Liian paljon sanoja hiljaisuuteen

Anonyymi

Rakas.

Lueskelin tuossa joutessani. Luin, miten hellästi Charles Chaplin rakasti Oonaansa loppuun asti tai osasi sanoittaa sitä, mitä tunsi.

Minun sanani ovat pelkkää tuulta ja aaltojen pauhua. Minun rakkauteni on kuin heräävä kesä ja nukkuva talvi tai niiden vaihtelua keväiden ja syksyn koittojen välillä. Kaiken sen näen ilman, että voisin ne kanssasi jakaa.

Milloinkaan missään, lie täälläkään sinua todella enää tavoitan.

Minkä arvoista minun rakkauteni on. Paljon arvoista kun saan tuntea sen kuten surun ja tuskankin. Koska sellaista elämä on. Eikä siitä sen enempää.

Dramatiikkaan pyrkivä kaihomieleni suree nyt, siksi onnen koittaessa tiedän, mitä onni on.

-naiselta

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, tuuleen huutelua tuollainen tapaa olla ainakin ilman tunnisteita. Nihil sub sole novum..

      • Anonyymi

        Sanoi saarnaaja sillä saarnaaja oli viisas mies...

        -naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi saarnaaja sillä saarnaaja oli viisas mies...

        -naiselta

        Viisaan sydän vetää oikealle,
        tyhmän vasemmalle.

        Tietä käydessäkin puuttuu tyhmältä mieltä:
        jokaiselle hän ilmaisee olevansa tyhmä.

        -mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaan sydän vetää oikealle,
        tyhmän vasemmalle.

        Tietä käydessäkin puuttuu tyhmältä mieltä:
        jokaiselle hän ilmaisee olevansa tyhmä.

        -mieheltä

        Ja joka itsensä ylentää, se alennetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joka itsensä ylentää, se alennetaan.

        Näin muuten unta, menin risteyksestä oikealle

        Yritä nyt päättää, mitä ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joka itsensä ylentää, se alennetaan.

        Siinä lienee lohdullista se, että jos tulet pieneksi, niin suuruus seuraa itsestään?

        -mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin muuten unta, menin risteyksestä oikealle

        Yritä nyt päättää, mitä ????

        Ei mulla ole ainakaan ollut ongelmia päättämisessä, hän (rakkauteni) päätti minunkin puolesta.

        -naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joka itsensä ylentää, se alennetaan.

        Kenen oikeudella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä lienee lohdullista se, että jos tulet pieneksi, niin suuruus seuraa itsestään?

        -mieheltä

        Kaikessa on jotain lohdullista ja etenkin tuossa.

        -naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikessa on jotain lohdullista ja etenkin tuossa.

        -naiselta

        Niin..siinä ollaan sydämen viisauden äärellä ❤

        -mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä lienee lohdullista se, että jos tulet pieneksi, niin suuruus seuraa itsestään?

        -mieheltä

        Lol tälle sun feikkkidialogille kokonaisuudessaan, mutta tämä väliläppä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin..siinä ollaan sydämen viisauden äärellä ❤

        -mieheltä

        Ja sydämen sivistyksen❤

        -naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sydämen sivistyksen❤

        -naiselta

        Ja rakkauden(agape), tuon olemassaolon kauneuden pohjimmaisen virran äärellä ❤

        -mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rakkauden(agape), tuon olemassaolon kauneuden pohjimmaisen virran äärellä ❤

        -mieheltä

        Aloittaja honey, sä oot rakastunut omaan kykysi rakastaa, et todelliseen mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä lienee lohdullista se, että jos tulet pieneksi, niin suuruus seuraa itsestään?

        -mieheltä

        Ei, ei todellakaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei todellakaan:)

        Sitä se ei tarkoita😊 Suuruus seuraa itsestään...? Never 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se ei tarkoita😊 Suuruus seuraa itsestään...? Never 😅

        Toivottavasti elämänkokemuksenne joskus karttuu sen verran, että ymmärrätte "suuruuden" merkityksen tässä kontekstissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti elämänkokemuksenne joskus karttuu sen verran, että ymmärrätte "suuruuden" merkityksen tässä kontekstissa

        Ymmärrän kyllä kontekstin. Ymmärrätkö sinä kuinka pateettista tuo on? Toisaalta kaikki on toki filosofeja laskuhumalassa ja tunteet niin yleviä ja jaloja, eikö?😂


      • Anonyymi

        Sä oot näköjään puoliunessa vielä kun tunnistelet miten sattuu. Yritä ymmärtää että täällä käy enemmän kuin kymmenen kirjoittajaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot näköjään puoliunessa vielä kun tunnistelet miten sattuu. Yritä ymmärtää että täällä käy enemmän kuin kymmenen kirjoittajaa...

        Samoin sulle. Kannattaa kateudesta ja katkeruudesta hankkiutua eroon niin tulet miellyttävämmäksi jopa itsellesi saati muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sulle. Kannattaa kateudesta ja katkeruudesta hankkiutua eroon niin tulet miellyttävämmäksi jopa itsellesi saati muille.

        Hmmm miten hankkiutua eroon tunteista joita ei ole..? Enpä ole törmännyt ihmiseen jolle pitäis kateellinen olla enkä asiaan jonka vuoksi katkera😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm miten hankkiutua eroon tunteista joita ei ole..? Enpä ole törmännyt ihmiseen jolle pitäis kateellinen olla enkä asiaan jonka vuoksi katkera😘

        "Sitä se ei tarkoita😊 Suuruus seuraa itsestään...? Never 😅"

        "Ei, ei todellakaan"

        "Aloittaja honey, sä oot rakastunut omaan kykysi rakastaa, et todelliseen mieheen."

        -kateus/katkeruus-kommenttini olivat henkilölle/henkilöille, joka/jotka kirjoitti nuo ja muut vet tuilut tässä ketjussa. Noista kommenteista paistaa läpi katkeruus, ilkeys ja kateus tuntemattomien ihmisten kokemia tunteita kohtaan.


    • Anonyymi

      Jännä....

    • Anonyymi

      Itse mietin uskollisuutta. Million Dollar Baby.

      • Anonyymi

        Omaasi vai muiden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaasi vai muiden?

        Mitä luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet?

        Samassa veneessä oltiin. Että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa veneessä oltiin. Että näin.

        Samassa veneessä kyllä. Uskollisuutta on monenlaista. On sitä, ettei koskaan ajatuksissaan hylännyt toista. Että loppuun asti ajatteli toisen olevan erityinen, vaikkei hän sitä ehkä tiennytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa veneessä kyllä. Uskollisuutta on monenlaista. On sitä, ettei koskaan ajatuksissaan hylännyt toista. Että loppuun asti ajatteli toisen olevan erityinen, vaikkei hän sitä ehkä tiennytkään.

        Minä ajattelen hänen olevan erityinen yhä. Tunnen niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelen hänen olevan erityinen yhä. Tunnen niin.

        Niin minäkin ajattelen ja tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa veneessä kyllä. Uskollisuutta on monenlaista. On sitä, ettei koskaan ajatuksissaan hylännyt toista. Että loppuun asti ajatteli toisen olevan erityinen, vaikkei hän sitä ehkä tiennytkään.

        Pjaskan marjat😅


    • Minä olen oppinut rakastamaan pettymyksien jälkeen. Osaan nyt myös pyytää anteeksi.

      • Anonyymi

        En tiedä kenelle kirjoituksesi on tarkoittettu, mutta olen sitä mieltä että jos on kulunut paljon aikaa ei anteeksi pyynnöllä ole enää mitään merkitystä. Kaikki tapahtunut pitää unohtaa jotta pääsee eteenpäin uuden ihmisen kanssa.


    • Anonyymi

      Nyt on kunnon kirjoitusta miun mieleen. Etiikka palaa kuumempana. Parasta illan jatkoa.

      • Anonyymi

        ...vakiintuneet tavat...oikein tekemistä voi miettiä monelta kantilta... hyvä riittävä...kenen parhaaksi.


      • Täällä ihan hirmu outoja viestejä. Itse olen tavis mies ja etsin rakkautta.


    • Jos nämä on julkisia niin en kommetoi, private kyllä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe