Hei!
Ketkä ootte hakeneet tänä vuonna asuntolainaa muualta kuin omasta pankista, mitä tositteita ovat vaatineet? Miten pitkältä ajalta tiliotteet ja palkkakuitit? Oliko lainan saaminen helppoa?
Asuntolaina 2021
11
1633
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut helppoa ei. Kaikki käytiin läpi ja ei saanut!
- Anonyymi
Mitä papereita tarvittiin ja mitä.käytiim läpi? Mistä syystä ei saanut?
- Anonyymi
Valmiiksi säästetty käsiraha ja 1 palkkakuitti riittää hyvin. Siitä näkee kuluvan ja edellisen vuoden tulot.
- Anonyymi
Tarjottiin 20.000 euron lainaa. Nyt olen etsinyt sopivanhintaista asuntoa 10 vuotta. En anna kuitenkaan periksi ja uskon että asuntokupla puhkeaa lähiaikoina, ja silloin pottuilijoilta loppuu naurut.
- Anonyymi
Muuttotappioalueilta löytyy rivarikaksioita hintaan 20.000 - 25.000 €, joten niistä vaan valitsemaan se sopivin.
- Anonyymi
Riippuu. Omaan ei tarvinu todistuksia, kun näkevät ne itsekin tiedoistani. Nordea haluaa 1kk palkka ja 3kk tiedot. Eiköhän ne samoja ole suht joka paikassa. Olen jo 2 viikkoa odottellut enkä saanut vastausta. Ovat soittaneet muttei tapaamista ja lainatarjousta vielä. Ainakin kovasyi ruuhkaa vaikuttaa olevan.
- Anonyymi
Hain Nordealta heinäkuun alussa. He halusivat 3 kk ajalta palkkakuitit. Se riitti ja nyt on heiltä lainalupaus takataskussa.
- Anonyymi
Onko ihmiset hakeneet viime aikoina asuntolainaa? Mitä Nordea kysyy? Pitääkö laittaa tiliotteet. Olen muutamia kertoja pelaillut ja mietin pitääkö odottaa taas muutaman kuukauden ennen hakua.
- Anonyymi
Jos olet jonkin pankin asiakas ja kysyt lainaa, niin tuskin niiden tarvitsee tiliotteita kysyä koska järjestelmä valvoo ja herättää tarvittaessa. Keskusteluita käydään kaiketi sopimus asioitten boksi ja siksi jotta pankki näkee onko asiakas järkevä!
- Anonyymi
Jos on salailtavaa menojen ja maksujen suhteen, niin kannattaa varmaan vaan pysyä siellä vuokralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet jonkin pankin asiakas ja kysyt lainaa, niin tuskin niiden tarvitsee tiliotteita kysyä koska järjestelmä valvoo ja herättää tarvittaessa. Keskusteluita käydään kaiketi sopimus asioitten boksi ja siksi jotta pankki näkee onko asiakas järkevä!
Matematiikan numeron voisivat kysyä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227