia ihmisiä."

        Jankuti jankkaa, mahtavia aina nämä olemattomat perustelut. XD Miten totuutta vastaan voisikaan perustella.. Ja aina yhtä ontuva munavertaus, eihän munasolukaan ole ihminen, kuten ei kanallakaan hedelmöittämättömät munat ole tipuja. Kannattaisiko ensin vaikka hieman selvittää asioita ennen noin noloja yritelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta itse murhautat elämäsi aikana läjäpäin muiden lapsia sekä ihan aikuisia ihan oman mielihyväsi takia. Nimittäin ihan vain siksi että saisit syödä niitä eläimiä."

        Mitä sekoilet? Ensin syyttelet käsittämättömiä jostain muiden ja lasten tappamisista, sitten höpiset eläimistä? Vain ihmisiä voidaan murhata, ja eläinten lapsille on ihan omat nimityksensä.

        " joka ei sun elämääsi vaikuta millään tavalla. Sikiö ei vielä osaa pelätä, ei se tiedä mitä tapahtuu, syntyessään maailmaan ehkä sillä lapsella ei ole mitään hyvää. Syntyy ehkä kamalaan tilanteeseen, kärsii pahimmassa tapauksessa lopun elämäänsä, hyvin hyvin äärimmäisessä tapauksessa päätyy ehkä kuitenkin lopulta viemään itse oman elämänsä."

        Kovastihan sinä joudut itsekästä tappamista vähättelmään ja selittelemään parhain päin.
        Mistä tiedät millä arvaamattomilla tavoin jonkun ihmisen puuttuminen tulee vaikuttamaan muiden elämiin? Ja kyllä se vain vaikuttaa koko yhteiskuntaan, pelkästään jo rahan haaskaantumisen muodossa, syntymävajeena jne.
        Sitä varten on keksitty adoptio ja sijaishuolto jos olot ovat liian huonot. harvan koko elämä on pilalla vaikka lähtökohdat olisi keskivertoa heikommat. Useimmiten nämäkin ihmiset on silti mieluummin elossa ja kokemassa tätä elämää. Jos sitten ei, niin ainakin he on itse saaneet tehdä päätökset oman elämänsä suhteen. eikä jonkun tekopyhistelevän omannavantuijottajan joka kuvittelee tietävänsä paremmin muidenkin "parhaan".

        "jotka sun mielihalujen takia elää elämänsä pelossa, kivussa ja kurjuudessa"

        Niinkö, oletko kysynyt niiltä? Tietääkseni suurinta osaa eläimistä pidetään hyvää huolta ja lopetuskin hoidetaan asianmukaisesti.
        Ihmiset kuitenkin on jotain viherpiiperöhörhöjä lukuun ottamatta kuitenkin sekasyöjä ja tarvii ravinnossaan tiettyjä vitamiineja joita saa parhaiten vain lihasta. Harva petolajikaan tappaa omiaan, ja vielä harvempi omia jälkeläisiään..

        "niin typerää sakkia"

        Huom huom huom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä
        halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        Onko tosiasiat "typeriä" kun ne ei satu miellyttämään? Toivo menee ihmiskuntaan lapsia tappavien moraalivajakkien takia.. kun taas uhreja suojelevat normaalit tolkun ihmiset vain yrittää pitää sitä vielä jotenkin edes yllä.

        "Aborteissa ei kyllä tapeta kylmän suunnitellusti mitään pikkuisia ihmisiä."

        Jankuti jankkaa, mahtavia aina nämä olemattomat perustelut. XD Miten totuutta vastaan voisikaan perustella.. Ja aina yhtä ontuva munavertaus, eihän munasolukaan ole ihminen, kuten ei kanallakaan hedelmöittämättömät munat ole tipuja. Kannattaisiko ensin vaikka hieman selvittää asioita ennen noin noloja yritelmiä.

        "Jos sitten ei, niin ainakin he on itse saaneet tehdä päätökset oman elämänsä suhteen. eikä jonkun tekopyhistelevän omannavantuijottajan joka kuvittelee tietävänsä paremmin muidenkin "parhaan"."

        Ja kuitenkin sinä kuvittelet tietäväsi muiden parhaan ja olet kieltämässä muita naisia päättämästä oman elämänsä suhteen. Tekopyhyyttä parhaimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sitten ei, niin ainakin he on itse saaneet tehdä päätökset oman elämänsä suhteen. eikä jonkun tekopyhistelevän omannavantuijottajan joka kuvittelee tietävänsä paremmin muidenkin "parhaan"."

        Ja kuitenkin sinä kuvittelet tietäväsi muiden parhaan ja olet kieltämässä muita naisia päättämästä oman elämänsä suhteen. Tekopyhyyttä parhaimmillaan.

        "olet kieltämässä muita naisia päättämästä oman elämänsä suhteen. "

        Tietenkin, jos se "elämästään päättäminen" tarkoittaa toisten tappamista. Onhan se hirveää kun murhaa himoitseva omanapa saa kolhun ylipursuavaan ylpeyteensä, kun ei saakaan tappaa muita milloin lystää! Onko siis 'tekopyhää' yrittää estää muitakin murhia?
        Vai kuka tässä se härskein tekopyhistelijä on, murhaajan pitää saada päättää toistenkin elämistä, mutta uhrit ei saa päättää edes omistaan...?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olet kieltämässä muita naisia päättämästä oman elämänsä suhteen. "

        Tietenkin, jos se "elämästään päättäminen" tarkoittaa toisten tappamista. Onhan se hirveää kun murhaa himoitseva omanapa saa kolhun ylipursuavaan ylpeyteensä, kun ei saakaan tappaa muita milloin lystää! Onko siis 'tekopyhää' yrittää estää muitakin murhia?
        Vai kuka tässä se härskein tekopyhistelijä on, murhaajan pitää saada päättää toistenkin elämistä, mutta uhrit ei saa päättää edes omistaan...?!

        Nyt lopetetaan sitten tuollainen yliampuva liioittelu. Tässä kukaan aborttiin päätyvä tai sen puolesta oleva himoitse murhaa. Eikä kyseistä asiaa nyt oikein voi edes rinnastaa murhaan.

        Ja tuossa tulee taas sama asia.....
        "murhaajan pitää saada päättää toistenkin elämistä, mutta uhrit ei saa päättää edes omistaan...?!"

        On täysin eri asia, onko ihminen joka vain omaa typeryyttään tulee raskaaksi koska luulee esim. Että keskeytetty yhdyntä toimii tai ei viitsi hankkia ehkäisyä ja käyttää sitten aborttia ehkäisy keinona. Se ei ole okei.
        MUTTA entä jos nainen tulee raskaaksi esim hyväksikäytön tai raiskauden yhteydessä, silloinhan nainen on uhri, miksei hän saa silloin päättää omasta elämästään kuten juuri totesit. Miksi SINÄ saisit päättää että tällä naisella ei ole oikeutta omaan elämäänsä, omaan kehoonsa ja omaan terveyteensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on meidän puolella joiden ei tarvi vääristellä traumojen takia tosiasioita.
        Mikä kohta tekstissä ja kerrotuissa tosiasioissa kuulostaa 'mielisairaalta'? Onko kaikki aina mielisairsta mikä ei satu sinua miellyttämään? Olisko niin, että tekosi on mielisairaan touhuja? Eihän kukaan tolkun ihminen tapa jälkeläisiään! Ei edes elukat, paitsi äärimmäisen häiriintyneessä tilassa. Kovin hyvin ei näillä "ihmis" sekopäilläkään näytä menevän.
        Lastensa murhaajat on luusereita pohjasakkaisimmasta päästä, vai kuinkas muutenkaan?

        "Onko kaikki aina mielisairsta mikä ei satu sinua miellyttämään? Olisko niin, että tekosi on mielisairaan touhuja? Eihän kukaan tolkun ihminen tapa jälkeläisiään!"

        Melkein samassa lauseessa onnistuit miettimään että onko kaikki aina mielisairasta mikä ei miellytä kun se koskee sinua, ja toteat että toinen on mielisairas kun hänen teot eivät miellytä sinua.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lopetetaan sitten tuollainen yliampuva liioittelu. Tässä kukaan aborttiin päätyvä tai sen puolesta oleva himoitse murhaa. Eikä kyseistä asiaa nyt oikein voi edes rinnastaa murhaan.

        Ja tuossa tulee taas sama asia.....
        "murhaajan pitää saada päättää toistenkin elämistä, mutta uhrit ei saa päättää edes omistaan...?!"

        On täysin eri asia, onko ihminen joka vain omaa typeryyttään tulee raskaaksi koska luulee esim. Että keskeytetty yhdyntä toimii tai ei viitsi hankkia ehkäisyä ja käyttää sitten aborttia ehkäisy keinona. Se ei ole okei.
        MUTTA entä jos nainen tulee raskaaksi esim hyväksikäytön tai raiskauden yhteydessä, silloinhan nainen on uhri, miksei hän saa silloin päättää omasta elämästään kuten juuri totesit. Miksi SINÄ saisit päättää että tällä naisella ei ole oikeutta omaan elämäänsä, omaan kehoonsa ja omaan terveyteensä?

