Kuuluu?
Onko tästä palstasta tullut hieman tylsä. Jokunen kaikintietäjä tai trolli varmaan viipyilee, mutta entäs aidot ihmiset? Onhan tämä vähän turha paikka vai mitä luulet sie?
LS
Mitäs ab:n iltaan
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ilta meni tyttären, sen miehen ja erään kaverini seurassa. Muut otti vähän mietoja eikä se että mä en juonut haitannut ketään. Toimin kuskina ja se hyödytti kaikkia.
Aklinikan täti soitteli päivällä ja todella tunsin että hän kuunteli minua. Yleensä tulen ymmärretyksi, ja se on riittänyt, mutta se täti todella halusi auttaa ja kuunnella.
Kerroin sille olevani pohjimmiltaan tosi yksinäinen Teemun kuoltua.- Anonyymi
Minä koen, että tarvitsisit ikäistäsi seuraa. Tietenkin ihmisiä on monella tapaa ajattelevia, tiedän olevan vanhempia, jotka esim käyvät baareissa lastensa kanssa säännöllisesti, mutta ajattelen niin, vanhempien tehtävä on olla vanhempia, ei kavereita.
Minä tietenkin loukkaan sinua tällä, mutta niin se on. Vaikka ihmisinä olemme epäonnistuneita, ei täydellisiä, kasvattajinakin teemme virheitä, niin lapsille tulee pyrkiä olemaan roolimalli ja minusta...perjantai-iltaa voisi paremminkin viettää kuin olla juoppokuskina omalle aikuiselle lapselleen.
Kun sinulla oli se hepatiitti aikoinaan. Mistä se tuli sinulle?
LS - Anonyymi
Ja haluan auttaa, en loukata, mutta auttaminen ei tarkoita, ettei voi sanoa asioista, niin kuin sinä sanot minulle niin kuin ne näet, niin sanon minäkin, oikeat ystävät tekevät niin.
LS Anonyymi kirjoitti:
Minä koen, että tarvitsisit ikäistäsi seuraa. Tietenkin ihmisiä on monella tapaa ajattelevia, tiedän olevan vanhempia, jotka esim käyvät baareissa lastensa kanssa säännöllisesti, mutta ajattelen niin, vanhempien tehtävä on olla vanhempia, ei kavereita.
Minä tietenkin loukkaan sinua tällä, mutta niin se on. Vaikka ihmisinä olemme epäonnistuneita, ei täydellisiä, kasvattajinakin teemme virheitä, niin lapsille tulee pyrkiä olemaan roolimalli ja minusta...perjantai-iltaa voisi paremminkin viettää kuin olla juoppokuskina omalle aikuiselle lapselleen.
Kun sinulla oli se hepatiitti aikoinaan. Mistä se tuli sinulle?
LSJoo, se mun kaveri on 49v, ja tärkeä osa kokoonpanoa.
Minähän olin selvinpäin. Enkä toiminut muulla tavoin ns. Juoppo kuskina muuten kuin heitin porukan koteihinsa.
Tyttäreni on ollut alkoholilinjalla noin 3kk.minusta se on pienempi paha kuin se että hän nakkasi ennen sitä neljä vuotta.
Nyt hän on menossa kouluun ja töihin.
Asiat ovat hänellä menossa parempaan suuntaan ja sitä tuen.
Ei me aina nähdä alkoholin merkeissä. Päivällä lyytsäsin häntä pihahommiin äidilleni. Itse kävin lenkillä sillä aikaa ku toinen teki työtä. Eli osaan mä esimerkki olla myös.
Sama kuin sanoisin sulle että et saa tupakoida lapsesi nähden. Huonoäitisyndroomaa olet työntämässä mulle.
Hepatiitti tuli kun käytin 17-20v kovia huumeita. Pointti on siinä että mä lopetin. Tein parannuksen.
Vai aiotko vielä noin vanhoista jutuista mua syyllistää? Miksi?
Nykyään siihen on lääkkeet.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Joo, se mun kaveri on 49v, ja tärkeä osa kokoonpanoa.
Minähän olin selvinpäin. Enkä toiminut muulla tavoin ns. Juoppo kuskina muuten kuin heitin porukan koteihinsa.
Tyttäreni on ollut alkoholilinjalla noin 3kk.minusta se on pienempi paha kuin se että hän nakkasi ennen sitä neljä vuotta.
Nyt hän on menossa kouluun ja töihin.
Asiat ovat hänellä menossa parempaan suuntaan ja sitä tuen.
Ei me aina nähdä alkoholin merkeissä. Päivällä lyytsäsin häntä pihahommiin äidilleni. Itse kävin lenkillä sillä aikaa ku toinen teki työtä. Eli osaan mä esimerkki olla myös.
Sama kuin sanoisin sulle että et saa tupakoida lapsesi nähden. Huonoäitisyndroomaa olet työntämässä mulle.
Hepatiitti tuli kun käytin 17-20v kovia huumeita. Pointti on siinä että mä lopetin. Tein parannuksen.
Vai aiotko vielä noin vanhoista jutuista mua syyllistää? Miksi?
Nykyään siihen on lääkkeet.En aio syyllistää. On myönnettävä kuitenkin omatkin virheensä ja sitä kautta pyrittävä muutokseen.
En polta lasten nähden, heidän ei tule nähdä sellaista.
Tietyllä tapaa voi olla salliva asenne päihteisiin ja sen kautta se voi näkyä elämässä. Tämä kerta ei ollut ainut kun olit juoppokuskina, olet muistaakseni kertonut siitä ennenkin, ei aina tyttärellesi.
Puhutaan myös sukupolvien jatkumoista.
Miten pääsit eroon huumeista?
En ole vihollisesi, vaikka siltä voi tuntua.
LS Anonyymi kirjoitti:
En aio syyllistää. On myönnettävä kuitenkin omatkin virheensä ja sitä kautta pyrittävä muutokseen.
En polta lasten nähden, heidän ei tule nähdä sellaista.
Tietyllä tapaa voi olla salliva asenne päihteisiin ja sen kautta se voi näkyä elämässä. Tämä kerta ei ollut ainut kun olit juoppokuskina, olet muistaakseni kertonut siitä ennenkin, ei aina tyttärellesi.
Puhutaan myös sukupolvien jatkumoista.
Miten pääsit eroon huumeista?
En ole vihollisesi, vaikka siltä voi tuntua.
LSRukoilin, että tahdon tavallista elämää.. Miehen joka ei käytä ja tahdoin auttaa muita narkomaaneja.
Niimpä sitten paperit vetämään kouluun ja uusi mieskin löytyi.
Olen ammatiltani lähihoitaja joka on erikoistunut mielenterveys-kriisi-ja päihdetyöhön ja lopputyön tein narkomaniasta. Olin ollut silloin jo kolme vuotta ilman huumeita, eikä alkoholikaan mulle ongelma ollut.
Kun eka lapsi syntyi olin hänen ekat 10vuotta absolutisti. En ollut kuitenkaan päihdekielteinen muiden käytön suhteen.
Ymmärrän ton että uskot että salliva asenne päihteisiin johtaa omaan tai läheisten käyttöön herkemmin, mutta mä en siltikään tahdo tuomita muita. Se juoppokin kun on myös ihminen.- Anonyymi
Rukoilin, että tahdon tavallista elämää.. Miehen joka ei käytä ja tahdoin auttaa muita narkomaaneja.
Niimpä sitten paperit vetämään kouluun ja uusi mieskin löytyi.
Olen ammatiltani lähihoitaja joka on erikoistunut mielenterveys-kriisi-ja päihdetyöhön ja lopputyön tein narkomaniasta. Olin ollut silloin jo kolme vuotta ilman huumeita, eikä alkoholikaan mulle ongelma ollut.
Kun eka lapsi syntyi olin hänen ekat 10vuotta absolutisti. En ollut kuitenkaan päihdekielteinen muiden käytön suhteen.
Ymmärrän ton että uskot että salliva asenne päihteisiin johtaa omaan tai läheisten käyttöön herkemmin, mutta mä en siltikään tahdo tuomita muita. Se juoppokin kun on myös ihminen.Tottakai on ihminen, samalla tasolla kuin muutkin.
Varmasti ammatillisesti on hyvä, kun on kokemusta asiasta ja uskon, että olet ollut hyvä työssäsi.
En halua loukata sinua tai aiheuttaa sellaista että kokisit että arvostelen sinua. Se on hyvä juttu, että olet päässyt eroon kovista aineista. Mitä käytit kun käytit aineita?
LS Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on ihminen, samalla tasolla kuin muutkin.
Varmasti ammatillisesti on hyvä, kun on kokemusta asiasta ja uskon, että olet ollut hyvä työssäsi.
En halua loukata sinua tai aiheuttaa sellaista että kokisit että arvostelen sinua. Se on hyvä juttu, että olet päässyt eroon kovista aineista. Mitä käytit kun käytit aineita?
LSPääasiassa amfetamiinia.
- Anonyymi
Pääasiassa amfetamiinia.
Oletko saanut käsitellä asioita, mitä elämässä on tapahtunut, turvallisessa ja luotettavassa seurassa?
LS Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut käsitellä asioita, mitä elämässä on tapahtunut, turvallisessa ja luotettavassa seurassa?
LSJoo mun mies auttoi mut takaisin elämään kun 2000-luvulla sairastuin psykoosiin. Silloin oli pakko käsitellä omaa mielenterveyttä myös siksi kun olin jatkuvasti pakkohoidossa.
Se psykoosi tuli kun isä sairastui, työ saattohoitotyötä, sairas uskon yhteisö, josta mut lopulta erotettiin, jouduin myös raiskatuksi ja minut yritettiin tappaa, taloni poltettiin ja autoni varastettiin.
Ja mä vaan yritin tehdä töitä.
Eihän siitä mitään tullut. Sekasena turvauduin samaan kuin muutkin luuserit ympärillä myös Teemu :tartuin pulloon.
Nykyisin olen oman ajatustyön sekä lääkityksen avulla terve, ainoastaan ns. Ammattitauti jäljellä ts. Jatkuva huoli omasta sairastumisesta.Kun olin siinä saattotyössä ja näin paljon sairautta.
Tosin en paljon poikkea nykyään muista ihmisistä maskeineen.
Vakavaa psykoosia ym.tapahtumia kesti sellaset kolme vuotta. Sen ajan lapseni asuivat äidilläni ja niiden isällään.
Mutta Teemu rauhoitti tilanteen. Ikikiitollinen hänelle. Mietin miten tyttö... Mulla on kolme lasta.. Kun en asunnottomuuden vuoksi nähnyt häntä kuin äidilläni. Kun kotini poltettiin enkä saanut uutta..
Syyllisyys siitä.- Anonyymi
Joo mun mies auttoi mut takaisin elämään kun 2000-luvulla sairastuin psykoosiin. Silloin oli pakko käsitellä omaa mielenterveyttä myös siksi kun olin jatkuvasti pakkohoidossa.
Se psykoosi tuli kun isä sairastui, työ saattohoitotyötä, sairas uskon yhteisö, josta mut lopulta erotettiin, jouduin myös raiskatuksi ja minut yritettiin tappaa, taloni poltettiin ja autoni varastettiin.
Ja mä vaan yritin tehdä töitä.
Eihän siitä mitään tullut. Sekasena turvauduin samaan kuin muutkin luuserit ympärillä myös Teemu :tartuin pulloon.
Nykyisin olen oman ajatustyön sekä lääkityksen avulla terve, ainoastaan ns. Ammattitauti jäljellä ts. Jatkuva huoli omasta sairastumisesta.Kun olin siinä saattotyössä ja näin paljon sairautta.
Tosin en paljon poikkea nykyään muista ihmisistä maskeineen.
Vakavaa psykoosia ym.tapahtumia kesti sellaset kolme vuotta. Sen ajan lapseni asuivat äidilläni ja niiden isällään.
Mutta Teemu rauhoitti tilanteen. Ikikiitollinen hänelle. Mietin miten tyttö... Mulla on kolme lasta.. Kun en asunnottomuuden vuoksi nähnyt häntä kuin äidilläni. Kun kotini poltettiin enkä saanut uutta..
Syyllisyys siitä.Onko lapsesi koskaan kertoneet miten he ovat nuo asiat kokeneet tahoillaan?
Kuulostaa todella rankalta.
LS Anonyymi kirjoitti:
Onko lapsesi koskaan kertoneet miten he ovat nuo asiat kokeneet tahoillaan?
Kuulostaa todella rankalta.
LSNo tyttöni kertoi että oli itkenyt perääni ja hänen isänsä oli sanonut että äläpäs itke, et tapaa äitiäsi koska se on hullu.
Ihmeissään tuo raukka oli ollut. Ajattelen tuota päivittäin.
En äidilläkään pystynyt olemaan kuin pieniä aikoja koska hän majoitti sinne sen mun pyromaanieksän.ja ne molemmat löi mua.
Tiesin, että lapset olisi kärsineet väkivallan näkemisestä joten pysyin sieltä pois aikoja.
Mun äiti on siis ollut suhteessa mun eksän kanssa. Ne teki retkiä Nuuksioon, ahvenanmaa...lasteni kanssa. Kun minua auttoi paikallinen spurguyhteisö että oli joku paikka missä nukkua... Kunnes sitten sain asettua asumaan tähän Teemun kotiin, 15v.sitten.
Tää oli sellainen poikamiesboxi, jonka sitten laitoin nätimmäksi lastani ja Teemua varten.- Anonyymi
No tyttöni kertoi että oli itkenyt perääni ja hänen isänsä oli sanonut että äläpäs itke, et tapaa äitiäsi koska se on hullu.
Ihmeissään tuo raukka oli ollut. Ajattelen tuota päivittäin.
En äidilläkään pystynyt olemaan kuin pieniä aikoja koska hän majoitti sinne sen mun pyromaanieksän.ja ne molemmat löi mua.
Tiesin, että lapset olisi kärsineet väkivallan näkemisestä joten pysyin sieltä pois aikoja.
Mun äiti on siis ollut suhteessa mun eksän kanssa. Ne teki retkiä Nuuksioon, ahvenanmaa...lasteni kanssa. Kun minua auttoi paikallinen spurguyhteisö että oli joku paikka missä nukkua... Kunnes sitten sain asettua asumaan tähän Teemun kotiin, 15v.sitten.
Tää oli sellainen poikamiesboxi, jonka sitten laitoin nätimmäksi lastani ja Teemua varten.Kuulostaa yhä aika rankalta. Oliko lapsilla hyvä olla pyromaanieksän ja äitisi kanssa? Ei tule sellaista mielikuvaa, että heidänkään lapsuus olisi ollut kovin helppoa ...entä sinun lapsuutesi? Saitko olla lapsi?
LS Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa yhä aika rankalta. Oliko lapsilla hyvä olla pyromaanieksän ja äitisi kanssa? Ei tule sellaista mielikuvaa, että heidänkään lapsuus olisi ollut kovin helppoa ...entä sinun lapsuutesi? Saitko olla lapsi?
LSKyllä mulla hyvä lapsuus oli. Ja tosiaan se pyromaanieksäni rakastui äitiini ja nyrkein hääti mua tieltä pois.
Äitini väkivallan syytä en tajuu vieläkään. Kyllä poika viihtyi siellä. Koneella tosin istui pelaamassa aika paljon. Hänellä oli ne samat ystävät lapsena kenen kanssa nykyisinkin pyörii.
Äidin talo on tässä ihan pihapiirissä.
Sen tiedän että äiti on katunut. Ja mä olen antanut anteeksi. Ei siksi että raamatussa neuvotaan anteeksiantamaan vaan koska olen kiitollinen kaikesta muusta, siitä hyvästä mitä hän on mulle antanut.- Anonyymi
Kyllä mulla hyvä lapsuus oli. Ja tosiaan se pyromaanieksäni rakastui äitiini ja nyrkein hääti mua tieltä pois.
Äitini väkivallan syytä en tajuu vieläkään. Kyllä poika viihtyi siellä. Koneella tosin istui pelaamassa aika paljon. Hänellä oli ne samat ystävät lapsena kenen kanssa nykyisinkin pyörii.
Äidin talo on tässä ihan pihapiirissä.
Sen tiedän että äiti on katunut. Ja mä olen antanut anteeksi. Ei siksi että raamatussa neuvotaan anteeksiantamaan vaan koska olen kiitollinen kaikesta muusta, siitä hyvästä mitä hän on mulle antanut.Äitisi väkivalta sinua kohtaan alkoi siis aikuisuudessa ja hän ei ollut muita kohtaan väkivaltainen? Oletko varma, että heillä oli suhde, exmiehelläsi ja äidilläsi, ettei hän vain jostain syystä tarjonnut majapaikkaa tälle. Varsin outo tilanne ajatella, että äiti olisi tyttärensä expuolison kanssa yhdessä, se on jotenkin ajatukseen luonnotonta...
LS Anonyymi kirjoitti:
Äitisi väkivalta sinua kohtaan alkoi siis aikuisuudessa ja hän ei ollut muita kohtaan väkivaltainen? Oletko varma, että heillä oli suhde, exmiehelläsi ja äidilläsi, ettei hän vain jostain syystä tarjonnut majapaikkaa tälle. Varsin outo tilanne ajatella, että äiti olisi tyttärensä expuolison kanssa yhdessä, se on jotenkin ajatukseen luonnotonta...
LSJuu, poltettuaan asuntoni pyromaani kertoi rakastuneensa äitiini ja sitten hän muutti entiseen huoneeseeni.
Mä luulin että äiti halusi pitää exääni minun vuoksi talossa, että mua ei hylätä. Mutta exäpaska halusi vain äidin.
Löi, ja äitini löi. Ja kerran sitten kun olin heidän luonaan vierailulla äiti makasi sohvalla tissit paljaina... Että jonkinlaista vastakaikua pyromaani äidiltä sai.
"minä en oo mikään huora" kerran huusi ja iski kahvikupilla.. Kun pyromaani oli muuttanut jonnekin ja otin äidin tissit puheeksi.auroraboreallis kirjoitti:
Juu, poltettuaan asuntoni pyromaani kertoi rakastuneensa äitiini ja sitten hän muutti entiseen huoneeseeni.
Mä luulin että äiti halusi pitää exääni minun vuoksi talossa, että mua ei hylätä. Mutta exäpaska halusi vain äidin.
Löi, ja äitini löi. Ja kerran sitten kun olin heidän luonaan vierailulla äiti makasi sohvalla tissit paljaina... Että jonkinlaista vastakaikua pyromaani äidiltä sai.
"minä en oo mikään huora" kerran huusi ja iski kahvikupilla.. Kun pyromaani oli muuttanut jonnekin ja otin äidin tissit puheeksi.Ja ei oo ollut väkivaltainen muita kohtaan ennen eikä jälkeen. Mutsi..
- Anonyymi
Juu, poltettuaan asuntoni pyromaani kertoi rakastuneensa äitiini ja sitten hän muutti entiseen huoneeseeni.
"minä en oo mikään huora" kerran huusi ja iski kahvikupilla.. Kun pyromaani oli muuttanut jonnekin ja otin äidin tissit puheeksi.Kuulostaa erikoiselta käyttäytymiseltä. Oliko poikasi kyseisen exän ja sinun yhteinen? Mietin, että et ehkä ole itsekään saanut tasapainoista lapsuutta? En tiedä...mutta onkohan niin.
LS Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta käyttäytymiseltä. Oliko poikasi kyseisen exän ja sinun yhteinen? Mietin, että et ehkä ole itsekään saanut tasapainoista lapsuutta? En tiedä...mutta onkohan niin.
LSAi ett vastoinkäymiseni, se mitä muut teki mulle, onkin oma vika.?
- Anonyymi
Ai ett vastoinkäymiseni, se mitä muut teki mulle, onkin oma vika.?
Käsität väärin. Kuulostaa siltä, ettet välttämättä ole saanut tasapainoista lapsuutta ja sillä on varmaan omat tekijänsä, jokaisella on tietenkin tietyllä tapaa myös vastuunsa omasta elämästään ja myös joskus muidenkin elämästä. Kyse usein on monesta tekijästä. Sinä olet vahva nainen, vaikea nähdä sinua pelkästään uhrina tai voihan sitä jäädä uhriksi tai tehdä elämästä sen näköistä kuin haluaa. Sairauksille jne ei itsekään tosin aina voi mitään.
LS Anonyymi kirjoitti:
Käsität väärin. Kuulostaa siltä, ettet välttämättä ole saanut tasapainoista lapsuutta ja sillä on varmaan omat tekijänsä, jokaisella on tietenkin tietyllä tapaa myös vastuunsa omasta elämästään ja myös joskus muidenkin elämästä. Kyse usein on monesta tekijästä. Sinä olet vahva nainen, vaikea nähdä sinua pelkästään uhrina tai voihan sitä jäädä uhriksi tai tehdä elämästä sen näköistä kuin haluaa. Sairauksille jne ei itsekään tosin aina voi mitään.
LSMutta mä olen uhri. Tosin oppinut varovaisemmaksi ihmisten kanssa. Pidän välimatkaa niin kukaan ei pääse enää satuttaa.
Enää ei tarvitse pelätä että joku tuhoaa kotisi kun itse on töissä, tai varastaa auton pihasta kun ei ole suostunut seksiin.
Yksinäisyys tuo mulle turvallisuudentunnetta.- Anonyymi
Mutta mä olen uhri. Tosin oppinut varovaisemmaksi ihmisten kanssa. Pidän välimatkaa niin kukaan ei pääse enää satuttaa.
Enää ei tarvitse pelätä että joku tuhoaa kotisi kun itse on töissä, tai varastaa auton pihasta kun ei ole suostunut seksiin.
Yksinäisyys tuo mulle turvallisuudentunnetta.Sinulla on ollut vääränlaisia ihmisiä ympärilläsi. Ei kaikki tuhoa kotia ja varasta toisen autoa. Monet aineita käyttävät tai ehkä kunnon juopotkin taitavat tehdä kaikkensa rahoittaakseen sen mitä kokevat tarvitsevansa? Vai mitä luulet?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ollut vääränlaisia ihmisiä ympärilläsi. Ei kaikki tuhoa kotia ja varasta toisen autoa. Monet aineita käyttävät tai ehkä kunnon juopotkin taitavat tehdä kaikkensa rahoittaakseen sen mitä kokevat tarvitsevansa? Vai mitä luulet?
LSNo näinhän se on.se on huomattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näinhän se on.se on huomattu.
Mikä olo? Sanoinko liian voimakkaasti asioita?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näinhän se on.se on huomattu.
Se vaatii paljon rohkeutta kertoa kipeistä asioista.
LS Anonyymi kirjoitti:
Mikä olo? Sanoinko liian voimakkaasti asioita?
LSEt kun totuuden. Jokainen on itse vastuussa elämästään ja sinisilmäisyydestäänkin. Kiitoskun kuuntelit.
- Anonyymi
Etkö pidä trolleja aitoina ihmisinä. Hmmm...ylimielistä!
- Anonyymi
Trollauskin voidaan katsoa ylimielisesti toiminnaksi 🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollauskin voidaan katsoa ylimielisesti toiminnaksi 🙂
LSYlimieliseksi
- Anonyymi
eli uhreja ja juoppoja monessa polvessa ihan rivissä.
no niitähän on suomi täynnä.
kumma juttu miksi normaali elämä ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659