On aivan järkyttävää tuhlausta

Anonyymi

jos molemmat tykkää eikä kumpikaan saa tehtyä mitään asian edistämiseksi. Tällainen ajatelma tähän vaan yön pimeyteen teki mieli sanoo.

52

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sitten oo S tai M naisille joita kohta se JuhaR1968 tulee ulvoen kyseleen narkkauksen välissä

      • Anonyymi

        Ei olekaan. Aloitus oli naiselta. Ei M eikä S. Eikä Juhalle.


    • Anonyymi

      Mietin myös samaa tänään. Olisipa ajatustenlukija.

      • Anonyymi

        Joskus tuntunut että hän on. Mutta ehkä ei kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tuntunut että hän on. Mutta ehkä ei kuitenkaan.

        Ehkä ei hän ollutkaan. Luulen että on jopa alkanut unohtaa. Hassua kun itse ajattelee jotain ihmistä päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei hän ollutkaan. Luulen että on jopa alkanut unohtaa. Hassua kun itse ajattelee jotain ihmistä päivittäin.

        Niin en tiedä. Ajattelin tänään kuten sä, että ehkä jo unohtanut se toinen. Itse en unohda. Ei häntä voi unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei hän ollutkaan. Luulen että on jopa alkanut unohtaa. Hassua kun itse ajattelee jotain ihmistä päivittäin.

        Et ole varmasti ainoa.


    • Anonyymi

      Silloin eivät kykene toisilleen kumppaniksi.

    • Anonyymi

      Varmasti löytyy syitä joiden takia lähestyminen on mahdotonta. Ette kumpikaan saa toisianne ja sen ansaitsette. :)

      • Anonyymi

        Miksi sä roikut muka tietävänä toisten asioissa? Mitä hymyiltävää toisten asioihin puuttumisessa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä roikut muka tietävänä toisten asioissa? Mitä hymyiltävää toisten asioihin puuttumisessa on?

        Elämä ja elämä, ihminen tyhjä sisältä on kun puuttua haluaa asiaan kun asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä roikut muka tietävänä toisten asioissa? Mitä hymyiltävää toisten asioihin puuttumisessa on?

        Naurattaa vaan palstaluuserit.


      • Anonyymi

        Ethän sinä tiedä mitä minä ansaitsen. Enkä edes usko, että toista ihmistä ansaitaan. Rahaa ansaitaan. (ap)


    • Anonyymi

      Parempi niin. Mitään ei ole silloin rikottu.

    • Anonyymi

      Kyllä joku tekee jos tunteita on.

      • Anonyymi

        Tunteita on paljon, ja tuntuu, että hän on enemmän kuin romanttinen intiimi rakkaussuhde, sivusuhde. Hän on enemmän minulle, on ystävä, kumppanikin. Vaikeaa on miettiä, miten eläisimme sitä, erillissuhteena, omissa talouksissa tässä tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteita on paljon, ja tuntuu, että hän on enemmän kuin romanttinen intiimi rakkaussuhde, sivusuhde. Hän on enemmän minulle, on ystävä, kumppanikin. Vaikeaa on miettiä, miten eläisimme sitä, erillissuhteena, omissa talouksissa tässä tilanteessa?

        Ei mitään mahdollisuutta saada minua enää mutta yhteistyötä kelpaa kyllä. Ja kumpikin on tyytyväisiä tuloksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään mahdollisuutta saada minua enää mutta yhteistyötä kelpaa kyllä. Ja kumpikin on tyytyväisiä tuloksiin.

        Millaista yhteistyötä?


      • Anonyymi

        Joku tekee mutta minä en nyt tee. Älä vähättele minua. (ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteita on paljon, ja tuntuu, että hän on enemmän kuin romanttinen intiimi rakkaussuhde, sivusuhde. Hän on enemmän minulle, on ystävä, kumppanikin. Vaikeaa on miettiä, miten eläisimme sitä, erillissuhteena, omissa talouksissa tässä tilanteessa?

        tämä on sivullinen. En mieti rakastuneena missä asuisimme. Toissijaista tässä vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteita on paljon, ja tuntuu, että hän on enemmän kuin romanttinen intiimi rakkaussuhde, sivusuhde. Hän on enemmän minulle, on ystävä, kumppanikin. Vaikeaa on miettiä, miten eläisimme sitä, erillissuhteena, omissa talouksissa tässä tilanteessa?

        Onko hän jo tuota kaikkea sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään mahdollisuutta saada minua enää mutta yhteistyötä kelpaa kyllä. Ja kumpikin on tyytyväisiä tuloksiin.

        Jos tämä olisi mulle (aplle) "mutta yhteistyötä kelpaa kyllä" niin mitähän mahdat tarkoittaa? Mulla on jo työpaikka, enkä ole vaihtamassa, kiitos tarjouksesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä olisi mulle (aplle) "mutta yhteistyötä kelpaa kyllä" niin mitähän mahdat tarkoittaa? Mulla on jo työpaikka, enkä ole vaihtamassa, kiitos tarjouksesta :)

        Minäkin olen kiinnostunut tietämään mistä yhteistyöstä on kyse.


    • Onhan se, mutta kun toinen vaan tykkää on parempi hiljentyä ja vetäytyä. Yleensä molemminpuolinen tykkääminen jotenkin osoitetaan, yksipuolisena se aiheuttaa lähinnä epävarmuutta.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Olen kyllä ollut itse väärällä tavalla aktiivinen.