        Lopeta ihan itse vaan se vähättelysi.
        Mitäs muuta silloin aborttia hinkuessa himoitaan kuin murhaa? On omaa mutuasi jos kiistät muille selviä tosiasioita.

        "ei viitsi hankkia ehkäisyä ja käyttää sitten aborttia ehkäisy keinona. Se ei ole okei."

        Mitäs pahaa siinä, jos kerta vaan "poistellaan solukasoja"? Miksi se silloin ei olekaan enää oikein?

        "hyväksikäytön tai raiskauden yhteydessä, silloinhan nainen on uhri, miksei hän saa silloin päättää omasta elämästään kuten juuri totesit."

        Eli kärsitty vääryys pitää saada kostaa vielä rankemmalla väkivallalla jollekin täysin viattomalle, miksi? Ongelma on siinä, ettei aborttööri koskaan päätä ainoastaan omasta elämästään, vaan vielä perusteellisemmin jonkun toisen koko ihmiselämästä! Useimmitenhan se ns. "naisen elämä" onkin vain muutaman kuukauden itsekkäistä mukavuudenhaluista päättämistä..

        "Miksi SINÄ saisit päättää että tällä naisella ei ole oikeutta omaan elämäänsä, omaan kehoonsa ja omaan terveyteensä?"

        Typerää liioittelua, kun kukaan täällä varmaan ei ole vastustanut hengenhätä-abortteja. Hyvin harva 0,5% on naisen terveyssyitäkään. 97%sesti ne on silkkaa "kun ei vaan just nyt huvita tää" -syitä. Miksi kukaan saisi päättää muutoin kuin henki vs henki tilanteessa jonkun toisen kehosta ja KOKO elämästä?

        "onko kaikki aina mielisairasta mikä ei miellytä kun se koskee sinua"

        Kukahan tässäkin taas aloitti sen mielisairaaksi haukkumisen?


    • Anonyymi

      Toisilla on poltinmerkin karstoittama tunnottomaksi kärventynyt omatunto aina maallisen vaelluksen loppuun saakka.

    • Anonyymi

      Voi sinua. Maailmassa tärkeintä onkin vastustaminen

    • Anonyymi

      Olin itse 16 kun tulin raskaaksi. Tein abortin. Siitä on nyt lähes 20 vuotta aikaa, enkä kadu tekoani. En olisi ollut siinä iässä, siinä mielentilassa tai elämän tilassa hyvä äiti lapselleni. Silloinen poikaystäväni oli kamala, ja hän olisi varmasti tappanut sekä minut että lapsemme ellen olisi tehnyt aborttia. Tämä tilanne kun oli jo lähellä heti saman tien kun raskaudesta kerroin.
      Vietin pari viikkoa sängyn pohjalla oksentaen aamusta iltaan eikä mikään pysynyt sisällä, ennen kuin sain ajan aborttiin. Itse aborttikin meinasi olla vaikeaa koska oksensin myös pillerit pois saman tien.

      En kadu tekoani, koska en oikeasti usko että olisin pystynyt tarjoamaan lapsillemme hyvää elämää. Ja tosiaan lapsillemme, koska odotin kaksosia, mikä olisi siinä iässä ja tilanteessa ollut vielä vaikeampaa.
      Ainut mitä itse nyt toivon, olisi ollut että joku, edes lääkäri olisi keskustellut asiasta kanssani. Että hän olisi kysynyt miksi haluan abortin, kysynyt olenko varma ja kertonut vaihtoehdoista. En voi puhua kaikkien lääkäreiden puolesta, mutta omani otti minut huoneeseen, teki tutkimuksen, sanoi että joo siellä on sit kaksoset, kertoi kuinka pitkällä olen, sanoi että pue päälles ja mee vieresestä huoneesta hakemaan hoitajalta lääkkeet ja lampsi sitten huoneesta ulos.

      Olin 16!! Eikä kukaan edes kysynyt miksi olin siinä tilanteessa. Toivoisin että lääkärit aina keskustelisi potilaan kanssa, koska joku ehkä tekee abortin ihan vain siksi ettei tiedä vaihtoehdoistaan, koska pelkää jotain tai koska joku painostaa.

      Olin ongelma nuori, en pysynyt kouluissa, liikuin huonoissa piireissä, tein todella typeriä asioita eikä elämässäni ollut minkään näköistä päämäärää. Olin masentunut, aika ajoin itsetuhoinen, ei kiinnostanut koulut eikä työt. Eikä tuo olisi muuttunut sen takia että olisin siinä iässä saanut kaksoset, päinvastoin.

