Nätti hänkin.

12

2236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oispa hyvä imee hellästi sit liuttaa jäykkä kyrpä sisään.

• Anonyymi

Sulla on sielläkin silkkaa höttöä.

• Anonyymi

Upea pillu likalla, aivan mahtava. Tykkään vaan enemmän tummista ja vartaloltaan muodokkaista naisista. Mutta tämän pillu on kyllä lähes täydellinen, nuo häpyhuulet on niin seksikkäät 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🤓😎🤓😎

• Anonyymi

Häppärit on seksikkäät

• Anonyymi

Hyväpillunen gimma

• Anonyymi

Kiihottava pillu nam

• Anonyymi

Sisemmät häpyhuulet ovat nauniisti ulkonevat.

• Juuri siksi olen tehnyt hänen kuviinsa linkin, mutta eipä ole hänen muussakaan kauneudessaan pienintäkään moittimista. Todella täydellinen sisko. Herttainen ja samalla itsevarma ilme.

• Anonyymi
        quiM kirjoitti:

Juuri siksi olen tehnyt hänen kuviinsa linkin, mutta eipä ole hänen muussakaan kauneudessaan pienintäkään moittimista. Todella täydellinen sisko. Herttainen ja samalla itsevarma ilme.

Blondit on pliisuja ja liikaa likka eikä nainen. Mutta pillu on seksikäs ja nuo häppärit ihqut

• Haluaisin laittaa kullini sinne

• Anonyymi

Tietysti haluut kun on seksikäs pillu eikä mikään kurja viiva

• Anonyymi

Kaunis pillu ja likkakin sievä. Mutta mä oon rakastunut ja seksi ei tunnu yhtä upeelta kenenkään muun kanssa ei lähimainkaan. Rakkaani on naimisissa ja itse olen varattu kanssa mutta mulla on pelkkä avopuoliso, jonka vaihtaisin heti elämäni rakkauteen. Ollaan siis jo naitu rakkaani kanssa vaikkei salasuhdetta olekaan. Oon rakastanut jo 3 vuotta ja nyt näyttää siltä että hän haluaa erota ja olla mun oma. Tätä olen toivonut, ei ollut helppoa mutta nyt on oikeiden päätösten aika. En ole 3 vuoteen saanut omasta avopuolisonsa mitään iloa, nussinut sitä olen kyllä mutta saldo jää laihaksi kun tämä rakkaani täyttää pään ja kukaan ei tunnu samalta. Alhaista nussia väärää naista, ei tunnu itsestäkään hyvältä, kassit saan tyhjäksi niin helpottaa fyysistä oloa mutta meidän väliltä puuttuu paljon. En rakasta avopuolisoni enää, kiva se on ja nätti mutta ei lähellekään yllä rakkaani tasolle. Kun rakas ja mä ollaan made on heaven. Kaikki menee nappiin , huumori on kanssa just it pointti. Mietin vaan rakastani ja hänen vartaloaan ja tunteitani jotka on kuumemmat kun ikänä. Ei pelkkää seksiä vaan täyttävää rakkautta.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe