Mekkalaa läpi koko yön! Tämä on ympäristörikos, meluhaitta joka estää ihmisiä ja eläimiä nukkumasta yötä! Korvatulpatkaan ei auttaneet yhtään! Jossainv aiheessa kai melu lakkasi yöllä vähäksi aikaa, mutta aamulla heti jatkui! Edes ikkunaa ei voi pitää auki koska se meteli on niin järkyttävä!
Vaadin korvauksia huonoista yöunista. jokuhan tästä rahat käärii taskuihinsa kuitenkin! Ette palkaa edes kunnon korjaajia tehtaaseen katsomaan missä se vika on, vaan meteli jatkuu yötä päivää? Kuka tästä on vastuussa?
VAADIN anteeksipyynnön, ja selityksen! Milloin melu loppuu?
TEHTAAN MELUHAITTA LOPETETTAVA HETIPAIKALLA!
7
259
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi melusta, kohta loppuu. T: tehtaan meluvastaava. Laita tähän nimi ja tilinumero niin laitetaan korvaus suoraan tilille.
- Anonyymi
Ei haittaa melu. Haluamme tätä melua lisää. Antaa meluta
- Anonyymi
Korvaukset perusteettomia. Tehtaan melulla tasataan festarien peruuntumisen aiheuttamaa meluvajetta
- Anonyymi
Siitähän meluaa. Parempi sekin kuin känniset hoilaamassa epävireessä puistossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän meluaa. Parempi sekin kuin känniset hoilaamassa epävireessä puistossa
Olen immuuni melulle sekä ämmäprovoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen immuuni melulle sekä ämmäprovoille.
Kärpäsen itsetunnon omaavat. Provoavat ja haukkuvat muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärpäsen itsetunnon omaavat. Provoavat ja haukkuvat muita.
Tämä tarkoittaa siis paljaspaskakalloa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145