      • Anonyymi

        No mun mielestä se on jotenkin osoitettu ennen koronaa. Molemmat on sen jotenkin osoittanut mutta ei selvin sanoin. (ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Olen kyllä ollut itse väärällä tavalla aktiivinen.

        Miten väärällä tavalla aktiivinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mun mielestä se on jotenkin osoitettu ennen koronaa. Molemmat on sen jotenkin osoittanut mutta ei selvin sanoin. (ap)

        Selvät sanat on ne mitkä varmemmin ymmärretään oikein. Mä ehdottaisin niitä suosimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Olen kyllä ollut itse väärällä tavalla aktiivinen.

        Aina voi kai muuttaa tyyliä, jos joku ei toimi?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Selvät sanat on ne mitkä varmemmin ymmärretään oikein. Mä ehdottaisin niitä suosimaan.

        Ei tuo huono ehdotus ole. Aina ei vaan pysty/saa suutaan avattua. Siitähän tuo aloituskin kertoo.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Aina voi kai muuttaa tyyliä, jos joku ei toimi?

        tuo oli sivusta. ei ole vääriä tapoja olla aktiivinen mun mielestä. Pääasia että on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo huono ehdotus ole. Aina ei vaan pysty/saa suutaan avattua. Siitähän tuo aloituskin kertoo.

        Noo minkäs sille sitten mahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuo oli sivusta. ei ole vääriä tapoja olla aktiivinen mun mielestä. Pääasia että on.

        Niin, kunhan toinenkin ymmärtää toisen tyylin olla aktiivinen.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Niin, kunhan toinenkin ymmärtää toisen tyylin olla aktiivinen.

        Näinpä. Meillä on ollut eri lähestymistavat. Hän halusi tutustua vaivihkaisesti. Olisinpa osannut toimia niin. Sain vääriä neuvojakin. Pääasia, että olisimme olleet jo kauan yhdessä. Se olisi ollut tärkeintä. Olla yhdessä.


    • Anonyymi

      Parempi siis valita ajoissa.

    • Anonyymi

      Niin. Kunpa tietäisi..

    • Anonyymi

      Nuorempaa naista nyt tarvitaan

      • Anonyymi

        Ei sulle, mutta kokeile vaikka jonkun koulun edessä tuota.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että toinen tykkää? Ootko sekasi?

      • Anonyymi

        En tiedä kun jossittelin. Googleta vaikka konditionaali niin siitä se lähtee tietämys.


      • Anonyymi

        Sinäkö se tuolla joka viestiketjussa haastat riitaa? Juo enemmän ja sammu pois siitä vatkaamasta pian.


    • Se että molemmat tykkää ei aina riitä, vaan tiellä voi olla muita esteitä. Enkä tarkoita tällä sitä että toinen tai molemmat ovat varattuja, vaan on myös muita juttuja jotka joko estävät yhdessäolon, tai ovat isoja hidasteita. Esimerkiksi iso ikäero voi olla yksi, sekä fyysinen tai psyykkinen sairaus on yksi este/hidaste. Se ei aina ole saamattomuudesta saati yksipuolisista tunteista kiinni, ettei toinen tai molemmat tee asialle mitään. Syitä on yhtä monta kuin on ihmistä. Se mikä sivullisesta saattaa näyttää tekosyyltä tai pikkujutulta, saattaakin olla jollekin toiselle kynnyskysymys.

      • Anonyymi

        Ajattelen samoin! Sait ajatukseni sanottua... kiitos sinulle.


    • Anonyymi

      Miksi et sitten tee jotain?

      • Anonyymi

        Eli mitä? Mitä jotain? Kerro, otan opiksi.


      • Anonyymi

        Ei kuulu sulle. Tuo toinen vastaaja ei ole ap.


    • Anonyymi

      Joskus sitä vaan odottaa asioiden menevän kuin tarkoitettu on, että tulisi joku tilanne, jolloin kumpikin huomaisi hetken koittaneen. Ehkei sitä koskaan tule, oltava sekä mielle että tahto, joskus esteitä on liiaksi. Tunne voi olla kyllä pakahduttava, säälihän se on hukkaan heittää.

    • Anonyymi

      Tein mitä voin, mutta aina sekään ei riitä. Joskus vaan on niin ja sille ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Jos et ole puhunut hänen kanssaan IRL niin et ole kaikkea tehnyt.
      Täällä palstalla kirjoittamista ei voi ottaa huomioon.

      • Anonyymi

        Olen tietysti puhunut, mutta en tästä aiheesta. Enkä laske itsekään palstakirjoittelua teoiksi. Tämä on kaipaamista, haaveilua, mitä vaan paitsi tekoja.


      • Anonyymi

        Sitäpaitsi eikö aloituksessa sanottu, että ei ole tehty. Miten käännät sen noin päin että kuvittelisin jotain tehneeni?


    • Anonyymi

      Voi kunpa mäkin tietäisin, mitä hän ajattelee. Toisinaan on kylmää ja toisinaan taas kuumaa. Olin jo melkein rohkaistunut tekemään aloitteen ja sitten sain yllättäen taas katseen joka oli kuin saavillinen jäätä niskaan. Ja mielestäni ei siis ollut tapahtunut mitään sen oikeuttavaa edeltävästi. Hetken päästä taas kuin ei mitään. Nyt ei ollakkaan taas nähty aikaan, mutta hän silti ajatuksissani. Voi voi sentään 😄 naiselle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe