Ansaitsen niin paljon parempaa kuin sinut

Anonyymi

Olit vain pienipalkkainen, jälkeenjäänyt, hyväksikäytetty, kulutettu, sosiaalisesti rajoittunut pelkuri joka ei hallitse edes omaa elämäänsä. Ei sillä ole väliä mistä taustoista tulee jos lopputulos on siitäkin huolimatta noin surkea. Olen kuullut vielä kaikenlisäksi uskomatonta juttua sinusta ja toilailuistasi, et varmaan edes arvaa kuka kertoi. Sun elämäsi on lopuksi vain tyhjää valhetta ja joudut olemaan aina yksin. Se kieltämättä helpottaa ja tuottaa minulle tyydytystä. En ole siltikään vielä unohtanut ja joudut vielä katumaan kaikkea.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä kuulkaa ihmiset, on katkeruuden perikuva! Ja antaa vain ja ainoastaan itsestään todella onnettoman kuvan, toki tähän kommenttiin tulee nyt puolustuskantainen argumentti, mutta turha sitä on uskoa. Onnellinen ja itseensä tyytyväinen ihminen ei yritä talloa ja madaltaa muita ihmisiä. Voimahalit!

    • Anonyymi

      Katkeraa puhetta. Toisen lyttäämistä, sillä ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Mitä ne palkat ja muut sosiaaliset kyvyt sillä hetkellä ihmisestä kertovat? Kun kuvaat toista noin, et näe hänen sisintään. Itse näen enemmän ihmisissä. Toivottavasti sinäkin opit näkemään.

      • Anonyymi

        Ansaitsemisella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Toivottavasti opit sen ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ansaitsemisella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Toivottavasti opit sen ymmärtämään.

        Aloituksessahan oli kysymys pelkästä ansaitsemisesta, ei rakkaudesta. Samaako meinasit vai?


    • Anonyymi

      Pienipalkkainen mainittu ensimmäisenä. 😁😁

    • Anonyymi

      Toisaalta sinussa taitaa asua pieni hyväntekijä, joka haluaa uhriutua. :)

    • Anonyymi

      Mitä valhetta? Aika ylimielistä asettua toisen yläpuolelle tekemään oletuksia

    • Anonyymi

      Eikö sun mielestä olisi oikein että ihminen itse saa tietää, kertoa ja vastata? Vain muut saa tietää ja puhua? Jos et älyä auttaa jätä rauhaan. Yksityisyyden loukkaus on rikos.

    • Anonyymi

      Itsekkyyttä ja minä, minä, minä-ajattelua aloittajalla. Elämä opettaa häntäkin jollain tapaa, vaikka sitten, et ei löydä haluamaansa koskaan, ku sellaista ei ole olemassa?

      • Anonyymi

        Minä minä mies on AP. Tyylistä tietää.


    • Anonyymi

      Joo ei kannata koodaaviin toimistoarkkitehteihin sotkeutua. Samaa kuulin minä.

      • Anonyymi

        Voi luoja. Ei ole typeryydellä rajaa kun sinusta kyse.


    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä sinä minut tunnet kerro joskus jossain viestissä. En minäkään pidä sinusta.

    • Anonyymi

      Sä vaikutat itse olevan traumatisoitunut, syyllistät silti toista ihmistä.

    • Anonyymi

      Viha kuuluu eroprosessiin. Oli sitten ollut yhdessä tai ei. Niin se on läpikäytävä, kunhan ei jämähdä katkeruuteen tai ala kostamaan.

      • Anonyymi

        Sunlaiset ihmiset....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunlaiset ihmiset....

        Meinaatko päästä elämästä kokematta vihan tunnetta?


    • Anonyymi

      Mitäköhän Jeesuskin olisi mieltä tuollaisesta vuodatuksesta? Hyhhyh.

    • Anonyymi

      Mitä se sun perCettä kutittaa mitä toiset tekee tai ei tee taikka mitä ne on tai mitä ne ei oo

    • Anonyymi

      Kaiken pääset suorittamaan ajallaan, se on kaikella. Aika.

    • Anonyymi

      Olit eikö ole edelleen?

    • Anonyymi

      Tämä oli siis mieheltä naiselle T. Ap

      • Anonyymi

        Näin on marjat, vaikka et aloittaja olekkaan. Aamulla olin kiukkuinen ja nyt kun olen kunnolla herännyt, niin saa taas ihmetellä mitä onkaan itse kirjoittanut. Ihan väärällä polulla olen ja huvittaa minkä kiukkuragen olen tänne vuotanut. Ei se varmasti huvita muita lukijoita, mutta onneksi se nainen ei tiedä että olen tämän kirjoittanut. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on marjat, vaikka et aloittaja olekkaan. Aamulla olin kiukkuinen ja nyt kun olen kunnolla herännyt, niin saa taas ihmetellä mitä onkaan itse kirjoittanut. Ihan väärällä polulla olen ja huvittaa minkä kiukkuragen olen tänne vuotanut. Ei se varmasti huvita muita lukijoita, mutta onneksi se nainen ei tiedä että olen tämän kirjoittanut. Aloittaja

        No kyllä mä nyt tiedän. Vau. Ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mä nyt tiedän. Vau. Ei mulla muuta.

        Sinä et ole sitä naista nähnytkään!😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole sitä naista nähnytkään!😂

        Paitsi aina peilistä...


    • Anonyymi

      Ap kovin olet köyhä mieleltäsi mutta jatka samaan malliin kyllä se jossain vaiheessa tasottuu. Piipitä netissä jatkossakin vässykkä.

    • Anonyymi

      Kuka tahansa oletkin, niin oletko nyt tyytyväinen kun olet saanut haukuttua ihmisen ,joka kuitenkin seisoo omilla jaloillaan.

      Jos olet, niin helpotus, pääsempähän tuollaisesta maanmatosesta.

      Paremmin ei voisi sanoa, sillä tiedän sinut paremmin kuin luuletkaan.

      Mutta jotta tämä kunnon haukkuminen nyt loppuisi, niin olen kuullut olevani kunnon kansalainen monen suusta.

      Mutta sinulle olen juuri tuollainen jota kuvailit.

      Emme tarvitse toisiamme, ja v7elä viimeiseksi sanon että ei sinullekaan kelpoo kuin alaikäiset tytöt siksi että olet itse juuri tuollainen.

      Oli miten oli , minulla on suht tyytyväinen elämä itseni kanssa ja sekös sinua jurmuttoo😄

    • Anonyymi

      No ohhoh. Olipas katkeraa vuodatusta.sydämmesi syvimmässä sopukassa tiedät puhuvasi puutaheinää. Elämän oppikoulut voi olla ja on välillä rankkoja. Sinusta on kiinni selviätkö niistä,vai jäätkö tuleen makaamaan. Viha tuo elämääsi lisää vihaa,rakkaus rakkautta. Nöytymällä täällä opitaan. Tsemppiä😍

    • Anonyymi

      Joo, se RAHA tulee näissä aina ensin ja sitten vielä muut haukut päälle. Aloittajalla taitaa olla pula rahasta eli tarvii elättäjän, heh heh. Tv. Rahaa riittävästi

      • Anonyymi

        Ilmeisesti liian pienipalkkainen elättämään ap-nillittäjää, joka jäi vinkumaan vielä.


    • Anonyymi

      Aloittaja, olet törkeä mies. Törkeitähän ne sellaiset ihmiset ovat, joille raha on kaikista tärkeintä elämässä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

    • Anonyymi

      No jo on pienipalkkaista porukkaa kun kaikki tuollaisen omii. Aloittajahan on häiriintynyt. Ei terve tänne tuollaista kirjoittele. Unohtakaa.

      • Anonyymi

        jos on rahaa toilailut annetaan anteeksi


    • Anonyymi

      Hyvä juttu että selvis kaikki. Nyt voidaan sitten jatkaa eteenpäin.

    • Anonyymi

      Jumatsuka että taitaa ap:llä olla hankalaa itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      Minä taas uskon ihmiseen enkä huhupuheisiin. Sen takia ei.

    • Anonyymi

      Et ansaitse ketään rinnallesi, koska tuollaista järjetöntä palstalle kyhäät.
      Jos joku on jälkeenjäänyt, täällä niin kirjoituksesi perusteella voidaan sinut juuri määritellä sellaiseksi. Ei täyspäinen ihminen, kirjoittele kenestäkään noin törkeästi.

    • Anonyymi

      )=

      Minä en halua, että AP henkilöstä, eli minulle uskomattoman tärkeästä

      henkilöstä tulee maailman köyhin mitä ikinä suinkin on,

      ja, minä en halua että minusta N henkilöstä tulee maailman yksi köyhimmistä,

      myöskin,

      minä en halua että pankkitililläni, on käsittämätön määrä rahaa ja minä

      en halua että minulla on käsittämätön määrä erittäin hyvin maksavia

      osakkeita,

      samoin en halua toivoa, että AP tilanne on, sama,

      ja minä en halua että minulla on järjetön määrä valtaa ja minä en halua

      että AP, on EI OLE MYÖSKÄÄN JÄRJETÖNTÄ määrää valtaa,

      ja minä en halua, että AP palkka on tästä lähtien niin paljon kuin hän

      ikinä haluaa sen olevan,

      ja minä en halua, että minulla on aivan käsittämätön määrä osakkeita, enkä halua

      järjetöntä määrää äärimmäisen huonosti osinkoa maksavia osakkeita,

      ja minä koskaan halua että nämä toiveet toteutuvat nyt ja heti,

      ja minä en halua, että näistä toiveistani tulee ikuisia, niin, kauan kuin ikinä

      elämme,

      ja minä en halua tästä lähtien koskaan että isoveljet pitävät minuun yhtään mitään,

      yhteyttä ja en todellakaan halua että he pitävät minuun joka viikko yhteyttä, )=

      ja minä en todellakaan halua, että Ap pitäisi minua hyvännäköisenä

      ja, en halua, että hän on kaikin tavoin minusta kiinnostunut,

      en, edes, siinä määrin että hän käy jaksamisen mukaan, niin, usein,

      minua katsomassa päivisin, =(

      ja, en halua että nämä toiveet koskaan toteutuvat ja en halua,

      että näistä toiveista tulee koskaan ikuisia, niin, kauan kuin olemme.

      ja, en halua että isoveljistä tulee koskaan varakkaita ja rikkaita,

      enkä halua, että heistä tulee maailman vauraimpia ihmisiä mitä suinkin,

      on,

      en halua näidenkään toiveiden toteutuvan ja olevan ikuisia,

      niin, kauan kuin olemmekin olemassa. =(

      ja, en halua että sairauteni, hoito kehittyy järjettömiä määriä,

      joka ikinen päivä, ja en halua että se näkyy Suomessa tai maailmalla, millään

      tavalla, ei edes, joka vuosi tai puolen vuoden välein, ekä edes joka ikinen

      viikko. =(

      enkä edes halua kiittää näistä toiveista ja enkä halua näiden koskaan totetuvan,

      en nyt, enkä ikinä.

      N

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe