Onko kokemuksia tästä firmasta?
Onko luotettava yritys?
Palkanmaksu, edut ym...
Helsingin Taksipalvelu Oy
8
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan tällä hetkellä pk-seudun paras valinta rengille perinteisistä takseista. Niillä ainakin on keikkaa.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
Kävin siellä juttelemassa ja tarjosivat paikkaa.
Varsinkin kun ajan pari kolme päivää viikossa niin vaikutti ihan hyvältä niiden ehdot.
Kelaa ajavat paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Kävin siellä juttelemassa ja tarjosivat paikkaa.
Varsinkin kun ajan pari kolme päivää viikossa niin vaikutti ihan hyvältä niiden ehdot.
Kelaa ajavat paljon.Niillä keloilla ne myös pärjäävät. Ei mitään järjeä mennä rengiksi autoon mikä ajaa vaan TH:n keikkaa tolppa-ajoa. THP:n autoilla saa ihan kunnon kassoja ajettua koronasta huolimatta.
- Anonyymi
hyvä yritys kannataa mennä kokoelemaan 3 kk ja jos viihdyt jatka 1vuosi.
- Anonyymi
Halminen firmoja. Älä luota puheisiin, vaadi kaikki paperille.
- Anonyymi
juuri näin kyseisen yritys ryppään kohdalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri näin kyseisen yritys ryppään kohdalla
Mitä tarkoitat tuolla?
Jos kyytejä riittää ja. maksavat palkan niin kuin on sovittu niin sehän pitäisi olla Ok.
Tällaisena aikana esim LTX kuskit jotka ajaa Kulkukeskuksen sopimusautoja odottavat jopa 4-5 tuntia saadakseen 10-15 € kyydin!!!!’
Tämän kertoi oma isäntäni juuri eilen.
Itse olen vaihtamassa juuri tämän takia HTP:lle.
Saa nähdä miten menee.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla?
Jos kyytejä riittää ja. maksavat palkan niin kuin on sovittu niin sehän pitäisi olla Ok.
Tällaisena aikana esim LTX kuskit jotka ajaa Kulkukeskuksen sopimusautoja odottavat jopa 4-5 tuntia saadakseen 10-15 € kyydin!!!!’
Tämän kertoi oma isäntäni juuri eilen.
Itse olen vaihtamassa juuri tämän takia HTP:lle.
Saa nähdä miten menee..Kelakyydit on ainoat ajot mitkä elättää tällä hetkellä. Renkien kannattaisi hakeutua Halmiselle töihin. Ajelette Kelakyytejä hyvillä mielin eikä tarvitse miettiä edes juoksua.
TH:n ja LT:n aika alkaa loppumaan. Kohta niiltä katoaa kaikki keikat. Vanhat jäärät ei osaa mukautua muutoksiin tarpeeksi nopeasti ja siksi uudet painaa ohi oikealta ja vasemmalta.
Kohta joku vanha tulee itkemään jostain tolloista tunareista tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865