      Vanhetessa kuitenkin viisastuin, koska minulla oli mahdollisuus siihen, erosin tuosta kamalasta poikaystävästäni ja olin vapaa tekemään mitä halusin KOSKA minulla ei ollut niitä lapsia. Lähdin pois koko kaupungista, opiskelin, otin koulun tosissani, löysin uusia ystäviä, tein paljon työtä itseni eteen joka usein vaati yksin oloa jotta sain vain keskittyä itseeni ja paranemiseen.

      Nyt minulla on vakituinen työ, tasapainoinen elämä, mahtavia ystäviä, vakiintunut parisuhde, rahaa tehdä mitä haluan, juhliminen on satunnaisia illanistujaisia muutaman viinilasillisen säestämänä. Omia lapsia en ikinä ole hankkinut, minulle riittää veljen ja ystävien lapset. Mutta ei, elämäni ei olisi muuttunut näin hyväksi ilman aborttia.

      Halusin kertoa tämän pitkän tarinani ihan vain siksi, kun on ihan käsittämätöntä miten moni abortin vastustaja on täällä valmis huutelemaan miten kaikkien abortin tekijöiden elämät menee pilalle ja syyllisyys kalvaa ikuisesti jne.
      Mistäs tiedät jos et itse ole sitä kokenut!? Mikä oikeus teillä on kuvitella että saisitte päättää jonkun mun elämästä, kun kiellätte juuri toiselta naiselta oikeuden päättää edes omastaan!?

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Ihanaa kun jotkut uskaltaa kertoa ja jakaa asioita henkilökohtaisella tasolla.
        Valitettavasti jotkut vaan kiihottuu siitä ja haluaa heittää paskaa niskaan. Jos ne ihmiset itse uskaltaisi kertoa jotain omasta elämästä ja miksi ne on abortinvastustajia olisi hienoa. Voisi jopa ymmärtää vähän paremmin mistä mielipiteet ja viha tulee.


      • Anonyymi

        "hän olisi varmasti tappanut sekä minut että lapsemme ellen olisi tehnyt aborttia"

        Oletko ehkä hieman vainoharhainen? Ja mistään et sitten varmaan olisi saanut suojelua.. päätit sitten ihan varmuuden vuoksi ITSE tehdä sen kavalimman, eli massamurhata lapsenne!

        "olin vapaa tekemään mitä halusin KOSKA minulla ei ollut niitä lapsia."

        Lisää seliselittelyä. Miten tialnne muka olisi sen huonompi jos ne olisi saaneet elää jossain muualla, adoptoituna? Parempihan se nyt olisi kun sinulla ei olisi vielä vuosikymmentenkin jälkeen ja loppuelämääsi tunnoillasi raskasta taakkaa, jopa kahden lapsipoloisen riistämääsi henkeä ja ihmiselämiä. Turha väittää ettei mitään syyllisyyttä ole, jollet sitten ole joku kylmäverinen psykopaatti.

        "Voisi jopa ymmärtää vähän paremmin mistä mielipiteet ja viha tulee."

        Mikä viha? Onko lasten suojelussa turhalta tappamiselta jotakin vihamielistä? Mistä sinun kuolettava lapsivihasi tulee?


    • Anonyymi

      Jonkun ainutlaatuisen yksilön elämä on loppunut lyhyeen.

      • Anonyymi

        Mikä sinusta on ainutlaatuinen? Minusta ihminen on ainutlaatuinen tekojensa, persoonansa ja olemuksensa kautta. Alkiolla ei ole mitään niistä. Jos ainutlaatuisuuteen riittää perimä, jo pelkkä pala DNA:tamme on sitten ainutlaatuinen ja sitähän taas saa esim. kynnestä tai hiuksesta.

        Mr X


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinusta on ainutlaatuinen? Minusta ihminen on ainutlaatuinen tekojensa, persoonansa ja olemuksensa kautta. Alkiolla ei ole mitään niistä. Jos ainutlaatuisuuteen riittää perimä, jo pelkkä pala DNA:tamme on sitten ainutlaatuinen ja sitähän taas saa esim. kynnestä tai hiuksesta.

        Mr X

        Mistä kuvittelet sen ihmisen persoonan ym. tulevan jollei se sisälly siihen jo alkiona? Jotakin "ei ole" jos sitä ei vielä kykene ulospäin ilmentämään, ihan jo senkin takia kun on katseilta piilossa?
        Kynnen tai hiuksen pala ei ole ihmisyksilö.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe