kun kävit soittamassa ovikelloa? En uskaltanut avata kun en tiennyt kuka siellä oven takana oli tai siis keitä?? Ja haluan vähän keretä järjestellä paikkoja jos on vieraita tulossa siksi en tykkää yllätysvieraista😅
Et suinkaan se sinä ollut
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voih, kiva kun löysit merenranta kivilinnani täällä on sotkuista tai sanoisinko ”kotoista”, mutta ovikello ei toimi. Poikkea uudelleen, ovi ei ole lukossa!
- Anonyymi
Ei ole tapana tehdä yllätysvierailuja, enkä itsekään yleensä sellaisille ovia avaa..
- Anonyymi
Inhoan yllätysvieraita, mutta hänet ottaisin avosylin vastaan.
- Anonyymi
Sama, nyt ja aina tästä päivästä eteenpäin.
- Anonyymi
Mulla on sama juttu ollut joskus.
- Anonyymi
Älkää tehkö musaketjuja jos ootte vieraita oottamas. Korvakuulokkeet päässä musalinkkejä etsien ei kuule ovikelloja.
- Anonyymi
Se oli tv-lupa tarkastaja joka tarkastaa samalla rahat ja pankin käyttötunnukset.
- Anonyymi
Se oli varmaan juhlien pitäjä joka halusi pahoitella etukäteen mahdollisesta metelistä, kun kuulotti soittavan muidenkin kelloja ja bileiden ääniä tuolta on kyllä kuulunut
- Anonyymi
Eihän tv-lupia enää tarkasteta kun se otetaan veroina. Verottaja pas*at välittää onko sulla tv vai ei. Sä maksat silti.
- Anonyymi
En mä sentään noin tekis, ei tartte pelätä.
- Anonyymi
Palautin sen mikä ei ollut minun.
Oikein tein ja hyvä mieli jäi.
Kiitos. - Anonyymi
😄
No en varmoon ollut minä, emmä nyt kuitenkaan semmoista tekis, . Ja enhän mä edes tiedä piäseekö sun ovelle nuin vuoan, eikä mun tapana oo sitten nuin tehdä muutenkaan. Joten voit olla kyllä huoleti sen suhteen😛- Anonyymi
Mun alaovi on kyllä aina lukossa että sen puoliin ei olisi voinutkaan olla hän
- Anonyymi
Tuohan se tietysti loogisin ajatus on ja tulee mullekin ensimmäisenä mieleen. Kun ovikello soi niin ajattelen, että senhän on oltava joku suomi24 palstoilta.. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112